Více

    ― Reklama ―

    Mezi jedny z nejvíce očekávaných přehlídek nadcházejícího Milánského týdne módy patří ta značky Tom Ford. Její nový kreativní ředitel Peter Hawking při této příležitosti totiž představí svou premiéru, tedy první kolekci od svého jmenování.

    V dubnu letošního roku představil Tom Ford módnímu světu svou poslední kolekci dámské módy. Následně v dramatickém videu vzdávajícímu hold jeho archivu oznámil odchod ze značky. Do své pozice dosadil kolegu, který po jeho boku pracoval po 25 let. Novým kreativním ředitelem luxusní společnosti se stal Peter Hawking. Na nadcházejícím Milánském týdnu módy odhalí svou první kolekci.

    Jeho přehlídka je vysoce očekávaná nejen proto, že se jedná o premiéru. Kromě toho se jde také o poměrně velkou změnu. Tradičně totiž Tom Ford své přehlídky vždy pořádal v New Yorku. Velká část výroby a operací značky se ovšem odehrává v severní Itálii. „Jsem poctěn, že mám tu příležitost psát další kapitolu v budoucnosti téhle firmy,“ vyjádřil se Peter Hawking k jeho nadcházejícímu debutu.

    „Italské řemeslo a excelence jsou už po dlouhá léta zdroji inspirace našich kolekcí, jsem proto velice potěšen, že se zúčastníme Milánského týdne módy,“ doplnil návrhář. Většina fanoušků značky očekává, že se první kolekce Hawkinga ponese v duchu estetiky a vize značky. Nepředpokládají proto žádná velká překvapení. „Peter je neskutečně talentovaný lídr s ohromnou zkušeností z oboru,“ popsal nového kreativního ředitele Tom Ford.

    Od asistenta designu se Peter Hawking vypracoval až na viceprezidenta pánských kolekcí

    Peter Hawking začal s Tomem Fordem pracovat v roce 1998, kdy působil v pozici jeho design asistenta u značky Gucci. Následně se ve stejné společnosti vypracoval na senior návrháře pánských kolekcí. V roce 2006 ji ovšem společně s Fordem opustil a pomohl mu založit vlastní firmu. Jeho novou pozicí bylo dohlížet na návrhy a produkci pánských kolekcí, ale také doplňků, jako jsou kabelky, boty a šperky.

    Hawking se nakonec vypracoval až na viceprezidenta pánských kolekcí. Výměna kreativního ředitele pak následovala ještě větší změnu. Módní společnost totiž loni odkoupila firma Estée Lauder, která následně licenci módních operací Toma Forda převedla na Zegna Group. Kromě toho rovněž do pozice prezidenta a ředitele značky dosadila Guillaume Jesel. Do konce roku má ovšem Tom Ford nadále fungovat jako poradce firmy.

    Zdroje: WWD, Fashion United, Business of Fashion, YouTube, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Tom Ford zahájí v Miláně novou éru. Kreativní ředitel Peter Hawking odhalí první kolekci

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Mezi jedny z nejvíce očekávaných přehlídek nadcházejícího Milánského týdne módy patří ta značky Tom Ford. Její nový kreativní ředitel Peter Hawking při této příležitosti totiž představí svou premiéru, tedy první kolekci od svého jmenování.

    - Reklama -

    V dubnu letošního roku představil Tom Ford módnímu světu svou poslední kolekci dámské módy. Následně v dramatickém videu vzdávajícímu hold jeho archivu oznámil odchod ze značky. Do své pozice dosadil kolegu, který po jeho boku pracoval po 25 let. Novým kreativním ředitelem luxusní společnosti se stal Peter Hawking. Na nadcházejícím Milánském týdnu módy odhalí svou první kolekci.

    Jeho přehlídka je vysoce očekávaná nejen proto, že se jedná o premiéru. Kromě toho se jde také o poměrně velkou změnu. Tradičně totiž Tom Ford své přehlídky vždy pořádal v New Yorku. Velká část výroby a operací značky se ovšem odehrává v severní Itálii. „Jsem poctěn, že mám tu příležitost psát další kapitolu v budoucnosti téhle firmy,“ vyjádřil se Peter Hawking k jeho nadcházejícímu debutu.

    „Italské řemeslo a excelence jsou už po dlouhá léta zdroji inspirace našich kolekcí, jsem proto velice potěšen, že se zúčastníme Milánského týdne módy,“ doplnil návrhář. Většina fanoušků značky očekává, že se první kolekce Hawkinga ponese v duchu estetiky a vize značky. Nepředpokládají proto žádná velká překvapení. „Peter je neskutečně talentovaný lídr s ohromnou zkušeností z oboru,“ popsal nového kreativního ředitele Tom Ford.

