Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Štětců na líčení existují stovky. Každý z nich, ať už na oči, nebo na pleť, má své poslání. Někdy je ovšem trochu těžší se v nich orientovat. Na trh neustále přicházejí nové tvary nebo alternativy, jako je například beauty blender. Proto jsme připravili základní příručku štětců i pomůcek k vytvoření každodenního bezchybného make-up looku.

    Na začátek musíme zmínit jedno nesmírně důležité pravidlo a tím je pravidelné čištění štětců. Zapomínat byste na něj neměli zejména vy, kteří trpíte problematickou pletí. Jestliže nebudete své štětce čistit alespoň jednou týdně, může dojít k vyrážce, akné nebo infekci pleti. V nevyčištěných štětcích se hromadí maz, odumřelá kůže a zaschlý make-up, což vytváří ideální prostředí pro vznik bakterií.

    Mytí štětců není nijak náročné. Můžete použít například dezinfekci na štětce. Jednoduše ji nastříkáte na ubrousek a krouživými pohyby očistíte štětec od menší nečistoty. Pro důkladné vyčištění použijte mýdlo na ruce a své pomocníky pod teplou vodou vydrhněte. Dostaňte se i mezi štětiny a dokud nebude štětec zcela čistý, pokračujte v mytí.

    Čím je lepší aplikovat make-up? Štětec versus beauty blender

    Pokud váháte mezi použitím štětce a houbičky, rádi vám pomůžeme s výběrem. Štětec, jako je například AMBIENT SOFT GLOW FOUNDATION BRUSH od značky Hourglass, vám umožní dosáhnout bezchybného vzhledu bez šmouhového efektu během několika sekund. Díky kratším a hustším štětinám dokáže krouživými pohyby dosáhnout ohromujícího výsledku.

    Zdroj: Hourglass, beauty blender

    Beauty blender je další možností, jak dosáhnout perfektního vzhledu. Musíte ovšem dodržovat určitá pravidla. Před líčením je nutné houbičku pořádně namočit, aby až dvakrát zvětšila svou velikost. Je rovněž důležité pamatovat na to, že pokud beauty blender není pravidelně čištěn, může být snadným zdrojem pro přenos bakterií. Po měsíci pravidelného používání byste ho měli nahradit novým, a to i přes jeho pravidelné mytí.

    Rare Beauty štětec na korektor dokonale padne do ruky. Ideální tvar umožní jednoduché použití

    Značka Rare Beauty nabízí ve své kolekci štětců unikátní produkt s názvem LIQUID TOUCH BRUSH. Štětec se vyznačuje svými zkosenými štětinami, které napodobují tvar prstu a umožňují perfektní aplikaci korektoru s možností vrstvení krytí.

    Zdroj: Rare Beauty

    Zakladatelka značky Selena Gomez se osobně podílela na designu tohoto štětce, který je vybaven kvalitní rukojetí pro pohodlné držení a posiluje pocit vytváření skutečného umění.

    Jaký štětec použít na tvářenku? Nars a Morphe představují dokonalé exempláře

    Při aplikaci tvářenky je důležité zacházet s citlivostí, bez ohledu na to, zda používáte pudrovou, krémovou nebo tekutou formuli. Měkký štětec umožní přesné a vyvážené nanesení pudrových produktů, zatímco plochý a hustý štětec je ideální pro práci s krémovou texturou.

    Zdroj: Nars Cosmetics, Morphe

    V nejlepším případě doporučujeme mít k dispozici oba typy. Značky jako Nars a Morphe představují kvalitní ukázky štětců, které by měly být součástí každé kosmetické sbírky.

    Unikátní štětec CHEEK-HUGGING dokonale přilne na pokožku. Aplikace rozjasňovače nebyla nikdy jednodušší

    Je zřejmé, proč znovu zmiňujeme značku Fenty Beauty. Rihanna má jedinečný talent v tvoření nejlepších make-up produktů, a to včetně štětců. Mezi naše oblíbence této značky patří CHEEK-HUGGING BRUSH, jehož speciální tvar je inspirován žraločím zubem. Elegantně se tak přizpůsobuje křivkám obličeje. Díky speciálně ořezaným stranám dodává perfektní záři po jediném pohybu.

