Více

    ― Reklama ―

    Sample author name

    ― Reklama ―

    Z hor a běžeckých tratí do ulic. Obuv našich tatínků oslovuje generaci Z i Alfa

    Obuv, která dříve sloužila především pro outdoorové aktivity a náročné sportovní výkony, v současnosti dobývá ulice metropolí. Značky jako Salomon a Asics, které jsme kdysi vnímali hlavně jako praktické volby našich rodičů, se nyní těší oblibě mezi generacemi Z a Alfa. 

    Buďte o krok napřed. S fashion YouTube kanály získáte titul módního experta

    Scrollování na Instagramu může kromě estetického potěšení přinést i povědomí o nejnovějším módním dění. Jen těžko se na něm však dozvíte hlubší myšlenky nebo poodkryjete složitější koncepty. Pro prohloubení módního vzdělání jsou ideální spíše trendy komentátorské YouTube kanály, specializující se na rozlišná témata.

    Značky Prada i Adidas vyhrály nad nepřející ekonomikou. Moncler však ztrácí prodeje

    Současná ekonomická situace se kvůli stagnující poptávce v Číně příliš nelepší. Některým značkám se ovšem podařilo nad nepřejícími podmínkami vyhrát. Růst tak v uplynulém čtvrtletí zaznamenala módní skupina Prada i německá společnost Adidas. O část prodejů ovšem v posledních třech měsících přišel Moncler.

    Nestárnoucí historické beauty rutiny. Kosmetické rituály slavných žen inspirují dodnes

    Ačkoliv historie nebyla k ženám vždy spravedlivá, najdeme v ní spoustu ikonických jmen, ze kterých dodnes čerpáme inspiraci. Obzvlášť v oblasti self care slouží beauty rutiny slavných žen jako klíčová předloha. Marilyn Monroe, Elizabeth Taylor či dokonce Kleopatra nedaly dopustit na své kosmetické postupy, zaručující perfektní vzhled.

    Svět designu válcuje kvalitní sklo. Láme první příčky interiérových trendů

    Sklo se v letošním roce stává nezbytným prvkem moderního designu. Průhlednost, lesk a eleganci tohoto materiálu využívají největší světoví designéři, přetvářející obyčejné prostory v umělecké galerie. Propojení estetiky a funkčnosti je klíčem k důvodu, proč sklo dominuje současným interiérovým trendům. 

    Vánoce už visí ve vzduchu. Značky vydávají první sváteční kampaně

    I když jsou oslavy Halloweenu teprve před námi, známé módní značky už obracejí svou pozornost k Vánocům. Společnosti jako Skims, Miu Miu, Swarovski, David Yurman či Bloomingdale's tak ve svých nejnovějších kampaních zachycují ducha blížících se svátků. Každý je však vnímá trochu jinak, od sexy sněžných hrátek až po třpytivou party.

    Udržte se v teple s aktuálními trendy. Podzim 2024 definují eklektické šály

    Šála patří společně s pumpkin spice latte a huňatými svetry mezi nejzásadnější podzimní pomocníky. Praktický doplněk však každý rok zásadně ovlivní současné módní trendy. Letos jim dominuje eklektický styl, zahrnující různorodé modely. Zazáříte proto s dlouhou Acne Studios klasikou, ale i více nezvyklými variantami.

    Značka Abercrombie & Fitch v centru dění. Její bývalý šéf čelí obvinění z obchodování se sexem

    Módní svět upírá pozornost na známou americkou značku Abercrombie & Fitch. Důvodem však není zajímavá kampaň, ani nová kolekce, nýbrž zločin. Bývalý dlouholetý šéf firmy Mike Jeffries byl totiž obviněný z obchodování se sexem a organizování mezistátní prostituce. Samotná značka ovšem spojitost odmítá.

    CFDA Fashion Awards přivítaly módní ikony. Cenu si odnesla Rachel Scott z Diotima

    Na letošních CFDA Fashion Awards se tradičně setkaly nejen slavné osobnosti, ale hlavně největší ikony módního světa. Své pečlivě vybrané outfity předvedly na slavnostní večeři, koktejlovém večírku i samotném předávání cen. Jednu z nich si mimo jiné odnesla i návrhářka Rachel Scott, a to za tvorbu pro svou značku Diotima.

    Hollywood přivítal čtvrtý ročník Academy Gala. Večeru dominoval couture a archivní looky

    Filmové muzeum v Los Angeles letos opět otevřelo své brány prestižní benefiční akci Academy Gala. Na majestátním červeném koberci se objevily významné osobnosti, a to v ještě majestátnějších outfitech. Dech nám vyrazila jak modelka Kaia Gerber, v archivní kreaci Givenchy, tak herec Colman Domingo, s netradiční kabelkou.

    Zapomeňte na ohrané Y2K. Současné trendy ovládá futuristická estetika Y3K

    Styl z počátku 21. století, známý také jako Y2K, ovládl v posledních měsících nejen módní průmysl. Zdá se ovšem, že se na scéně objevila jeho vážná konkurence. Na oblibě totiž narůstá estetika s názvem Y3K. Jedná se o futuristický trend, odrážející pokrok moderních technologií, umělou inteligenci i dystopickou budoucnost.

