Více

    ― Reklama ―

    NASA a její nová mise Artemis, která zacílila na Měsíc, odstartovala nejen novou éru průzkumů vesmíru, ale také otevřela nové hranice pro značky, které chtějí pro své klienty vytvářet vzrušující zážitky. Od Coca-Coly až po luxusní Chanel. Začíná nové spojení luxusu a vesmírného tajemna.

    Vesmírné šílenství zasáhlo všechny oblasti spotřebního zboží. V listopadu odstartovala na Měsíc nové raketa, která si dává za cíl navrátit na povrch lidskou stopu. To představuje nejen velký pokrok, ale také to otevírá nové hranice luxusnímu zboží. Škála je opravdu veliká, od známé Coca-Coly, jež vytvořila nový produkt označený jako nápoj „s vesmírnou příchutí“, po kampaň vůně Chanel No.5 s francouzskou herečkou Marion Cotillard tančící na povrchu Měsíce.

    I velikán Dior si nenechal celou věc utéct. Svojí předpodzimní kolekci pro muže vytvořil právě v duchu tohoto tématu. Kolekci představila značka v prosinci i v nadpozemském prostředí pyramid v egyptské Gíze. Kolekce nazvaná „Guided by the Stars“ (v překladu vedena hvězdami) obsahovala barevné potisky vzdálených galaxií z nově spuštěného vesmírného teleskopu.

    Věřte síle vesmíru

    Pro majetnější jedince, kteří už na této planetě viděli všechno, se výlet do vesmíru může ukázat jako vrcholný zážitek. V roce 2020 vyslala společnost Estée Lauder své sérum Advanced Night Repair do vesmíru na focení. Došlo k tomu v rámci propagace obchodních příležitostí NASA na Mezinárodní vesmírné stanici (ISS). V následujícím roce se americký kosmetický gigant stal exkluzivním partnerem výzvy ISS National Laboratory Sustainability Challenge.

    Například pro Chanel je Měsíc spíše symbolem než potenciálním cílem. Thomas du Pré de Saint Maur, šéf globálních kreativních zdrojů, vůní a krásy, jemných šperků a hodinek, uvedl, že téma nejnovější prázdninové reklamy na parfém No.5, představené v roce 2020, bylo inspirováno kulturním významem družice. Jako symbolu ženskosti a obnovy.

    Mercedes-Benz je další značkou, která se ponořila do imaginárního potenciálu vesmíru. Koncem října uspořádala v Rodinově muzeu v Paříži akci nazvanou „Entergalactic“ na oslavu spolupráce s americkým rapperem Kidem Cudim inspirovanou jeho albovou trilogií „Man on the Moon“.

    Odvážný dům Pierre Cardin mezitím vytvořil něco, co označuje za první „vesmírné šaty“ na světě, vyrobené z tepelných přikrývek původně používaných k ochraně nákladní kosmické lodi Cygnus, která dodává zásoby na ISS.

    „Vesmír je nový luxus. Je to nová hranice pro klienty, kteří toho na Zemi už hodně viděli a kteří touží po dobrodružství, zážitcích, snech a místech, která ještě neobjevili,“ řekl Alain Bernard, bývalý výkonný ředitel a prezident společnosti Richemont North America.

    Zdroj: WWD

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Vesmír je nový luxus

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    NASA a její nová mise Artemis, která zacílila na Měsíc, odstartovala nejen novou éru průzkumů vesmíru, ale také otevřela nové hranice pro značky, které chtějí pro své klienty vytvářet vzrušující zážitky. Od Coca-Coly až po luxusní Chanel. Začíná nové spojení luxusu a vesmírného tajemna.

    - Reklama -

    Vesmírné šílenství zasáhlo všechny oblasti spotřebního zboží. V listopadu odstartovala na Měsíc nové raketa, která si dává za cíl navrátit na povrch lidskou stopu. To představuje nejen velký pokrok, ale také to otevírá nové hranice luxusnímu zboží. Škála je opravdu veliká, od známé Coca-Coly, jež vytvořila nový produkt označený jako nápoj „s vesmírnou příchutí“, po kampaň vůně Chanel No.5 s francouzskou herečkou Marion Cotillard tančící na povrchu Měsíce.

