Více

    Sledujte nás na Instagramu

    29. září odstartoval tradiční Paris Fashion Week, módní událost roku, na kterou se sjíždějí celebrity z celého světa. Svoji novou kolekci, jejímž autorem je Andreas Kronthaler, zde předvedla i značka Vivienne Westwood a rozhodně splnila očekávání – nikdy nevíme co od ní očekávat.

    Vivienne Westwood předvedla kolekci z řady „Andreas Kronthaler for Vivienne Westwood“ na jaro/léto 2023 a ani tentokrát nezklamala. Modely vznikly pod taktovkou návrháře Andrease Kronthalera, Viviennina současného manžela. Kontroverzní, netradiční, velmi pestré, barevné a odvážné. Tak se dá představení nové kolekce, které završila Bella Hadid, oblíbená topmodelka, o kterou se módní návrháři takřka perou, popsat. Měla na sobě mohutné krémové šaty s nařasenými rukávy, připomínající sako spojené s krátkou sukní. Obula vysoké robustní podpatky a na rukou měla boxerské rukavice. Vše ve stejné barvě.

    Zdroj: YouTube

    Tenhle outfit ale není zdaleka jediným top kouskem, look-book pro tuto kolekci je mnohem pestřejší! Pro představu jsme vybrali pár kousků…   

    První look se nese v duchu „věk je jenom číslo“. Temně smaragdové šaty v kompozici s vysokou platformou vypadají prostě stylově. Podkolenky dodávají celému fitu úplně jiný ráz, ve spojení s elegantními šaty tvoří pocit streetové módy.

    Foto: Vivienne Westwood

    Druhý look znovu nadchne. Jde o krásný příklad toho, že není nutno se bát barev. Pokud oblékneme jakoukoliv nevýraznou barvu, můžeme ji obohatit o barevné doplňky nebo šperky. Vysoké platformy stále zůstávají trendem, jak u mužů, tak u žen. 

    Foto: Vivienne Westwood

    Vivienne nám stále připomíná, že outfitem vyjadřujeme svou nezávislost, individualitu a vůbec celou osobnost. Neměli bychom se bát vystoupit z davu a projevit své emoce a pocity oblečením. Jednoduše není třeba se držet zajetých módních trendů, abychom vypadali stylově. 

    Zdroj: YouTube / FF Channel

    V hlavní roli originalita a nadsázka. Královna alternativní módy Vivienne Westwood nezklamala

    TikTok přináší další recept na suchou pleť. Technika slugging pomůže obnovit poškozenou kožní bariéru

    Různá zákoutí beauty TikToku neustále přinášejí inovativní rady, jak docílit dokonalé pleti. Recepty mnohdy balancují na hraně bizarnosti Tentokrát se ale zdá, že se aktuální trend zamlouvá i dermatologům. Seznamte se se sluggingem, cenově dostupnou metodou, která zatočí dokonce i s ekzematickou pletí.

    Luxusní značky loni zaostřily na Čínu. Svůj marketing rozšiřují i na sport a gastronomii

    Nový report firem Luxurynsight a Traackr odhalil, jaké strategie loni zaujímaly známé luxusní a módní značky. Ukázal, že se mimo jiné zaměřily na trh v Číně. Zároveň se ale snažily rozšířit své portfolio influencerů a začaly proto čím dál častěji spolupracovat se sportovci. Pro přilákání zákazníků se také rozhodly více propojit s gastronomií.

    S tenniscore vyhraje každý outfit. TikTok ovládl mix athleisure a tichého luxusu

    Uživatelé TikToku se zamilovali do dalšího módního trendu. Tentokrát se ovšem nejedná o prchavou obsesi, ale nadčasovou klasiku. Známou sociální síť totiž ovládl takzvaný tenniscore. Jedná se o kombinaci athleisure, ale i stále oblíbeného tichého luxusu. V čele trendu pak stojí především herečka Zendaya.

    Značka Dolce & Gabbana poodkryla oponu své tvorby. Zve na jedinečnou výstavu v Miláně

    Módní dům Dolce & Gabbana svým fanouškům poprvé odhalil tajemství, skrývající se za jeho vysokou módou. Slavnostně totiž otevřel výstavu v Miláně s názvem Dal cuore alle mani. Nabízí jedinečný náhled do zákulisí jedné z nejúspěšnějších italských značek. Slouží navíc jako oslava italského umění a kultury.