Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní dům Valentino ve čtvrtek oznámil nečekanou zprávu. Zveřejnil totiž, že se na základě oboustranné dohody rozhodl propustit dosavadního generálního ředitele Jacopa Venturini. Příčinou odchodu jsou osobní důvody. Prozatím není jasné, kdo na prázdné křeslo CEO usedne nyní. Alessandro Michele však zůstává kreativním ředitelem.

    Dosavadní generální ředitel Valentino Jacopo Venturini opustí svou pozici. Ve čtvrtek to médiím oznámili zástupci italského módního domu. Za nečekaným odchodem stojí oboustranná dohoda, ke které CEO přistoupil „z osobních důvodů“. Již v červnu přitom dočasně odstoupil ze své pozice, a to ze zdravotních důvodů. Módní značka prozatím odmítla situaci dále komentovat.

    Není tedy jasné, kdo na křeslo CEO usedne nyní. Módní dům však média ujistil, že nástupce oznámí v nejbližších dnech. Kreativní ředitel značky Alessandro Michele pak ve své pozici zůstává. Společnost vůči návrhářovi potvrdila svou „plnou důvěru a závazek“. Designér totiž u Valentino nepůsobí příliš dlouho. Do své role nastoupil loni v březnu, kdy v ní nahradil návrháře Pierpaola Piccioli.

    Zdroj: Valentino

    Ten pro změnu odešel do vedení módního domu Balenciaga. Příští kolekci pro jaro a léto 2026 pak Michele odhalí na blížícím se Pařížském týdnu módy, a to dne 5. října. Změna kreativního vedení pak byl jen jeden z hned několika milníků, se kterými se musel Jacopo Venturini za své vlády potýkat. Vypořádat se musel rovněž s dopady globální pandemie a globální expanzí maloobchodu.

    Nového CEO Valentino nečekají snadné úkoly. Bojovat musí s nestabilní ekonomickou situací

    Jacopo Venturini poprvé nastoupil k módnímu domu Valentino v roce 2000, kdy u něho působil čtyři roky, a to jako manažer dámských a pánských kolekcí. Následně odešel ke značce Prada, k Valentino se ale opět vrátil a pro společnost tak znovu pracoval mezi lety 2008 a 2015, kdy svou pozici opustil pro Gucci. Nakonec si však k Valentino opět našel cestu v roce 2020, už jako nový CEO.

    @bof “Our relationship is based on trust and respect,” said Jacopo Venturini, Valentino's chief executive office, speaking alongside Alessandro Michele, the brand's creative director, in a conversation that examined creativity, business and, above all, the importance of freedom. #BoFVOICES #Valentino @Valentino ♬ original sound – The Business of Fashion

    Za svého působení se musel Venturini potýkat i s klesajícími prodeji. Například v roce 2024 spadly příjmy o dvě procenta, a to na 1,3 miliardy eur. Nového CEO tak nečekají jednoduché úkoly. Postarat se bude muset nejen o růst značky v době ekonomické nejistoty, ale také komerční prodej návrhů Alessandra Michele. Dalším milníkem bude možná i hlubší zapojení do struktur skupiny Kering.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, The Business of Fashion, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Valentino čekají změny. Jacopo Venturini opouští pozici CEO značky

    Módní dům Valentino ve čtvrtek oznámil nečekanou zprávu. Zveřejnil totiž, že se na základě oboustranné dohody rozhodl propustit dosavadního generálního ředitele Jacopa Venturini. Příčinou odchodu jsou osobní důvody. Prozatím není jasné, kdo na prázdné křeslo CEO usedne nyní. Alessandro Michele však zůstává kreativním ředitelem.

    - Reklama -

    Dosavadní generální ředitel Valentino Jacopo Venturini opustí svou pozici. Ve čtvrtek to médiím oznámili zástupci italského módního domu. Za nečekaným odchodem stojí oboustranná dohoda, ke které CEO přistoupil „z osobních důvodů“. Již v červnu přitom dočasně odstoupil ze své pozice, a to ze zdravotních důvodů. Módní značka prozatím odmítla situaci dále komentovat.

    Není tedy jasné, kdo na křeslo CEO usedne nyní. Módní dům však média ujistil, že nástupce oznámí v nejbližších dnech. Kreativní ředitel značky Alessandro Michele pak ve své pozici zůstává. Společnost vůči návrhářovi potvrdila svou „plnou důvěru a závazek“. Designér totiž u Valentino nepůsobí příliš dlouho. Do své role nastoupil loni v březnu, kdy v ní nahradil návrháře Pierpaola Piccioli.

