Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Návrháři ve svých uplynulých přehlídkách neodhalili pouze trendy kousky pro nadcházející sezónu. Představili také jedinečnou řadu šperků, která naznačuje, jaké doplňky stojí za to si na jaro a léto příštího roku pořídit. Patří mezi ně moderní verze nestárnoucích perel, výrazné prsteny nebo široké kovové náramky, ale také asymetrické nebo neladící náušnice.

    Náhrdelníky chokers jsou zpět v módě. V nabídce je hned několik jejich variant

    Hned ze začátku módní přehlídky Marie Grazie Chiuri pro módní dům Dior bylo jasné, jaký typ náhrdelníku příští sezónu povede. Návrhářka totiž čarodějnické outfity totiž doplnila o černé chokery ozdobené zlatými doplňky v podobě slunce. Přehlídka Vivienne Westvood nabídla o něco „drsnější variantu“. Modelky tak kolem krku nosily bodliny podobné obojku pro psy. Valentino zase předvedl o něco elegantnější a jednodušší verzi se zlatým logem V umístěným uprostřed.

    Rozbijte minimalistický outfit maxi perlami. Zdobit mohou váš krk i šaty

    Perly jsou jedním z nejstarších doplňků v historii módy. Přesto se návrháři neustále snaží o vytvoření jejich moderní podoby. Pro nadcházející sezónu se tak rozhodli zaměřit na jejich maxi variantu. Zapojili ji nejen do velkých a odvážných náhrdelníků, ale také jedinečných náušnic. Například značka Kimhekim je všila také do černých jednoduchých šatů. Módní společnost Versace je zase využila pro vytvoření stylu typického pro 60. léta minulého století.

    Připravte se posilovat. Zápěstí vám zatíži hned několik výrazných náramků

    Dalším trendem posledních přehlídek byla kombinace hned několika náramků. Návrháři si totiž oblíbili vrstvení dvou nebo tří výrazných kousků na sebe. Většinou se jednalo o poměrně jednoduché zlaté nebo stříbrné kruhy. K navržení šperků ovšem využívali i loga svých slavných módních domů. Podobně výrazný design si oblíbili také u prstenů. Trendy budou proto velké prsteny s různými kameny nebo diamanty. Podobně se pak značky stavěly také k náušnicím. Čím větší, tím lepší.

    Odhoďte druhou náušnici. Asymetrie bude trendy i ve světě šperků.

    Značky jako Fendi, Schiaparelli a Valentino v nejnovějších kolekcích ukázaly, že nehodlají současný trend asymetrie opustit. Jejich modelky totiž po molech pochodovaly s neladícími náušnicemi. Jedna z nich byla přitom většinou výrazná, zatímco ta druhá více nenápadná. Drobné kamínky tak návrháři kombinovali s kruhy, ale i dlouhými visacími náušnicemi. Společnosti jako Prabal Gurung nebo Dion Lee zase druhou náušnici nepoužili vůbec. Pokud tak jednu z páru ztratíte, nemusíte se bát. Budete trendy.

    Úzké chokery vyváží dlouhé náhrdelníky. Navrstvit jich na sebe můžete hned několik

    Módní domy jako Ralph Lauren a Louis Vuitton se místo úzkých a krk obepínajících chokerů zamilovaly do dlouhých náhrdelníků. Na sebe tak navrstvily několik řetězů zdobených drobnými a různě barevnými kamínky. Vrstvy si ale můžete vytvořit i sami, a to z nejnovějších kolekcí luxusních značek. Mezi jedny z nejvíce trendy firem patří například Le Mandorle, Justine Clenquet, Eéra, Statement nebo Riefe. Objevit můžete jejich řady originálních návrhů.

    Zdroje: InStyle, WWD, WhoWhatWear, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Týdny módy odhalily i trendy šperky. Příští sezónu povedou maxi perly, chokery i asymetrické náušnice

    ― Reklama ―

    Návrháři ve svých uplynulých přehlídkách neodhalili pouze trendy kousky pro nadcházející sezónu. Představili také jedinečnou řadu šperků, která naznačuje, jaké doplňky stojí za to si na jaro a léto příštího roku pořídit. Patří mezi ně moderní verze nestárnoucích perel, výrazné prsteny nebo široké kovové náramky, ale také asymetrické nebo neladící náušnice.

    Náhrdelníky chokers jsou zpět v módě. V nabídce je hned několik jejich variant

    Hned ze začátku módní přehlídky Marie Grazie Chiuri pro módní dům Dior bylo jasné, jaký typ náhrdelníku příští sezónu povede. Návrhářka totiž čarodějnické outfity totiž doplnila o černé chokery ozdobené zlatými doplňky v podobě slunce. Přehlídka Vivienne Westvood nabídla o něco „drsnější variantu“. Modelky tak kolem krku nosily bodliny podobné obojku pro psy. Valentino zase předvedl o něco elegantnější a jednodušší verzi se zlatým logem V umístěným uprostřed.

