Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Štětců na líčení existují stovky. Každý z nich, ať už na oči, nebo na pleť, má své poslání. Někdy je ovšem trochu těžší se v nich orientovat. Na trh neustále přicházejí nové tvary nebo alternativy, jako je například beauty blender. Proto jsme připravili základní příručku štětců i pomůcek k vytvoření každodenního bezchybného make-up looku.

    Na začátek musíme zmínit jedno nesmírně důležité pravidlo a tím je pravidelné čištění štětců. Zapomínat byste na něj neměli zejména vy, kteří trpíte problematickou pletí. Jestliže nebudete své štětce čistit alespoň jednou týdně, může dojít k vyrážce, akné nebo infekci pleti. V nevyčištěných štětcích se hromadí maz, odumřelá kůže a zaschlý make-up, což vytváří ideální prostředí pro vznik bakterií.

    Mytí štětců není nijak náročné. Můžete použít například dezinfekci na štětce. Jednoduše ji nastříkáte na ubrousek a krouživými pohyby očistíte štětec od menší nečistoty. Pro důkladné vyčištění použijte mýdlo na ruce a své pomocníky pod teplou vodou vydrhněte. Dostaňte se i mezi štětiny a dokud nebude štětec zcela čistý, pokračujte v mytí.

    Čím je lepší aplikovat make-up? Štětec versus beauty blender

    Pokud váháte mezi použitím štětce a houbičky, rádi vám pomůžeme s výběrem. Štětec, jako je například AMBIENT SOFT GLOW FOUNDATION BRUSH od značky Hourglass, vám umožní dosáhnout bezchybného vzhledu bez šmouhového efektu během několika sekund. Díky kratším a hustším štětinám dokáže krouživými pohyby dosáhnout ohromujícího výsledku.

    Zdroj: Hourglass, beauty blender

    Beauty blender je další možností, jak dosáhnout perfektního vzhledu. Musíte ovšem dodržovat určitá pravidla. Před líčením je nutné houbičku pořádně namočit, aby až dvakrát zvětšila svou velikost. Je rovněž důležité pamatovat na to, že pokud beauty blender není pravidelně čištěn, může být snadným zdrojem pro přenos bakterií. Po měsíci pravidelného používání byste ho měli nahradit novým, a to i přes jeho pravidelné mytí.

    Rare Beauty štětec na korektor dokonale padne do ruky. Ideální tvar umožní jednoduché použití

    Značka Rare Beauty nabízí ve své kolekci štětců unikátní produkt s názvem LIQUID TOUCH BRUSH. Štětec se vyznačuje svými zkosenými štětinami, které napodobují tvar prstu a umožňují perfektní aplikaci korektoru s možností vrstvení krytí.

    Zdroj: Rare Beauty

    Zakladatelka značky Selena Gomez se osobně podílela na designu tohoto štětce, který je vybaven kvalitní rukojetí pro pohodlné držení a posiluje pocit vytváření skutečného umění.

    Jaký štětec použít na tvářenku? Nars a Morphe představují dokonalé exempláře

    Při aplikaci tvářenky je důležité zacházet s citlivostí, bez ohledu na to, zda používáte pudrovou, krémovou nebo tekutou formuli. Měkký štětec umožní přesné a vyvážené nanesení pudrových produktů, zatímco plochý a hustý štětec je ideální pro práci s krémovou texturou.

    Zdroj: Nars Cosmetics, Morphe

    V nejlepším případě doporučujeme mít k dispozici oba typy. Značky jako Nars a Morphe představují kvalitní ukázky štětců, které by měly být součástí každé kosmetické sbírky.

    Unikátní štětec CHEEK-HUGGING dokonale přilne na pokožku. Aplikace rozjasňovače nebyla nikdy jednodušší

    Je zřejmé, proč znovu zmiňujeme značku Fenty Beauty. Rihanna má jedinečný talent v tvoření nejlepších make-up produktů, a to včetně štětců. Mezi naše oblíbence této značky patří CHEEK-HUGGING BRUSH, jehož speciální tvar je inspirován žraločím zubem. Elegantně se tak přizpůsobuje křivkám obličeje. Díky speciálně ořezaným stranám dodává perfektní záři po jediném pohybu.

