Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    S nástupem nového roku ožívá novinkami také kosmetický trh. Mnoho zajímavých produktů nás ale teprve čeká. Po provedení detailního průzkumu jsme objevili ty nejočekávanější kousky, které budou definovat letošní beauty a make-up svět. Objevte nejvíce očekávané produkty, od retro rtěnek přes nový make-up až po unikátní želé tvářenky.

    Už jste našli oblíbený odstín? Ikonická Kate Moss září v nové kampani Charlotte Tilbury

    Jedna z největších letošních zpráv beauty světa se týká Charlotte Tilbury. Značka totiž přinese 10 magických odstínů rtěnek a konturovacích tužek. Nové rtěnky pa budou k dispozici ve dvou kolekcích, obsahujících pět neodolatelných odstínů rudé a růžové.

    Tvářemi kampaně jsou samozřejmě známé osobnosti, například modelka Kate Moss, zpěvačka Megan Rutherford nebo herečka Michaela Jaé Rodriguez. Nevíme, jak jste na tom zatím vy, ale po zhlédnutí této kampaně máme chuť zakoupit všechny odstíny nových produktů a okamžitě je přidat do našich kosmetických taštiček.

    Valentýnské juicy rty zajistí Too Faced. Vytvořte úchvatné kombo pro neodolatelný look

    Pro dosažení dokonalého valentýnského komba není třeba žádných kompromisů. S Too Faced bude vytoužený výsledek hračka. Mezi nejnovější miláčky známé beauty značka totiž patří „konturka“ LIP INJECTION a olej na rty KISSING JELLY. Nové duo výrazně zvětší vaše rty.

    Především revoluční konturovací tužka na rty je totiž ve světě zvětšování rtů první svého druhu. Nebojte se, bude možná trochu pálit, ale věřte, že, výsledek stojí za to. Pokud následně přidáte třpytivý olej v odstínu Bubblegum, získáte přirozeně větší rty s nádherným leskem.

    Zdroj: Too Faced

    Unikátní Jelly Tint tvářenky od Milk Makeup. Budoucí trend léta 2024

    Značka Milk Makeup si získala popularitu díky svým ikonickým miniaturním tyčinkám. S širokým výběrem krémových tvářenek a tyčinek na bronzing i conturing tak zaujímá v oblasti krásy výjimečné postavení. Letos nás společnost překvapí se svou renovovanou verzí tvářenek, a to pod názvem COOLING WATER JELLY TINT. Novinka přináší čtyři odstíny s unikátní želé texturou, která dodá přirozenou barvu s jemným podtónem.

    Zdroj: Milk Makeup

    Kylie Cosmetics vydává svůj zcela první make-up. Vytvoří perfektní vzhled s dlouhodobým finišem

    Po dlouhém očekávání je nový produkt značky Kylie Cosmetics konečně zde. Po mnoha letech proseb svých fanoušků se modelka Kylie Jenner rozhodla splnit jejich přání a představila POWER PLUSH LONGWEAR FOUNDATION. Makeup okamžitě vyhlazuje a dosahuje perfektní rovnováhy mezi přirozeným leskem i matným efektem. Jeho lehká textura navíc poskytuje pleti pocit lehkosti, který trvá po celou dobu nošení.

    Zdroj: Kylie Cosmetics

    Pro dosažení nejlepšího výsledku pak Kylie doporučuje použít štětec č. 01. Jemné štětiny v úhlovém tvaru totiž umožňují snadnou a rovnoměrnou aplikaci make-upu. Štětec pak nejen, že skvěle spolupracuje s produktem, ale také umožňuje postupné budování krytí. Tím vám poskytne vzhled, který působí jako po profesionální úpravě v programu Photoshop.

    Značka Rhode přichází s inovací. Doplní ji kryt na telefon a držák na balzám v jednom.

    Modelka Hailey Bieber se na svém Instagramu podělila o malý sneak peek toho, co můžeme letos očekávat od její značky Rhode. V budoucích týdnech přinese do svého portfolia geniální kryt na telefon. Co ho činí tak výjimečným? Na zadní straně má integrovaný obal pro balzám PEPTIDE LIP TREATMENT. Svůj Rhode balzám tak můžete nosit všude s sebou a mít své rty neustále hydratované.

