Více
    Redakce

    Pití vody ještě nikdy nebylo tak sexy. Wellness svět vynesl letos do popředí hydrataci. Její rituál tak už dávno neobnáší jen trendy hrnek nebo lahev. Místo toho zahrnuje řadu „nezbytných“ suplementů, od elektrolytů přes různé příchutě až po jedlé třpytky. Sociální síť TikTok tak učinila z běžné činnosti nový trend, bez kterého se neobejdete.

    Poslední roky zaznamenaly obecný boom v popularitě wellness. Čím dál více uživatelů sociálních sítí tak zkoumá způsoby, jak zlepšit své zdraví a well-being. Podléhají proto novým trendům, diktujícím „nezbytné“ pomocníky k dosažení vysněné fyzičky nebo vzhledu. Královnou letošního roku se zcela jistě stala hydratace, která už dávno nespočívá pouze v pravidelném pitném režimu.

    Z pití vody se místo toho stal trend, bez kterého se neobejdete. Boom jinak běžné činnosti zařídila mimo jiné také populární „clean girl“ estetika, založená na idealizaci drobných denních rituálů, dle TikToku přispívajících k lepšímu životnímu stylu. Internet kromě toho od začátku letošního roku dobývá takzvané sober-curious hnutí, usilující o rapidní odklon od normalizace pití alkoholu.

    Trend „sexy water“. Zkuste jedlé třpytky nebo příchuť cukrové vaty

    Kromě zmíněných aspektů má nečekaný růst v oblibě hydratace na svědomí také řada značek. Například společnost Liquid I.V. vnesla do popředí elektrolyty, do té doby používané spíše jen sportovci. Zákazníky nalákala na své produkty bez cukru, přesto ale slibující lahodně znějící příchutě, jako je cukrová vata nebo lízátko. Brzy se k ní přidaly další brandy, třeba Lmnt, Moon Juice či WaterBoy.

    Zdroj: AG1, Liquid I.V.

    Do popředí vstoupily rovněž firmy jako AG1 nebo 8Greens, vyrábějící ochucené prášky do vody obsahující řadu různých živin. U toho ovšem značky neskončily. Díky trendy konceptu „sexy water“, tedy označení zajímavě upravené vody, začaly nabízet také jedlé třpytky nebo různé příchutě do vody. Z výčtu zpopularizovaných produktů nelze vynechat ani ikonické hrníčky Stanley Cup.

    Zdroj: Brew Glitter, Waterdrop

    Hydratace jako byznys: Když voda nestačí

    Na doplnění potřebných živin nebo minerálů není samozřejmě nic špatného. Otázkou ovšem je, zda všichni z fanoušků trendy hydratace podobné doplnění skutečně potřebují. Anebo, zda by jej nemohli jednoduše získat ze správné stravy, pokud by se na ni zaměřili. Hydratace si světlo v záři reflektorů zaslouží, k jejímu dodržování však nepotřebujete většinu z výše zmíněných pomocníků.

    @laniekristin make a @Waterboy with me✨🥂 #waterboy #waterboypartner #liquidiv #hydration #electrolytes #weekendrecovery #strawberrylemonade #makeadrinkwithme #collegestudent ♬ original sound – lanie kristin

    Jejich propagace totiž vede k falešnému pocitu, že pokud je nebudete vlastnit a pravidelně používat, nikdy správné hydratace nedosáhnete. Jedná se tak o další vodu na mlýn konzumerismu, který nezná hranic. Pokud nová lahev na vodu zajistí, že budete na pití častěji myslet, pak hurá do toho. Nezapomínejte ale na to, že ne všechny trendy vznikají ve váš prospěch, ale spíše blaho brandů.

    Zdroje: WWD, Made Trends, Trendhunter, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Wellness svět má letos jasno. Za královnu trendů jmenoval hydrataci

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pití vody ještě nikdy nebylo tak sexy. Wellness svět vynesl letos do popředí hydrataci. Její rituál tak už dávno neobnáší jen trendy hrnek nebo lahev. Místo toho zahrnuje řadu „nezbytných“ suplementů, od elektrolytů přes různé příchutě až po jedlé třpytky. Sociální síť TikTok tak učinila z běžné činnosti nový trend, bez kterého se neobejdete.

    - Reklama -

    Poslední roky zaznamenaly obecný boom v popularitě wellness. Čím dál více uživatelů sociálních sítí tak zkoumá způsoby, jak zlepšit své zdraví a well-being. Podléhají proto novým trendům, diktujícím „nezbytné“ pomocníky k dosažení vysněné fyzičky nebo vzhledu. Královnou letošního roku se zcela jistě stala hydratace, která už dávno nespočívá pouze v pravidelném pitném režimu.