    Zdroj: Fenty Beauty

    Real Techniques dominuje kosmetickému trhu. Na aplikaci bronzeru pořiďte rovnou dva typy štětců

    Použití bronzeru vyžaduje podobný přístup jako u tvářenky. Měli byste mít k dispozici jak hustý, tak měkký štětec, jako nabízí například značka Real Techniques. Obě varianty jsou navrženy s ohledem na jemnost a umožňují proto dosáhnout bezchybných přechodů.

    Zdroj: Real Techniques

    Při aplikaci teplejšího tónu je vhodné provádět tahy směrem nahoru, zatímco studené tóny aplikujte směrem dolů. Plochý a hustý štětec je ideální pro konturování obličeje, protože dokonale padne na ‚takzvanou zónu 3, tedy čelo, líce a čelist.

    Cestujte s luxusem. Kabuki štětec značky Guerlain zaujme nejen vzhledem, ale i velikostí

    Pro dokonalého pomocníka, spojujícího vlastnosti houbičky i masážního stroje, se obraťte ke kabuki štětci značky Guerlain. Jeho výrazně husté štětiny usnadňují aplikaci make-upu, zatímco rukojeť z mahagonového dřeva poskytuje pevný úchop blízko štětin. Design tak umožňuje větší kontrolu nad procesem líčení.

    Zdroj: Guerlain

    Stačí pak použít jedinou pumpičku make-upu na ruku. Následně ho postupně nanášejte krouživými pohyby od středu obličeje směrem ven. Slibujeme, že po prvním použití štětce se zamilujete a nebudete chtít použít žádný jiný.

    Na pudr spojte síly labutěnky a velkého hustého štětce. Make-up se neslije a zaručeně okouzlí

    Pokud máte potíže s tím, že  make-up nedrží, začíná se vám usazovat do vrásek, pak může být jedním z viníků i špatná volba štětce. V dnešní době je běžné používání sypkých pudrů. Občas se ale při jeho aplikaci mohou objevit nepříjemnosti, jako je nežádoucí “cakey“ efekt nebo šupinatá místa.

    Zdroj: Huda Beauty, Ilia

    Při aplikaci sypkého pudru považujeme za klíčové použít nejen štětec, ale také labutěnku, díky které produkt precizně „vmáčknete“ do pleti. Stačí jednou ponořit do pudru a „ťupkavými“ pohyby aplikovat na nejvíce mastné místo na obličeji. Poté nechte pudr působit několik minut. Přebytečný produkt lze snadno odstranit pomocí většího “fluffy“ štětce. Make-up hned vydrží perfektní o něco déle.

    Zdroje: YouTube, Hourglass, beauty blender, Rare Beauty, Nars Cosmetics, MORPHE, Fenty Beauty, Real Techniques, Guerlain, Huda Beauty, Ilia

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Základní příručka štětců: Používejte k docílení bezchybného looku ty správné

    Štětců na líčení existují stovky. Každý z nich, ať už na oči, nebo na pleť, má své poslání. Někdy je ovšem trochu těžší se v nich orientovat. Na trh neustále přicházejí nové tvary nebo alternativy, jako je například beauty blender. Proto jsme připravili základní příručku štětců i pomůcek k vytvoření každodenního bezchybného make-up looku.

    Na začátek musíme zmínit jedno nesmírně důležité pravidlo a tím je pravidelné čištění štětců. Zapomínat byste na něj neměli zejména vy, kteří trpíte problematickou pletí. Jestliže nebudete své štětce čistit alespoň jednou týdně, může dojít k vyrážce, akné nebo infekci pleti. V nevyčištěných štětcích se hromadí maz, odumřelá kůže a zaschlý make-up, což vytváří ideální prostředí pro vznik bakterií.

    Mytí štětců není nijak náročné. Můžete použít například dezinfekci na štětce. Jednoduše ji nastříkáte na ubrousek a krouživými pohyby očistíte štětec od menší nečistoty. Pro důkladné vyčištění použijte mýdlo na ruce a své pomocníky pod teplou vodou vydrhněte. Dostaňte se i mezi štětiny a dokud nebude štětec zcela čistý, pokračujte v mytí.

    Čím je lepší aplikovat make-up? Štětec versus beauty blender

    Pokud váháte mezi použitím štětce a houbičky, rádi vám pomůžeme s výběrem. Štětec, jako je například AMBIENT SOFT GLOW FOUNDATION BRUSH od značky Hourglass, vám umožní dosáhnout bezchybného vzhledu bez šmouhového efektu během několika sekund. Díky kratším a hustším štětinám dokáže krouživými pohyby dosáhnout ohromujícího výsledku.

