Více

    ― Reklama ―

    Mezi jedny z nejvíce očekávaných přehlídek nadcházejícího Milánského týdne módy patří ta značky Tom Ford. Její nový kreativní ředitel Peter Hawking při této příležitosti totiž představí svou premiéru, tedy první kolekci od svého jmenování.

    V dubnu letošního roku představil Tom Ford módnímu světu svou poslední kolekci dámské módy. Následně v dramatickém videu vzdávajícímu hold jeho archivu oznámil odchod ze značky. Do své pozice dosadil kolegu, který po jeho boku pracoval po 25 let. Novým kreativním ředitelem luxusní společnosti se stal Peter Hawking. Na nadcházejícím Milánském týdnu módy odhalí svou první kolekci.

    Jeho přehlídka je vysoce očekávaná nejen proto, že se jedná o premiéru. Kromě toho se jde také o poměrně velkou změnu. Tradičně totiž Tom Ford své přehlídky vždy pořádal v New Yorku. Velká část výroby a operací značky se ovšem odehrává v severní Itálii. „Jsem poctěn, že mám tu příležitost psát další kapitolu v budoucnosti téhle firmy,“ vyjádřil se Peter Hawking k jeho nadcházejícímu debutu.

    „Italské řemeslo a excelence jsou už po dlouhá léta zdroji inspirace našich kolekcí, jsem proto velice potěšen, že se zúčastníme Milánského týdne módy,“ doplnil návrhář. Většina fanoušků značky očekává, že se první kolekce Hawkinga ponese v duchu estetiky a vize značky. Nepředpokládají proto žádná velká překvapení. „Peter je neskutečně talentovaný lídr s ohromnou zkušeností z oboru,“ popsal nového kreativního ředitele Tom Ford.

    Od asistenta designu se Peter Hawking vypracoval až na viceprezidenta pánských kolekcí

    Peter Hawking začal s Tomem Fordem pracovat v roce 1998, kdy působil v pozici jeho design asistenta u značky Gucci. Následně se ve stejné společnosti vypracoval na senior návrháře pánských kolekcí. V roce 2006 ji ovšem společně s Fordem opustil a pomohl mu založit vlastní firmu. Jeho novou pozicí bylo dohlížet na návrhy a produkci pánských kolekcí, ale také doplňků, jako jsou kabelky, boty a šperky.

    Hawking se nakonec vypracoval až na viceprezidenta pánských kolekcí. Výměna kreativního ředitele pak následovala ještě větší změnu. Módní společnost totiž loni odkoupila firma Estée Lauder, která následně licenci módních operací Toma Forda převedla na Zegna Group. Kromě toho rovněž do pozice prezidenta a ředitele značky dosadila Guillaume Jesel. Do konce roku má ovšem Tom Ford nadále fungovat jako poradce firmy.

    Zdroje: WWD, Fashion United, Business of Fashion, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Tom Ford zahájí v Miláně novou éru. Kreativní ředitel Peter Hawking odhalí první kolekci

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Mezi jedny z nejvíce očekávaných přehlídek nadcházejícího Milánského týdne módy patří ta značky Tom Ford. Její nový kreativní ředitel Peter Hawking při této příležitosti totiž představí svou premiéru, tedy první kolekci od svého jmenování.

    - Reklama -

    V dubnu letošního roku představil Tom Ford módnímu světu svou poslední kolekci dámské módy. Následně v dramatickém videu vzdávajícímu hold jeho archivu oznámil odchod ze značky. Do své pozice dosadil kolegu, který po jeho boku pracoval po 25 let. Novým kreativním ředitelem luxusní společnosti se stal Peter Hawking. Na nadcházejícím Milánském týdnu módy odhalí svou první kolekci.

    Jeho přehlídka je vysoce očekávaná nejen proto, že se jedná o premiéru. Kromě toho se jde také o poměrně velkou změnu. Tradičně totiž Tom Ford své přehlídky vždy pořádal v New Yorku. Velká část výroby a operací značky se ovšem odehrává v severní Itálii. „Jsem poctěn, že mám tu příležitost psát další kapitolu v budoucnosti téhle firmy,“ vyjádřil se Peter Hawking k jeho nadcházejícímu debutu.

    „Italské řemeslo a excelence jsou už po dlouhá léta zdroji inspirace našich kolekcí, jsem proto velice potěšen, že se zúčastníme Milánského týdne módy,“ doplnil návrhář. Většina fanoušků značky očekává, že se první kolekce Hawkinga ponese v duchu estetiky a vize značky. Nepředpokládají proto žádná velká překvapení. „Peter je neskutečně talentovaný lídr s ohromnou zkušeností z oboru,“ popsal nového kreativního ředitele Tom Ford.