    I velikán Dior si nenechal celou věc utéct. Svojí předpodzimní kolekci pro muže vytvořil právě v duchu tohoto tématu. Kolekci představila značka v prosinci i v nadpozemském prostředí pyramid v egyptské Gíze. Kolekce nazvaná „Guided by the Stars“ (v překladu vedena hvězdami) obsahovala barevné potisky vzdálených galaxií z nově spuštěného vesmírného teleskopu.

    Věřte síle vesmíru

    - Reklama -

    Pro majetnější jedince, kteří už na této planetě viděli všechno, se výlet do vesmíru může ukázat jako vrcholný zážitek. V roce 2020 vyslala společnost Estée Lauder své sérum Advanced Night Repair do vesmíru na focení. Došlo k tomu v rámci propagace obchodních příležitostí NASA na Mezinárodní vesmírné stanici (ISS). V následujícím roce se americký kosmetický gigant stal exkluzivním partnerem výzvy ISS National Laboratory Sustainability Challenge.

    Například pro Chanel je Měsíc spíše symbolem než potenciálním cílem. Thomas du Pré de Saint Maur, šéf globálních kreativních zdrojů, vůní a krásy, jemných šperků a hodinek, uvedl, že téma nejnovější prázdninové reklamy na parfém No.5, představené v roce 2020, bylo inspirováno kulturním významem družice. Jako symbolu ženskosti a obnovy.

    Mercedes-Benz je další značkou, která se ponořila do imaginárního potenciálu vesmíru. Koncem října uspořádala v Rodinově muzeu v Paříži akci nazvanou „Entergalactic“ na oslavu spolupráce s americkým rapperem Kidem Cudim inspirovanou jeho albovou trilogií „Man on the Moon“.

    Odvážný dům Pierre Cardin mezitím vytvořil něco, co označuje za první „vesmírné šaty“ na světě, vyrobené z tepelných přikrývek původně používaných k ochraně nákladní kosmické lodi Cygnus, která dodává zásoby na ISS.

    „Vesmír je nový luxus. Je to nová hranice pro klienty, kteří toho na Zemi už hodně viděli a kteří touží po dobrodružství, zážitcích, snech a místech, která ještě neobjevili,“ řekl Alain Bernard, bývalý výkonný ředitel a prezident společnosti Richemont North America.

    Zdroj: WWD

    ― Reklama ―

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Krása střídá nádheru. Praktické SPF balzámy maskují ochranu za elegantní líčení

    Více produktů v jednom je vždy praktická volba. Ne vždy sice takový výrobek nutně znamená perfektní účinek na všech frontách, SPF balzámy se ale rozhodně řadí mezi svaté grály léta. Vylepší každodenní kosmetickou rutinu nejen ochranou proti slunci, zároveň nabídnou buď decentní zabarvení, nebo dokonce podmanivé zvýraznění rtů.

    Gustaf Westman daroval Mercedesu pastelovou duši. Model CLA obohatil i o stan

    Když se řekne ikona skandinávského designu, vybaví se vám možná nábytek nebo interiéry s nádechem minimalismu. Ale Gustaf Westman, švédský mistr hravých proporcí, právě rozbil další klišé. Ve spolupráci s Mercedes-Benz totiž přetvořil model CLA do podoby, kterou automobilový svět ještě nezažil, a která se u automobilky jednoznačně stane dominantou roku 2025.

    Móda v kostce: Gigi Hadid nasadí Moon Boot a Louis Vuitton vítá Real Madrid

    Konec týdne přinesl nečekané novinky. Modelka Gigi Hadid hodlá skrze svou značku Guest in Residence spolupracovat s Moon Boot. Návrhář Haider Ackermann odhalil speciální kolekci pro Canada Goose a Louis Vuitton odstartoval partnerství s Real Madrid. Společnost L'Oréal vydá novou udržitelnou kampaň a Zegna představil kolekci pro léto 2026.

    Chanel odhalil recyklační program Nevold. Na vyřešení nadprodukce však nestačí

    Módní dům Chanel učinil krok směrem k udržitelnější budoucnosti. Představil komplexní recyklační program Nevold, zaměřený na efektivní zpracování textilního odpadu, nevyužitých materiálů a neprodaného zboží. Pro Chanel představuje řešení, jak bojovat s nedostatkem vzácných materiálů, jako je kašmír, hedvábí a kůže. Kritici ale namítají, že recyklace nevyřeší největší problém módního světa, tedy nadprodukci.

