Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    O potřebě SPF se vedly dlouhé dohady, lékaři po celém světě však mají jasno. Bez ochranného faktoru by člověk v létě neměl na sluníčku trávit více času, než je třeba. Dnes se navíc produkty se sluneční ochranou vyrábí v tolika provedeních, že si své oblíbence musí najít opravdu každý. Snadná aplikace nebo chladivý efekt, trh uspokojí všechny.

    Ačkoliv je slunce významným dodavatelem vitamínu D, spálená kůže a její následky rozhodně nestojí za ignorování síly UV záření. SPF je navíc skvělý kamarád, hlavně díky nekončícím možnostem jeho aplikace. Mlhy, krémy i pudry, neexistuje snad produkt, který by na trhu chyběl. Ať už se chystáte do města, nebo do lesa, ujistěte se, že máte tu perfektní variantu právě pro vás.

    Stará láska nerezaví. S krémem ani emulzí nemůžete šlápnout vedle

    Nestárnoucí klasika v podobě krému s ochranným faktorem nikdy nezklame. Každodenní rituál zvládnete s přehledem díky tradičnímu produktu, který pleť vyživí i ochrání. Krémová textura je komfortní pro většinu typů pleti a při správné volbě nezalézá do vrásek, ani přílišně nevysuší obličej. Nemusí si však sednout s každým podkladem, proto se vyplatí vyzkoušet více různých značek.

    Zdroj: Chanel, Clé de Peau Beauté

    Gel či emulze je na rozdíl od krému mnohem lehčí. Hlavně smíšená a mastná pleť bude zářit blahem, pokud jí dopřejete tuto variantu. Navíc se skvěle vstřebává a nezatěžuje pleť ani v silném horku. Při volbě ideální textury nelepí a většinou i skvěle funguje pod make-upem. Ne nadarmo proto patří SPF emulze mezi oblíbené formy sluneční ochrany na obličej.

    Do lesa i na městskou terasu. Opatrně na dostatečnou ochranu sticků a sprejů

    Ochranný fluid funguje podobně jako emulze. Nenápadná až vodičková textura se velmi rychle vsákne do pleti a je tak vhodná pro její různé typy, dokonce i citlivou pokožku. Fluidy jsou skvělou volbou při vrstvení, kdy se snesou s používáním více pleťových sér po sobě. Některé značky vyrábí SPF fluidy i tónované, takže slouží zároveň jako lehčí make-up a šikovně sjednotí pleť.

    Zdroj: Sensai, Shiseido

    V regálech se začínají objevovat i tuhé SPF sticky. Jejich hlavní přínos je rozhodně v samotné formě. Během dne je lze aplikovat i bez použití zrcátka a skvěle se hodí na místa jako nos nebo oční okolí. Perfektní jsou hlavně na výlety nebo sport. Vlezou se i do kapsy, nevytečou z obalu a snadno se reaplikují. Ideální je však používat tyčinku spíš jako doplněk než hlavní základ ochrany.

    Milovníci jednoduchých řešení pak jistě ocení SPF sprej. Perfektní spojenec pro letní dny, kdy pleť nesnese vrstvení, ale je potřeba ochranu víckrát obnovit. Stačí jej vytáhnout z kabelky při odpolední cestě na meeting nebo čekání na drink. Navíc příjemně osvěží. Opatrně ale na rovnoměrnou aplikaci, kvůli nepřesnému rozprašovači se může snadno stát, že nějaké místo vynecháte.

    Krása a praktičnost v jednom. SPF pudry jsou skvělým doplňkem na letní dny

    Rozhodně zajímavou variantou je i tónované SPF ve formě pudru. Kromě sluneční ochrany nabídne i barevné sladění pleti a příjemné zmatnění, což se zvlášť v parném létě hodí. Měl by ale rozhodně sloužit spíš jako doplněk k plnohodnotné ochraně, jelikož jeho účinnost kromě výše ochrany závisí i na množství. A tak obří vrstvu pudru si na sebe nikdo určitě dávat nechce.

    @ling.kt SPF POWDER?!?! 😱 #spf #supergoop #spfreview #skincaretips #beautyreview ♬ original sound – Ling.KT

    Zdroje: TikTok

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Tady byste SPF nečekali. Vyberte si sluneční ochranu v netradičním provedení

    O potřebě SPF se vedly dlouhé dohady, lékaři po celém světě však mají jasno. Bez ochranného faktoru by člověk v létě neměl na sluníčku trávit více času, než je třeba. Dnes se navíc produkty se sluneční ochranou vyrábí v tolika provedeních, že si své oblíbence musí najít opravdu každý. Snadná aplikace nebo chladivý efekt, trh uspokojí všechny.

