Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    S novým rokem přicházejí i neustále se měnící trendy. Letos zatím vede nejen pokračující coquette styl, ale také například návrat 90. let. Prvky z módních přehlídek se pak projevují nejen ve špercích a make-upu, ale také ve světě manikúry. V současnosti tak zazáříte s peach fuzz nebo sky blue barvou, ale i s roztomilými mašličkami. Skvěle budou vypadat i grunge nebo naked nehty.

    Barva roku proniká do všech koutů beauty průmyslu. Vyzkoušejte fresh peach fuzz odstín

    Ne vždy je snadné odhadovat trendy pro nacházející měsíce. Občas se totiž mohou vydat nečekanými směry, podle toho, jaké prvky zrovna návrháři upřednostní. Jiná pravidla ovšem platí pro barvu roku. Pravidelně ji totiž určuje společnost Pantone. Odstín roku 2024 pak nese název peach fuzz.

    Zdroj: Chanel, OPI

    Není těžké ho poznat, jedná se totiž o fresh barvu připomínající broskve nebo meruňky. Vynosit pak barvu můžete v podobě doplňků nebo očních stínů, skvěle se bude hodit ale právě i na vaše nehty. Je pak už jen na vás, jestli jí zvýrazníte jenom pár nehtů, nebo ji nanesete na všechny. Hlavní je trefit se do té správné oranžové.

    Návrat 90. let pozorujeme v módě i make-upu. Milovníci tmavých nehtů, radujte se

    Koncem loňského roku se oblibě těšily především poměrně světlé a třpytivé nehty. Lip gloss trend ještě stále vévodil TikToku a cold girl make-up zase diktoval jemné třpytky a odstíny. Pokud podobně jemný styl není váš šálek kávy, nezoufejte. Od začátku ledna je totiž jasné, že roku 2024 budou opět vévodit 90. léta minulého století.

    Trendy je proto nejen grunge make-up, ale také nehty. Cílem je dosáhnout co nejtmavší barvy. Ideální jsou samozřejmě černé odstíny, nejedná se ale o pravidlo. Stejného výsledku dosáhnete i tmavě modrou, zelenou nebo červenou barvou. Pokud jde o tvar nehtů, doporučujeme buď krátké a hranaté okraje, nebo trendy „mandlový“ tvar.

    Pastelovým odstínům letos vládne baby blue. Zakončete zimní období stylově

    Kromě už zmíněné peach fuzz je letos populární také takzvaná baby nebo sky blue. Jedná se o pastelově modrou barvu, která je dostatečně výrazná, ale rovněž ne příliš křiklavá. Perfektně se pak hodí především pro trvající zimní období. Posledních pár měsíců chladu tak můžete zakončit stylově.

    Zdroj: OPI, Essie

    Takzvaný baby blue odstín je pak typický také pro už zmíněná 90. léta. Objevuje se především v podobě třpytivých očních stínů. Doporučujeme proto zkombinovat oba beauty produkty. Vytvoříte tím dokonalý look, který můžete doplnit jednoduchým leskem na rty a světlou tvářenkou.

    Nedávné módní přehlídky dokázaly, že coquette trend módní svět neopustil. Nechte ho proniknout i do své manikúry

    Loni se takzvaný coquette styl projevoval na nehtech například v podobě už zmiňovaných lip gloss nails, tedy jemně růžových a třpytících se nehtech. Jelikož ale módní mola neopustil ani letos, musel si najít o něco jinou podobu. Do své manikúry ho proto můžete zapracovat především v podobě roztomilých mašliček.

    Na nehty je můžete namalovat jemným štětečkem například bílou barvou, a to na růžový podklad. Pokud si ale v podobných detailech příliš nevěříte, nevadí. Zvolit můžete i jednoduché a praktické samolepky. V případě, že nefandíte mašlím, vyzkoušejte jemné květinky nebo rostlinky, které populární styl rovněž evokují.

    Naked lips zcela nestačí. Nebojte se vyzkoušet i naked nails

    Poslední z trendů potěší především ty z vás, kteří neholdují výrazným barvám, natož vzorům nebo obrázkům. Na popularitě mají totiž narůstat takzvané naked nails. V podstatě se jedná o nehty, které vypadají téměř, jako byste s nimi nic nedělali. Opak je však pravdou. Věnovat byste jim měli čím dál větší pozornost.