    Sarah Burton vydala další debut. Pro Givenchy představila první kampaň

    Nová kreativní ředitelka Givenchy, návrhářka Sarah Burton, odhalila svou premiérovou přehlídku letos v březnu. Po odhalení kolekce pro podzim letošního roku tak nyní vydává svou první kampaň. Do hlavních rolí dosadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, jež má na kontě i populární snímek Babygirl.

    Designerský kolotoč změn je u konce. Z korunování však vynechal ženy

    Již od loňského roku zažívala módní scéna zdánlivě nekončící změny ve vedení nejznámějších módních značek. Netrpělivé sledování dlouho očekávaných novinek je však u konce. Většina z dříve uvolněných vedoucích pozic byla tedy úspěšně zaplněna. Nelze si ovšem nevšimnout, že na vysněných módních trůnech chybí hlavně ženy.

    Nostalgie se opět hlásí o slovo. Oživila zapomenuté anklets

    Další z aktuálních letních trendů potvrdil, že nostalgie ovládá letošní módní scénu. Modelky i it-girls navrátily dávno zapomenuté anklets. Náramky na kotníky si mnozí z nás spojují spíše s radostným dětstvím a letními tábory než elegantním doplňkem. Současné varianty kdysi populárního šperku ovšem slibují vše od hravosti až po nadčasovost.

    Louis Vuitton naverboval další hvězdu. V kampaních zazáří Jeremy Allen White

    Módní dům Louis Vuitton rozšířil svůj casting ambasadorů. Novou tvář tentokrát vybral z řady herců, zastupovat ho proto bude Jeremy Allen White. Značka potvrdila spekulace, jež vznikly poté, co ho oblékla na letošní ročník Met Gala. Jedná se postílení hercova rostoucího vlivu v módním světě, který odstartoval již loňskou kampaní pro Calvin Klein.

    Letní doplňky podléhají maximalismu. Výrazné brýle doplní tradiční perly

    Léto odrážející se v lesku doplňků. Přesně to bude hlavním cílem letošní prázdninové módy. Trendy nikdy nespí, a tak je z uplynulých přehlídek i aktuální nabídky návrhářů jasné, co se bude v létě nosit. Maximalismus se míchá s klasikou a někteří z oblíbenců pronikají na scénu již od jara. Letní doplňky nabízí divokou jízdu, nechte se proto svézt na její vlně.

    TikTok vybízí k opravdovému odpočinku. Propaguje ho trendy cozymaxxing

    Sociální síť zodpovědná za nespočet nebezpečných, nebo minimálně neužitečných, trendů a tipů obrátila. TikTok aktuálně propaguje koncept cozymaxxing, představující výzvu k opravdovému, vědomému a promyšlenému odpočinku. Za cíl má přimět uživatele populární platformy, aby zpomalili a naučili se relaxovat bez rozptýlení a spěchu.

    Gucci v proměnách času. Kdo psal nejstylovější módní kapitolu?

    Gucci. Slovo, které evokuje italskou eleganci, sebevědomí, teatrálnost i nekonečnou proměnlivost. Módní instituce vznikla ve Florencii jako malá brašnářská dílna, pod rukama kreativních ředitelů ale vyrostla ve značku formující aktuální trendy. Každý z kreativních lídrů, od svůdného Toma Forda po výstředního Alessandra Michele, zanechal na společnosti stopu, jež přetvořila šatníky i představu toho, co znamená být Gucci.

    Konec rozhodovací paralýzy. Na dovolenkové outfity stačí šest kousků

    Ať už bojujete s místem v kufru, nebo si nechcete na dovolené lámat hlavu s outfity, klíčem je chytré plánování. Ne nadarmo se říká, že kdo je připraven, není překvapen. Možná ale budete překvapeni vy, jakými různými způsoby lze využít oblíbené oblečení. S jednoduchými šesti kousky jste totiž schopni vykouzlit šatník na celou dovolenou.

    Letní znevýhodnění. Proč pánská móda stále přešlapuje v kruhu?

    Zatímco dámské kolekce léta hýří barvami, tvary i možnostmi, muži zůstávají znevýhodnění. Móda se sice každou sezónu posouvá, ale pro pánský šatník, jako by to neplatilo. Rok co rok, s příchodem teplejších dnů, oprašujeme stejný archetyp, tedy kraťasy, košile a mokasíny. Znovu a znovu. A když už se někde zableskne naděje, zpravidla má cenovku jako ojetý vůz a visí pod logem luxusního módního domu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―