Více

    ― Reklama ―

    Čeho je moc, toho je příliš. Pravidlo, které platí takřka vždy a všude. Stejně jako v nejrůznějších lidských potěšeních a neřestech je nejdůležitější balanc, není tomu jinak ani v módě. Quiet Luxury sice všichni milujeme, ale nesmíme zapomenout na ty, jejichž osobnost a charakter vyžaduje odvážnější, výraznější nebo avantgardnější kousky. Vrtkavá dáma, která si říká móda, si najde cestu ke každému! 

    Iris Van Herpen opět v sedle

    3D tisk, laserové řezání, technická modelace i nádech přírodních vzorů a barev. To jsou klíčová slova k brandu holandské designérky Iris. Umělecká díla, která tvoří jsou hodna červených koberců, proto u ní rozhodně nečekejte vliv minimalismu. Extrémně avantgardní modely, které nedávno předvedla na týdnu módy, budou k dostání již tento podzim.

    Foto: Iris Van Herpen

    „Nafouklé“ Chenpeng Studio si zakládá na objemu

    Značka, která je na trhu vysoké módy nováčkem. Vznikla teprve před sedmi lety. Co ji ale přivedlo k takové oblíbenosti všech fashionistů? Celebrity! Značku si oblíbila Rihanna i Lady Gaga. Poslední zásadní moment ve své historii Chenpeng zaznamenal při letošním Met Gala. Extrémní porci extravagance naservíroval rapperce Cardi B. Šaty se vzorem květin jemně přetvořil k obrazu letošního tématu – Karlu Lagerfeldovi. Avšak velmi podobné šaty pořídíte i v buticích.

    Foto: Chenpeng Studio

    Kenzo se letos zaměřuje na detail

    Háčkování, klasické vzory a nádech reggae. Symboly letní kolekce značky Kenzo kladou důraz na detaily. Bezchybné švy a střihy vidíte i pouhým okem. Veškeré zdobné prvky i přes počáteční pocit asymetrie jsou vyrobeny tak, aby evokovaly přesnost a preciznost. Kenzo nikdy nevypadalo lépe. Pořídíte zde nejrůznější barevné i materiálové kombince. Vše ale stále zachovává klasiku. Nenajdete tu žádné atypické materiály.

    Julien Dossen pro Paco Rabbane elektrizuje pohledem

    Paco Rabbane jakoby se na léto vypravilo na vesmírnou misi. Od samých počátků značky byla vždy přítomna posedlost materiálností, radikálními texturami a neorganickými siluetami. Není tomu jinak ani u aktuální kolekce. Stříbrné řetězy a drsné potisky v kombinaci se zářivými barvami a smyslnou krajkou působí vesmírně majestátně.

    Foto: Paco Rabbane

    Sexappeal má nové jméno – Courregés

    Přiléhavou, barevně vyladěnou a primárně sexy kolekci letos představil módní dům Courregés. Výrazné a extravagantní modely, které jsou běžně nositelné a „lze se v nich hýbat“, oslavují takzvané ombré. Barevný přechod škály teplých barev křičí po letním večírkovém šílenství. S prvními šaty můžete být na párty smyslně sexy, aniž byste cokoliv odhalila. Všechny looky vyzařují luxusně a přitahují nejrůznější pohledy!

    Foto: Courregés

    Zdroj: Instagram

    ― Reklama ―

    Už vás přestává bavit všudypřítomný Quiet Luxury? Nevěšte hlavu, máme tu pár tipů i pro vás

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Čeho je moc, toho je příliš. Pravidlo, které platí takřka vždy a všude. Stejně jako v nejrůznějších lidských potěšeních a neřestech je nejdůležitější balanc, není tomu jinak ani v módě. Quiet Luxury sice všichni milujeme, ale nesmíme zapomenout na ty, jejichž osobnost a charakter vyžaduje odvážnější, výraznější nebo avantgardnější kousky. Vrtkavá dáma, která si říká móda, si najde cestu ke každému! 

    - Reklama -

    Iris Van Herpen opět v sedle

    3D tisk, laserové řezání, technická modelace i nádech přírodních vzorů a barev. To jsou klíčová slova k brandu holandské designérky Iris. Umělecká díla, která tvoří jsou hodna červených koberců, proto u ní rozhodně nečekejte vliv minimalismu. Extrémně avantgardní modely, které nedávno předvedla na týdnu módy, budou k dostání již tento podzim.

    Foto: Iris Van Herpen

    „Nafouklé“ Chenpeng Studio si zakládá na objemu

    Značka, která je na trhu vysoké módy nováčkem. Vznikla teprve před sedmi lety. Co ji ale přivedlo k takové oblíbenosti všech fashionistů? Celebrity! Značku si oblíbila Rihanna i Lady Gaga. Poslední zásadní moment ve své historii Chenpeng zaznamenal při letošním Met Gala. Extrémní porci extravagance naservíroval rapperce Cardi B. Šaty se vzorem květin jemně přetvořil k obrazu letošního tématu – Karlu Lagerfeldovi. Avšak velmi podobné šaty pořídíte i v buticích.