    - Reklama -

    Od asistenta designu se Peter Hawking vypracoval až na viceprezidenta pánských kolekcí

    Peter Hawking začal s Tomem Fordem pracovat v roce 1998, kdy působil v pozici jeho design asistenta u značky Gucci. Následně se ve stejné společnosti vypracoval na senior návrháře pánských kolekcí. V roce 2006 ji ovšem společně s Fordem opustil a pomohl mu založit vlastní firmu. Jeho novou pozicí bylo dohlížet na návrhy a produkci pánských kolekcí, ale také doplňků, jako jsou kabelky, boty a šperky.

    Hawking se nakonec vypracoval až na viceprezidenta pánských kolekcí. Výměna kreativního ředitele pak následovala ještě větší změnu. Módní společnost totiž loni odkoupila firma Estée Lauder, která následně licenci módních operací Toma Forda převedla na Zegna Group. Kromě toho rovněž do pozice prezidenta a ředitele značky dosadila Guillaume Jesel. Do konce roku má ovšem Tom Ford nadále fungovat jako poradce firmy.

    Zdroje: WWD, Fashion United, Business of Fashion, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Trendy dorazily na pláž. Zaplaví ji puntíky i hravé doplňky

    Čím dál teplejší a sluncem prosycené dny mluví jasně. Léto je za rohem. Spolu s ním na módní scénu dorazily trendy kousky na pláž. Ať už na dovolenou balíte, nebo prozatím jen hledáte inspiraci pro nadcházející prázdniny, letošní výběr osloví každého z vás. Do popředí se vedraly háčkováné prvky, průhledné materiály, vintage puntíky i hravé doplňky.

    Dvacet sedm perel, miliony dolarů. Znáte nejdražší Cartier náhrdelník?

    Jsou šperky, které zdobí. A pak jsou ty, jež jsou podpisem historie šperkařských domů. Cartier Hutton–Mdivani náhrdelník z jadeitu mezi ně rozhodně patří. V roce 1933 ho Barbara Hutton, tehdy nejbohatší mladá žena Ameriky, dostala jako svatební dar. Cartier vytvořil 27 perel a minimalistické zapínání z rubínů, zlata a diamantů. Jemná, a přitom sebevědomá kombinace, nesoucí noblesu Číny, ale i francouzský půvab.

    Do kin dorazil nový milostný trojúhelník. Film Materialists oživil rom-com

    Na filmová plátna se vrací klasický "devadesátkový" rom-com. Moderní punc a chybějící spletitost mu vtiskla režisérka Celine Song. Do kin uvádí snímek Materialists, ve kterém září Dakota Johnson, Chris Evans a Pedro Pascal. Jejich milostný trojúhelník perfektně vystihuje moderní podobu randění a hledání lásky, z nichž romance již dávno vyprchala.

    Gustaf Westman daroval Mercedesu pastelovou duši. Model CLA obohatil i o stan

    Když se řekne ikona skandinávského designu, vybaví se vám možná nábytek nebo interiéry s nádechem minimalismu. Ale Gustaf Westman, švédský mistr hravých proporcí, právě rozbil další klišé. Ve spolupráci s Mercedes-Benz totiž přetvořil model CLA do podoby, kterou automobilový svět ještě nezažil, a která se u automobilky jednoznačně stane dominantou roku 2025.

    Pinterest má jasno. Předpovídá největší trendy letošního léta

    Vyhledávání uživatelů populární sociální sítě Pinterest slouží jako chytrý ukazatel. Platforma totiž na základě nejčastěji zadávaných klíčových slov odhaduje trendy, které budou definovat nadcházející období. Vydala proto předpověď pro letošní léto, jemuž má dle ní dominovat touha po digitálním detoxu, luxusním cottagecore i hravém make-upu.

    Tady byste SPF nečekali. Vyberte si sluneční ochranu v netradičním provedení

    O potřebě SPF se vedly dlouhé dohady, lékaři po celém světě však mají jasno. Bez ochranného faktoru by člověk v létě neměl na sluníčku trávit více času, než je třeba. Dnes se navíc produkty se sluneční ochranou vyrábí v tolika provedeních, že si své oblíbence musí najít opravdu každý. Snadná aplikace nebo chladivý efekt, trh uspokojí všechny.

    Všechno nejlepší. Letní oslavenci vám budou za originální dárky líbat ruce

    Léto přeje proseccu na ledu, veselým zážitkům, a hlavně oslavám pod širým nebem. Oslavenci narození v tomto období mají v krvi styl i vášeň pro opravdu luxusní dárky. Zapomeňte na padesátý hrníček nebo bonboniéru, tyhle originální nápady vám vyslouží potlesk ve stoje. Obdarovaní si na vás už navždy vzpomenou s úsměvem na tváři.

