Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Čeho je moc, toho je příliš. Pravidlo, které platí takřka vždy a všude. Stejně jako v nejrůznějších lidských potěšeních a neřestech je nejdůležitější balanc, není tomu jinak ani v módě. Quiet Luxury sice všichni milujeme, ale nesmíme zapomenout na ty, jejichž osobnost a charakter vyžaduje odvážnější, výraznější nebo avantgardnější kousky. Vrtkavá dáma, která si říká móda, si najde cestu ke každému! 

    Iris Van Herpen opět v sedle

    3D tisk, laserové řezání, technická modelace i nádech přírodních vzorů a barev. To jsou klíčová slova k brandu holandské designérky Iris. Umělecká díla, která tvoří jsou hodna červených koberců, proto u ní rozhodně nečekejte vliv minimalismu. Extrémně avantgardní modely, které nedávno předvedla na týdnu módy, budou k dostání již tento podzim.

    Foto: Iris Van Herpen

    „Nafouklé“ Chenpeng Studio si zakládá na objemu

    Značka, která je na trhu vysoké módy nováčkem. Vznikla teprve před sedmi lety. Co ji ale přivedlo k takové oblíbenosti všech fashionistů? Celebrity! Značku si oblíbila Rihanna i Lady Gaga. Poslední zásadní moment ve své historii Chenpeng zaznamenal při letošním Met Gala. Extrémní porci extravagance naservíroval rapperce Cardi B. Šaty se vzorem květin jemně přetvořil k obrazu letošního tématu – Karlu Lagerfeldovi. Avšak velmi podobné šaty pořídíte i v buticích.

    Foto: Chenpeng Studio

    Kenzo se letos zaměřuje na detail

    Háčkování, klasické vzory a nádech reggae. Symboly letní kolekce značky Kenzo kladou důraz na detaily. Bezchybné švy a střihy vidíte i pouhým okem. Veškeré zdobné prvky i přes počáteční pocit asymetrie jsou vyrobeny tak, aby evokovaly přesnost a preciznost. Kenzo nikdy nevypadalo lépe. Pořídíte zde nejrůznější barevné i materiálové kombince. Vše ale stále zachovává klasiku. Nenajdete tu žádné atypické materiály.

    Julien Dossen pro Paco Rabbane elektrizuje pohledem

    Paco Rabbane jakoby se na léto vypravilo na vesmírnou misi. Od samých počátků značky byla vždy přítomna posedlost materiálností, radikálními texturami a neorganickými siluetami. Není tomu jinak ani u aktuální kolekce. Stříbrné řetězy a drsné potisky v kombinaci se zářivými barvami a smyslnou krajkou působí vesmírně majestátně.

    Foto: Paco Rabbane

    Sexappeal má nové jméno – Courregés

    Přiléhavou, barevně vyladěnou a primárně sexy kolekci letos představil módní dům Courregés. Výrazné a extravagantní modely, které jsou běžně nositelné a „lze se v nich hýbat“, oslavují takzvané ombré. Barevný přechod škály teplých barev křičí po letním večírkovém šílenství. S prvními šaty můžete být na párty smyslně sexy, aniž byste cokoliv odhalila. Všechny looky vyzařují luxusně a přitahují nejrůznější pohledy!

    Foto: Courregés

    Zdroj: Instagram

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Už vás přestává bavit všudypřítomný Quiet Luxury? Nevěšte hlavu, máme tu pár tipů i pro vás

    Čeho je moc, toho je příliš. Pravidlo, které platí takřka vždy a všude. Stejně jako v nejrůznějších lidských potěšeních a neřestech je nejdůležitější balanc, není tomu jinak ani v módě. Quiet Luxury sice všichni milujeme, ale nesmíme zapomenout na ty, jejichž osobnost a charakter vyžaduje odvážnější, výraznější nebo avantgardnější kousky. Vrtkavá dáma, která si říká móda, si najde cestu ke každému! 

    - Reklama -

    Iris Van Herpen opět v sedle

    3D tisk, laserové řezání, technická modelace i nádech přírodních vzorů a barev. To jsou klíčová slova k brandu holandské designérky Iris. Umělecká díla, která tvoří jsou hodna červených koberců, proto u ní rozhodně nečekejte vliv minimalismu. Extrémně avantgardní modely, které nedávno předvedla na týdnu módy, budou k dostání již tento podzim.