    Zdroj: OPI, Sally Hansen

    Beauty svět totiž letos očekává nárůst péče. Ať už jde o skin care rutinu nebo vlasy, zákazníci se mají zaměřit především na kvalitu a zdraví. Stejné pravidlo má pak platit i ve světě nehtů. Vyzkoušet proto můžete například sérum na nehty od značky OPI. Vhod přijde ale také posilovač nehtů společnosti Sally Hansen.

    Zdroje: Real Simple, Byrdie, Who What Wear, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Trendy roku 2024 se odráží i v manikúře. Zazáříte grunge nehty i roztomilými mašličkami

    ― Reklama ―

    S novým rokem přicházejí i neustále se měnící trendy. Letos zatím vede nejen pokračující coquette styl, ale také například návrat 90. let. Prvky z módních přehlídek se pak projevují nejen ve špercích a make-upu, ale také ve světě manikúry. V současnosti tak zazáříte s peach fuzz nebo sky blue barvou, ale i s roztomilými mašličkami. Skvěle budou vypadat i grunge nebo naked nehty.

    Barva roku proniká do všech koutů beauty průmyslu. Vyzkoušejte fresh peach fuzz odstín

    Ne vždy je snadné odhadovat trendy pro nacházející měsíce. Občas se totiž mohou vydat nečekanými směry, podle toho, jaké prvky zrovna návrháři upřednostní. Jiná pravidla ovšem platí pro barvu roku. Pravidelně ji totiž určuje společnost Pantone. Odstín roku 2024 pak nese název peach fuzz.

    Zdroj: Chanel, OPI

    Není těžké ho poznat, jedná se totiž o fresh barvu připomínající broskve nebo meruňky. Vynosit pak barvu můžete v podobě doplňků nebo očních stínů, skvěle se bude hodit ale právě i na vaše nehty. Je pak už jen na vás, jestli jí zvýrazníte jenom pár nehtů, nebo ji nanesete na všechny. Hlavní je trefit se do té správné oranžové.

    Návrat 90. let pozorujeme v módě i make-upu. Milovníci tmavých nehtů, radujte se

    Koncem loňského roku se oblibě těšily především poměrně světlé a třpytivé nehty. Lip gloss trend ještě stále vévodil TikToku a cold girl make-up zase diktoval jemné třpytky a odstíny. Pokud podobně jemný styl není váš šálek kávy, nezoufejte. Od začátku ledna je totiž jasné, že roku 2024 budou opět vévodit 90. léta minulého století.

    Trendy je proto nejen grunge make-up, ale také nehty. Cílem je dosáhnout co nejtmavší barvy. Ideální jsou samozřejmě černé odstíny, nejedná se ale o pravidlo. Stejného výsledku dosáhnete i tmavě modrou, zelenou nebo červenou barvou. Pokud jde o tvar nehtů, doporučujeme buď krátké a hranaté okraje, nebo trendy „mandlový“ tvar.

    Pastelovým odstínům letos vládne baby blue. Zakončete zimní období stylově

    Kromě už zmíněné peach fuzz je letos populární také takzvaná baby nebo sky blue. Jedná se o pastelově modrou barvu, která je dostatečně výrazná, ale rovněž ne příliš křiklavá. Perfektně se pak hodí především pro trvající zimní období. Posledních pár měsíců chladu tak můžete zakončit stylově.

    Zdroj: OPI, Essie

    Takzvaný baby blue odstín je pak typický také pro už zmíněná 90. léta. Objevuje se především v podobě třpytivých očních stínů. Doporučujeme proto zkombinovat oba beauty produkty. Vytvoříte tím dokonalý look, který můžete doplnit jednoduchým leskem na rty a světlou tvářenkou.

    Nedávné módní přehlídky dokázaly, že coquette trend módní svět neopustil. Nechte ho proniknout i do své manikúry

    Loni se takzvaný coquette styl projevoval na nehtech například v podobě už zmiňovaných lip gloss nails, tedy jemně růžových a třpytících se nehtech. Jelikož ale módní mola neopustil ani letos, musel si najít o něco jinou podobu. Do své manikúry ho proto můžete zapracovat především v podobě roztomilých mašliček.

    Na nehty je můžete namalovat jemným štětečkem například bílou barvou, a to na růžový podklad. Pokud si ale v podobných detailech příliš nevěříte, nevadí. Zvolit můžete i jednoduché a praktické samolepky. V případě, že nefandíte mašlím, vyzkoušejte jemné květinky nebo rostlinky, které populární styl rovněž evokují.

    Naked lips zcela nestačí. Nebojte se vyzkoušet i naked nails

    Poslední z trendů potěší především ty z vás, kteří neholdují výrazným barvám, natož vzorům nebo obrázkům. Na popularitě mají totiž narůstat takzvané naked nails. V podstatě se jedná o nehty, které vypadají téměř, jako byste s nimi nic nedělali. Opak je však pravdou. Věnovat byste jim měli čím dál větší pozornost.