    Módní novinky v kostce: Charlie XCX propaguje Converse a Beyoncé láká na nový parfém

    Converse si za tvář své vánoční kampaně vybral zpěvačku Charlie XCX. Beyoncé překvapila vydáním parfému Cé Lumière a Christian Louboutin přichystal spolupráci s Coco Brandolini d'Adda. Los Angeles plánuje novou edici fashion weeku a italské město Prato bojuje se zhoršujícími se podmínkami tamních pracovníků módního průmyslu.

    Vyhněte se dýním a umělým pavoukům. Výzdoba halloweenské party může být i elegantní

    Pakliže se letos na oslavy Halloweenu nechystáte ven, možná budete mít chuť uspořádat strašidelný večírek u sebe doma. Plastové dýně a hmyz se ale nehodí na každou příležitost. Obzvlášť, pokud si interiér držíte v honosnějším stylu. Dekadentní výzdoba v tmavých odstínech, založená na luxusních materiálech, bude tím pravým.

    Dávka old money i temnoty. Kontroverzní Menendez core zahlcuje sociální sítě

    Internetová kultura ráda hledá estetiku tam, kde by to nikoho nenapadlo. Sociální síť TikTok tak opět exceluje. Tentokrát si vzala do parády seriál Monstra: Příběh Lylea a Erika Menendezových a přetvořil ho v kontroverzní fenomén „Menendez core“.

    Jedna svatba, čtyři outfity od hvězdných návrhářů. Millie Bobby Brown zveřejnila fotky ze dne D

    Herecká superstar si vzala svého přítele Jakea Bongioviho už v květnu na tajné svatbě v Toskánsku. Od té doby všichni s napětím čekali, kdy konečně ukáže fotky z obřadu. Jak bude dvacetiletá Millie vypadat v tradičních bílých šatech? Teď už víme, že úchvatně. Svými čtyřmi modely je rozhodně inspirací pro ostatní nevěsty: dokázala spojit luxusní look s lehce rebelským stylem.

    Darujte svému pracovnímu stolu proměnu. Upraví ho TikTok trend desk scaping

    Práce z domova začíná být od času světové pandemie čím dál častější. Není proto divu, že si sociální síť TikTok zamilovala trend s názvem desk scaping. Jedná se o popis upraveného pracovního prostředí, vylepšujícího nejen interiér, ale také vaše zdraví. Stačí přitom jen pár nepatrných změn.

    Lekce ukázkového minimalismu. Skandinávské značky dbají na jednoduchost a udržitelnost

    Ať už jde o pocit útulnosti a pohody, známý jako hygge, nebo o posezení u kávy, tedy fika, severské národy jsou zdrojem neustálé inspirace. Módní svět však upoutal zejména jejich pověstný minimalistický styl. Pokud jej chcete zařadit do svého šatníku, neměly by vám uniknout značky jako Holzweiler nebo Ganni.

    Místo videí láká na nákupy. Na TikToku seženete trendy krém i zubní pastu

    Obchod platformy TikTok je stejně chaotický jako její část, produkující krátká zábavná videa. Stejně jako ona totiž vytváří náhodné a často nesmyslné trendy. Mezi nejčastěji prodávané produkty letošního srpna tak kromě krému na krk patří i zubní pasta nebo elektrický holicí strojek. Své místo si ale vybojovala také řada vlasových pomocníků.

    Odhalte svého vnitřního andílka. Oblékněte spodní prádlo jako z show Victoria’s Secret

    Světem módy momentálně rezonuje dozvuk přehlídky Victoria's Secret. Po šesti letech si tato očekávaná show opět našla místo v našich životech. Modelky kromě dechberoucího make-upu a postav předvedly i elegantní spodní prádlo. Inspirujte se jimi a pořiďte si do šatníku kousky, které vám zvednou sebevědomí a rozzáří den.

    Prožijte podzim s nestárnoucí klasikou. Harrington jacket pozvedne každý šatník

    Často jsou to ty nejjednodušší kousky, které vytvoří ten největší efekt. Jinak tomu není ani u nestárnoucí Harrington jacket. Jedná se o bundu, vévodící módní scéně od 50. let minulého století až do současnosti. Díky svému minimalistickému střihu působí jako nezapomenutelná luxusní bunda, jenž nesmí chybět v žádném podzimním šatníku.

    ― Reklama ―

    Hra na židlový tanec. Značky si přehazují kreativní ředitele jako horký brambor

    Neustálé odvolávání a jmenování kreativních ředitelů se zřejmě stalo novou módní normou. Své o tom ví luxusní sektor, který návrháře ve snaze udržet si zisky mění rychleji než ponožky. Nám tudíž nezbývá než vzrušující hru pozorně sledovat a přinést přehled obrovských změn v čele těch největších módních značek.

    Svět luxusu otevírá dveře budoucnosti. Za bitcoiny koupíte i jachtu nebo hodinky

    Luxusní průmysl drží krok s dobou a nebojí se proto ani kryptoměn. Už pár let zpět je proto značky jako Gucci, Balenciaga nebo Hublot přijaly jako další možnost platby. Do moderního trendu se ovšem zapojuje čím dál více značek, a tak si za bitcoiny pořídíte nejen špičkové hodinky, ale také auto nebo jachtu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―