    Zdroj: Fenty Beauty

    Real Techniques dominuje kosmetickému trhu. Na aplikaci bronzeru pořiďte rovnou dva typy štětců

    Použití bronzeru vyžaduje podobný přístup jako u tvářenky. Měli byste mít k dispozici jak hustý, tak měkký štětec, jako nabízí například značka Real Techniques. Obě varianty jsou navrženy s ohledem na jemnost a umožňují proto dosáhnout bezchybných přechodů.

    Zdroj: Real Techniques

    Při aplikaci teplejšího tónu je vhodné provádět tahy směrem nahoru, zatímco studené tóny aplikujte směrem dolů. Plochý a hustý štětec je ideální pro konturování obličeje, protože dokonale padne na ‚takzvanou zónu 3, tedy čelo, líce a čelist.

    Cestujte s luxusem. Kabuki štětec značky Guerlain zaujme nejen vzhledem, ale i velikostí

    Pro dokonalého pomocníka, spojujícího vlastnosti houbičky i masážního stroje, se obraťte ke kabuki štětci značky Guerlain. Jeho výrazně husté štětiny usnadňují aplikaci make-upu, zatímco rukojeť z mahagonového dřeva poskytuje pevný úchop blízko štětin. Design tak umožňuje větší kontrolu nad procesem líčení.

    Zdroj: Guerlain

    Stačí pak použít jedinou pumpičku make-upu na ruku. Následně ho postupně nanášejte krouživými pohyby od středu obličeje směrem ven. Slibujeme, že po prvním použití štětce se zamilujete a nebudete chtít použít žádný jiný.

    Na pudr spojte síly labutěnky a velkého hustého štětce. Make-up se neslije a zaručeně okouzlí

    Pokud máte potíže s tím, že  make-up nedrží, začíná se vám usazovat do vrásek, pak může být jedním z viníků i špatná volba štětce. V dnešní době je běžné používání sypkých pudrů. Občas se ale při jeho aplikaci mohou objevit nepříjemnosti, jako je nežádoucí “cakey“ efekt nebo šupinatá místa.

    Zdroj: Huda Beauty, Ilia

    Při aplikaci sypkého pudru považujeme za klíčové použít nejen štětec, ale také labutěnku, díky které produkt precizně „vmáčknete“ do pleti. Stačí jednou ponořit do pudru a „ťupkavými“ pohyby aplikovat na nejvíce mastné místo na obličeji. Poté nechte pudr působit několik minut. Přebytečný produkt lze snadno odstranit pomocí většího “fluffy“ štětce. Make-up hned vydrží perfektní o něco déle.

    Zdroje: YouTube, Hourglass, beauty blender, Rare Beauty, Nars Cosmetics, MORPHE, Fenty Beauty, Real Techniques, Guerlain, Huda Beauty, Ilia

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Základní příručka štětců: Používejte k docílení bezchybného looku ty správné

    Štětců na líčení existují stovky. Každý z nich, ať už na oči, nebo na pleť, má své poslání. Někdy je ovšem trochu těžší se v nich orientovat. Na trh neustále přicházejí nové tvary nebo alternativy, jako je například beauty blender. Proto jsme připravili základní příručku štětců i pomůcek k vytvoření každodenního bezchybného make-up looku.

    Na začátek musíme zmínit jedno nesmírně důležité pravidlo a tím je pravidelné čištění štětců. Zapomínat byste na něj neměli zejména vy, kteří trpíte problematickou pletí. Jestliže nebudete své štětce čistit alespoň jednou týdně, může dojít k vyrážce, akné nebo infekci pleti. V nevyčištěných štětcích se hromadí maz, odumřelá kůže a zaschlý make-up, což vytváří ideální prostředí pro vznik bakterií.