    - Reklama -

    Od asistenta designu se Peter Hawking vypracoval až na viceprezidenta pánských kolekcí

    Peter Hawking začal s Tomem Fordem pracovat v roce 1998, kdy působil v pozici jeho design asistenta u značky Gucci. Následně se ve stejné společnosti vypracoval na senior návrháře pánských kolekcí. V roce 2006 ji ovšem společně s Fordem opustil a pomohl mu založit vlastní firmu. Jeho novou pozicí bylo dohlížet na návrhy a produkci pánských kolekcí, ale také doplňků, jako jsou kabelky, boty a šperky.

    Hawking se nakonec vypracoval až na viceprezidenta pánských kolekcí. Výměna kreativního ředitele pak následovala ještě větší změnu. Módní společnost totiž loni odkoupila firma Estée Lauder, která následně licenci módních operací Toma Forda převedla na Zegna Group. Kromě toho rovněž do pozice prezidenta a ředitele značky dosadila Guillaume Jesel. Do konce roku má ovšem Tom Ford nadále fungovat jako poradce firmy.

    Zdroje: WWD, Fashion United, Business of Fashion, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Sukním nemusíte dát přes zimu sbohem. Silonky zaručí teplo i jedinečný outfit

    S aktuálními zimními měsíci se ranní výběr oblečení může zdát jako zapeklitý úkol. Díky punčochám se však nemusíte bát sáhnout ani po sukních či šatech. Silonky vás udrží v teple, a navíc dodají šmrnc. S mnohými modely se dá i skvěle experimentovat, ať už sáhnete po jemných vzorech, nebo třeba zvířecím potisku.

    Maximalismus nastupuje v plné síle. Pinterest předpověděl trendy roku 2025

    Módní trendy mohou vycházet z nepřeberného množství zdrojů, třeba z pečlivě sledovaných přehlídek, sociálních sítí či filmového světa. Mezi jedny z nejdůležitějších ukazatelů patří i platforma Pinterest, nabízející bezednou fashion inspiraci. Její tradiční seznam předpovědí do dalšího roku tentokrát poukazuje na silný návrat maximalismu.

    Puffer bunda už není v kurzu. Outerwear letos definují kabáty, kůže a kožešina

    Ještě nedávno byly puffer bundy dominantou zimního šatníku. Jejich objemné siluety, které evokovaly moderní pojetí městského pohodlí, se tak staly synonymem funkčnosti a zimního streetwear. Letos ale módní scéna přehodnocuje své priority. Puffer bunda sice zůstává užitečnou volbou do mrazivých dnů, její status jako must-have kousku však klesá. 

    TikTok letos přetekl trendy. Ohlédněte se za make-up looky roku 2024

    Zhodnocení uplynulého roku umožňuje nejen nostalgické ohlédnutí, ale rovněž nádech inspirace. Neustále se rodící beauty a make-up trendy na sociální síti TikTok se totiž do jisté míry neustále opakují. Vracejí se jen v jemně pozměněných variantách. Jejich znalost vám proto umožní zůstat i v následujícím roce o krok napřed.

    Salmon sperm facial je hitem omlazujících zákroků. Za jeho slávou stojí Kim Kardashian

    Šnečí sliz, vlastní krev nebo rybí sperma. Honba za plnější, zářivější, ale hlavně nestárnoucí pletí bez vrásek pomocí nejrůznějších dermatologických procedur je nekonečná. Must-have novinkou estetických klinik, i kosmetických rutin nejedné celebrity, se stalo neobvyklé ošetření zvané salmon sperm facial.

    Móda vás nemusí stát zdraví. Proti vlezlému chladu zakročí trendy čepice

    Doplňky jsou v mrazivé zimě často jediný způsob, jak se v záplavě stejně barevných kabátů alespoň trochu odlišit. Čepice tak nejen, že posunou outfit na další úroveň, ale udrží vás i v žádaném teple. I když vůči nim z pochopitelných důvodů můžete mít nechuť, stojí za to inspirovat se trendy kousky pro letošní zimu.

    Odvrácená stránka konzumu. Nový dokument dává Black Friday do kontextu

    Ačkoli Black Friday vznikl ve Spojených státech amerických, zná v současnosti koncept podporující bezmezné nakupování celý svět. Nový dokument Buy Now! The Shopping Conspiracy se snaží poukázat na nebezpečí toho, co podobný přístup, podporující neustálou spotřebu, způsobuje a jak šikovně ho velké společnosti využívají ve svůj prospěch.

