Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Vytrvalé sluneční paprsky si hledají cestu do našich domů i bytů a všichni je už nedočkavě očekávají. Jaro symbolizuje nové začátky, čisto, a především svěží vůně. Kromě čerstvého vzduchu a kvetoucích rostlin vám ale doma pomohou rovněž interiérové vůně se svěžími tóny. Poslouží vám arabská guma nebo třeba parfém na praní.

    Co by to bylo za jaro bez vůně? Parfémy na poličkách s kávovými a vanilkovými tóny pomalu ustupují vzad a dávají prostor těm jemně květinovým. Pokud tedy i doma toužíte po svěžím vánku, sáhněte po osvědčených pokladech. Při chytrém zkombinování interiérové vůně můžete mít provoněnou nejen ložnici či obývací pokoj, ale také koupelnu nebo klidně i pyžamo.

    Nechte vůně pracovat za vás. Vrátíte se do voňavého království

    Jestliže vám doma chybí voňavý element, nejčastěji pravděpodobně sáhnete po svíčce či aromalampě. Pokud ale nechcete manipulovat s ohněm, nebo v případě elektrických difuzérů s elektřinou, skvělým řešením pro vás bude aroma kámen. Kameninový pomocník se totiž tváří jako nenápadná dekorace, umí ale pojmout vůni esenciálního oleje a tu potom klidně několik dnů nenásilně šířit do prostoru.

    Zdroj: Sees, Ortigia

    Aroma kámen je proto ideální pro všechny, kteří se nechtějí příliš starat o svíčky nebo elektroniku, ale mají rádi konzistentní příjemnou vůni. Kámen od finské značky Sees navíc splňuje požadavek na designový prvek interiéru. Na podobném principu funguje také arabská guma od značky Ortigia. Do plechovky kápnete olejíček dle volby a už si jen užijete postupně se uvolňujících tónů.

    Interiérové vůně přeneste i do prádla. Ušetří čas a navodí dobrou náladu

    Značku Homecourt vlastní americká herečka Courtney Cox. Stejně jako seriálová Monica z Přátel totiž miluje úklid. Důkazem je set od této firmy, ve kterém najdete koncentrát na praní, sprej na tkaniny, vůni do prádla a míčky do sušičky. Požadavek na jarní parfemaci spolehlivě splní i kolekce Neroli Leaf. Svěží perlivé jablko a květy neroli se proplétají s bazalkou a jasmínem v perfektní souhře.

    Zdroj: Fornasetti, Homecourt

    Nejrychlejší distribucí interiérové vůně je bytový sprej. Společnost Fornasetti nabízí parfém do domácnosti ve skladbě středozemních bylinek ze zahrady v kombinaci s cedrem a santalovým dřevem. Získáte tak balanc mezi dřevitou a květinovou vůni, což může být příjemné milovníkům výraznějších tónů. Jeho vzhled navíc spojuje eleganci a praktičnost a bude se vyjímat na každé poličce.

    Zdroj: The Laundress, Culti

    Pokud jde o snadno použitelné přípravky, značka The Laundress přišla se sprejem na tkaniny. Složení levandule, jasmínu a santalového dřeva má evokovat příjemný spánek. Slouží ale i k vyrovnání látky, takže nejen, že vaše postel a pyžamo budou vonět, ale nehrozí ani nevzhledné sklady. Celou sbírku doplňte vonnými polštářky od Culti s jarní vůní pomeranče či mořských vln.

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Vpusťte domů jarní vánek. Otevřené okno doplní interiérové vůně

    Vytrvalé sluneční paprsky si hledají cestu do našich domů i bytů a všichni je už nedočkavě očekávají. Jaro symbolizuje nové začátky, čisto, a především svěží vůně. Kromě čerstvého vzduchu a kvetoucích rostlin vám ale doma pomohou rovněž interiérové vůně se svěžími tóny. Poslouží vám arabská guma nebo třeba parfém na praní.

    - Reklama -

    Co by to bylo za jaro bez vůně? Parfémy na poličkách s kávovými a vanilkovými tóny pomalu ustupují vzad a dávají prostor těm jemně květinovým. Pokud tedy i doma toužíte po svěžím vánku, sáhněte po osvědčených pokladech. Při chytrém zkombinování interiérové vůně můžete mít provoněnou nejen ložnici či obývací pokoj, ale také koupelnu nebo klidně i pyžamo.

