Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Trendy mají jedinečnou schopnost šokovat. Ať už se jedná o plyšáky Labubu zavěšené na designerských kabelkách, aplikaci lososího spermatu na obličej, či populární módu bez kalhot, internet čas od času vynoří opravdové lahůdky. Aktuálním adeptem je takzvaná booty beauty, tedy virální druh kosmetiky specializující se na zadek.

    Když to vypadá, že kosmetický svět už nemůže ničím šokovat, přichází sérum na zadek. Taky masky, exfoliační tonika či zpevňující emulze, to vše určené výhradně pro oblast, která většinu dne prosedí v džínách. Z booty beauty se stává nový mikro trend oslovující převážně milovníky maximalistické péče o tělo. Možná je jen otázkou času, kdy si začneme mazat jednotlivé prsty u nohou.

    Stačí přejet kartáčem po celé ploše a tělové mléko nanést o trochu výš

    Péče o celé tělo je samozřejmostí. Někdy to už ovšem překračuje meze normy, stejně jako to dělá i trendy booty beauty. Tedy péče, jejíž popularita neustále stoupá a očekává se proto, že do roku 2030 dosáhne hodnoty 11 miliard dolarů (asi 260 miliard korun). Spíš než nutnost to ovšem dokazuje touhu nakupujících svézt se s aktuálním trendem a nenechat si utéct ani jediný produkt.

    Zdroj: LAPCOS, Maëlys

    Pokožka na hýždích je stále pokožka. Má póry, může trpět vysušením, podrážděním i akné. Ignorovat péči o ni by byla chyba, zvlášť, pokud trávíte čas v těsném sportovním oblečení nebo milujete horké koupele. To ale neznamená, že je nutné mít doma koupelnovou poličku zaplavenou produkty propagované výhradně tímto směrem. Základní péče na tělo vám úplně postačí.

    Booty beauty těží z nesebejistého přístupu. Věnujte si péči kvůli sobě, ne marketingu

    Jestliže vám na kůži na hýždích a v okolí záleží, největší službu jí prokážete pravidelným pohybem, pohodlným prádlem a tím, že se k ní budete chovat s respektem, a ne jako k aktuální oběti marketingového šílenství. Exotická maska se zlatem zní možná lákavě, ale pokožce mnohdy stačí to, co už máte doma. Tělové máslo na suché nohy vám udělá skvělou službu i o pár centimetrů výš.

    Estetická posedlost dokonalým pozadím tak v sobě možná nese trochu staré známé „body anxiety“, akorát v novém a hůře rozpoznatelném obalu. Pokud vás ovšem zkrátka jen těší přidat do své beauty rutiny nový prvek a masku si nanést třeba i na zadek, proč ne? Jen není dobré si z podobných kroků dělat povinnost. Péče o tělo má být radost, ne další položka do vašeho to-do listu.

    Zdroje: Glossy, nss G-Club, Instagram, Lé Peach

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:LAPCOS

    Trend, který vás posadí na zadek. Booty beauty pečuje o běžně skryté partie

    Trendy mají jedinečnou schopnost šokovat. Ať už se jedná o plyšáky Labubu zavěšené na designerských kabelkách, aplikaci lososího spermatu na obličej, či populární módu bez kalhot, internet čas od času vynoří opravdové lahůdky. Aktuálním adeptem je takzvaná booty beauty, tedy virální druh kosmetiky specializující se na zadek.

    - Reklama -

    Když to vypadá, že kosmetický svět už nemůže ničím šokovat, přichází sérum na zadek. Taky masky, exfoliační tonika či zpevňující emulze, to vše určené výhradně pro oblast, která většinu dne prosedí v džínách. Z booty beauty se stává nový mikro trend oslovující převážně milovníky maximalistické péče o tělo. Možná je jen otázkou času, kdy si začneme mazat jednotlivé prsty u nohou.

