Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Příchod září znamená jediné. Krutý konec léta a nástup nové sezóny, na kterou se musí vyzbrojit i váš botník. Období plné ubývajícího slunce, deštivých dnů a pestrobarevného padajícího listí zvládnete za pomoci semišových kousků, motorkářských bot nebo úzkých tenisek.

    Zvířecí přátelé mají na podzim i podobu sandálů nebo mokasínů

    Tvrdou ránu nenápadnému luxusu zasadily oblíbené zvířecí vzory. Letošní přechodná sezóna se proto ponese především ve znamení leoparda a krávy. Trendy diktují hravé potisky také na kalhotách nebo kabátech, to je ovšem seriózní módní závazek, se kterým se nemusí ztotožnit každý.

    Zdroj: Saint Laurent, Acne Studios

    Mnohem přijatelnější a decentnější alternativou je proto jejich zakomponování skrze obuv. Leopardí potisk vynikne zejména na kitten heels nebo sandálech s otevřenou patou. Nehorázně svůdný model najdete například u Saint Laurent.

    Kraví vzor může být kamenem úrazu, klíčem k úspěchu je ovšem najít ten správný pár. Naším tipem jsou chlupaté mokasíny od Acne Studios, které se však stále pohybují v mezích nositelného minimalismu.

    Sociální sítě zaplavily motorkářské boty. Na podzim vás tak neminou

    Pokud na sociálních sítích sledujete ty správné it-girls, pak vás trend motorkářských bot nezaskočil. Překvapivě si popularitu vybojovaly už v létě. Do veder nad 30 stupňů si je ale navlékly jen opravdoví odvážlivci nebo zarytí módní labužníci, kteří se drží hesla „pro krásu se trpí“. 

    Zdroj: Ganni, Paris Texas

    Do přechodného období jsou tedy mnohem vhodnější. Jejich jasným poznávacím znamením je pak kulatý kovový kroužek, spojený koženými přezkami. Oblíbená skandinávská značka Ganni má v nabídce působivou alternativu z umělé kůže. U Paris Texas zase najdete pár s detailem vytvářejícím dojem odřeného povrchu.

    Nechte se uchvátit limitovanými edicemi slavných tenisek

    Jarní posedlost úzkými a elegantními teniskami na nízké platformě pokračuje a mění se v podzimní. V jejich čele bezpochyby stojí oblíbené modely Samba, Gazelle nebo Handball Spezial od Adidas. Pokud se odhodláte investovat, nebojte se ani limitovaných edic z kolaborací s návrhářkou Grace Wales Bonner nebo značkou Sporty & Rich.

    Zdroj: Wales Bonner, Miu Miu

    Úspěšným počinem je rovněž spolupráce mezi Miu Miu a New Balance. Výsledkem jsou tři semišové páry s různobarevnými tkaničkami. Na výběr je bílá, skořicová nebo béžová varianta. Připravte si však pevné nervy a peněženky. Exkluzivní tenisky jsou kompletně vyprodané a vaší poslední nadějí jsou re-sell platformy.

    Semiš kraluje nejen kabelkám a bundám, ale také botám

    Semiš se letos na podzim hlásí o slovo napříč celým módním spektrem. Vyhledávání semišových bund na Pinterestu vzrostlo podle instagramového profilu Style Analytics za jeden měsíc o 500 procent. Semiš se však nezastaví před ničím. Kromě kabátů a kabelek tak dobyl i svět obuvi.

    Zdroj: Birkenstock, Alohas

    Skvělou zprávou je, že na dotek příjemný a měkký materiál můžete do svého botníku začlenit mnoha způsoby. Najdete ho použitý na teniskách, kozačkách, lodičkách nebo dokonce i polobotkách. Fantazii se ve světě módy meze nekladou. 

    Pokud se ještě nechcete rozloučit s letním vánkem, hladícím vaše odhalená chodidla, dejte šanci trendy pantoflím Boston od Birkenstock. Jedná se však o kontroverzní kousek hraničící s ugly shoes, který nebude po chuti každému. V takovém případě vsaďte na jistotu v podobě semišových kozaček à la divoký západ nebo boho chic od Alohas.

    Zdroje: Who What Wear, Glamour, TikTok

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Vykročte do dalšího období se správnou obuví. Podzim definuje semiš i kraví vzor

    Příchod září znamená jediné. Krutý konec léta a nástup nové sezóny, na kterou se musí vyzbrojit i váš botník. Období plné ubývajícího slunce, deštivých dnů a pestrobarevného padajícího listí zvládnete za pomoci semišových kousků, motorkářských bot nebo úzkých tenisek.

    Zvířecí přátelé mají na podzim i podobu sandálů nebo mokasínů

    Tvrdou ránu nenápadnému luxusu zasadily oblíbené zvířecí vzory. Letošní přechodná sezóna se proto ponese především ve znamení leoparda a krávy. Trendy diktují hravé potisky také na kalhotách nebo kabátech, to je ovšem seriózní módní závazek, se kterým se nemusí ztotožnit každý.

