Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pleťové vody už dávno nejsou jen další zbytečný krok v pravidelné péči o pleť. Naopak, jsou jednou z nejdůležitějších součástí každodenní rutiny, která může výrazně zlepšit zdraví a vzhled vaší pokožky. Odhalte proto, jaké druhy těchto nepostradatelných pomocníků existují, pro koho jsou určení a jak mohou prospět.

    Co jsou pleťové vody a jak fungují? Mají hned několik funkcí

    Pleťové vody (nebo také tonika) jsou produkty, které pomáhají dokonale dočistit pleť, vyrovnat její pH a připravit ji na aplikaci sér a krémů. Používají se po umytí obličeje čisticím gelem nebo pěnou a mají za úkol odstranit zbytky nečistot a make-upu, které mohou v pleti zůstat. Navíc podporují hydrataci a osvěžují pleť.

    Zdroj: REN CLEAN SKINCARE

    Čisticí pleťové vody jsou záchranou pro problematickou pleť. Používejte je ráno i večer

    Existuje několik druhů pleťových vod, z nichž každá má jiné účinky a patří na jiný typ pleti. Čisticí používejte, pokud máte mastnou a problematickou pleť se sklony k akné, ucpávání pórů a nadměrné tvorbě mazu. Čistící vody obsahují složky, jako kyselinu salicylovou nebo alkohol, pomáhající regulovat tvorbu kožního mazu a předcházet ucpávání pórů. Působí antibakteriálně a snižují zánětlivé procesy na pokožce.

    Zdroj: L’Occitane

    Hydratační pleťové vody zklidní suchou a napnutou pleť. Pomohou hlavně v zimě

    Máte-li suchou a dehydratovanou pleť, která potřebuje dodatečnou vlhkost a osvěžení, pak sáhněte po pleťových vodách s kyselinou hyaluronovou, glycerinem nebo aloe vera. Hydratační pleťové vody totiž pomáhají pokožce udržet vlhkost, což je důležité pro její pružnost a hladkost. Oceníte je hlavně během zimních měsíců, kdy pleť vyžaduje více hydratace.

    Zdroj: Manufaktura

    Máte podrážděnou pokožku? Zklidňující pleťové vody jsou pro vás ideální

    Zklidňující pleťové vody jsou určeny pro citlivou pleť se sklony k podráždění, zarudnutí nebo vyrážkám. Obsahují totiž jemné zklidňující složky, jako je heřmánek, panthenol nebo růžová voda, snižující podráždění a záněty. Jsou tedy ideální pro pleť náchylnou k alergickým reakcím, suchým místům nebo vyrážkám a pomáhají obnovit ochrannou bariéru pokožky.

    Zdroj: NUXE

    Antioxidační pleťové vody slouží jako ochrana před škodlivými vlivy prostředí

    Antioxidační pleťové vody využijí všichni, ale obzvláště ti z vás, kteří pokožku často vystavují znečištění a stresu. Jsou totiž obohaceny o antioxidanty, jako je vitamin C, zelený čaj nebo koenzym Q10, chránící pleť před poškozením volnými radikály. Ty urychlují proces stárnutí, a proto je důležité chránit pleť před jejich negativním vlivem. Antioxidační pleťové vody také podporují zdravý a zářivý vzhled pleti.

    Zdroj: LANEIGE

    Tonika byste měli používat pravidelně. Vaše pokožka se rozzáří zdravím

    I po důkladném umytí zůstávají na pleti nečistoty, které mohou způsobit ucpávání pórů a vznik akné. Pleťová voda jemně, ale účinně odstraní zbytky make-upu a nečistot, které ostatní produkty nemusí vždy zachytit. Tonika také obnovují rovnováhu pH, což pomáhá udržet pokožku zdravou a chráněnou. Jsou také ideálním krokem mezi čištěním a hydratací, jelikož díky nim pleť lépe absorbuje séra a krémy.

    Zdroje: Healthline, Byrdie, Woman’s Health

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Foto:Freepik

    Zázrak skrytý v pár kapkách vody. Toužíte-li po svěží pleti, bez pleťové vody se neobejdete

    ― Reklama ―

    Pleťové vody už dávno nejsou jen další zbytečný krok v pravidelné péči o pleť. Naopak, jsou jednou z nejdůležitějších součástí každodenní rutiny, která může výrazně zlepšit zdraví a vzhled vaší pokožky. Odhalte proto, jaké druhy těchto nepostradatelných pomocníků existují, pro koho jsou určení a jak mohou prospět.