    Stačí přejet kartáčem po celé ploše a tělové mléko nanést o trochu výš

    Péče o celé tělo je samozřejmostí. Někdy to už ovšem překračuje meze normy, stejně jako to dělá i trendy booty beauty. Tedy péče, jejíž popularita neustále stoupá a očekává se proto, že do roku 2030 dosáhne hodnoty 11 miliard dolarů (asi 260 miliard korun). Spíš než nutnost to ovšem dokazuje touhu nakupujících svézt se s aktuálním trendem a nenechat si utéct ani jediný produkt.

    Zdroj: LAPCOS, Maëlys

    - Reklama -

    Pokožka na hýždích je stále pokožka. Má póry, může trpět vysušením, podrážděním i akné. Ignorovat péči o ni by byla chyba, zvlášť, pokud trávíte čas v těsném sportovním oblečení nebo milujete horké koupele. To ale neznamená, že je nutné mít doma koupelnovou poličku zaplavenou produkty propagované výhradně tímto směrem. Základní péče na tělo vám úplně postačí.

    Booty beauty těží z nesebejistého přístupu. Věnujte si péči kvůli sobě, ne marketingu

    Jestliže vám na kůži na hýždích a v okolí záleží, největší službu jí prokážete pravidelným pohybem, pohodlným prádlem a tím, že se k ní budete chovat s respektem, a ne jako k aktuální oběti marketingového šílenství. Exotická maska se zlatem zní možná lákavě, ale pokožce mnohdy stačí to, co už máte doma. Tělové máslo na suché nohy vám udělá skvělou službu i o pár centimetrů výš.

    Estetická posedlost dokonalým pozadím tak v sobě možná nese trochu staré známé „body anxiety“, akorát v novém a hůře rozpoznatelném obalu. Pokud vás ovšem zkrátka jen těší přidat do své beauty rutiny nový prvek a masku si nanést třeba i na zadek, proč ne? Jen není dobré si z podobných kroků dělat povinnost. Péče o tělo má být radost, ne další položka do vašeho to-do listu.

    Zdroje: Glossy, nss G-Club, Instagram, Lé Peach

    ― Reklama ―

    TikTok highlights: Výzva Great Lock In zachrání zbytek vašeho roku

    S rychle se ochlazujícím počasím přichází i známý plíživý pocit, jenž jde tradičně ruku v ruce s končícím rokem. Nastává čas na paniku z nedokončených projektů, nesplněných cílů a nepřečtených knih. Do cesty nepříjemnému stavu se však letos postavil trend s názvem Great Lock In. Uživatelé TikToku za pomocí něj hodlají ukončit rok s vysněnou hrdostí.

    New York rozproudil módní kolotoč. Týden módy je v plném proudu

    Září představuje jeden z nejrušnějších měsíců módní scény. Kolotoč očekávaných fashion weeků odstartoval minulý týden New York. Své kolekce tak stihly představit módní domy jako Calvin Klein, Prabal Gurung, Khaite, Anna Sui nebo Altuzarra. Společně tak reagují na současné politické dění, DNA vlastních návrhů či potřeby moderní ženy.

    Tenisový náramek dostal jméno díky nehodě. Dnes rozzáří každý outfit

    Málokterý doplněk umí spojit výraznou eleganci s nenápadným luxusem jako tenisový náramek. Jednoduchý design v podobě drobných diamantů se stal ikonou červeného koberce i běžného kancelářského outfitu. Jeho historie sahá do první poloviny 20. století, svůj název si ale vysloužil díky úsměvné události na jedné z největších tenisových soutěží světa.