    Vestiaire Collective chce zatočit s fast fashion. Novou kampaň zaměřil na její následky

    Luxusní šatník už dávno neznamená jen nákupy v buticích. On-line platformy jako Vestiaire Collective, Depop, Vinted či Grailed nabízejí možnost nakupovat prémiové kousky, které jinde téměř neseženete. Vestiaire Collective však jde o krok dál a místo pouhého prodeje se nyní pustil i do boje proti fast fashion.Nová kampaň vyzývá největší řetězce k větší zodpovědnosti a kritizuje jejich negativní dopad na planetu.

    Highlandcore v kurzu jako nikdy dřív. Poznejte cottagecore v novém kostkovaném kabátě

    Podzimní mlhy a studená rána opět probudily touhu po hřejivém útulnu. Letos ovšem známý cottagecore dostává nový rozměr. Na scénu vstupuje Highlandcore. Estetika, která mixuje tradiční skotské vzory a venkovskou eleganci s moderním šatníkem. A co víc, z přehlídkových mol letos září tak jasně, že i městské ulice připomínají skotské vysočiny.

    Móda v kostce: Lanvin očekává návrhářský debut a Dior míří do Říma

    Dior už střádá plány na příští rok. Oznámil, že svou cruise show uspořádá koncem května v Římě. Značka Lanvin zase závěrem ledna představí tvorbu nového kreativního ředitele. Canada Goose se však soustředí na přítomnost, a to se svou první řadou od Haider Ackermann. Louis Vuitton pak vydal speciální hru a Swarovski jedinečné střevíčky.

    Připravte se na Vánoce s trendy laky na nehty. Kromě červené hraje prim barva perníčků

    Vánoce jsou za dveřmi a s nimi i plánování outfitů, dárků a dalších nezbytných součástí svátečního období. Kromě zmíněného přichází na řadu také letošní trendy laky na nehty. Vládnout bude klasika v podobě zelené a červené, své místo si ale zajistí i méně obvyklé odstíny. Dobrá zpráva je, že letošní in designy zvládnete samy doma.

    Vkročte do nového roku s čerstvým střihem. Nalákají vás trendy zimní účesy

    Konec roku a začátek nového období přímo křičí výzvou k nečekané módní a beauty proměně. Kromě obnovy šatníku či poličky s make-upem se nabízí rovněž návštěva oblíbeného kadeřnického salónu. Nerozhodné zachrání aktuální zimní "vlasové" trendy. Hlavní roli hraje jak záplava kudrlinek, tak odvážné krátké střihy.

    Říjen zná své make-up favority. Na vrchol sociálních sítí vyšplhala Sephora i R.e.m. Beauty

    Jedním ze způsobů, jak pozorovat úspěch značek je za pomocí jejich dosahu na sociálních sítích. Právě na nich poutají své zákazníky, a to pomocí trendy postů, speciálních kampaní i spoluprací se slavnými influencery. S podobnou strategií za měsíc říjen uspěla především společnost Sephora, R.e.m. Beauty nebo Rare Beauty.

    Jak na muže, kteří už mají vše? Inspirujte se tipy na ideální dárky

    Vymýšlení dárků pro nejbližší může být opravdu oříšek. Jsou lidé, u kterých máme jasno hned, jindy si ale lámeme hlavu týdny. Mezi takové případy rozhodně patří dospělí muži. Hlavně ti, kteří si sami koupí vše, co potřebují a nic dalšího nechtějí. Inspirujte se proto tipy na dárky přesně pro tyto pány a překvapte je pod stromečkem ideálním dárkem.

    Značky s napětím očekávají Black Friday. Letošní ročník slibuje vysněné prodeje

    Konec týdne chystá dlouho očekávanou událost, tedy Black Friday. Značky proto s napětím sledují nejnovější odhady analytiků, popisující letošní potencionální prodeje. Dosavadní předpoklady pak působí více než slibně. Oproti loňskému roku bude mít více zákazníků ve Spojeném království po výplatě a prodeje v USA už nyní předhánějí ty loňské.

    Hody podle TikToku. Rok 2024 si získaly trendy recepty sociálních sítí

    Populární platforma TikTok neslouží pouze pro generaci módních a beauty trendů. Její uživatelé si od ní s radostí nechají diktovat, co na talíř. Blížící se konec roku je proto ideální příležitostí vyzkoušet oblíbená jídla sociálních sítí. Připravte se na sodu se smetanou, strouhaná mražená rajčata nebo lavinu sýru cottage.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―