    Z pití vody se místo toho stal trend, bez kterého se neobejdete. Boom jinak běžné činnosti zařídila mimo jiné také populární „clean girl“ estetika, založená na idealizaci drobných denních rituálů, dle TikToku přispívajících k lepšímu životnímu stylu. Internet kromě toho od začátku letošního roku dobývá takzvané sober-curious hnutí, usilující o rapidní odklon od normalizace pití alkoholu.

    Trend „sexy water“. Zkuste jedlé třpytky nebo příchuť cukrové vaty

    Kromě zmíněných aspektů má nečekaný růst v oblibě hydratace na svědomí také řada značek. Například společnost Liquid I.V. vnesla do popředí elektrolyty, do té doby používané spíše jen sportovci. Zákazníky nalákala na své produkty bez cukru, přesto ale slibující lahodně znějící příchutě, jako je cukrová vata nebo lízátko. Brzy se k ní přidaly další brandy, třeba Lmnt, Moon Juice či WaterBoy.

    - Reklama -

    Zdroj: AG1, Liquid I.V.

    Do popředí vstoupily rovněž firmy jako AG1 nebo 8Greens, vyrábějící ochucené prášky do vody obsahující řadu různých živin. U toho ovšem značky neskončily. Díky trendy konceptu „sexy water“, tedy označení zajímavě upravené vody, začaly nabízet také jedlé třpytky nebo různé příchutě do vody. Z výčtu zpopularizovaných produktů nelze vynechat ani ikonické hrníčky Stanley Cup.

    Zdroj: Brew Glitter, Waterdrop

    Hydratace jako byznys: Když voda nestačí

    Na doplnění potřebných živin nebo minerálů není samozřejmě nic špatného. Otázkou ovšem je, zda všichni z fanoušků trendy hydratace podobné doplnění skutečně potřebují. Anebo, zda by jej nemohli jednoduše získat ze správné stravy, pokud by se na ni zaměřili. Hydratace si světlo v záři reflektorů zaslouží, k jejímu dodržování však nepotřebujete většinu z výše zmíněných pomocníků.

    @laniekristin make a @Waterboy with me✨🥂 #waterboy #waterboypartner #liquidiv #hydration #electrolytes #weekendrecovery #strawberrylemonade #makeadrinkwithme #collegestudent ♬ original sound – lanie kristin

    Jejich propagace totiž vede k falešnému pocitu, že pokud je nebudete vlastnit a pravidelně používat, nikdy správné hydratace nedosáhnete. Jedná se tak o další vodu na mlýn konzumerismu, který nezná hranic. Pokud nová lahev na vodu zajistí, že budete na pití častěji myslet, pak hurá do toho. Nezapomínejte ale na to, že ne všechny trendy vznikají ve váš prospěch, ale spíše blaho brandů.

    Zdroje: WWD, Made Trends, Trendhunter, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Film Materialists diváky příliš nenadchl. Kritizují povrchnost a neautentičnost

    Film Materialists od režisérky Celine Song konečně dorazil do českých kin. V hlavních rolích září Dakota Johnson, Pedro Pascal a Chris Evans. Celine Song navazuje na svůj úspěšný debut Past Lives. Film Materialists však u diváků vyvolává spíše rozpaky. Místo avizované romantické komedie přišlo romantické drama. Kritici vytýkají povrchnost postav, neautentičnost milostného trojúhelníku a nevhodně vložený vedlejší děj.

    Drama u Versace. Proč se návrhář Dario Vitale nedočká debutové show?

    Začátky v nové práci bývají těžké. Výjimkou není ani lukrativní pozice kreativního ředitele jednoho z největších italských módních domů. Své o tom ví značka Versace a její nový šéf Dario Vitale, který se ocitl pod drobnohledem poté, co společnost oznámila šokující zprávu. Jeho debutová přehlídka se na Milánském fashion weeku neuskuteční. Co stojí za tímto radikálním rozhodnutím?

    Post Malone debutoval v Paříži. Odhalil první show značky Austin Post

    Známý zpěvák Post Malone předběhl zbytek módního světa. Měsíc před tím, než do Paříže dorazil očekávaný týden módy, odhalil ve francouzské metropoli debutovou show své značky Austin Post. Kolekce sklidila úspěch především díky návrhům kopírujících jeho styl, tedy westernovým a kovbojským lookům, ale s dávkou moderního stylu.

    Nejen na listech, ale i na rtech. Trendy podzimní odstíny hrají všemi barvami

    Oblíbené roční období řádí nejen v šatnících, ale i kosmetických taštičkách. Letošní trendy podzimní odstíny rtěnek a lesků nabídnou různorodou paletu. Od efektu zamazání od borůvek až po precizně orámované rty, na podzim se v zrcadlech budou odrážet ústa hodná polibků.