    - Reklama -

    Ačkoliv je slunce významným dodavatelem vitamínu D, spálená kůže a její následky rozhodně nestojí za ignorování síly UV záření. SPF je navíc skvělý kamarád, hlavně díky nekončícím možnostem jeho aplikace. Mlhy, krémy i pudry, neexistuje snad produkt, který by na trhu chyběl. Ať už se chystáte do města, nebo do lesa, ujistěte se, že máte tu perfektní variantu právě pro vás.

    Stará láska nerezaví. S krémem ani emulzí nemůžete šlápnout vedle

    Nestárnoucí klasika v podobě krému s ochranným faktorem nikdy nezklame. Každodenní rituál zvládnete s přehledem díky tradičnímu produktu, který pleť vyživí i ochrání. Krémová textura je komfortní pro většinu typů pleti a při správné volbě nezalézá do vrásek, ani přílišně nevysuší obličej. Nemusí si však sednout s každým podkladem, proto se vyplatí vyzkoušet více různých značek.

    Zdroj: Chanel, Clé de Peau Beauté

    - Reklama -

    Gel či emulze je na rozdíl od krému mnohem lehčí. Hlavně smíšená a mastná pleť bude zářit blahem, pokud jí dopřejete tuto variantu. Navíc se skvěle vstřebává a nezatěžuje pleť ani v silném horku. Při volbě ideální textury nelepí a většinou i skvěle funguje pod make-upem. Ne nadarmo proto patří SPF emulze mezi oblíbené formy sluneční ochrany na obličej.

    Do lesa i na městskou terasu. Opatrně na dostatečnou ochranu sticků a sprejů

    Ochranný fluid funguje podobně jako emulze. Nenápadná až vodičková textura se velmi rychle vsákne do pleti a je tak vhodná pro její různé typy, dokonce i citlivou pokožku. Fluidy jsou skvělou volbou při vrstvení, kdy se snesou s používáním více pleťových sér po sobě. Některé značky vyrábí SPF fluidy i tónované, takže slouží zároveň jako lehčí make-up a šikovně sjednotí pleť.

    Zdroj: Sensai, Shiseido

    V regálech se začínají objevovat i tuhé SPF sticky. Jejich hlavní přínos je rozhodně v samotné formě. Během dne je lze aplikovat i bez použití zrcátka a skvěle se hodí na místa jako nos nebo oční okolí. Perfektní jsou hlavně na výlety nebo sport. Vlezou se i do kapsy, nevytečou z obalu a snadno se reaplikují. Ideální je však používat tyčinku spíš jako doplněk než hlavní základ ochrany.

    Milovníci jednoduchých řešení pak jistě ocení SPF sprej. Perfektní spojenec pro letní dny, kdy pleť nesnese vrstvení, ale je potřeba ochranu víckrát obnovit. Stačí jej vytáhnout z kabelky při odpolední cestě na meeting nebo čekání na drink. Navíc příjemně osvěží. Opatrně ale na rovnoměrnou aplikaci, kvůli nepřesnému rozprašovači se může snadno stát, že nějaké místo vynecháte.

    Krása a praktičnost v jednom. SPF pudry jsou skvělým doplňkem na letní dny

    Rozhodně zajímavou variantou je i tónované SPF ve formě pudru. Kromě sluneční ochrany nabídne i barevné sladění pleti a příjemné zmatnění, což se zvlášť v parném létě hodí. Měl by ale rozhodně sloužit spíš jako doplněk k plnohodnotné ochraně, jelikož jeho účinnost kromě výše ochrany závisí i na množství. A tak obří vrstvu pudru si na sebe nikdo určitě dávat nechce.

    @ling.kt SPF POWDER?!?! 😱 #spf #supergoop #spfreview #skincaretips #beautyreview ♬ original sound – Ling.KT

    Zdroje: TikTok

    ― Reklama ―

    Dopřejte si trochu nadhledu. Objevte luxusní střešní bary Evropy

    Jeden z nejlepších způsobů, jak objevit nové město, je spatřit ho z dostatečné vzdálenosti. Střešní bary nabízejí perfektní lokaci, která vám dané místo nabídne jako na dlani. Pozvedněte svůj příští luxusní výlet na vyšší úroveň a objevte evropská velkoměsta z nového úhlu. Stačí si objednat oblíbené bublinky, pohodlně se uvelebit a už jen vychutnávat.