    - Reklama -

    Foto: Chenpeng Studio

    Kenzo se letos zaměřuje na detail

    Háčkování, klasické vzory a nádech reggae. Symboly letní kolekce značky Kenzo kladou důraz na detaily. Bezchybné švy a střihy vidíte i pouhým okem. Veškeré zdobné prvky i přes počáteční pocit asymetrie jsou vyrobeny tak, aby evokovaly přesnost a preciznost. Kenzo nikdy nevypadalo lépe. Pořídíte zde nejrůznější barevné i materiálové kombince. Vše ale stále zachovává klasiku. Nenajdete tu žádné atypické materiály.

    Julien Dossen pro Paco Rabbane elektrizuje pohledem

    Paco Rabbane jakoby se na léto vypravilo na vesmírnou misi. Od samých počátků značky byla vždy přítomna posedlost materiálností, radikálními texturami a neorganickými siluetami. Není tomu jinak ani u aktuální kolekce. Stříbrné řetězy a drsné potisky v kombinaci se zářivými barvami a smyslnou krajkou působí vesmírně majestátně.

    Foto: Paco Rabbane

    Sexappeal má nové jméno – Courregés

    Přiléhavou, barevně vyladěnou a primárně sexy kolekci letos představil módní dům Courregés. Výrazné a extravagantní modely, které jsou běžně nositelné a „lze se v nich hýbat“, oslavují takzvané ombré. Barevný přechod škály teplých barev křičí po letním večírkovém šílenství. S prvními šaty můžete být na párty smyslně sexy, aniž byste cokoliv odhalila. Všechny looky vyzařují luxusně a přitahují nejrůznější pohledy!

    Foto: Courregés

    Zdroj: Instagram

    ― Reklama ―

    Na módní scénu dorazily nové dokumenty. Pustil se do nich Armani i Thom Browne

    Módní svět se dočkal dvou nových dokumentů. O ten kratší se postarala značka Armani, zachycující backstage 81. ročníku Mezinárodního filmového festivalu v Benátkách. Delší snímek vytvořil režisér Reiner Holzemer. Tentokrát se zaměřil na tvorbu návrháře Thoma Browne, jehož kariéru představil ve snímku The Man Who Tailors Dream.

    Trend „No-Makeup“ stále posiluje. Už nejde jen o přirozený vzhled, ale opravdu nahou tvář

    Když hvězda 90. let Pamela Anderson na podzim loňského roku dorazila na Pařížský fashion week, způsobila poprask. Měla na sobě zářivě žlutou róbu, na obličeji ale ani stopu make-upu. Její tvář byla doslova nahá. Radikální „No-Makeup“ přístup inspiruje také další celebrity. Nenalíčený vzhled čím dál častěji zaznamenávají i sociální sítě a přehlídková mola.

    Eklekticismus prostoupil do náhrdelníků. Jejich vrstvení však vyžaduje výcvik

    Trendy uplynulých měsíců mají jasno. Eklekticismus ovládá nejen módní, ale i šperkařskou scénu. Čím dál více outfitů proto zdobí téměř nepřehledná směs navrstvených náhrdelníků. Jedná se ovšem o look, který vyžaduje značný výcvik. Jinak hrozí přeplácaný a nevydařený výsledek, křičící nevkusem.

    Móda v kostce: Lancôme má novou tvář a 5th Avenue slaví 200. výročí

    Louis Vuitton do svých řad přivítal nového ambasadora, herce Calluma Turner. Novou tvář má i značka Lancôme, a to zpěvačku Olivii Rodrigo. Dior pro změnu slaví přesun své výstavy Designer of Dreams do Saudské Arábie. Vlastní exhibici pak odhalilo i vedení Moschino. Na velké oslavy se chystá také 5th Avenue, slavící 200. výročí.

    Rozlouskněte oříšek každého cestovatele. Jak z kufru učinit bezchybný doplněk

    Cestovní zavazadlo je nedílnou součástí mnoha domácností. Značky nabízí zákazníkům přehršel tvarů, materiálů i barev. Kufr na kolečkách je pro mnoho cestovatelů nezpochybnitelnou volbou, vybrat ten správný je ale často běh na dlouhou trať. Důležité by pro vás mělo být vnitřní uspořádání, počet koleček i barva.

    Značka Elie Saab oslavila 45. výročí. Na hvězdnou akci dorazila i Celine Dion

    Známá libanonská značka Elie Saab oslavila významné narozeniny. Letošní 45. výročí se rozhodla oslavit řádně hvězdnou oslavou. Na velkolepou akci do Rijádu proto pozvala řadu supermodelek, hereček i zpěvaček. Dech beroucí haute couture show tak doplnila čísla od Celine Dion, Jennifer Lopez či Camily Cabello.