    Zdroje: Kylie Cosmetics, Milk Makeup, Charlotte Tilbury, Instagram, Too Faced, Rhode, Youtube

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Žhavé novinky roku 2024: Charlotte Tilbury odhalí revoluční rtěnky a Kylie Cosmetics přinese první make-up

    ― Reklama ―

    S nástupem nového roku ožívá novinkami také kosmetický trh. Mnoho zajímavých produktů nás ale teprve čeká. Po provedení detailního průzkumu jsme objevili ty nejočekávanější kousky, které budou definovat letošní beauty a make-up svět. Objevte nejvíce očekávané produkty, od retro rtěnek přes nový make-up až po unikátní želé tvářenky.

    Už jste našli oblíbený odstín? Ikonická Kate Moss září v nové kampani Charlotte Tilbury

    Jedna z největších letošních zpráv beauty světa se týká Charlotte Tilbury. Značka totiž přinese 10 magických odstínů rtěnek a konturovacích tužek. Nové rtěnky pa budou k dispozici ve dvou kolekcích, obsahujících pět neodolatelných odstínů rudé a růžové.

    Tvářemi kampaně jsou samozřejmě známé osobnosti, například modelka Kate Moss, zpěvačka Megan Rutherford nebo herečka Michaela Jaé Rodriguez. Nevíme, jak jste na tom zatím vy, ale po zhlédnutí této kampaně máme chuť zakoupit všechny odstíny nových produktů a okamžitě je přidat do našich kosmetických taštiček.

    Valentýnské juicy rty zajistí Too Faced. Vytvořte úchvatné kombo pro neodolatelný look

    Pro dosažení dokonalého valentýnského komba není třeba žádných kompromisů. S Too Faced bude vytoužený výsledek hračka. Mezi nejnovější miláčky známé beauty značka totiž patří „konturka“ LIP INJECTION a olej na rty KISSING JELLY. Nové duo výrazně zvětší vaše rty.

    Především revoluční konturovací tužka na rty je totiž ve světě zvětšování rtů první svého druhu. Nebojte se, bude možná trochu pálit, ale věřte, že, výsledek stojí za to. Pokud následně přidáte třpytivý olej v odstínu Bubblegum, získáte přirozeně větší rty s nádherným leskem.

    Zdroj: Too Faced

    Unikátní Jelly Tint tvářenky od Milk Makeup. Budoucí trend léta 2024

    Značka Milk Makeup si získala popularitu díky svým ikonickým miniaturním tyčinkám. S širokým výběrem krémových tvářenek a tyčinek na bronzing i conturing tak zaujímá v oblasti krásy výjimečné postavení. Letos nás společnost překvapí se svou renovovanou verzí tvářenek, a to pod názvem COOLING WATER JELLY TINT. Novinka přináší čtyři odstíny s unikátní želé texturou, která dodá přirozenou barvu s jemným podtónem.

    Zdroj: Milk Makeup

    Kylie Cosmetics vydává svůj zcela první make-up. Vytvoří perfektní vzhled s dlouhodobým finišem

    Po dlouhém očekávání je nový produkt značky Kylie Cosmetics konečně zde. Po mnoha letech proseb svých fanoušků se modelka Kylie Jenner rozhodla splnit jejich přání a představila POWER PLUSH LONGWEAR FOUNDATION. Makeup okamžitě vyhlazuje a dosahuje perfektní rovnováhy mezi přirozeným leskem i matným efektem. Jeho lehká textura navíc poskytuje pleti pocit lehkosti, který trvá po celou dobu nošení.

    Zdroj: Kylie Cosmetics

    Pro dosažení nejlepšího výsledku pak Kylie doporučuje použít štětec č. 01. Jemné štětiny v úhlovém tvaru totiž umožňují snadnou a rovnoměrnou aplikaci make-upu. Štětec pak nejen, že skvěle spolupracuje s produktem, ale také umožňuje postupné budování krytí. Tím vám poskytne vzhled, který působí jako po profesionální úpravě v programu Photoshop.