    Mytí štětců není nijak náročné. Můžete použít například dezinfekci na štětce. Jednoduše ji nastříkáte na ubrousek a krouživými pohyby očistíte štětec od menší nečistoty. Pro důkladné vyčištění použijte mýdlo na ruce a své pomocníky pod teplou vodou vydrhněte. Dostaňte se i mezi štětiny a dokud nebude štětec zcela čistý, pokračujte v mytí.

    Čím je lepší aplikovat make-up? Štětec versus beauty blender

    Pokud váháte mezi použitím štětce a houbičky, rádi vám pomůžeme s výběrem. Štětec, jako je například AMBIENT SOFT GLOW FOUNDATION BRUSH od značky Hourglass, vám umožní dosáhnout bezchybného vzhledu bez šmouhového efektu během několika sekund. Díky kratším a hustším štětinám dokáže krouživými pohyby dosáhnout ohromujícího výsledku.

    Zdroj: Hourglass, beauty blender

    Beauty blender je další možností, jak dosáhnout perfektního vzhledu. Musíte ovšem dodržovat určitá pravidla. Před líčením je nutné houbičku pořádně namočit, aby až dvakrát zvětšila svou velikost. Je rovněž důležité pamatovat na to, že pokud beauty blender není pravidelně čištěn, může být snadným zdrojem pro přenos bakterií. Po měsíci pravidelného používání byste ho měli nahradit novým, a to i přes jeho pravidelné mytí.

    Rare Beauty štětec na korektor dokonale padne do ruky. Ideální tvar umožní jednoduché použití

    Značka Rare Beauty nabízí ve své kolekci štětců unikátní produkt s názvem LIQUID TOUCH BRUSH. Štětec se vyznačuje svými zkosenými štětinami, které napodobují tvar prstu a umožňují perfektní aplikaci korektoru s možností vrstvení krytí.

    Zdroj: Rare Beauty

    Zakladatelka značky Selena Gomez se osobně podílela na designu tohoto štětce, který je vybaven kvalitní rukojetí pro pohodlné držení a posiluje pocit vytváření skutečného umění.

    Jaký štětec použít na tvářenku? Nars a Morphe představují dokonalé exempláře

    Při aplikaci tvářenky je důležité zacházet s citlivostí, bez ohledu na to, zda používáte pudrovou, krémovou nebo tekutou formuli. Měkký štětec umožní přesné a vyvážené nanesení pudrových produktů, zatímco plochý a hustý štětec je ideální pro práci s krémovou texturou.

    Zdroj: Nars Cosmetics, Morphe

    V nejlepším případě doporučujeme mít k dispozici oba typy. Značky jako Nars a Morphe představují kvalitní ukázky štětců, které by měly být součástí každé kosmetické sbírky.

    Unikátní štětec CHEEK-HUGGING dokonale přilne na pokožku. Aplikace rozjasňovače nebyla nikdy jednodušší

    Je zřejmé, proč znovu zmiňujeme značku Fenty Beauty. Rihanna má jedinečný talent v tvoření nejlepších make-up produktů, a to včetně štětců. Mezi naše oblíbence této značky patří CHEEK-HUGGING BRUSH, jehož speciální tvar je inspirován žraločím zubem. Elegantně se tak přizpůsobuje křivkám obličeje. Díky speciálně ořezaným stranám dodává perfektní záři po jediném pohybu.

    Zdroj: Fenty Beauty

    Real Techniques dominuje kosmetickému trhu. Na aplikaci bronzeru pořiďte rovnou dva typy štětců

    Použití bronzeru vyžaduje podobný přístup jako u tvářenky. Měli byste mít k dispozici jak hustý, tak měkký štětec, jako nabízí například značka Real Techniques. Obě varianty jsou navrženy s ohledem na jemnost a umožňují proto dosáhnout bezchybných přechodů.