    Letošní Vánoce vybočí z tradice. Rudé rty vystřídají trendy movie lips

    Vánoční make-up se stejně jako samotné svátky drží nadčasových tradic. Nejnovější beauty trend ovšem napovídá, že letošní sváteční čas vybočí z řady. Na popularitě totiž narůstají takzvané movie lips. Odrážet mají přirozenou, ale lehce narůžovělou barvu filmových hrdinek z dobových filmů.

    Naučte se správně vybírat šperky. Stačí základní kousky v nadčasové kvalitě

    Šperky umí rozzářit každý outfit, i kdyby měl být striktně jednoduchý. Ženy si bez nich často připadají nahé a často tak sahají po svých favoritech. Není divu, kvalitní kousky pozdvihnou look na novou úroveň a dodají pocit vkusu i luxusu. Ve šperkovnici přitom nemusíte mít víc než pár kousků, podtrhujících snahu o perfektní vzhled.

    Módní scéna zažívá další změny. Se svými designéry se loučí Helmut Lang i 3.1 Phillip Lim

    Seznam módních domů hledajících nové kreativní ředitele se nadále rozšiřuje. Designér Peter Do totiž ve středu oznámil svůj odchod z vedení Helmut Lang. U značky přitom pracoval jen dva roky. Změnu zažije také společnost 3.1 Phillip Lim. Po 20 letech se rozloučí se svým návrhářem i spoluzakladatelem Phillipem Lim.

    Zima nemusí zvítězit. Správná skin care porazí mráz i suchou pokožku

    S pomalu se snižujícími teplotami vzrůstá riziko podráždění naší pokožky. Čelit musí nejen mrazu, ale také nedostatku vlhkosti a suchému vzduchu, zesílenému "záchrannými" horkými koupelemi. Nad blížící se zimou však hravě zvítězí správná skin care rutina, založená na hydrataci i správných aktivních látkách.

    Letošní Vánoce znají své favority. Barevným trendům dominuje luxusní blush pink

    Každé svátky doprovází notná dávka klasické temně zelené, červené a bílé. I Vánoce ovšem podléhají krátkodobým trendům, a tak je vždy ovládnou barevné trendy, diktující vzhled dárků, dekorací či baněk. Mezi letošní favority patří především blush pink, tedy jemně růžová, podtrhující luxus blížících se svátečních dnů.

    Klimatická konference COP29 čelí nízké „docházce“. Odstup si udržují i módní značky

    Letošní klimatickou konferenci COP29 obklopují značné kontroverze. Oproti minulým ročníkům se jí z různých důvodů zúčastní menší počet světových lídrů i organizací. Jednou z příčin je bojkot události kvůli místu jejího konání. Ázerbájdžán je totiž jedním z největších producentů fosilních paliv. Odstup si přitom letos udržuje i módní průmysl.

    Módní ikony ve školním věku diktují trendy. Které slavné děti se vyplatí sledovat?

    Od narození je sleduje celý svět a každý kousek, který obléknou, přitáhne obrovskou pozornost. Když slavní rodiče podporují své potomky v hledání vlastního stylu, mohou už v útlém věku dosáhnout role trendsetterů. Některé z nich si tak dokonce zajistí místo na módních přehlídkách hned vedle legendární Anny Wintour.

    Odborníci varují před trendy botox party. V domácím podání se může zvrtnout

    Když se mluví o omlazení, zkrášlování a vyhlazení vrásek, málokdo si vybaví přátelské domácí setkání. Přesto se takzvané botox party stávají v poslední době čím dál populárnějšími i v Evropě. Trend totiž nepřekvapivě pochází z USA. Na první pohled tak mohou botoxové večírky vypadat neškodně, opak je však pravdou.

    Boudoir look 30. let slaví návrat. Do šatníku proklouzl v podobě korzetů i spodního prádla

    Trendům z přehlídek pro letošní podzim a zimu, ale i nadcházející jaro, dominoval společný jmenovatel. Jedná se o takzvaný boudoir look, vycházející z módy 30. let minulého století. Jeho součástí je moderní podoba klasického korzetu, nadýchaného boa či kožichu, ale i odhaleného spodního prádla, pozvedávající outfit na novou úroveň.

    Stylové na mole i v ulicích. Naučte se okopírovat nenucený Model-Off-Duty look

    Modelky působí jako samostatný živočišný druh. Okouzlující a dech beroucí jsou nejen na přehlídkovém mole, přirozeně nádherné zůstávají i při obíhání pochůzek. Geny se nám obejít nepodaří, přesto si na jejich stylu můžeme všimnout určité šablony. Trend Model-Off-Duty tak přišel s jednotlivými kroky, se kterými stejného looku dosáhne každý.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―