Více

    RECORDS

    Chanel

    Versace

    Dolce Gabbana

    Loro Piana

    Sledujte nás na Instagramu

    Známý francouzský návrhář Nicolas Ghesquière slaví 10 let od začátku vedení dámské módy u Louis Vuitton. Při téhle příležitosti značka oznámila, že ve své pozici zůstane dalších pět let. Jeho návrhy totiž pomohly ze značky udělat současný trendy brand. Ghequière vytváří designy propojující aktivní sportswear, futurismus i klasickou eleganci a haute couture.

    Dámskou módu Louis Vuitton povede i nadále Nicolas Ghesquière. Slavná francouzská značka to oznámila začátkem týdne. Návrhář pro ni proto bude pracovat nejméně dalších pět let. Jedná se tedy o známku toho, že módní společnosti nadále nabízí přesně to, co od něj očekává. Například tvorbu hit trendy kousků, ale i držení tradičního stylu proslulého brandu. Ghesquière navíc letos slaví 10 let od doby, kdy do pozice kreativního ředitele nastoupil.

    „Je to velmi naplňující vidět, jak se úspěch 10 let proměňuje v novou kapitolu,“ popsal návrhář. Známý je především svým stylem, který propojuje elementy sportswear, futurismu, ale i klasického francouzského luxusu a haute couture. Kromě toho ale módní publikum zaujal svou schopností vyrábět trendy kožené výrobky, tedy zejména kabelky a boty. Jedná se například o kabelku Petite Malle z roku 2014 nebo nejnovější verzi GO-14.

    Boty a kabelky pak známý návrhář nechápe pouze jako doplňky, ale jako pevné součásti jeho vlastní módní siluety. „Nejde jen o jednotlivé elementy pospojované dohromady,“ vysvětlil totiž. „Je velice přímý, dokáže předvídat budoucnost a nejen trendům porozumět, ale také je vytvářet. Myslím, že přesně tohle by měl vůdce trhu umět,“ okomentoval pak tvorbu Ghesquière ředitel Louis Vuitton Pietro Beccari.

    Nicolas Ghesquière je součástí francouzské kultury. Obléká i první dámu Francie

    Kromě toho vyzdvihl ředitel luxusní francouzské značky také další kvality Ghesquièra. Obdivuje například, že návrhář veškeré své návrhy kreslí ručně jako „pravý návrhář“. „Dnes už není tolik lidí, kteří by dokázali to samé,“ popsal Beccari. Dodal rovněž, že je kreativní ředitel součástí francouzské kultury, stejně jako samotná módní společnost. Důkazem je mimo jiné také to, že Ghesquière dlouhodobě navrhuje kousky také pro první dámu Francie Brigitte Macron.

    I když není Nicolas Ghesquière široké veřejnosti tak známý jako zpěvák a raper Pharrell Williams, který vede pánskou sekci Louis Vuitton, je jedním z nejpůsobivějších současných návrhářů. Svou kariéru zahájil už v roce 1991, kdy se stal asistentem Jean Paul Gaultier. Od roku 1997 pak pracoval v pozici kreativního ředitele společnosti Balenciaga. Právě u ní se poprvé proslavil svými futuristickými, ale chic návrhy. Za svou práci obdržel také několik ocenění.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Louis Vuitton, Instagram, YouTube

    Symbióza Louis Vuitton a Nicolase Ghesquière pokračuje. Návrhář povede dámské kolekce dalších 5 let

    Pod vlivem alternativní módy. Léto jako z kultovního seriálu Sex Education

    Co to vlastně alternativní móda znamená? Jde o módní poselství, které ani z daleka nepodléhá aktuálním trendům. Je to kreativní výraz, vybočující z mainstreamových a konvenčních kreací, přičemž často čerpá z minulosti či nejrůznějších subkultur. Nejzářnějším příkladem je punkový odkaz Vivienne Westwood, nově se sem masově začleňují upcycled kousky, téměř cokoliv háčkovaného, ale i takzvaný goblincore.

    Kolik vody oblékáme? V oblečení se budeme topit, dokud neskončíme na suchu

    Přemýšleli jste někdy nad tím, kolik vody oblékáte? Vlastně v oblečení doslova plaveme, a to možná více doslova, než by vás zprvu napadlo. Voda je zásadní pro všechny formy života na Zemi. Módní průmysl je bohužel obrovským spotřebitelem a znečišťovatelem vodních toků. Největší značky toho přitom většinou v oblasti hospodaření s vodou dělají nejméně.

    S jakými botami naladíte perfektní summer chic? Zaměřte se na pantofle, žabky i mokasíny

    Období dovolených se blíží a těšení se na léto narůstá. Dokonce nás nedávno překvapilo několik téměř tropických teplot. Ani se tak nenadějeme a brzy rovnou přeskočíme z jara do léta. Trendy z přehlídkových mol pak naznačují lehce bohémský vibe. Snad nikdy jsme nezaznamenali tak vkusnou nabídku mokasín, pantoflí nebo žabek. O pohodlí se tedy letos v létě bát nemusíte.

    Mají luxusní značky stále hodnotu? Možná si nekupujete módu, nýbrž iluzi

    Luxusní značky byly dlouhou dobu synonymem prestiže, kvality a exkluzivity. V posledních letech však čelí různým výzvám, které ovlivňují jejich postavení na trhu a význam pro spotřebitele. Položte si otázku, proč si zrovna vy luxusní značky kupujete? Proč za ně platíte? Možná zjistíte, že vaše tužby nejsou tak úplně vaše.