    Necítíte parfém více než pár hodin? Zachrání vás vrstvení vůní

    Některé oblíbené doplňky se nemusí blyštit na míle daleko. Například parfémy patří mezi součást outfitu, bez které mnoho z nás nevychází z domu. Někdy ale stačí přijít do kanceláře nebo na schůzku a líbezné tóny z kůže už pomalu vyprchávají. Klíčem k úspěchu je totiž vrstvení, krok, na který mnoho lidí zapomíná. Z obyčejného nanesení parfému se najednou stává kosmetický rituál zajišťující mnohačetné komplimenty.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    Po stopách módních ikon: Jak Marc Jacobs ztělesnil módní ironii

    Marc Jacobs patří mezi nejvlivnější tvůrce současné módy. Od 80. let až po současné přehlídky dokáže každé kolekci vtisknout vlastní výrazný cit, značnou ironii a pestrou odvahu. Jeho rukopis stojí na nečekaných kontrastech. Ať už mezi ulicí a haute couture, nebo popovou kulturou a tradicí. Právě díky tomu se stal ikonickým návrhářem, který se nebojí experimentovat s barevnou paletou i materiálovou extravagancí.

    Protest na Pařížské není na místě. Móda za nespokojenost mladých nemůže

    Skupina MayDay minulý týden v Pařížské ulici uspořádala protest proti luxusu. Její členové se oblékli do bílých kukel a trik tvořících nápis "useless". Odkazovali na to, že drahé oblečení odvádí pozornost od důležitějších hodnot. Argument však působí prázdně, protože pravá příčina tlaku na mladé lidi pramení odjinud. Luxusní butiky v tomto kontextu plní spíše roli kulisy, než aby představovaly zdroje problému.

    Na Větrné hůrce čeká nová adaptace. První ukázky rozdělují internet

    První útržky očekávané nové adaptace románu Na větrné hůrce vyvolaly v divácích rozporuplné reakce. Režisérka Emerald Fennell totiž pojala snímek ve svém klasickém stylu. Oproti předloze má tedy o dost více sexuální ráz. Fanoušky knihy pobouřily nejen odvážné záběry, ale také kontroverzní obsazení. To vše podtrhl soundtrack z dílny Charli XCX.

    To nejlepší z Benátek. Na jaké filmy se můžete těšit tentokrát?

    Mezinárodní filmový festival v Benátkách letos oslavil svůj 82. ročník. Někteří kritici sice označují letošní filmový line-up za spíše slabší, i tentokrát se ovšem na plátnech objevilo několik snímků, které vyvolaly silné emoce a získaly si publikum. Vybrali jsme pět filmů, které by vám v následujících měsících rozhodně neměly uniknout. Od politicky naléhavého dokumentu přes černou satiru až po gotický velkofilm.

    Móda v kostce: Naomi Campbell tančí v Pucci a Tilda Swinton má vlastní výstavu

    Pucci naverboval supermodelku Naomi Campbell, která roztančila jeho podzimní řadu. Značka Boucheron zase za svou tvář zvolila herečku Daisy Edgar Jones. Eye Filmmuseum v Amsterdamu chystá výstavu o Tildě Swinton a La Galerie Dior pro změnu odhalí exhibici s Azzedine Alaïa Foundation. Stella McCartney pak spolupracuje s Jeffem Koons.

    Pánské must-haves na podzim 2025. Vede nadčasová klasika

    Pánové, přichází podzim a s ním i čas posunout své outfity na vyšší úroveň. Letošní sezóna přináší styl, který je uvolněný, ale přitom promyšlený až do posledního detailu. Do hry se vrací nadčasové ikonické kousky v moderním pojetí, se kterými zazáříte. Připravili jsme pro vás proto seznam klíčových podzimních must-haves, jež zajistí, že budete vypadat sebevědomě a trendy při každé příležitosti.

    Přívěsky s létem neodchází. Na podzim ozdobí i rozevláté sukně

    Letošní rok zaznamenal významný comeback přívěsků, které definují počátek milénia. Zpočátku se začaly objevovat na luxusních kabelkách, postupně ale přesídlily rovněž na tenisky nebo sandály. Začíná být ovšem jasné, že módní scénu po úspěšném létě neopustí ani na podzim. Tentokrát se ale přesunou na další kousek z vašeho šatníku, a to sukně.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―