    Zdroj: Real Techniques

    Při aplikaci teplejšího tónu je vhodné provádět tahy směrem nahoru, zatímco studené tóny aplikujte směrem dolů. Plochý a hustý štětec je ideální pro konturování obličeje, protože dokonale padne na ‚takzvanou zónu 3, tedy čelo, líce a čelist.

    Cestujte s luxusem. Kabuki štětec značky Guerlain zaujme nejen vzhledem, ale i velikostí

    Pro dokonalého pomocníka, spojujícího vlastnosti houbičky i masážního stroje, se obraťte ke kabuki štětci značky Guerlain. Jeho výrazně husté štětiny usnadňují aplikaci make-upu, zatímco rukojeť z mahagonového dřeva poskytuje pevný úchop blízko štětin. Design tak umožňuje větší kontrolu nad procesem líčení.

    Zdroj: Guerlain

    Stačí pak použít jedinou pumpičku make-upu na ruku. Následně ho postupně nanášejte krouživými pohyby od středu obličeje směrem ven. Slibujeme, že po prvním použití štětce se zamilujete a nebudete chtít použít žádný jiný.

    Na pudr spojte síly labutěnky a velkého hustého štětce. Make-up se neslije a zaručeně okouzlí

    Pokud máte potíže s tím, že  make-up nedrží, začíná se vám usazovat do vrásek, pak může být jedním z viníků i špatná volba štětce. V dnešní době je běžné používání sypkých pudrů. Občas se ale při jeho aplikaci mohou objevit nepříjemnosti, jako je nežádoucí “cakey“ efekt nebo šupinatá místa.

    Zdroj: Huda Beauty, Ilia

    Při aplikaci sypkého pudru považujeme za klíčové použít nejen štětec, ale také labutěnku, díky které produkt precizně „vmáčknete“ do pleti. Stačí jednou ponořit do pudru a „ťupkavými“ pohyby aplikovat na nejvíce mastné místo na obličeji. Poté nechte pudr působit několik minut. Přebytečný produkt lze snadno odstranit pomocí většího “fluffy“ štětce. Make-up hned vydrží perfektní o něco déle.

    Zdroje: YouTube, Hourglass, beauty blender, Rare Beauty, Nars Cosmetics, MORPHE, Fenty Beauty, Real Techniques, Guerlain, Huda Beauty, Ilia

    ― Reklama ―

    Dior bloudí v magickém labyrintu. Módní dům vítá letošní Vánoce

    Sváteční atmosféra dolehla i na módní dům Dior. Značka koncem minulého týdne odkryla letošní téma vánoční kampaně. V Paříži navíc slavnostně odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na nejnovější cruise kolekci, kterou ještě návrhářka Maria Grazia Chiuri představila v tajemných římských zahradách Villa Albani Torlonia.

    Znáte nejlehčí tkaninu na světě? Super Organza vznikla tak trochu „omylem“

    Super Organza patří k nejtenčím a nejlehčím tkaninám, které kdy člověk vytvořil. I když neplánovaně. Pochází z Japonska, z vývoje společnosti Amaike LLC, jejíž know-how vychází z technologického inženýrství v oblasti látek. Vlákna o tloušťce jedné pětiny lidského vlasu tvoří materiál o hmotnosti pěti gramů na metr čtvereční. Prada ho použila pro jaro 2024, zatímco Balenciaga ho zařadila do haute couture řady pro podzim 2025. V módních domech se z technického zázraku stala vysoce žádaná látka.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    Balmain osiřel. Po 14 letech ho opouští kreativní ředitel Olivier Rousteing

    Vždy, když se zdá, že módní kolotoč změny kreativních ředitelů skončil, objeví se další náhlá změna. Tentokrát ze své vedoucí pozice odchází čtyřicetiletý návrhář Olivier Rousteing. Francouzský módní dům Balmain opouští po 14 letech v jeho čele. Za své působení dokázal značku propojit s popkulturou, zapojit ji do světa nových technologií a vytvořit vlastní Balmain Army.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―