Více

    RECORDS

    Chanel

    Versace

    Dolce Gabbana

    Loro Piana

    Sledujte nás na Instagramu

    Začátkem tohoto týdne se značka Lafayette 148 sídlící v New Yorku rozhodla uspořádat party na počest kostymérky seriálu The Morning Show. Spolu s ní oslavila i její kolegy z oboru. Módní společnost totiž postavám ze zmíněné show vytvořila na míru šité obleky. Stejné kousky jsou pak nyní k dostání i v jejích vybraných buticích.

    V poslední době se outfity oblíbených postav známých seriálů stávají čím dál většími trendy. Úspěšné kostýmy totiž představily například show jako Stranger Things, Euphoria nebo Bridgerton. Dalším seriálem inspirujícím skutečný svět módy je The Morning Show. Jeho kostymérka Sophie de Rakoff totiž dokázala jeho postavy skvěle vystihnout pomocí luxusních obleků značky Lafayette 148.

    Jedná se o módní společnost sídlící v New Yorku, se kterou ji seznámila stylistka herečky Reese Witherspoon. Ta je totiž spolu s Jennifer Aniston, Gretou Lee a Karen Pittman jedna z hlavních hvězd seriálu. Firma Lafaeytte 148 pak pro show vytvořila tři speciální obleky, které její postavy oblékly pro sedmou, osmou a devátou epizodu třetí, a tedy nejnovější série. Speciální kousky pak značka nabízí i svým zákazníkům.

    Příští dva týdny budou proto k vidění ve výkladních skříních v buticích v Beverly Hills, Chicagu, SoHo, na Madison Avenue, Manhasset nebo Virginia’s Tyson’s Corner. „Jedná se pro nás o skvělou spolupráci, jelikož šití na míru je něco, s čím jsme v roce 1996 začínali. Milujeme také, jak Sophie dokázala vytvořit postavy pomocí různých typů krejčovství,“ vysvětlila kreativní ředitelka společnosti Emily Smith. V úterý proto na počest kostymérky firma uspořádala luxusní party.

    Obleky z The Morning Show budou dostupné v tmavě modré, kaštanové a levandulové barvě

    Spolupráce mezi módní značkou a kostymérku pak nebyla pouhou reklamou. Místo toho mělo dle slov stylistky jít o „příležitost spolupracovat na tvorbě jedinečných obleků“. Značka pak vytvořila jeden oblek v tmavě modré barvě a další v kaštanové. Jedná se o kombinaci vypasovaného saka a kalhot s rozšířenými nohavicemi. Třetí oblek v levandulové barvě byl pak vyrobený speciálně pro postavu jménem Stella, kterou ztvárnila herečka Greta Lee.

    V seriálu je totiž známá svým „streetwear“ stylem. Často totiž kombinuje například Loewe hoodies, tenisky a oversized stylové bundy. Také její oblek má proto více uvolněný střih. Třetí sérii seriálu The Morning Show zveřejnila platforma Apple TV+ letos v září. Zatím se jí ovšem nedaří tak, jak se čekalo. Oproti druhé sérii ji totiž sleduje o 12 procent méně diváků. I přesto už ovšem Apple TV+ potvrdilo vydání její čtvrté série.

    Zdroje: WWD, Bollyinside, The Direct, Instagram, YouTube

    Vliv kostýmů na módu narůstá. Obleky z The Morning Show si můžete zakoupit v Lafayette 148

    Pod vlivem alternativní módy. Léto jako z kultovního seriálu Sex Education

    Co to vlastně alternativní móda znamená? Jde o módní poselství, které ani z daleka nepodléhá aktuálním trendům. Je to kreativní výraz, vybočující z mainstreamových a konvenčních kreací, přičemž často čerpá z minulosti či nejrůznějších subkultur. Nejzářnějším příkladem je punkový odkaz Vivienne Westwood, nově se sem masově začleňují upcycled kousky, téměř cokoliv háčkovaného, ale i takzvaný goblincore.

    Kolik vody oblékáme? V oblečení se budeme topit, dokud neskončíme na suchu

    Přemýšleli jste někdy nad tím, kolik vody oblékáte? Vlastně v oblečení doslova plaveme, a to možná více doslova, než by vás zprvu napadlo. Voda je zásadní pro všechny formy života na Zemi. Módní průmysl je bohužel obrovským spotřebitelem a znečišťovatelem vodních toků. Největší značky toho přitom většinou v oblasti hospodaření s vodou dělají nejméně.

    S jakými botami naladíte perfektní summer chic? Zaměřte se na pantofle, žabky i mokasíny

    Období dovolených se blíží a těšení se na léto narůstá. Dokonce nás nedávno překvapilo několik téměř tropických teplot. Ani se tak nenadějeme a brzy rovnou přeskočíme z jara do léta. Trendy z přehlídkových mol pak naznačují lehce bohémský vibe. Snad nikdy jsme nezaznamenali tak vkusnou nabídku mokasín, pantoflí nebo žabek. O pohodlí se tedy letos v létě bát nemusíte.

    Mají luxusní značky stále hodnotu? Možná si nekupujete módu, nýbrž iluzi

    Luxusní značky byly dlouhou dobu synonymem prestiže, kvality a exkluzivity. V posledních letech však čelí různým výzvám, které ovlivňují jejich postavení na trhu a význam pro spotřebitele. Položte si otázku, proč si zrovna vy luxusní značky kupujete? Proč za ně platíte? Možná zjistíte, že vaše tužby nejsou tak úplně vaše.