Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Zhodnocení uplynulého roku umožňuje nejen nostalgické ohlédnutí, ale rovněž nádech inspirace. Neustále se rodící beauty a make-up trendy na sociální síti TikTok se totiž do jisté míry neustále opakují. Vracejí se jen v jemně pozměněných variantách. Jejich znalost vám proto umožní zůstat i v následujícím roce o krok napřed.

    Leden odstartoval s Cold Girl estetikou. Dominovaly jí jemně narůžovělé tváře

    Loňské zimě, ale také začátku té letošní, dominoval make-up look známý jako Cold Girl. Jeho klíčovým prvkem byly především jemně narůžovělé tváře. Stejný odstín tvářenky pak autorky populárních TikTok videí nanášely také na své rty a víčka. Zbytek looku proto zůstal poměrně jednoduchý, doplněný o perfektní make-up a jemně třpytivé tváře. Tak schválně, zda se vrátí i v roce 2025.

    Zdroj: Fenty Beauty, R.e.m. Beauty

    Cold Girl se přeměnila do obsese s Pearl Skin. Zrodila se z show Maison Margiela

    Zastáncem minimalistického make-up looku byl letos rovněž takzvaný Pearl Skin make-up. Vévodil uplynulým jarním měsícům, a to mimo jiné i díky dech beroucí přehlídce z dílny Maison Margiela. Na rozdíl od make-upu modelek slavného módního domu však uživatelé TikToku usilovali o něco přirozenější vzhled. V podstatě se jednalo o nános highlighteru, aplikovaného i na tváře, nos a čelo.

    Zdroj: Mac Cosmetics, Charlotte Tilbury

    Letním měsícům vévodily falešné pihy. Prodraly se i do Pomegranate Make-up

    Mezi nejúspěšnější TikTok trendy letošního roku rozhodně patří také looky inspirované různým ovocem. V létě se do popředí vecpal například Pomegranate Make-up, definovaný roztomilým, ovšem poměrně jednoduchým vzhledem. Klíčovým prvkem se staly především umělé pihy, zdobící tváře a nos. Skvěle je doplnila broskvová tvářenka, zdobící nejen tváře, ale i nos, čelo a lícní kosti.

    Na scénu dorazil i maximalismus. Ztvárnila ho estetika Mob Wife

    Jarních a začátku letních měsíců se rovněž držel trend s názvem Mob Wife. Své místo si obhájil především na módní scéně, jeho vliv se ovšem podepsal i na beauty TikToku. Definují ho především prvky spojené s extrémní precizností. Do oblouku vyčesané a nabarvené obočí, výrazná tvářenka podtržená bronzerem a extra plné rty. Přesně takový look by totiž zvolily imaginární manželky mafiánů.

    Zdroj: Rhode

    Podzim patří Paříži. Sychravým měsícům dominoval French Girl Fall Look

    Nejnovějším make-up trendem se stal look, vzdávající hold nenucené francouzské eleganci. Takzvaný French Girl Fall Look totiž nediktuje příliš velké make-up zásahy. Přesto působí stylově a trendy. Stačí vám jemně červená rtěnka, kterou nanesete s přirozenou nedbalostí. Klidně ji proto po okrajích rozmažte. Doplní ji černou tužkou orámované oči a ta správná luxusní řasenka.

    @evalarosaxo French girl makeup🇫🇷💋 #frenchgirlmakeup #frenchgirlmakeuplook #frenchgirls #makeuptutorial #makeup #greenscreen ♬ Le temps de l'amour – Françoise Hardy

    Zdroje: Glamour, TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    TikTok letos přetekl trendy. Ohlédněte se za make-up looky roku 2024

    ― Reklama ―

    Zhodnocení uplynulého roku umožňuje nejen nostalgické ohlédnutí, ale rovněž nádech inspirace. Neustále se rodící beauty a make-up trendy na sociální síti TikTok se totiž do jisté míry neustále opakují. Vracejí se jen v jemně pozměněných variantách. Jejich znalost vám proto umožní zůstat i v následujícím roce o krok napřed.

    Leden odstartoval s Cold Girl estetikou. Dominovaly jí jemně narůžovělé tváře

    Loňské zimě, ale také začátku té letošní, dominoval make-up look známý jako Cold Girl. Jeho klíčovým prvkem byly především jemně narůžovělé tváře. Stejný odstín tvářenky pak autorky populárních TikTok videí nanášely také na své rty a víčka. Zbytek looku proto zůstal poměrně jednoduchý, doplněný o perfektní make-up a jemně třpytivé tváře. Tak schválně, zda se vrátí i v roce 2025.

    Zdroj: Fenty Beauty, R.e.m. Beauty

    Cold Girl se přeměnila do obsese s Pearl Skin. Zrodila se z show Maison Margiela

    Zastáncem minimalistického make-up looku byl letos rovněž takzvaný Pearl Skin make-up. Vévodil uplynulým jarním měsícům, a to mimo jiné i díky dech beroucí přehlídce z dílny Maison Margiela. Na rozdíl od make-upu modelek slavného módního domu však uživatelé TikToku usilovali o něco přirozenější vzhled. V podstatě se jednalo o nános highlighteru, aplikovaného i na tváře, nos a čelo.

    Zdroj: Mac Cosmetics, Charlotte Tilbury

    Letním měsícům vévodily falešné pihy. Prodraly se i do Pomegranate Make-up

    Mezi nejúspěšnější TikTok trendy letošního roku rozhodně patří také looky inspirované různým ovocem. V létě se do popředí vecpal například Pomegranate Make-up, definovaný roztomilým, ovšem poměrně jednoduchým vzhledem. Klíčovým prvkem se staly především umělé pihy, zdobící tváře a nos. Skvěle je doplnila broskvová tvářenka, zdobící nejen tváře, ale i nos, čelo a lícní kosti.