    Krejčovská preciznost v hlavní roli. Phoebe Philo opět servíruje mistrovskou kolekci

    Na podzimní kolekce se vždy čeká s větším napětím než na letní. Collection C od Phoebe Philo tento pocit proměnila v čistou estetickou jistotu. Každý prvek nejnovější kolekce působí jako pečlivě zvolený důkaz toho, že textilní krása nevychází z maximalismu, ale z mistrovského zvládnutí detailu. Linie nového oblečení se pohybují v prostoru, kde se umně potkává ženskost s architektonickou přesností.

    Trend, který konečně vydrží? Fibremaxxing vynesl do výšin vlákninu

    Sociální síť TikTok vytvořila další ze svých nikdy nekončících trendů. Fenomén v podobě #fibremaxxing nabádá k vyšší konzumaci vlákniny. Upozorňuje tak na to, co mnozí výživoví poradci věděli už dávno. Většina populace nekonzumuje dostatek ovoce, zeleniny, luštěnin či semínek. Je možné, že virální hashtag pro jednou jen tak nezmizí?

    Tired Girl dává únavě zelenou. Nabízí autenticitu, či další prchavý trend?

    Tmavé kruhy pod očima, černá linka a jemně růžové rty. Přesně tak vypadá nový populární make-up look s názvem Tired Girl. Inspirací je mu hlavně postava Wednesday Addams, jeho rostoucí oblibu má ale na svědomí také sílící touha po autenticitě. Nabízí "unavený" vzhled úlevu od požadavků společnosti, nebo se jedná o další mikro trend?

    Módní svět otevřel dveře podzimu. Vítá ho pomocí kreativních kampaní

    I když léto nabízí posledních pár prosluněných dní, do dveří se již dere podzim. Potvrdily to rovněž nejnovější kampaně známých značek. Například módní dům Alaïa představil kolekci v kinematografických fotografiích, zatímco Chloé se vrací do bohémských 70. let. Tommy Hilfiger objevuje svět F1 a Antonio Marras putuje domů.

    Uniforma ve službách luxusu. Regimental jackets povládnou podzimu a zimě

    Letošní podzim a zima přináší návrat vojenské estetiky, tentokrát ve zpracování, které osciluje mezi elegancí a teatrálností. Regimental jackets, saka inspirovaná vojenskými uniformami, se objevují napříč kolekcemi Dior, Giorgio Armani, Chloé i Valentino a stávají se symbolem sezóny. Výrazná ramena, zdobené knoflíky a přísná silueta působí jako uniforma do moderního módního boje.

    Módní výstavy ve zlaté éře. Vybírat si můžete napříč metropolemi

    Módní výstavy se staly kulturními událostmi, jež přitahují davy návštěvníků stejně silně jako koncerty či premiéry. Galerie a muzea se proměňují v pomyslná pódia, na nichž oděv získává novou dimenzi a stává se symbolem estetiky, inovace i kulturní identity. Letošní rok potvrzuje, že móda vydobyla pevné místo mezi velkými uměleckými disciplínami a neustále přináší nové fascinující projekty.

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    Gap vyhrál denim loterii. Značka slaví úspěch s virální kampaní

    Občas se vyplatí vsadit na starou osvědčenou klasiku. Důkazem je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Společnost totiž uspěla s videem představujícím rozmanitou dívčí skupinu Katseye, která zatančila na populární hit Milkshake. Choreografie se okamžitě stala virální a přinesla značce nečekanou pozornost a chválu.

    Když touha po odlišnosti vytvoří uniformu. Popularita Crocs bohužel neumírá

    Pohodlí je ceněným módním prvkem, občas však přesáhne hranice vkusu. Plastová bota, původně vyrobená pro rybáře, se v průběhu let stala viditelným trendem. Crocs jsou roztomilé na dětech a praktické na zahradě, již delší dobu se ale objevují také na módních molech, ve sbírkách celebrit i v limitovaných a rychle vyprodaných edicích.

    Armani Beauty ovládne Benátky. Filmové hvězdy přivítá v Cinema Club

    Beauty odnož módního domu Giorgio Armani už po osmé dorazí do Benátek jako oficiální sponzor tamního filmového festivalu. I letos si přichystala několik vysoce očekávaných událostí. Poprvé mezi ně patří také luxusní Cinema Club, tedy prostor, kde se hvězdy a přátelé značky mohou potkávat mezi zastávkami na červeném koberci.

    Čas si vybavit podzimní šatník. Přidejte volány a okořeňte ho kožešinou

    Jestliže nadšeně vyhlížíte back to school nákupy, pomalu se blíží váš čas. Pokud váš podzimní šatník potřebuje nový vítr, inspirujte se u nejslavnějších značek. Letos přináší trendy z minulosti i horké novinky, razící si cestu do městských ulic. Jestli na vás nakupovací nálada nepřišla, nezoufejte. Většinu poskládáte i z kousků, které již vlastníte.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―