    Nechte vůně pracovat za vás. Vrátíte se do voňavého království

    Jestliže vám doma chybí voňavý element, nejčastěji pravděpodobně sáhnete po svíčce či aromalampě. Pokud ale nechcete manipulovat s ohněm, nebo v případě elektrických difuzérů s elektřinou, skvělým řešením pro vás bude aroma kámen. Kameninový pomocník se totiž tváří jako nenápadná dekorace, umí ale pojmout vůni esenciálního oleje a tu potom klidně několik dnů nenásilně šířit do prostoru.

    Zdroj: Sees, Ortigia

    - Reklama -

    Aroma kámen je proto ideální pro všechny, kteří se nechtějí příliš starat o svíčky nebo elektroniku, ale mají rádi konzistentní příjemnou vůni. Kámen od finské značky Sees navíc splňuje požadavek na designový prvek interiéru. Na podobném principu funguje také arabská guma od značky Ortigia. Do plechovky kápnete olejíček dle volby a už si jen užijete postupně se uvolňujících tónů.

    Interiérové vůně přeneste i do prádla. Ušetří čas a navodí dobrou náladu

    Značku Homecourt vlastní americká herečka Courtney Cox. Stejně jako seriálová Monica z Přátel totiž miluje úklid. Důkazem je set od této firmy, ve kterém najdete koncentrát na praní, sprej na tkaniny, vůni do prádla a míčky do sušičky. Požadavek na jarní parfemaci spolehlivě splní i kolekce Neroli Leaf. Svěží perlivé jablko a květy neroli se proplétají s bazalkou a jasmínem v perfektní souhře.

    Zdroj: Fornasetti, Homecourt

    Nejrychlejší distribucí interiérové vůně je bytový sprej. Společnost Fornasetti nabízí parfém do domácnosti ve skladbě středozemních bylinek ze zahrady v kombinaci s cedrem a santalovým dřevem. Získáte tak balanc mezi dřevitou a květinovou vůni, což může být příjemné milovníkům výraznějších tónů. Jeho vzhled navíc spojuje eleganci a praktičnost a bude se vyjímat na každé poličce.

    Zdroj: The Laundress, Culti

    Pokud jde o snadno použitelné přípravky, značka The Laundress přišla se sprejem na tkaniny. Složení levandule, jasmínu a santalového dřeva má evokovat příjemný spánek. Slouží ale i k vyrovnání látky, takže nejen, že vaše postel a pyžamo budou vonět, ale nehrozí ani nevzhledné sklady. Celou sbírku doplňte vonnými polštářky od Culti s jarní vůní pomeranče či mořských vln.

    ― Reklama ―

    Shein míří do Paříže. Plány na kamenný obchod vyvolaly protesty

    Nedávné rozhodnutí fast fashion řetězce Shein otevřít v Paříži svůj první kamenný obchod vyvolalo silné reakce. Usídlit se totiž hodlá v obchodním domu BHV Marais z roku 1856. Některé značky proto v reakci nákupní centrum opouští, zatímco jeho zaměstnanci uspořádali v pátek 10. října protest. Shein dle nich poškozuje jméno francouzského módního průmyslu.

    Alaïa zkoumá nový minimalismus. Nabízí hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier představil v Paříži kolekci Alaïa SS26. Každý krok modelek plynul s přesností, která diktovala novou formu minimalistického klidu. V prostoru naplněném odlesky zrcadel se zrodila móda, jež dýchá vlastním rytmem. Pomalým, přesným a podmanivým. Pieter Mulier vytváří architekturu oděvu, v níž se dekonstrukce a třásně stávají jazykem ženskosti. Alaïa se opět ukázal jako módní dům, který nepotřebuje senzaci, aby zaujal.

    Loewe a On opět spolupracují. Přináší první společné tenisky Cloudsolo

    Španělský módní dům Loewe a švýcarská sportovní značka On opět spojily své síly. Pro letošní podzimní a zimní kolekci připravily své první společně navržené tenisky s názvem Cloudsolo. Model spojuje jedinečný přístup k módě a pokročilou inovaci. Jeho cílem je splnit moderní potřeby pohodlí při neustálém pohybu v rušných světových velkoměstech.