    Pánská móda Christiana Louboutin má novou tvář. Povede ji Jaden Smith

    Módní svět ve středu překvapila novinka ikonického návrháře Christiana Louboutin. Oznámil totiž, že pánskou módu své červenou barvou protkané značky svěří do rukou herce a rappera Jadena Smith. Je to poprvé, co bude designér s někým sdílet kreativní vedení společnosti, již založil roku 1991. Debut Smith odhalí začátkem příštího roku v Paříži.

    Velký návrat značky Alexander Wang. Jak vypadá nová „Wang Girl“?

    Alexander Wang se po sedmi letech vrátil na módní kalendář New York Fashion Week s kolekcí, která vyzařuje sebevědomí i vyzrálou estetiku. Show navíc oslavil 20. výročí od založení své značky. V jeho pojetí slaví návrat primárně ikona "Wang Girl". Tentokrát s příměsí kostkovaného potisku, ostrých kontur a vizí ženy, jež vládne vlastnímu času. Návrhář poskládal odkaz minulosti a transformoval jej v siluetu moderní ženy.

    Fendi v obložení atraktivních barev. Módní dům naservíroval perfektní paletu

    Paleta barev z dílny Fendi pro letošní podzim a zimu funguje jako obraz římské oblohy při západu slunce. Tmavě listnatá zelená, hluboká zemitá hnědá a šedá grafitová, s nádechem petrolejově modré, přecházejí do světlých, skoro až rozbředlých tónů terakoty a práškově růžové. Šarlatová a "bubblegum pink" dodávají nečekaný akcent. Výsledek působí jako harmonická kompozice, v níž má každý odstín přesnou roli.

    Jak vybrat správný kožich? Přípravy na podzim a zimu jsou v plném proudu

    Kožich se stal jedním z hlavních pilířů podzimní a zimní sezóny a jeho podoba se mění podle toho, kam směřuje váš osobní styl. Luxusní, streetwear i subkulturní verze mají společného jmenovatele. Hřejivost, výraz a možnost stát se hvězdou outfitu. Není nutné hledat kompromis, když existuje varianta, která dokonale odpovídá vašemu šatníku.

    Hnědá je nová černá. Letos definuje podzimní pánský šatník

    Většina z módních trendů má tendenci být pomíjivá. Investice do extravagantních doplňků, specifické obuvi nebo konkrétního trička tak bývá ošemetná. Podzimní pánskou módu však letos naštěstí definuje i hnědá barva, která osloví svou nadčasovostí....

    Gustaf Westman redefinuje sváteční design. Tentokrát ve spolupráci s IKEA

    Gustaf Westman patří k nejvýraznějším jménům designu a opět potvrzuje, že jeho tvorba přesahuje hranice tradičního pojetí interiéru. Po nedávné spolupráci s automobilkou BMW přichází další projekt, tentokrát s IKEA. Kolekce Home of Celebration spojuje energii barev, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným světem švédské značky. Výsledkem je 12 objektů, jež mění pohled na sváteční stolování.

    Michael Kors nabízí únik. Kolekci pro jaro a léto 2026 ponořil do klidu

    Svou nejnovější kolekci sice již ve středu odhalil Ralph Lauren, oficiální kalendář Newyorského týdne módy však odstartoval návrhář Michael Kors. Na Manhattanu představil své návrhy pro nadcházející jaro a léto. Při jejich tvorbě čerpal z léta plného cestování a vytouženého pocitu úniku. Splývavé dlouhé siluety a jemné materiály nabídly závan klidu.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Pánská obuv si pohrává s kontrastem. Paříž diktuje podzimní footwear

    Pánská obuv na Pařížském týdnu módy pro podzim a zimu 2025 působila jako nejpřímější indikátor současných trendů. Z přehlídek i showroomů totiž vzešly modely, které pracují s jasnými kontrasty. Těšit se můžeme na sportovní základ převedený do luxusu, klasiku přeformátovanou do experimentu nebo minimalistické tvary postavené proti maximalismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―