Více
    Redakce

    Zhodnocení uplynulého roku umožňuje nejen nostalgické ohlédnutí, ale rovněž nádech inspirace. Neustále se rodící beauty a make-up trendy na sociální síti TikTok se totiž do jisté míry neustále opakují. Vracejí se jen v jemně pozměněných variantách. Jejich znalost vám proto umožní zůstat i v následujícím roce o krok napřed.

    Leden odstartoval s Cold Girl estetikou. Dominovaly jí jemně narůžovělé tváře

    Loňské zimě, ale také začátku té letošní, dominoval make-up look známý jako Cold Girl. Jeho klíčovým prvkem byly především jemně narůžovělé tváře. Stejný odstín tvářenky pak autorky populárních TikTok videí nanášely také na své rty a víčka. Zbytek looku proto zůstal poměrně jednoduchý, doplněný o perfektní make-up a jemně třpytivé tváře. Tak schválně, zda se vrátí i v roce 2025.

    Zdroj: Fenty Beauty, R.e.m. Beauty

    Cold Girl se přeměnila do obsese s Pearl Skin. Zrodila se z show Maison Margiela

    Zastáncem minimalistického make-up looku byl letos rovněž takzvaný Pearl Skin make-up. Vévodil uplynulým jarním měsícům, a to mimo jiné i díky dech beroucí přehlídce z dílny Maison Margiela. Na rozdíl od make-upu modelek slavného módního domu však uživatelé TikToku usilovali o něco přirozenější vzhled. V podstatě se jednalo o nános highlighteru, aplikovaného i na tváře, nos a čelo.

    Zdroj: Mac Cosmetics, Charlotte Tilbury

    Letním měsícům vévodily falešné pihy. Prodraly se i do Pomegranate Make-up

    Mezi nejúspěšnější TikTok trendy letošního roku rozhodně patří také looky inspirované různým ovocem. V létě se do popředí vecpal například Pomegranate Make-up, definovaný roztomilým, ovšem poměrně jednoduchým vzhledem. Klíčovým prvkem se staly především umělé pihy, zdobící tváře a nos. Skvěle je doplnila broskvová tvářenka, zdobící nejen tváře, ale i nos, čelo a lícní kosti.

    Na scénu dorazil i maximalismus. Ztvárnila ho estetika Mob Wife

    Jarních a začátku letních měsíců se rovněž držel trend s názvem Mob Wife. Své místo si obhájil především na módní scéně, jeho vliv se ovšem podepsal i na beauty TikToku. Definují ho především prvky spojené s extrémní precizností. Do oblouku vyčesané a nabarvené obočí, výrazná tvářenka podtržená bronzerem a extra plné rty. Přesně takový look by totiž zvolily imaginární manželky mafiánů.

    Zdroj: Rhode

    Podzim patří Paříži. Sychravým měsícům dominoval French Girl Fall Look

    Nejnovějším make-up trendem se stal look, vzdávající hold nenucené francouzské eleganci. Takzvaný French Girl Fall Look totiž nediktuje příliš velké make-up zásahy. Přesto působí stylově a trendy. Stačí vám jemně červená rtěnka, kterou nanesete s přirozenou nedbalostí. Klidně ji proto po okrajích rozmažte. Doplní ji černou tužkou orámované oči a ta správná luxusní řasenka.

    @evalarosaxo French girl makeup🇫🇷💋 #frenchgirlmakeup #frenchgirlmakeuplook #frenchgirls #makeuptutorial #makeup #greenscreen ♬ Le temps de l'amour – Françoise Hardy

    Zdroje: Glamour, TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    TikTok letos přetekl trendy. Ohlédněte se za make-up looky roku 2024

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Zhodnocení uplynulého roku umožňuje nejen nostalgické ohlédnutí, ale rovněž nádech inspirace. Neustále se rodící beauty a make-up trendy na sociální síti TikTok se totiž do jisté míry neustále opakují. Vracejí se jen v jemně pozměněných variantách. Jejich znalost vám proto umožní zůstat i v následujícím roce o krok napřed.

    - Reklama -

    Leden odstartoval s Cold Girl estetikou. Dominovaly jí jemně narůžovělé tváře

    Loňské zimě, ale také začátku té letošní, dominoval make-up look známý jako Cold Girl. Jeho klíčovým prvkem byly především jemně narůžovělé tváře. Stejný odstín tvářenky pak autorky populárních TikTok videí nanášely také na své rty a víčka. Zbytek looku proto zůstal poměrně jednoduchý, doplněný o perfektní make-up a jemně třpytivé tváře. Tak schválně, zda se vrátí i v roce 2025.