    Co jsou pleťové vody a jak fungují? Mají hned několik funkcí

    Pleťové vody (nebo také tonika) jsou produkty, které pomáhají dokonale dočistit pleť, vyrovnat její pH a připravit ji na aplikaci sér a krémů. Používají se po umytí obličeje čisticím gelem nebo pěnou a mají za úkol odstranit zbytky nečistot a make-upu, které mohou v pleti zůstat. Navíc podporují hydrataci a osvěžují pleť.

    Zdroj: REN CLEAN SKINCARE

    Čisticí pleťové vody jsou záchranou pro problematickou pleť. Používejte je ráno i večer

    Existuje několik druhů pleťových vod, z nichž každá má jiné účinky a patří na jiný typ pleti. Čisticí používejte, pokud máte mastnou a problematickou pleť se sklony k akné, ucpávání pórů a nadměrné tvorbě mazu. Čistící vody obsahují složky, jako kyselinu salicylovou nebo alkohol, pomáhající regulovat tvorbu kožního mazu a předcházet ucpávání pórů. Působí antibakteriálně a snižují zánětlivé procesy na pokožce.

    Zdroj: L’Occitane

    Hydratační pleťové vody zklidní suchou a napnutou pleť. Pomohou hlavně v zimě

    Máte-li suchou a dehydratovanou pleť, která potřebuje dodatečnou vlhkost a osvěžení, pak sáhněte po pleťových vodách s kyselinou hyaluronovou, glycerinem nebo aloe vera. Hydratační pleťové vody totiž pomáhají pokožce udržet vlhkost, což je důležité pro její pružnost a hladkost. Oceníte je hlavně během zimních měsíců, kdy pleť vyžaduje více hydratace.

    Zdroj: Manufaktura

    Máte podrážděnou pokožku? Zklidňující pleťové vody jsou pro vás ideální

    Zklidňující pleťové vody jsou určeny pro citlivou pleť se sklony k podráždění, zarudnutí nebo vyrážkám. Obsahují totiž jemné zklidňující složky, jako je heřmánek, panthenol nebo růžová voda, snižující podráždění a záněty. Jsou tedy ideální pro pleť náchylnou k alergickým reakcím, suchým místům nebo vyrážkám a pomáhají obnovit ochrannou bariéru pokožky.

    Zdroj: NUXE

    Antioxidační pleťové vody slouží jako ochrana před škodlivými vlivy prostředí

    Antioxidační pleťové vody využijí všichni, ale obzvláště ti z vás, kteří pokožku často vystavují znečištění a stresu. Jsou totiž obohaceny o antioxidanty, jako je vitamin C, zelený čaj nebo koenzym Q10, chránící pleť před poškozením volnými radikály. Ty urychlují proces stárnutí, a proto je důležité chránit pleť před jejich negativním vlivem. Antioxidační pleťové vody také podporují zdravý a zářivý vzhled pleti.

    Zdroj: LANEIGE

    Tonika byste měli používat pravidelně. Vaše pokožka se rozzáří zdravím

    I po důkladném umytí zůstávají na pleti nečistoty, které mohou způsobit ucpávání pórů a vznik akné. Pleťová voda jemně, ale účinně odstraní zbytky make-upu a nečistot, které ostatní produkty nemusí vždy zachytit. Tonika také obnovují rovnováhu pH, což pomáhá udržet pokožku zdravou a chráněnou. Jsou také ideálním krokem mezi čištěním a hydratací, jelikož díky nim pleť lépe absorbuje séra a krémy.

    Zdroje: Healthline, Byrdie, Woman’s Health

    ― Reklama ―

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    Shein pod palbou. Čelí žalobě francouzských obchodníků i výzvě poslanců

    Potíže fast fashion řetězce Shein ve Francii nekončí. Nově čelí žalobě ze strany francouzských maloobchodníků. Na 12 federací a několik značek zahájilo proti značce soudní řízení. Olej do ohně kritiky přilévají také tamní poslanci. Více než 80 z nich vydalo oficiální prohlášení, v němž požadují zákaz Shein, a to ve jménu "ochrany pracovníků, veřejného zdraví a planety".

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―