    Zdroj: OPI, Sally Hansen

    Beauty svět totiž letos očekává nárůst péče. Ať už jde o skin care rutinu nebo vlasy, zákazníci se mají zaměřit především na kvalitu a zdraví. Stejné pravidlo má pak platit i ve světě nehtů. Vyzkoušet proto můžete například sérum na nehty od značky OPI. Vhod přijde ale také posilovač nehtů společnosti Sally Hansen.

    Zdroje: Real Simple, Byrdie, Who What Wear, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Zimní pohádka pod rouškou luxusu. Unikněte za zaslouženým odpočinkem

    Načechraný sníh pokrývající daleké kopce, sklenka vychlazeného prosecca a hřejivá pára právě zapnuté vířivky. Pokud přesně takhle vypadají vaše nejdivočejší sny, měli byste v nadcházejících zimních měsících vyrazit na zaslouženou dovolenou. Jako inspirace vám poslouží luxusní resorty Evropy, které ukrývají vše od špičkových sjezdovek až po prvotřídní spa procedury.

    Evropská unie brojí proti greenwashingu. Původ produktů prozradí digitální pasy

    Módní kousky čeká nový originální doplněk. Nejedná se o výšivky, korálky ani potisk, místo toho se mohou těšit na vlastní digitální pas. Evropská unie pokračuje ve svém boji proti greenwashingu. Již dříve představila koncept, na jehož základě by mělo být možné zkontrolovat původ produktu a "zelená" prohlášení značek. První pasy by mohly začít platit již v roce 2027.

    Poničené kabelky jako nový symbol luxusu. Deformuje je Chanel, Miu Miu i Gucci

    Poničené kabelky s patinou, škrábanci a zmuchlaným povrchem stojí v centru pozornosti módního světa. Estetika opotřebení se stala vysoce žádoucím znakem vkusu, který komunikuje nadnesenost, zkušenost a jistotu. Taška už dávno neslouží jako nedotknutelný objekt hodný neustálého pečování. Nese stopy pohybu, dotyku a života. Právě v tom spočívá její přitažlivost.

    Venku přituhuje. Kampaň Casablanca Resort 2026 však nemůže být víc hot

    Casablanca vydala novou kampaň ke kolekci Resort 2026. Její inspirací se stalo velkolepé Los Angeles a post múzy si vysloužila modelka a herečka Iris Law, která v ikonické rezidenci Sheats-Goldstein zazářila jako pravá hollywoodská hvězda. Fotografie měly nastínit odlišnou tvář města andělů. Chybí proto prosluněné pláže, wellness lifestyle nebo modrá obloha. 

    Lunární nový rok 2026 hraje Burberry do karet. Definuje ho znamení koně

    Konec roku předznamenává také začátek něčeho nového. Módní dům Burberry proto hledí vpřed a již nyní vítá lunární nový rok 2026. Vydal proto speciální kolekci věnovanou znamení koně, které nadcházející měsíce definuje. Symbol tentokrát hraje britské značce do karet, jelikož ladí s jejím historickým logem jezdce. Právě to značí většinu kousků nejnovější řady.

    Luxury Insights: Jak vypadá špičkový ranč? Tom Ford čerpá z Divokého západu 

    Ranč Cerro Pelon Toma Ford je rozhodně místo, kde by každý chtěl strávit alespoň pár hodin svého života. Atmosféra velkolepého domu připomíná futuristický Divoký západ a vyzývá návštěvníky skočit do sedla a uhánět do zapadajícího slunce. Tato luxusní residence se rozléhá v Novém Mexiku a je nyní v rukou anonymního majitele. Jak takový luxus vypadá? 

    Winter is coming. Na mráz vás připraví Haider Ackermann a Canada Goose 

    Haider Ackermann opět posouvá hranice zimní módy. Kolumbijsko-francouzský designér uvedl svou již třetí zimní kolekci pro značku Canada Goose. Tentokrát ovšem zvolil odvážné barvy. Zkombinoval totiž fluorescenční jarní tóny s klasickými tlumivými zemitými odstíny, které přidají trochu optimismu a potřebného tepla do jinak pochmurných zimních dnů. 

    Beauty svět má jasno. CreatorIQ zná nejvirálnější značky roku 2025

    Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Rick Owens uvádí set ústní péče. Je libo brutalistický kartáček?

    Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―