Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Hřejivý šálek horké čokolády nebo nadýchaná a pečlivě našlehaná čokoládová pěna, která se díky lahodné chuti rozplývá na jazyku. Právě každodenní potěšení, drobné radosti a neodolatelný pocit komfortu i luxusu evokuje barva roku 2025 dle Pantone, tedy Mocha Mousse. Půvabný odstín hnědé si rychle najde místo i ve vašem šatníku.

    Mocha Mousse je plná rozmanité symboliky. Odráží dobu, ve které hledáme únik od starostí

    Společnost Pantone, autorita ve světě barev a vodítko pro kreativce všeho druhu, učinila dlouho očekávané rozhodnutí. Za barvu následujícího roku vyhlásila odstín s kódem 17-1230 TCX, pojmenovaný také jako Mocha Mousse.

    Zdroj: Pantone

    Sytý a zemitý odstín hnědé, připomínající lahodnou čokoládu či kávu, ztělesňuje touhu po pohodlí, teple, harmonii a návratu k přírodě, ale i kouzlo vychutnávání si každodenních radostí. Podle generální ředitelky Pantone Leatrice Eiseman představuje Mocha Mousse „diskrétní a vkusný dotek půvabu“.

    Nejedná se o pomíjivý mikrotrend. Mocha Mousse nikdy nevyjde z módy

    Hnědá rezonuje napříč módním spektrem již několik sezón. Na vrchol žebříčků populárních odstínů jí pomohl vyšplhat především trend nenápadného luxusu. Ten je charakteristický looky postavenými na méně nápadných, zemitých a béžových tónech.

    Ve světě krásy ji zase do hvězdných výšin vystřelily trendy líčení pojmenované podle různých pochutin, jako je například populární TikTok look jménem Espresso, Latte nebo právě Mocha Make-up.

    Je ale nutné podotknout, že přehlídkovým molům, ulicím či kosmetickým taškám dominovaly spíše tmavě hnědé tóny. Ukázkovým příkladem je čokoládově hnědá, která získala titul nejoblíbenější barvy letošního podzimu.

    Zdroj: Prada, Chanel, Nensi Dojaka

    Nicméně na světových molech se mihly i jemné náznaky Mocha Mousse. Módní značky jako Prada, Chanel nebo Nensi Dojaka ji chytře zakomponovaly do svých letních a podzimních kolekcí pro nadcházející rok.

    Mocha Mousse vybízí k experimentování s exkluzivními materiály

    Jemná hnědá vytvoří dokonalý prostor pro hru s texturami a různými materiály. Do parády si můžete vzít semišové iterace kabelek nebo bot od skandinávských značek. Semišový model pro každodenní nošení nabízí Copenhagen Studios. Prostornou tote na všechny nezbytnosti zase Becksöndergaard.

    Zdroj: Becksöndergaard, Copenhagen Studios

    Spojení exkluzivního kašmíru nebo vlny a elegantní Mocha Mousse nelze odolat. Hřejivé svetry od módních značek Max Mara nebo Karl Lagerfeld budete chtít nosit celou zimu. A to až do chvíle, kdy čísla teploměru neohlásí příchod jara a přechodné sezóny.

    Zdroj: Max Mara, Karl Lagerfeld

    Podmanivé a bohaté barvě dá vyniknout také satén, a to díky lesklému povrchu, který navodí dojem opravdového luxusu a vytříbené elegance. Sázkou na jistotu budou v tomto případě saténové maxi šaty od Anamé nebo Self-Portrait, ideální pro všechny speciální příležitosti.

    Zdroj: Anamé, Self-Portrait

    Zdroje: Pantone, Seznam správy, BBC, Instagram

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Foto:Pantone

    Titul barva roku 2025 získala Mocha Mousse. Pohrajte si s ní pomocí semiše či kašmíru

    Hřejivý šálek horké čokolády nebo nadýchaná a pečlivě našlehaná čokoládová pěna, která se díky lahodné chuti rozplývá na jazyku. Právě každodenní potěšení, drobné radosti a neodolatelný pocit komfortu i luxusu evokuje barva roku 2025 dle Pantone, tedy Mocha Mousse. Půvabný odstín hnědé si rychle najde místo i ve vašem šatníku.

    - Reklama -

    Mocha Mousse je plná rozmanité symboliky. Odráží dobu, ve které hledáme únik od starostí

    Společnost Pantone, autorita ve světě barev a vodítko pro kreativce všeho druhu, učinila dlouho očekávané rozhodnutí. Za barvu následujícího roku vyhlásila odstín s kódem 17-1230 TCX, pojmenovaný také jako Mocha Mousse.

    Zdroj: Pantone

    Sytý a zemitý odstín hnědé, připomínající lahodnou čokoládu či kávu, ztělesňuje touhu po pohodlí, teple, harmonii a návratu k přírodě, ale i kouzlo vychutnávání si každodenních radostí. Podle generální ředitelky Pantone Leatrice Eiseman představuje Mocha Mousse „diskrétní a vkusný dotek půvabu“.

    - Reklama -

    Nejedná se o pomíjivý mikrotrend. Mocha Mousse nikdy nevyjde z módy

    Hnědá rezonuje napříč módním spektrem již několik sezón. Na vrchol žebříčků populárních odstínů jí pomohl vyšplhat především trend nenápadného luxusu. Ten je charakteristický looky postavenými na méně nápadných, zemitých a béžových tónech.

    Ve světě krásy ji zase do hvězdných výšin vystřelily trendy líčení pojmenované podle různých pochutin, jako je například populární TikTok look jménem Espresso, Latte nebo právě Mocha Make-up.