    Zdroj: Valentino

    - Reklama -

    Ten pro změnu odešel do vedení módního domu Balenciaga. Příští kolekci pro jaro a léto 2026 pak Michele odhalí na blížícím se Pařížském týdnu módy, a to dne 5. října. Změna kreativního vedení pak byl jen jeden z hned několika milníků, se kterými se musel Jacopo Venturini za své vlády potýkat. Vypořádat se musel rovněž s dopady globální pandemie a globální expanzí maloobchodu.

    Nového CEO Valentino nečekají snadné úkoly. Bojovat musí s nestabilní ekonomickou situací

    Jacopo Venturini poprvé nastoupil k módnímu domu Valentino v roce 2000, kdy u něho působil čtyři roky, a to jako manažer dámských a pánských kolekcí. Následně odešel ke značce Prada, k Valentino se ale opět vrátil a pro společnost tak znovu pracoval mezi lety 2008 a 2015, kdy svou pozici opustil pro Gucci. Nakonec si však k Valentino opět našel cestu v roce 2020, už jako nový CEO.

    @bof “Our relationship is based on trust and respect,” said Jacopo Venturini, Valentino's chief executive office, speaking alongside Alessandro Michele, the brand's creative director, in a conversation that examined creativity, business and, above all, the importance of freedom. #BoFVOICES #Valentino @Valentino ♬ original sound – The Business of Fashion

    Za svého působení se musel Venturini potýkat i s klesajícími prodeji. Například v roce 2024 spadly příjmy o dvě procenta, a to na 1,3 miliardy eur. Nového CEO tak nečekají jednoduché úkoly. Postarat se bude muset nejen o růst značky v době ekonomické nejistoty, ale také komerční prodej návrhů Alessandra Michele. Dalším milníkem bude možná i hlubší zapojení do struktur skupiny Kering.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, The Business of Fashion, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Loewe a On opět spolupracují. Přináší první společné tenisky Cloudsolo

    Španělský módní dům Loewe a švýcarská sportovní značka On opět spojily své síly. Pro letošní podzimní a zimní kolekci připravily své první společně navržené tenisky s názvem Cloudsolo. Model spojuje jedinečný přístup k módě a pokročilou inovaci. Jeho cílem je splnit moderní potřeby pohodlí při neustálém pohybu v rušných světových velkoměstech.

    Balenciaga vítá novou éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Když Pierpaolo Piccioli poprvé vstoupil do pařížského sídla Balenciagy, zůstal v tichu, které obvykle předchází revoluci. V archivu módního domu strávil tři dny, v nichž se z historie stala hmota a z paměti textura. Tam, mezi záhyby taftu a zvlněnými siluetami, našel novou odpověď na otázku moderní elegance. Jeho debut pro jaro a léto 2026 otevírá kapitolu, jež propojuje čistotu formy s designovou těžkostí. Balenciaga se mění v chrám, kde látka mluví hlasem streetwear současnosti.

    TikTok Highlights: Tradiční kávě konkuruje trendy mushroom coffee

    Milovníci wellness a lifestyle tipů i triků na sociální síti TikTok již před pár lety objevili alternativu tradiční kávy s názvem mushroom coffee. Takzvaná houbová káva však v posledních měsících narůstá na popularitě. Dle jejích zatvrzelých fanoušků totiž slibuje přísun energie, ovšem bez rizika úzkosti a s bonusem posílení imunity, zlepšení pozornosti a snížení zánětů.

    Fendi láká do nového království v Miláně. Otvírá brány Palazzo Fendi

    Luxusní móda, prvotřídní umění a historická architektura vytváří dechberoucí mozaiku jménem Palazzo Fendi. Světoznámá římská značka otvírá dveře nového království v Miláně. Při příležitosti nedávného Milánského fashion weeku odhalila zrekonstruované prostory své vlajkové pobočky v italském hlavním městě módy. Ukrývají pak nejen butik, ale rovněž exkluzivní restaurace a řemeslný ateliér.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    Balenciaga má novou tvář. Pierpaolo Piccioli odhalil svůj debut

    Sobotní večer v Paříži zaznamenal další očekávanou módní premiéru. Tentokrát svůj debut představil návrhář Pierpaolo Piccioli, nový kreativní ředitel značky Balenciaga. Designérův první počin si vysloužil potlesk ve stoje a není se čemu divit. V kolekci pro nadcházející jaro a léto umně propojil vlastní rukopis plný struktur a výrazných barev s tradicí módního domu.