    Zdroj: Fenty Beauty, R.e.m. Beauty

    Cold Girl se přeměnila do obsese s Pearl Skin. Zrodila se z show Maison Margiela

    Zastáncem minimalistického make-up looku byl letos rovněž takzvaný Pearl Skin make-up. Vévodil uplynulým jarním měsícům, a to mimo jiné i díky dech beroucí přehlídce z dílny Maison Margiela. Na rozdíl od make-upu modelek slavného módního domu však uživatelé TikToku usilovali o něco přirozenější vzhled. V podstatě se jednalo o nános highlighteru, aplikovaného i na tváře, nos a čelo.

    - Reklama -

    Zdroj: Mac Cosmetics, Charlotte Tilbury

    Letním měsícům vévodily falešné pihy. Prodraly se i do Pomegranate Make-up

    Mezi nejúspěšnější TikTok trendy letošního roku rozhodně patří také looky inspirované různým ovocem. V létě se do popředí vecpal například Pomegranate Make-up, definovaný roztomilým, ovšem poměrně jednoduchým vzhledem. Klíčovým prvkem se staly především umělé pihy, zdobící tváře a nos. Skvěle je doplnila broskvová tvářenka, zdobící nejen tváře, ale i nos, čelo a lícní kosti.

    Na scénu dorazil i maximalismus. Ztvárnila ho estetika Mob Wife

    Jarních a začátku letních měsíců se rovněž držel trend s názvem Mob Wife. Své místo si obhájil především na módní scéně, jeho vliv se ovšem podepsal i na beauty TikToku. Definují ho především prvky spojené s extrémní precizností. Do oblouku vyčesané a nabarvené obočí, výrazná tvářenka podtržená bronzerem a extra plné rty. Přesně takový look by totiž zvolily imaginární manželky mafiánů.

    Zdroj: Rhode

    Podzim patří Paříži. Sychravým měsícům dominoval French Girl Fall Look

    Nejnovějším make-up trendem se stal look, vzdávající hold nenucené francouzské eleganci. Takzvaný French Girl Fall Look totiž nediktuje příliš velké make-up zásahy. Přesto působí stylově a trendy. Stačí vám jemně červená rtěnka, kterou nanesete s přirozenou nedbalostí. Klidně ji proto po okrajích rozmažte. Doplní ji černou tužkou orámované oči a ta správná luxusní řasenka.

    @evalarosaxo French girl makeup🇫🇷💋 #frenchgirlmakeup #frenchgirlmakeuplook #frenchgirls #makeuptutorial #makeup #greenscreen ♬ Le temps de l'amour – Françoise Hardy

    Zdroje: Glamour, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Něco tomu chybí? Nekompletní outfit zachráníte díky snadným trikům

    Některé dny outfit prostě sedne. V jiné se ale na sebe díváte do zrcadla a marně se snažíte přijít na to, co vaší siluetě chybí. Podle učebnice je všechno správně. Ladí barvy, make-up vypadá čistě a oblečení obepíná správná místa, vám ale v odrazu stejně něco nesedí. Možná vám pomůže jeden ze tří základních tipů, díky kterým tento problém okamžitě zmizí.

    Film Materialists diváky příliš nenadchl. Kritizují povrchnost a neautentičnost

    Film Materialists od režisérky Celine Song konečně dorazil do českých kin. V hlavních rolích září Dakota Johnson, Pedro Pascal a Chris Evans. Celine Song navazuje na svůj úspěšný debut Past Lives. Film Materialists však u diváků vyvolává spíše rozpaky. Místo avizované romantické komedie přišlo romantické drama. Kritici vytýkají povrchnost postav, neautentičnost milostného trojúhelníku a nevhodně vložený vedlejší děj.

    Drama u Versace. Proč se návrhář Dario Vitale nedočká debutové show?

    Začátky v nové práci bývají těžké. Výjimkou není ani lukrativní pozice kreativního ředitele jednoho z největších italských módních domů. Své o tom ví značka Versace a její nový šéf Dario Vitale, který se ocitl pod drobnohledem poté, co společnost oznámila šokující zprávu. Jeho debutová přehlídka se na Milánském fashion weeku neuskuteční. Co stojí za tímto radikálním rozhodnutím?

    Post Malone debutoval v Paříži. Odhalil první show značky Austin Post

    Známý zpěvák Post Malone předběhl zbytek módního světa. Měsíc před tím, než do Paříže dorazil očekávaný týden módy, odhalil ve francouzské metropoli debutovou show své značky Austin Post. Kolekce sklidila úspěch především díky návrhům kopírujících jeho styl, tedy westernovým a kovbojským lookům, ale s dávkou moderního stylu.