    Je ale nutné podotknout, že přehlídkovým molům, ulicím či kosmetickým taškám dominovaly spíše tmavě hnědé tóny. Ukázkovým příkladem je čokoládově hnědá, která získala titul nejoblíbenější barvy letošního podzimu.

    Zdroj: Prada, Chanel, Nensi Dojaka

    Nicméně na světových molech se mihly i jemné náznaky Mocha Mousse. Módní značky jako Prada, Chanel nebo Nensi Dojaka ji chytře zakomponovaly do svých letních a podzimních kolekcí pro nadcházející rok.

    Mocha Mousse vybízí k experimentování s exkluzivními materiály

    Jemná hnědá vytvoří dokonalý prostor pro hru s texturami a různými materiály. Do parády si můžete vzít semišové iterace kabelek nebo bot od skandinávských značek. Semišový model pro každodenní nošení nabízí Copenhagen Studios. Prostornou tote na všechny nezbytnosti zase Becksöndergaard.

    Zdroj: Becksöndergaard, Copenhagen Studios

    Spojení exkluzivního kašmíru nebo vlny a elegantní Mocha Mousse nelze odolat. Hřejivé svetry od módních značek Max Mara nebo Karl Lagerfeld budete chtít nosit celou zimu. A to až do chvíle, kdy čísla teploměru neohlásí příchod jara a přechodné sezóny.

    Zdroj: Max Mara, Karl Lagerfeld

    Podmanivé a bohaté barvě dá vyniknout také satén, a to díky lesklému povrchu, který navodí dojem opravdového luxusu a vytříbené elegance. Sázkou na jistotu budou v tomto případě saténové maxi šaty od Anamé nebo Self-Portrait, ideální pro všechny speciální příležitosti.

    Zdroj: Anamé, Self-Portrait

    Zdroje: Pantone, Seznam správy, BBC, Instagram

    ― Reklama ―

    Velký návrat značky Alexander Wang. Jak vypadá nová „Wang Girl“?

    Alexander Wang se po sedmi letech vrátil na módní kalendář New York Fashion Week s kolekcí, která vyzařuje sebevědomí i vyzrálou estetiku. Show navíc oslavil 20. výročí od založení své značky. V jeho pojetí slaví návrat primárně ikona "Wang Girl". Tentokrát s příměsí kostkovaného potisku, ostrých kontur a vizí ženy, jež vládne vlastnímu času. Návrhář poskládal odkaz minulosti a transformoval jej v siluetu moderní ženy.

    Fendi v obložení atraktivních barev. Módní dům naservíroval perfektní paletu

    Paleta barev z dílny Fendi pro letošní podzim a zimu funguje jako obraz římské oblohy při západu slunce. Tmavě listnatá zelená, hluboká zemitá hnědá a šedá grafitová, s nádechem petrolejově modré, přecházejí do světlých, skoro až rozbředlých tónů terakoty a práškově růžové. Šarlatová a "bubblegum pink" dodávají nečekaný akcent. Výsledek působí jako harmonická kompozice, v níž má každý odstín přesnou roli.

    Prada zkoumá identitu. Její proměnlivost ztvárnila Scarlett Johansson

    Módní dům Prada vydal další kampaň představující jeho ikonickou kabelku Galleria. Její tváří se již potřetí stala herečka Scarlett Johansson, tentokrát pod taktovkou režiséra Yorgose Lanthimos. Související krátký film popisuje proměnlivost našich identit, reflektující rovněž různé podoby, které za uplynulé roky nabyla i samotná taška.

    Proč se z módního světa vytratily večírky? Bujarost střídá sofistikovanost

    Večírky patří k módě stejně jako přehlídková mola. V 90. letech i před pandemií určovaly rytmus celé éry a staly se laboratoří ikonických obrazů. Paparazzi tehdy přinášeli snímky plné kouře, šampaňského a hedvábných rób, jež později definovaly pojem glamour. Kdo chtěl mluvit o módě, musel znát i atmosféru elitních parties. Co se tedy změnilo?

    Gustaf Westman redefinuje sváteční design. Tentokrát ve spolupráci s IKEA

    Gustaf Westman patří k nejvýraznějším jménům designu a opět potvrzuje, že jeho tvorba přesahuje hranice tradičního pojetí interiéru. Po nedávné spolupráci s automobilkou BMW přichází další projekt, tentokrát s IKEA. Kolekce Home of Celebration spojuje energii barev, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným světem švédské značky. Výsledkem je 12 objektů, jež mění pohled na sváteční stolování.

    Michael Kors nabízí únik. Kolekci pro jaro a léto 2026 ponořil do klidu

    Svou nejnovější kolekci sice již ve středu odhalil Ralph Lauren, oficiální kalendář Newyorského týdne módy však odstartoval návrhář Michael Kors. Na Manhattanu představil své návrhy pro nadcházející jaro a léto. Při jejich tvorbě čerpal z léta plného cestování a vytouženého pocitu úniku. Splývavé dlouhé siluety a jemné materiály nabídly závan klidu.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Pánská obuv si pohrává s kontrastem. Paříž diktuje podzimní footwear

    Pánská obuv na Pařížském týdnu módy pro podzim a zimu 2025 působila jako nejpřímější indikátor současných trendů. Z přehlídek i showroomů totiž vzešly modely, které pracují s jasnými kontrasty. Těšit se můžeme na sportovní základ převedený do luxusu, klasiku přeformátovanou do experimentu nebo minimalistické tvary postavené proti maximalismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―