    Foto: Iris Van Herpen

    „Nafouklé“ Chenpeng Studio si zakládá na objemu

    Značka, která je na trhu vysoké módy nováčkem. Vznikla teprve před sedmi lety. Co ji ale přivedlo k takové oblíbenosti všech fashionistů? Celebrity! Značku si oblíbila Rihanna i Lady Gaga. Poslední zásadní moment ve své historii Chenpeng zaznamenal při letošním Met Gala. Extrémní porci extravagance naservíroval rapperce Cardi B. Šaty se vzorem květin jemně přetvořil k obrazu letošního tématu – Karlu Lagerfeldovi. Avšak velmi podobné šaty pořídíte i v buticích.

    - Reklama -

    Foto: Chenpeng Studio

    Kenzo se letos zaměřuje na detail

    Háčkování, klasické vzory a nádech reggae. Symboly letní kolekce značky Kenzo kladou důraz na detaily. Bezchybné švy a střihy vidíte i pouhým okem. Veškeré zdobné prvky i přes počáteční pocit asymetrie jsou vyrobeny tak, aby evokovaly přesnost a preciznost. Kenzo nikdy nevypadalo lépe. Pořídíte zde nejrůznější barevné i materiálové kombince. Vše ale stále zachovává klasiku. Nenajdete tu žádné atypické materiály.

    Julien Dossen pro Paco Rabbane elektrizuje pohledem

    Paco Rabbane jakoby se na léto vypravilo na vesmírnou misi. Od samých počátků značky byla vždy přítomna posedlost materiálností, radikálními texturami a neorganickými siluetami. Není tomu jinak ani u aktuální kolekce. Stříbrné řetězy a drsné potisky v kombinaci se zářivými barvami a smyslnou krajkou působí vesmírně majestátně.

    Foto: Paco Rabbane

    Sexappeal má nové jméno – Courregés

    Přiléhavou, barevně vyladěnou a primárně sexy kolekci letos představil módní dům Courregés. Výrazné a extravagantní modely, které jsou běžně nositelné a „lze se v nich hýbat“, oslavují takzvané ombré. Barevný přechod škály teplých barev křičí po letním večírkovém šílenství. S prvními šaty můžete být na párty smyslně sexy, aniž byste cokoliv odhalila. Všechny looky vyzařují luxusně a přitahují nejrůznější pohledy!

    Foto: Courregés

    Zdroj: Instagram

    ― Reklama ―

    New York rozproudil módní kolotoč. Týden módy je v plném proudu

    Září představuje jeden z nejrušnějších měsíců módní scény. Kolotoč očekávaných fashion weeků odstartoval minulý týden New York. Své kolekce tak stihly představit módní domy jako Calvin Klein, Prabal Gurung, Khaite, Anna Sui nebo Altuzarra. Společně tak reagují na současné politické dění, DNA vlastních návrhů či potřeby moderní ženy.

    Tenisový náramek dostal jméno díky nehodě. Dnes rozzáří každý outfit

    Málokterý doplněk umí spojit výraznou eleganci s nenápadným luxusem jako tenisový náramek. Jednoduchý design v podobě drobných diamantů se stal ikonou červeného koberce i běžného kancelářského outfitu. Jeho historie sahá do první poloviny 20. století, svůj název si ale vysloužil díky úsměvné události na jedné z největších tenisových soutěží světa.

    Necítíte parfém více než pár hodin? Zachrání vás vrstvení vůní

    Některé oblíbené doplňky se nemusí blyštit na míle daleko. Například parfémy patří mezi součást outfitu, bez které mnoho z nás nevychází z domu. Někdy ale stačí přijít do kanceláře nebo na schůzku a líbezné tóny z kůže už pomalu vyprchávají. Klíčem k úspěchu je totiž vrstvení, krok, na který mnoho lidí zapomíná. Z obyčejného nanesení parfému se najednou stává kosmetický rituál zajišťující mnohačetné komplimenty.

