Více

    ― Reklama ―

    Už za měsíc spatří newyorčané dlouho očekávané odhalení. Firma Tiffany & Co. totiž oznámila, že koncem dubna otevře zrenovovaný vlajkový obchod na rohu 57. ulice a Páté Avenue. Svět se do něj poprvé zamiloval spolu s filmem Snídaně u Tiffanyho.

    Společnost Tiffany & Co. neplánuje opravou světově proslulého obchodu v New Yorku pouze zpříjemnit zážitek svých zákazníků, ale také vyzdvihnout důležitost známé pobočky. Jako jediná totiž od svého slavnostního otevření ponese název „The Landmark“. Ostatní velké prodejny ve velkoměstech hodlá firma označovat jako „vlajkové“. Dlouho očekávané odhalení interiéru pobočky na rohu 57. ulice a Páté Avenue naplánovala na 27. dubna.

    Módní značka na ten den naplánovala speciální večerní akci, na kterou se podívají pouze pozvaní. Veřejnosti se opravené prostory otevřou den poté. Navštěvované jsou totiž nejen zákazníky toužícími po novém šperku, ale také fanoušky filmové klasiky Snídaně u Tiffanyho. Právě u výlohy této pobočky si totiž Audrey Hepburn kdysi pochutnávala na své snídani, tedy kávě a croissantu.

    Renovaci přitom společnost zahájila už roku 2019. Od té doby ji ovšem řídilo několik různých manažerských týmů. Roku 2021 totiž firmu Tiffany & Co. odkoupila společnost LVMH, tedy Louis Vuitton Moët Hennessy. Obnova oblíbené pobočky se proto označuje za největší maloobchodní investici vedení LVMH. Nový design prodejny má pak podtrhnout její budoucnost „globální destinace“. Všechny ostatní obchody budou následovat už dříve představený společný koncept interiéru.

    Na vrcholu původní budovy stojí skleněná konstrukce. Se starou částí ji propojí terasa

    Čtyři roky trvajícího projektu se ujalo designerské duo OMA, tedy Shohei Shigematsu a Jake Forster. O interiéry se zase postarala firma Peter Marino Architects. Návrh zahrnuje postavení skleněné třípatrové konstrukce na střeše původní 72 let staré budovy. Mezi starou a novou částí bude umístěná terasa obepínající celý dům. Ta má sloužit nejen jako speciální místo pro klienty, ale také lokace plánovaných výstav nebo luxusních akcí.

    Zdroj: Official Website Tiffany & Co.

    Zatímco se proslulý obchod opravuje, zve Tiffany & Co. své zákazníky do své druhé pobočky na Manhattanu. Ta se nachází hned za rohem od té renovované, společnost ji proto nazvala Flagship Next Door. Co se týče impozantnosti, nemá ovšem hlavní lokaci co závidět. V několikapatrové prodejně můžete totiž najít také Tiffany Blue® Empire State Building. Tedy obrovský model newyorské dominanty provedený v modré barvě. Jeho vyhotovení mělo trvat více než 1500 hodin.

    Zdroj: WWD, Tiffany Official, New York Yimby, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Světoznámý obchod Tiffany & Co. v New Yorku se dočkal opravy. Společnost ho otevře koncem dubna

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Už za měsíc spatří newyorčané dlouho očekávané odhalení. Firma Tiffany & Co. totiž oznámila, že koncem dubna otevře zrenovovaný vlajkový obchod na rohu 57. ulice a Páté Avenue. Svět se do něj poprvé zamiloval spolu s filmem Snídaně u Tiffanyho.

    - Reklama -

    Společnost Tiffany & Co. neplánuje opravou světově proslulého obchodu v New Yorku pouze zpříjemnit zážitek svých zákazníků, ale také vyzdvihnout důležitost známé pobočky. Jako jediná totiž od svého slavnostního otevření ponese název „The Landmark“. Ostatní velké prodejny ve velkoměstech hodlá firma označovat jako „vlajkové“. Dlouho očekávané odhalení interiéru pobočky na rohu 57. ulice a Páté Avenue naplánovala na 27. dubna.

    Módní značka na ten den naplánovala speciální večerní akci, na kterou se podívají pouze pozvaní. Veřejnosti se opravené prostory otevřou den poté. Navštěvované jsou totiž nejen zákazníky toužícími po novém šperku, ale také fanoušky filmové klasiky Snídaně u Tiffanyho. Právě u výlohy této pobočky si totiž Audrey Hepburn kdysi pochutnávala na své snídani, tedy kávě a croissantu.