    Zdroj: Saint Laurent, Acne Studios

    Mnohem přijatelnější a decentnější alternativou je proto jejich zakomponování skrze obuv. Leopardí potisk vynikne zejména na kitten heels nebo sandálech s otevřenou patou. Nehorázně svůdný model najdete například u Saint Laurent.

    Kraví vzor může být kamenem úrazu, klíčem k úspěchu je ovšem najít ten správný pár. Naším tipem jsou chlupaté mokasíny od Acne Studios, které se však stále pohybují v mezích nositelného minimalismu.

    Sociální sítě zaplavily motorkářské boty. Na podzim vás tak neminou

    Pokud na sociálních sítích sledujete ty správné it-girls, pak vás trend motorkářských bot nezaskočil. Překvapivě si popularitu vybojovaly už v létě. Do veder nad 30 stupňů si je ale navlékly jen opravdoví odvážlivci nebo zarytí módní labužníci, kteří se drží hesla „pro krásu se trpí“. 

    Zdroj: Ganni, Paris Texas

    Do přechodného období jsou tedy mnohem vhodnější. Jejich jasným poznávacím znamením je pak kulatý kovový kroužek, spojený koženými přezkami. Oblíbená skandinávská značka Ganni má v nabídce působivou alternativu z umělé kůže. U Paris Texas zase najdete pár s detailem vytvářejícím dojem odřeného povrchu.

    Nechte se uchvátit limitovanými edicemi slavných tenisek

    Jarní posedlost úzkými a elegantními teniskami na nízké platformě pokračuje a mění se v podzimní. V jejich čele bezpochyby stojí oblíbené modely Samba, Gazelle nebo Handball Spezial od Adidas. Pokud se odhodláte investovat, nebojte se ani limitovaných edic z kolaborací s návrhářkou Grace Wales Bonner nebo značkou Sporty & Rich.

    Zdroj: Wales Bonner, Miu Miu

    Úspěšným počinem je rovněž spolupráce mezi Miu Miu a New Balance. Výsledkem jsou tři semišové páry s různobarevnými tkaničkami. Na výběr je bílá, skořicová nebo béžová varianta. Připravte si však pevné nervy a peněženky. Exkluzivní tenisky jsou kompletně vyprodané a vaší poslední nadějí jsou re-sell platformy.

    Semiš kraluje nejen kabelkám a bundám, ale také botám

    Semiš se letos na podzim hlásí o slovo napříč celým módním spektrem. Vyhledávání semišových bund na Pinterestu vzrostlo podle instagramového profilu Style Analytics za jeden měsíc o 500 procent. Semiš se však nezastaví před ničím. Kromě kabátů a kabelek tak dobyl i svět obuvi.

    Zdroj: Birkenstock, Alohas

    Skvělou zprávou je, že na dotek příjemný a měkký materiál můžete do svého botníku začlenit mnoha způsoby. Najdete ho použitý na teniskách, kozačkách, lodičkách nebo dokonce i polobotkách. Fantazii se ve světě módy meze nekladou. 

    Pokud se ještě nechcete rozloučit s letním vánkem, hladícím vaše odhalená chodidla, dejte šanci trendy pantoflím Boston od Birkenstock. Jedná se však o kontroverzní kousek hraničící s ugly shoes, který nebude po chuti každému. V takovém případě vsaďte na jistotu v podobě semišových kozaček à la divoký západ nebo boho chic od Alohas.

    Zdroje: Who What Wear, Glamour, TikTok

    ― Reklama ―

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Pinterest spustil osobního asistenta. Pomůže s nákupem i psychickou pohodou

    Nová funkce Pinterest Assistant přetváří způsob, jakým nakupujeme online. Vizuální AI průvodce redefinuje nákupní digitální prostor a mění každou interakci s platformou Pinterest v osobní dialog s estetickou vizí. Uživatel vstupuje do prostředí, kde technologie chápe jeho vkus stejně citlivě jako lidský poradce. Personalizace probíhá okamžitě a každé doporučení rezonuje s individuálním stylem. Pomocník proměňuje scénu digitálního nakupování v prostor, kde estetika a praktičnost splývají.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    Svatební šaty hvězd diktují trendy. Inspirují styl i odvahu dalších nevěst

    Den, na který čeká téměř každá žena. Od romantického pokleknutí až po velkolepý obřad jde o cestu plnou emocí, očekávání a snů. Vše začíná jediným okamžikem, jiskřivým prstenem, pohledem plným lásky a slovy, která změní celý život. Od té chvíle se rozbíhá cesta plná plánování, představ a detailů, na nichž záleží. Šaty, které oblékají celebrity, pak inspirují miliony nevěst po celém světě, nastavují trendy a dokazují, že elegance a styl jsou nakažlivé. Výběr svatebních šatů bývá totiž momentem, kdy se žena poprvé uvidí jako nevěsta.

    Módní scénu zaplavily Vánoce. Značky chrlí sváteční kampaně

    Nastal čas, na kteří se někteří těší celý rok a jiní jeho příchod spíše oplakávají. Blížící se Vánoce totiž neznamenají pouze okamžiky radosti a potěšení, ale i stresu. Módní značky těží z touhy podobnému tlaku uniknout a nabízejí kampaně, umožňující krátký útěk před svátečním shonem. Odkazují na sílu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potěšení.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―