    Zdroj: Hourglass, beauty blender

    Beauty blender je další možností, jak dosáhnout perfektního vzhledu. Musíte ovšem dodržovat určitá pravidla. Před líčením je nutné houbičku pořádně namočit, aby až dvakrát zvětšila svou velikost. Je rovněž důležité pamatovat na to, že pokud beauty blender není pravidelně čištěn, může být snadným zdrojem pro přenos bakterií. Po měsíci pravidelného používání byste ho měli nahradit novým, a to i přes jeho pravidelné mytí.

    Rare Beauty štětec na korektor dokonale padne do ruky. Ideální tvar umožní jednoduché použití

    Značka Rare Beauty nabízí ve své kolekci štětců unikátní produkt s názvem LIQUID TOUCH BRUSH. Štětec se vyznačuje svými zkosenými štětinami, které napodobují tvar prstu a umožňují perfektní aplikaci korektoru s možností vrstvení krytí.

    Zdroj: Rare Beauty

    Zakladatelka značky Selena Gomez se osobně podílela na designu tohoto štětce, který je vybaven kvalitní rukojetí pro pohodlné držení a posiluje pocit vytváření skutečného umění.

    Jaký štětec použít na tvářenku? Nars a Morphe představují dokonalé exempláře

    Při aplikaci tvářenky je důležité zacházet s citlivostí, bez ohledu na to, zda používáte pudrovou, krémovou nebo tekutou formuli. Měkký štětec umožní přesné a vyvážené nanesení pudrových produktů, zatímco plochý a hustý štětec je ideální pro práci s krémovou texturou.

    Zdroj: Nars Cosmetics, Morphe

    V nejlepším případě doporučujeme mít k dispozici oba typy. Značky jako Nars a Morphe představují kvalitní ukázky štětců, které by měly být součástí každé kosmetické sbírky.

    Unikátní štětec CHEEK-HUGGING dokonale přilne na pokožku. Aplikace rozjasňovače nebyla nikdy jednodušší

    Je zřejmé, proč znovu zmiňujeme značku Fenty Beauty. Rihanna má jedinečný talent v tvoření nejlepších make-up produktů, a to včetně štětců. Mezi naše oblíbence této značky patří CHEEK-HUGGING BRUSH, jehož speciální tvar je inspirován žraločím zubem. Elegantně se tak přizpůsobuje křivkám obličeje. Díky speciálně ořezaným stranám dodává perfektní záři po jediném pohybu.

    Zdroj: Fenty Beauty

    Real Techniques dominuje kosmetickému trhu. Na aplikaci bronzeru pořiďte rovnou dva typy štětců

    Použití bronzeru vyžaduje podobný přístup jako u tvářenky. Měli byste mít k dispozici jak hustý, tak měkký štětec, jako nabízí například značka Real Techniques. Obě varianty jsou navrženy s ohledem na jemnost a umožňují proto dosáhnout bezchybných přechodů.

    Zdroj: Real Techniques

    Při aplikaci teplejšího tónu je vhodné provádět tahy směrem nahoru, zatímco studené tóny aplikujte směrem dolů. Plochý a hustý štětec je ideální pro konturování obličeje, protože dokonale padne na ‚takzvanou zónu 3, tedy čelo, líce a čelist.

    Cestujte s luxusem. Kabuki štětec značky Guerlain zaujme nejen vzhledem, ale i velikostí

    Pro dokonalého pomocníka, spojujícího vlastnosti houbičky i masážního stroje, se obraťte ke kabuki štětci značky Guerlain. Jeho výrazně husté štětiny usnadňují aplikaci make-upu, zatímco rukojeť z mahagonového dřeva poskytuje pevný úchop blízko štětin. Design tak umožňuje větší kontrolu nad procesem líčení.

    Zdroj: Guerlain

    Stačí pak použít jedinou pumpičku make-upu na ruku. Následně ho postupně nanášejte krouživými pohyby od středu obličeje směrem ven. Slibujeme, že po prvním použití štětce se zamilujete a nebudete chtít použít žádný jiný.

    Na pudr spojte síly labutěnky a velkého hustého štětce. Make-up se neslije a zaručeně okouzlí

    Pokud máte potíže s tím, že  make-up nedrží, začíná se vám usazovat do vrásek, pak může být jedním z viníků i špatná volba štětce. V dnešní době je běžné používání sypkých pudrů. Občas se ale při jeho aplikaci mohou objevit nepříjemnosti, jako je nežádoucí “cakey“ efekt nebo šupinatá místa.