    Na scénu dorazil i maximalismus. Ztvárnila ho estetika Mob Wife

    Jarních a začátku letních měsíců se rovněž držel trend s názvem Mob Wife. Své místo si obhájil především na módní scéně, jeho vliv se ovšem podepsal i na beauty TikToku. Definují ho především prvky spojené s extrémní precizností. Do oblouku vyčesané a nabarvené obočí, výrazná tvářenka podtržená bronzerem a extra plné rty. Přesně takový look by totiž zvolily imaginární manželky mafiánů.

    Zdroj: Rhode

    Podzim patří Paříži. Sychravým měsícům dominoval French Girl Fall Look

    Nejnovějším make-up trendem se stal look, vzdávající hold nenucené francouzské eleganci. Takzvaný French Girl Fall Look totiž nediktuje příliš velké make-up zásahy. Přesto působí stylově a trendy. Stačí vám jemně červená rtěnka, kterou nanesete s přirozenou nedbalostí. Klidně ji proto po okrajích rozmažte. Doplní ji černou tužkou orámované oči a ta správná luxusní řasenka.

    @evalarosaxo French girl makeup🇫🇷💋 #frenchgirlmakeup #frenchgirlmakeuplook #frenchgirls #makeuptutorial #makeup #greenscreen ♬ Le temps de l'amour – Françoise Hardy

    Zdroje: Glamour, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Lednová haute couture sezóna nabývá obrysů. Představí na 29 značek

    Již pár týdnů po začátku roku nás čeká jedna z nejsledovanějších událostí módního světa. Haute couture fashion week totiž patří mezi nejprestižnější akce francouzského hlavního města módy. Paříž tentokrát představí na 29 značek, včetně dvou debutů, na které mnozí z nás čekají se zatajeným dechem. Oficiální kalendář navíc přivítá dva couturiérské nováčky.

    Zimní pohádka pod rouškou luxusu. Unikněte za zaslouženým odpočinkem

    Načechraný sníh pokrývající daleké kopce, sklenka vychlazeného prosecca a hřejivá pára právě zapnuté vířivky. Pokud přesně takhle vypadají vaše nejdivočejší sny, měli byste v nadcházejících zimních měsících vyrazit na zaslouženou dovolenou. Jako inspirace vám poslouží luxusní resorty Evropy, které ukrývají vše od špičkových sjezdovek až po prvotřídní spa procedury.

    Evropská unie brojí proti greenwashingu. Původ produktů prozradí digitální pasy

    Módní kousky čeká nový originální doplněk. Nejedná se o výšivky, korálky ani potisk, místo toho se mohou těšit na vlastní digitální pas. Evropská unie pokračuje ve svém boji proti greenwashingu. Již dříve představila koncept, na jehož základě by mělo být možné zkontrolovat původ produktu a "zelená" prohlášení značek. První pasy by mohly začít platit již v roce 2027.

    Poničené kabelky jako nový symbol luxusu. Deformuje je Chanel, Miu Miu i Gucci

    Poničené kabelky s patinou, škrábanci a zmuchlaným povrchem stojí v centru pozornosti módního světa. Estetika opotřebení se stala vysoce žádoucím znakem vkusu, který komunikuje nadnesenost, zkušenost a jistotu. Taška už dávno neslouží jako nedotknutelný objekt hodný neustálého pečování. Nese stopy pohybu, dotyku a života. Právě v tom spočívá její přitažlivost.

    Closer look na Chanel Métiers d’Art 2026. Blazy se opět ukázal v nejlepším kabátu

    Show Chanel Métiers d’Art 2026 v New Yorku přinesla pohled, který si říká o zpomalení a soustředění. Druhá kolekce od Matthieu Blazy pro módní dům Chanel působí sebevědomě a přesně. Místo okázalého vyprávění staví na detailech, gestech a vrstveném čtení. Každý look funguje jako samostatná kapitola i součást širší kompozice. A v této koncentraci spočívá její síla.

    Lunární nový rok 2026 hraje Burberry do karet. Definuje ho znamení koně

    Konec roku předznamenává také začátek něčeho nového. Módní dům Burberry proto hledí vpřed a již nyní vítá lunární nový rok 2026. Vydal proto speciální kolekci věnovanou znamení koně, které nadcházející měsíce definuje. Symbol tentokrát hraje britské značce do karet, jelikož ladí s jejím historickým logem jezdce. Právě to značí většinu kousků nejnovější řady.

    Luxury Insights: Jak vypadá špičkový ranč? Tom Ford čerpá z Divokého západu 

    Ranč Cerro Pelon Toma Ford je rozhodně místo, kde by každý chtěl strávit alespoň pár hodin svého života. Atmosféra velkolepého domu připomíná futuristický Divoký západ a vyzývá návštěvníky skočit do sedla a uhánět do zapadajícího slunce. Tato luxusní residence se rozléhá v Novém Mexiku a je nyní v rukou anonymního majitele. Jak takový luxus vypadá? 

    Winter is coming. Na mráz vás připraví Haider Ackermann a Canada Goose 

    Haider Ackermann opět posouvá hranice zimní módy. Kolumbijsko-francouzský designér uvedl svou již třetí zimní kolekci pro značku Canada Goose. Tentokrát ovšem zvolil odvážné barvy. Zkombinoval totiž fluorescenční jarní tóny s klasickými tlumivými zemitými odstíny, které přidají trochu optimismu a potřebného tepla do jinak pochmurných zimních dnů. 

    Beauty svět má jasno. CreatorIQ zná nejvirálnější značky roku 2025

    Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―