    Balenciaga otevírá novou kapitolu vůní. Parfémy ukrývají DNA značky

    Balenciaga se po letech znovu hlásí o slovo ve světě parfémů. Tentokrát ne jednou, ale hned 10 vůněmi, které mají za cíl stát se současnými ikonami. Kolekce zahrnuje také znovuzrození legendárního parfému Le Dix, na němž si Cristóbal Balenciaga v roce 1947 zakládal stejně pečlivě jako na svých couture modelech. Návrat do beauty segmentu zároveň doplňuje otevření první parfumerie na historické adrese módního domu.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    Po stopách módních ikon: Jak Marc Jacobs ztělesnil módní ironii

    Marc Jacobs patří mezi nejvlivnější tvůrce současné módy. Od 80. let až po současné přehlídky dokáže každé kolekci vtisknout vlastní výrazný cit, značnou ironii a pestrou odvahu. Jeho rukopis stojí na nečekaných kontrastech. Ať už mezi ulicí a haute couture, nebo popovou kulturou a tradicí. Právě díky tomu se stal ikonickým návrhářem, který se nebojí experimentovat s barevnou paletou i materiálovou extravagancí.

    Protest na Pařížské není na místě. Móda za nespokojenost mladých nemůže

    Skupina MayDay minulý týden v Pařížské ulici uspořádala protest proti luxusu. Její členové se oblékli do bílých kukel a trik tvořících nápis "useless". Odkazovali na to, že drahé oblečení odvádí pozornost od důležitějších hodnot. Argument však působí prázdně, protože pravá příčina tlaku na mladé lidi pramení odjinud. Luxusní butiky v tomto kontextu plní spíše roli kulisy, než aby představovaly zdroje problému.

    Na Větrné hůrce čeká nová adaptace. První ukázky rozdělují internet

    První útržky očekávané nové adaptace románu Na větrné hůrce vyvolaly v divácích rozporuplné reakce. Režisérka Emerald Fennell totiž pojala snímek ve svém klasickém stylu. Oproti předloze má tedy o dost více sexuální ráz. Fanoušky knihy pobouřily nejen odvážné záběry, ale také kontroverzní obsazení. To vše podtrhl soundtrack z dílny Charli XCX.

    To nejlepší z Benátek. Na jaké filmy se můžete těšit tentokrát?

    Mezinárodní filmový festival v Benátkách letos oslavil svůj 82. ročník. Někteří kritici sice označují letošní filmový line-up za spíše slabší, i tentokrát se ovšem na plátnech objevilo několik snímků, které vyvolaly silné emoce a získaly si publikum. Vybrali jsme pět filmů, které by vám v následujících měsících rozhodně neměly uniknout. Od politicky naléhavého dokumentu přes černou satiru až po gotický velkofilm.

    Móda v kostce: Naomi Campbell tančí v Pucci a Tilda Swinton má vlastní výstavu

    Pucci naverboval supermodelku Naomi Campbell, která roztančila jeho podzimní řadu. Značka Boucheron zase za svou tvář zvolila herečku Daisy Edgar Jones. Eye Filmmuseum v Amsterdamu chystá výstavu o Tildě Swinton a La Galerie Dior pro změnu odhalí exhibici s Azzedine Alaïa Foundation. Stella McCartney pak spolupracuje s Jeffem Koons.

    Maximalismus pronikl i do interiérů. Na scénu vrací Art Deco

    Nedávný report platformy Pinterest potvrdil, že maximalismus ovládá rovněž trendy na poli interiérového designu. Odhalil totiž nárůst vyhledávání inspirace spojené se stylem Art Deco. Hluboké barvy, bohaté textury a symetrické tvary, to vše bude definovat podzimní domácnosti. Není přitom třeba velkých renovací, stačí jen pár jednoduchých úprav.

    Přívěsky s létem neodchází. Na podzim ozdobí i rozevláté sukně

    Letošní rok zaznamenal významný comeback přívěsků, které definují počátek milénia. Zpočátku se začaly objevovat na luxusních kabelkách, postupně ale přesídlily rovněž na tenisky nebo sandály. Začíná být ovšem jasné, že módní scénu po úspěšném létě neopustí ani na podzim. Tentokrát se ale přesunou na další kousek z vašeho šatníku, a to sukně.

    Maison Margiela rozšiřuje portfolio. Daroval nový význam číslu 2

    Módní dům Maison Margiela prohlubuje své ikonické číselné řazení. Nedávno odhalil svůj nový sektor s názvem Line 2. Číslovka totiž dosud žádné projekty neukrývala. Značka pod ní nyní ovšem hodlá schovávat umělecké instalace, kampaně nebo rozhovory. Projekt odstartuje začátkem září v Soulu výstava s názvem Elsewhere, Rhem, Open Torso.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―