    Krejčovská preciznost v hlavní roli. Phoebe Philo opět servíruje mistrovskou kolekci

    Na podzimní kolekce se vždy čeká s větším napětím než na letní. Collection C od Phoebe Philo tento pocit proměnila v čistou estetickou jistotu. Každý prvek nejnovější kolekce působí jako pečlivě zvolený důkaz toho, že textilní krása nevychází z maximalismu, ale z mistrovského zvládnutí detailu. Linie nového oblečení se pohybují v prostoru, kde se umně potkává ženskost s architektonickou přesností.

    Trend, který konečně vydrží? Fibremaxxing vynesl do výšin vlákninu

    Sociální síť TikTok vytvořila další ze svých nikdy nekončících trendů. Fenomén v podobě #fibremaxxing nabádá k vyšší konzumaci vlákniny. Upozorňuje tak na to, co mnozí výživoví poradci věděli už dávno. Většina populace nekonzumuje dostatek ovoce, zeleniny, luštěnin či semínek. Je možné, že virální hashtag pro jednou jen tak nezmizí?

    Tired Girl dává únavě zelenou. Nabízí autenticitu, či další prchavý trend?

    Tmavé kruhy pod očima, černá linka a jemně růžové rty. Přesně tak vypadá nový populární make-up look s názvem Tired Girl. Inspirací je mu hlavně postava Wednesday Addams, jeho rostoucí oblibu má ale na svědomí také sílící touha po autenticitě. Nabízí "unavený" vzhled úlevu od požadavků společnosti, nebo se jedná o další mikro trend?

    Módní svět otevřel dveře podzimu. Vítá ho pomocí kreativních kampaní

    I když léto nabízí posledních pár prosluněných dní, do dveří se již dere podzim. Potvrdily to rovněž nejnovější kampaně známých značek. Například módní dům Alaïa představil kolekci v kinematografických fotografiích, zatímco Chloé se vrací do bohémských 70. let. Tommy Hilfiger objevuje svět F1 a Antonio Marras putuje domů.

    Uniforma ve službách luxusu. Regimental jackets povládnou podzimu a zimě

    Letošní podzim a zima přináší návrat vojenské estetiky, tentokrát ve zpracování, které osciluje mezi elegancí a teatrálností. Regimental jackets, saka inspirovaná vojenskými uniformami, se objevují napříč kolekcemi Dior, Giorgio Armani, Chloé i Valentino a stávají se symbolem sezóny. Výrazná ramena, zdobené knoflíky a přísná silueta působí jako uniforma do moderního módního boje.

    Módní výstavy ve zlaté éře. Vybírat si můžete napříč metropolemi

    Módní výstavy se staly kulturními událostmi, jež přitahují davy návštěvníků stejně silně jako koncerty či premiéry. Galerie a muzea se proměňují v pomyslná pódia, na nichž oděv získává novou dimenzi a stává se symbolem estetiky, inovace i kulturní identity. Letošní rok potvrzuje, že móda vydobyla pevné místo mezi velkými uměleckými disciplínami a neustále přináší nové fascinující projekty.

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    Gap vyhrál denim loterii. Značka slaví úspěch s virální kampaní

    Občas se vyplatí vsadit na starou osvědčenou klasiku. Důkazem je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Společnost totiž uspěla s videem představujícím rozmanitou dívčí skupinu Katseye, která zatančila na populární hit Milkshake. Choreografie se okamžitě stala virální a přinesla značce nečekanou pozornost a chválu.

    Když touha po odlišnosti vytvoří uniformu. Popularita Crocs bohužel neumírá

    Pohodlí je ceněným módním prvkem, občas však přesáhne hranice vkusu. Plastová bota, původně vyrobená pro rybáře, se v průběhu let stala viditelným trendem. Crocs jsou roztomilé na dětech a praktické na zahradě, již delší dobu se ale objevují také na módních molech, ve sbírkách celebrit i v limitovaných a rychle vyprodaných edicích.

    Armani Beauty ovládne Benátky. Filmové hvězdy přivítá v Cinema Club

    Beauty odnož módního domu Giorgio Armani už po osmé dorazí do Benátek jako oficiální sponzor tamního filmového festivalu. I letos si přichystala několik vysoce očekávaných událostí. Poprvé mezi ně patří také luxusní Cinema Club, tedy prostor, kde se hvězdy a přátelé značky mohou potkávat mezi zastávkami na červeném koberci.

    Čas si vybavit podzimní šatník. Přidejte volány a okořeňte ho kožešinou

    Jestliže nadšeně vyhlížíte back to school nákupy, pomalu se blíží váš čas. Pokud váš podzimní šatník potřebuje nový vítr, inspirujte se u nejslavnějších značek. Letos přináší trendy z minulosti i horké novinky, razící si cestu do městských ulic. Jestli na vás nakupovací nálada nepřišla, nezoufejte. Většinu poskládáte i z kousků, které již vlastníte.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―