    Další trend na obzoru. Příští jaro povládnou harémové kalhoty

    Dosavadní přehlídky světových týdnů módy promluvily jasně. Harémové kalhoty hodlají definovat nadcházející jaro i léto. Na módní mola dorazily v moderní podobě, pohrávající si s různorodými styly a materiály. Jejich kouzlo spočívá ve variabilitě, perfektně je doplní volný svetr, nadčasová košile i vypasovaná kožená bunda. Stačí vybrat, po čem váš šatník touží.

    Generace Alpha má svou skin care. Stojí za ní poradci Rhode a třináctiletá slečna

    Generace Alpha pomalu roste. Důkazem je trh, který neúprosně začíná cílit na zákazníky narozené roku 2013 a později. Skin care brandy nezahálí a již v říjnu se objeví čerstvý hráč. Yes Day vytvořila třináctiletá Coco Granderson a míří vysoko. Není divu, za vývojem produktů stojí externí poradce pro populární značku Rhode, založenou Hailey Bieber.

    Newyorská luxusní scéna vítá nováčka. Ohromí restaurace Seahorse

    Luxusní gastronomická mapa New Yorku má dlouho očekávaného nováčka. Úspěšný restauratér John McDonald otevřel po více než třech letech příprav restauraci Seahorse, nacházející se na Union Square v čerstvě opraveném W Hotel. Hosty láká na minimalistické pokrmy plné ryb a mořských plodů, ale také promyšlené drinky a dechberoucí interiér.

    Žít jako v pohádce. Evropské hrady a zámky nabízí luxusní ubytování pro náročné

    Stát se královnou či králem bylo zbožným přáním nejednoho dítěte. Hrad s velkou bránou a rozlehlé zámecké sály evokují bohatství a kouzelný život. Naštěstí, dospělí mají své možnosti. Vydejte se na luxusní dovolenou a vyzkoušejte si, jaké to je bydlet v podobném panství. Budete se cítit jako v pohádce, a navíc o vás bude královsky postaráno.

    Pánské parfémy sezóny překvapí. Rozvoní citrusy i luxusní koňak

    Podzim kromě nových módních inspirací přináší i parfémové novinky a dlouho očekávané twisty zajetých klasik. Nejen dámy, ale také pánové se mají na co těšit. Letošní vůně se drží dřevitých a jantarových tónů, často ale s překvapivým závěrem. Ať se jedná o citrus, nebo koňak, jisté je, že si muži vyberou svého favorita jak do kanceláře, tak na formální večeři.

    Lovkyně démonů a diváků. K-popový zázrak ovládl Netflix, hitparády i módu

    K-pop: Lovkyně démonů je nejsledovanějším filmem v historii Netflixu. Animovaný snímek, který na první pohled cílí hlavně na děti a dospívající, překročil očekávání. Za tři měsíce od premiéry nasbíral přes 210 milionů zhlédnutí a soundtrack se stal globálním hitem. Jeho úspěch boří kulturní a generační hranice. Co je na něm tedy tak přitažlivé?

    Po stopách ikon: Alessandro Michele vdechl módě fantazii

    Alessandro Michele představuje fascinující spojení intelektu a extravagance. Římský rodák s duší sběratele příběhů vdechl Gucci svěžest, jež se zapsala do dějin módní scény a nyní formuje novou éru u Valentino. Jeho vize překračují rámec trendů a proměňují značky v poetické prostory, kde se mísí filosofie, romantika a nečekaná svoboda.

    Ferragamo jako óda na Harlem. Značka postavila řadu na Lole Todd

    Maximilian Davis rozvinul pro Ferragamo atmosféru, která dýchá energií jazzového věku a zároveň přetváří jeho vizuální jazyk do moderny. V sále s měkkým kobercem se tak rozehrála scéna, kde se třpyt střídal s architekturou střihů a světlo sklouzávalo po texturách jako po notách. Řada fungovala jako rytmická báseň, v níž každý look zastával vlastní verš. Připomněla, jak se dá tradice umně přepsat do nového vyprávění.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―