    Balenciaga vítá novou éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Když Pierpaolo Piccioli poprvé vstoupil do pařížského sídla Balenciagy, zůstal v tichu, které obvykle předchází revoluci. V archivu módního domu strávil tři dny, v nichž se z historie stala hmota a z paměti textura. Tam, mezi záhyby taftu a zvlněnými siluetami, našel novou odpověď na otázku moderní elegance. Jeho debut pro jaro a léto 2026 otevírá kapitolu, jež propojuje čistotu formy s designovou těžkostí. Balenciaga se mění v chrám, kde látka mluví hlasem streetwear současnosti.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    Balenciaga má novou tvář. Pierpaolo Piccioli odhalil svůj debut

    Sobotní večer v Paříži zaznamenal další očekávanou módní premiéru. Tentokrát svůj debut představil návrhář Pierpaolo Piccioli, nový kreativní ředitel značky Balenciaga. Designérův první počin si vysloužil potlesk ve stoje a není se čemu divit. V kolekci pro nadcházející jaro a léto umně propojil vlastní rukopis plný struktur a výrazných barev s tradicí módního domu.

    Další trend na obzoru. Příští jaro povládnou harémové kalhoty

    Dosavadní přehlídky světových týdnů módy promluvily jasně. Harémové kalhoty hodlají definovat nadcházející jaro i léto. Na módní mola dorazily v moderní podobě, pohrávající si s různorodými styly a materiály. Jejich kouzlo spočívá ve variabilitě, perfektně je doplní volný svetr, nadčasová košile i vypasovaná kožená bunda. Stačí vybrat, po čem váš šatník touží.

    Generace Alpha má svou skin care. Stojí za ní poradci Rhode a třináctiletá slečna

    Generace Alpha pomalu roste. Důkazem je trh, který neúprosně začíná cílit na zákazníky narozené roku 2013 a později. Skin care brandy nezahálí a již v říjnu se objeví čerstvý hráč. Yes Day vytvořila třináctiletá Coco Granderson a míří vysoko. Není divu, za vývojem produktů stojí externí poradce pro populární značku Rhode, založenou Hailey Bieber.

    Newyorská luxusní scéna vítá nováčka. Ohromí restaurace Seahorse

    Luxusní gastronomická mapa New Yorku má dlouho očekávaného nováčka. Úspěšný restauratér John McDonald otevřel po více než třech letech příprav restauraci Seahorse, nacházející se na Union Square v čerstvě opraveném W Hotel. Hosty láká na minimalistické pokrmy plné ryb a mořských plodů, ale také promyšlené drinky a dechberoucí interiér.

    Žít jako v pohádce. Evropské hrady a zámky nabízí luxusní ubytování pro náročné

    Stát se královnou či králem bylo zbožným přáním nejednoho dítěte. Hrad s velkou bránou a rozlehlé zámecké sály evokují bohatství a kouzelný život. Naštěstí, dospělí mají své možnosti. Vydejte se na luxusní dovolenou a vyzkoušejte si, jaké to je bydlet v podobném panství. Budete se cítit jako v pohádce, a navíc o vás bude královsky postaráno.

    Lovkyně démonů a diváků. K-popový zázrak ovládl Netflix, hitparády i módu

    K-pop: Lovkyně démonů je nejsledovanějším filmem v historii Netflixu. Animovaný snímek, který na první pohled cílí hlavně na děti a dospívající, překročil očekávání. Za tři měsíce od premiéry nasbíral přes 210 milionů zhlédnutí a soundtrack se stal globálním hitem. Jeho úspěch boří kulturní a generační hranice. Co je na něm tedy tak přitažlivé?

    Paříž pohltila móda. Na řadu přišel Mugler, Schiaparelli i Rick Owens

    Týden módy v Paříži pokračuje a spolu s ním nastupují na scénu kolekce pro jaro a léto 2026. Čerstvou vizi představil mimo jiné nový kreativní ředitel Mugler, Miguel Castro Freitas. Navzdory tomu, že na sebe pozornost módního světa strhávají hlavně očekávané debuty, však úspěšné řady odhalily rovněž značky Schiaparelli a Rick Owens.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―