    Značka Rhode přichází s inovací. Doplní ji kryt na telefon a držák na balzám v jednom.

    Modelka Hailey Bieber se na svém Instagramu podělila o malý sneak peek toho, co můžeme letos očekávat od její značky Rhode. V budoucích týdnech přinese do svého portfolia geniální kryt na telefon. Co ho činí tak výjimečným? Na zadní straně má integrovaný obal pro balzám PEPTIDE LIP TREATMENT. Svůj Rhode balzám tak můžete nosit všude s sebou a mít své rty neustále hydratované.

    Zdroje: Kylie Cosmetics, Milk Makeup, Charlotte Tilbury, Instagram, Too Faced, Rhode, Youtube

    ― Reklama ―

    Kreativní chaos. Vánoční sezóna mění podstatu módních kampaní

    Vánoce jsou tu a s nimi přichází nejkouzelnější a nejočekávanější marketingový moment roku. Od chvíle, kdy Mariah Carey s nadšením oznamuje „It’s time!“, až po ikonické červené kamiony Coca-Coly, které každoročně definují sváteční atmosféru. Vánoční kampaně nejsou jen o produktech. Stojí na emocích, sdílených vzpomínkách a kulturních tradicích, které značky využívají k vytvoření silného spojení s publikem, zejména na sociálních sítích.

    Pařížský soud rozhodl. Shein unikl ve Francii tříměsíčnímu zákazu

    Fast fashion gigant Shein se ve Francii vyhnul tříměsíčnímu zákazu. V pátek o tom rozhodl pařížský soud, který reagoval na požadavek vlády. Prohlásil totiž, že by byl podobný krok "nepřiměřený" vzhledem k tomu, jak rychle platforma na pochybení reagovala. Kritice čelila poté, co francouzští regulátoři našli na jejích stránkách zbraně a sex panenky připomínající děti.

    Proč je looksmaxxing nebezpečný? Negativní trend prorůstá sociální sítě

    Looksmaxxing není novým fenoménem digitální kultury. V posledních měsících se však znovu objevuje v jiných podobách, pod jemnějšími názvy a s širším dosahem. Původně okrajový koncept online komunit sdružujících muže dnes prorůstá mainstreamem sociálních sítí. Oslovuje tak i publikum, které se s tímto termínem nikdy vědomě neztotožňovalo. Jazyk se proměnil, princip zůstává. Právě tato proměna připomíná, proč se looksmaxxingu vyvarovat.

    Kabelky Hermès stojí v čele sekundárního trhu. Na trůnu letos vystřídaly Goyard

    Hermès se v roce 2025 znovu usazuje na prvním místě žebříčku hodnoty luxusních kabelek, který tradičně sestavuje společnost Rebag. Po loňském prvenství značky Goyard se pařížský módní dům vrací do čela hodnocení sledujícího, jak si luxusní kabelky a vybrané doplňky vedou na sekundárním trhu. Tedy jak dobře si dokážou udržet, případně navýšit svou cenu při dalším prodeji. Výsledky vycházejí z milionů transakcí a dlouhodobě sbíraných dat. Hermès tak znovu potvrzuje svou roli referenčního bodu luxusu s investičním přesahem.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Rick Owens uvádí set ústní péče. Je libo brutalistický kartáček?

    Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    Vánoční wishlist vašeho oblíbeného magazínu je tu. Nové tváře, nové touhy, stejně velké sny

    Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    Nudný maloobchod je mrtvý. Retail prochází extrémní proměnou

    Maloobchod vstoupil do období, v němž se úspěch obchodů odvíjí od atmosféry a výrazného prostorového řešení. Zákazník sleduje autenticitu místa a reaguje na prostředí, které má charakter a jasnou identitu. Luxusní domy i fast fashion řetězce pracují s interiérem jako s nástrojem prožívání módy. Obchody se proto pod jejich vizí mění v ucelené městské události.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―