    Rozbijte minimalistický outfit maxi perlami. Zdobit mohou váš krk i šaty

    Perly jsou jedním z nejstarších doplňků v historii módy. Přesto se návrháři neustále snaží o vytvoření jejich moderní podoby. Pro nadcházející sezónu se tak rozhodli zaměřit na jejich maxi variantu. Zapojili ji nejen do velkých a odvážných náhrdelníků, ale také jedinečných náušnic. Například značka Kimhekim je všila také do černých jednoduchých šatů. Módní společnost Versace je zase využila pro vytvoření stylu typického pro 60. léta minulého století.

    Připravte se posilovat. Zápěstí vám zatíži hned několik výrazných náramků

    Dalším trendem posledních přehlídek byla kombinace hned několika náramků. Návrháři si totiž oblíbili vrstvení dvou nebo tří výrazných kousků na sebe. Většinou se jednalo o poměrně jednoduché zlaté nebo stříbrné kruhy. K navržení šperků ovšem využívali i loga svých slavných módních domů. Podobně výrazný design si oblíbili také u prstenů. Trendy budou proto velké prsteny s různými kameny nebo diamanty. Podobně se pak značky stavěly také k náušnicím. Čím větší, tím lepší.

    Odhoďte druhou náušnici. Asymetrie bude trendy i ve světě šperků.

    Značky jako Fendi, Schiaparelli a Valentino v nejnovějších kolekcích ukázaly, že nehodlají současný trend asymetrie opustit. Jejich modelky totiž po molech pochodovaly s neladícími náušnicemi. Jedna z nich byla přitom většinou výrazná, zatímco ta druhá více nenápadná. Drobné kamínky tak návrháři kombinovali s kruhy, ale i dlouhými visacími náušnicemi. Společnosti jako Prabal Gurung nebo Dion Lee zase druhou náušnici nepoužili vůbec. Pokud tak jednu z páru ztratíte, nemusíte se bát. Budete trendy.

    Úzké chokery vyváží dlouhé náhrdelníky. Navrstvit jich na sebe můžete hned několik

    Módní domy jako Ralph Lauren a Louis Vuitton se místo úzkých a krk obepínajících chokerů zamilovaly do dlouhých náhrdelníků. Na sebe tak navrstvily několik řetězů zdobených drobnými a různě barevnými kamínky. Vrstvy si ale můžete vytvořit i sami, a to z nejnovějších kolekcí luxusních značek. Mezi jedny z nejvíce trendy firem patří například Le Mandorle, Justine Clenquet, Eéra, Statement nebo Riefe. Objevit můžete jejich řady originálních návrhů.

    Zdroje: InStyle, WWD, WhoWhatWear, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Film Fever: Jaké celebritě fandíte? Vybereme vám na základě ní vánoční film

    Čas svátků je tady a s ním přichází i maratony vánočních filmů, které si každoročně vychutnáváme s hrníčkem teplého kakaa a talířem dokonale měkkého cukroví. Každý má rád něco jiného a už od dětství si volí mezi americkými kultovkami nebo klasickými českými pohádkami, kde dobro vždy zvítězí nad zlem. Níže si můžete vybrat ideální film podle své oblíbené celebrity, jež vás tentokrát svátečním večerem provede.

    Stojí průměrná korejská kosmetika za to? V mnohém se neliší od zboží z „drogérky“

    Korejská kosmetika se stala globálním fenoménem, který pronikl ze sociálních sítí do koupelen po celém světě. Regály zaplnily pastelové obaly, vícekrokové rutiny a ingredience s exotickými názvy. Popularita segmentu stojí na rychlosti inovací a silném vizuálním jazyce. Otázka kvality se ale přesouvá od původu ke složení. Právě tam začíná skutečně zajímavá debata.

    Móda v kostce: Rick Owens navrhnul boty z ryb a Valentino vynechá Paříž

    Ikonická vůně z dílny Dior Addict získá tři nové varianty, jejichž tvářemi se stanou ambasadorky značky Willow Smith, Jisoo a Anya Taylor-Joy. Rick Owens představil ve spolupráci s Maxfield boty z rybí kůže. Shein otvírá nové logistické centrum ve Vratislavi a Chanel zamíří s letošní Métiers d'Art show do Soulu. Valentino vynechá příští sezónu Paříž a vydá se do Říma.

    Sluší vysoké módě fast fashion? Spolupráce s řetězci ředí luxusní značky

    Kousky z dílny luxusních značek v policích fast fashion řetězců můžou působit jako záblesk naděje. Touha po vysněných designových kouscích vítězí nad letmými úvahami nad tím, zda podobný nákup vůbec stojí za to. Spolupráce mezi high fashion a běžnými řetězci však rozmělňuje jádro světových módních domů a snižuje nejen jejich exkluzivitu, ale i autenticitu.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Rick Owens uvádí set ústní péče. Je libo brutalistický kartáček?

    Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―