    Zdroj: Huda Beauty, Ilia

    Při aplikaci sypkého pudru považujeme za klíčové použít nejen štětec, ale také labutěnku, díky které produkt precizně „vmáčknete“ do pleti. Stačí jednou ponořit do pudru a „ťupkavými“ pohyby aplikovat na nejvíce mastné místo na obličeji. Poté nechte pudr působit několik minut. Přebytečný produkt lze snadno odstranit pomocí většího “fluffy“ štětce. Make-up hned vydrží perfektní o něco déle.

    Zdroje: YouTube, Hourglass, beauty blender, Rare Beauty, Nars Cosmetics, MORPHE, Fenty Beauty, Real Techniques, Guerlain, Huda Beauty, Ilia

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Pinterest spustil osobního asistenta. Pomůže s nákupem i psychickou pohodou

    Nová funkce Pinterest Assistant přetváří způsob, jakým nakupujeme online. Vizuální AI průvodce redefinuje nákupní digitální prostor a mění každou interakci s platformou Pinterest v osobní dialog s estetickou vizí. Uživatel vstupuje do prostředí, kde technologie chápe jeho vkus stejně citlivě jako lidský poradce. Personalizace probíhá okamžitě a každé doporučení rezonuje s individuálním stylem. Pomocník proměňuje scénu digitálního nakupování v prostor, kde estetika a praktičnost splývají.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    Balmain osiřel. Po 14 letech ho opouští kreativní ředitel Olivier Rousteing

    Vždy, když se zdá, že módní kolotoč změny kreativních ředitelů skončil, objeví se další náhlá změna. Tentokrát ze své vedoucí pozice odchází čtyřicetiletý návrhář Olivier Rousteing. Francouzský módní dům Balmain opouští po 14 letech v jeho čele. Za své působení dokázal značku propojit s popkulturou, zapojit ji do světa nových technologií a vytvořit vlastní Balmain Army.

    Svatební šaty hvězd diktují trendy. Inspirují styl i odvahu dalších nevěst

    Den, na který čeká téměř každá žena. Od romantického pokleknutí až po velkolepý obřad jde o cestu plnou emocí, očekávání a snů. Vše začíná jediným okamžikem, jiskřivým prstenem, pohledem plným lásky a slovy, která změní celý život. Od té chvíle se rozbíhá cesta plná plánování, představ a detailů, na nichž záleží. Šaty, které oblékají celebrity, pak inspirují miliony nevěst po celém světě, nastavují trendy a dokazují, že elegance a styl jsou nakažlivé. Výběr svatebních šatů bývá totiž momentem, kdy se žena poprvé uvidí jako nevěsta.

    Módní scénu zaplavily Vánoce. Značky chrlí sváteční kampaně

    Nastal čas, na kteří se někteří těší celý rok a jiní jeho příchod spíše oplakávají. Blížící se Vánoce totiž neznamenají pouze okamžiky radosti a potěšení, ale i stresu. Módní značky těží z touhy podobnému tlaku uniknout a nabízejí kampaně, umožňující krátký útěk před svátečním shonem. Odkazují na sílu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potěšení.

    Bizarní dieta dle Vogue. Sedmdesátky se s poruchami příjmu opravdu nemazlily

    V době, kdy klub Studio 54 diktoval noční rytmus a cigareta v ruce symbolizovala štíhlosti, vznikl fenomén, jenž dnes působí jako z groteskního snu. Magazín Vogue přinesl "crash dietu". Režim, slibující eleganci a tělo jako z ateliéru Richarda Avedon. Luxusní zoufalství zabalené do lesklých stránek. Styl měl váhu dogmatu a káva s vejcem byla víc než snídaně, byla to víra.

    Po stopách ikon: Ann Demeulemeester servíruje poetickou temnotu

    Ann Demeulemeester patří mezi nejtajemnější a zároveň nejvlivnější postavy belgické avantgardy. Její jméno se stalo synonymem černé, světla a poezie v oděvní formě. Od debutu v 80. letech kultivuje estetiku temného ticha. Paradoxně jde o avantgardní minimalismus, jenž dýchá hlubokou emocí. Vytváří šaty, pohybující se mezi měkkostí a autoritou, mezi kůží a hedvábím, mezi Leonardem Cohen a punkem. Každá kolekce je spíše pomyslným žalozpěvem než módním statementem.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―