    Maximalismus pronikl i do botníku. Léto definují hravé přívěsky

    Blížící se léto přináší řadu hravých trendů. Jejich společným jmenovatelem je maximalismus, který módní scénu dobývá již od začátku roku. Tentokrát se probojoval i do botníku. Hravé přívěsky, dosud zdobící pouze kabelky všech velikostí a tvarů, přesídlily rovněž na obuv. Za své je přijaly módní značky jako Coach, Miu Miu nebo Prada.

    Slibný relax neskrývá jen moře. Objevte taje evropských spa hotelů

    Blížící se sluncem nasycené dny lákají na vytouženou dovolenou. Šumící moře, písečné pláže a dlážděné ulice přímořských měst evokují vysněný relax. Za opravdovým odpočinkem ale nemusíte vycestovat na vzdálené pláže. Dopřejte si prázdninový oddech v jednom z nejluxusnějších evropských spa hotelů, ukrývajících vířivky, sauny i speciální procedury.

    Bottega Veneta vzdává hold ikonickému vzoru. Intrecciato slaví 50 let

    Slavný propletený vzor intrecciato patří mezi nejvíce klasické prvky tichého luxusu. Zároveň slouží jako okamžité poznávací znamení jedné z nejúspěšnějších italských značek, Bottega Veneta. Společnost letos vzdává svému ikonickému detailu hold, jelikož slaví 50 let. Představila proto speciální kampaň, založenou na významu tradičního řemesla.

    Seriál Sirens vypráví skrze módu. Jeho kostýmy prozrazují tajemství děje

    Po úspěšném seriálu White Lotus nastupují na scénu nové projekty, rovněž stavějící na tematice nejbohatších vrstev společnosti a jejich následné kritice. Podobný příběh se rozhodl vyprávět i nový mini seriál Sirens, lákající především na svůj svižný děj. Ten skvěle doplňují také kostýmy, které hravě napovídají, kam postavy nenávratně směřují.

    Fermentace ve světě kosmetiky? Slibuje vyšší účinnost skin care

    Zatímco svět gurmánů termín fermentace spojuje se sklenicí kimchi nebo kefíru, kosmetický průmysl ho povyšuje na novou úroveň. Bakteriální proces, jenž zajišťuje přeměnu složek do lépe vstřebatelné podoby, se vkrádá do složení pleťových produktů. Fermentované ingredience slibují intenzivnější účinnost a šetrnější působení. Trend, který zní jako výstřelek, vychází z letitých tradic východní medicíny.

    Módní značky hledí vpřed. Nabízí resort kolekce pro jaro 2026

    Speciální cruise a resort řady fungují jako pomyslný most mezi hlavními ready-to-wear kolekcemi. Zatímco největší módní domy na jejich počest pořádají speciální přehlídky, ostatní luxusní značky zůstávají u kampaní. Řada z nich proto nedávno odhalila nejnovější návrhy pro jaro příštího roku. Inspiraci čerpají z historie, tarot karet, Paříže či módy 90. let.

    Pozor na Labubu bez certifikace. Z roztomilého plyšáčka se stává toxický démon

    Když se na trhu objeví nová kultovní senzace, málokdy se někdo ptá, co za sebou zanechá. Labubu, postavička původně určená pro sběratele umění a designu, se během chvíle přetavila v lavinu napodobenin, zaplavující mezinárodní trh. V Česku se s těmito "fejky" setkáváme v podobě plyšáků, přívěsků na klíče či obalů na mobil. Všechny ale něco spojuje. Zcela chybějící informace o výrobci, složení a bezpečnosti.

    Móda v kostce: Roberto Coin má novou tvář a Balenciaga vítá jaro 2026

    Herečka Dakota Johnson je nejnovější ambasadorkou značky Roberto Coin. Tommy Hilfiger mezitím uzavřel spolupráci s hercem Damson Idris, a to pro speciální řadu inspirovanou F1. Módní dům Balenciaga odhalil resort kolekci pro jaro 2026 a Chanel představil sadu šperků Reach for the Stars. Victoria Beckham pak získala vlastní Netflix show.

    Léto korunovalo plavky roku. Zazáří asymetrické jednodílné kousky

    Každé letní období má své favority, definující slunečními paprsky protkané dny. Letošním vládcem plážových trendů se jednoznačně stávají jednoduché, elegantní, ale přesto svůdné plavky. Jedná se o jednodílné asymetrické modely na jedno rameno. Nejen, že skvěle vystihnou jakoukoli postavu, představují perfektní nadčasovou volbu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―