    Renovaci přitom společnost zahájila už roku 2019. Od té doby ji ovšem řídilo několik různých manažerských týmů. Roku 2021 totiž firmu Tiffany & Co. odkoupila společnost LVMH, tedy Louis Vuitton Moët Hennessy. Obnova oblíbené pobočky se proto označuje za největší maloobchodní investici vedení LVMH. Nový design prodejny má pak podtrhnout její budoucnost „globální destinace“. Všechny ostatní obchody budou následovat už dříve představený společný koncept interiéru.

    - Reklama -

    Na vrcholu původní budovy stojí skleněná konstrukce. Se starou částí ji propojí terasa

    Čtyři roky trvajícího projektu se ujalo designerské duo OMA, tedy Shohei Shigematsu a Jake Forster. O interiéry se zase postarala firma Peter Marino Architects. Návrh zahrnuje postavení skleněné třípatrové konstrukce na střeše původní 72 let staré budovy. Mezi starou a novou částí bude umístěná terasa obepínající celý dům. Ta má sloužit nejen jako speciální místo pro klienty, ale také lokace plánovaných výstav nebo luxusních akcí.

    Zdroj: Official Website Tiffany & Co.

    Zatímco se proslulý obchod opravuje, zve Tiffany & Co. své zákazníky do své druhé pobočky na Manhattanu. Ta se nachází hned za rohem od té renovované, společnost ji proto nazvala Flagship Next Door. Co se týče impozantnosti, nemá ovšem hlavní lokaci co závidět. V několikapatrové prodejně můžete totiž najít také Tiffany Blue® Empire State Building. Tedy obrovský model newyorské dominanty provedený v modré barvě. Jeho vyhotovení mělo trvat více než 1500 hodin.

    Zdroj: WWD, Tiffany Official, New York Yimby, Instagram

    ― Reklama ―

    Módní svět jásá. Jonathan Anderson vrátil Dior původní logo

    V módě bývají změny často vnímány jako důkaz pokroku. Ale někdy se nejodvážnější krok vpřed skrývá v návratu zpět. Přesně to pochopil i návrhář Jonathan Anderson, nový kreativní ředitel značky Dior, když ve své debutové kolekci pro módní dům představil nenápadný, ale o to zásadnější detail. Návrat původního loga ikonické společnosti Dior.

    Ovocné pobláznění pokračuje. Letošní léto voní jako guava

    V současné době už nikoho nepřekvapí, že make-up trendy pravidelně diktují různé druhy ovoce. Jinak tomu není ani letošní léto, jenž se ponese v duchu exotické guavy. Ovoce láká nejen na svou jemně růžovou barvu, ideální pro odstíny tvářenek a šťavnatých lesků na rty, ale také nezaměnitelnou čerstvou vůni prosluněných letních dní.

    Móda v kostce: Prada čelí skandálu a Gucci opět verbuje Miley Cyrus

    Prada čelí kritice kvůli sandálům z pánské kolekce pro rok 2026. Vychází totiž z tradiční indické obuvi, což ovšem značka zpočátku nepřiznala. Gucci si pro propagaci nového parfému Gucci Flora opět přizval Miley Cyrus a Louis Vuitton v Šanghaji otevřel novou vlajkovou loď, a to doslova. Panenky Bratz odhalily spolupráci s Jean Paul Gaultier.

    Letošní pánské střihy ctí retro. Přesto hrají dle moderních pravidel

    Oblíbené pánské střihy roku 2025 hledají nostalgickou inspiraci u hudebních hvězd z ikonických devadesátek. Účesy, které generace našich rodičů považuje za přežitek, slaví návrat v moderním stylu. „Modcut“, pěšinka uprostřed i „baby mullet“ opět dokazují, že retro může vypadat stylově. V tomto případě stačí jen šikovný kadeřník.

    Peklo nejspíše zamrzlo. Demna se údajně loučí s oversized střihy

    Oversized silueta, která během poslední dekády dominovala módním přehlídkám i městským ulicím, zřejmě přichází o jednoho ze svých nejvlivnějších zastánců. Návrhář Demna Gvasalia, přední tvůrce této estetiky, totiž naznačuje, že se od objemných tvarů odklání. Nejde přitom o náhlý rozmar, ale o promyšlený posun. Svět módy je totiž cyklický, a co bylo kdysi revoluční, se dnes stává konformním.

    Make-up ovládla znamení zvěrokruhu. Léto diktuje hravé experimenty

    Generace Z prahne po autenticitě, personalizaci a individuálních zážitcích. Její potřeby odráží rovněž současné trendy, například v podobě hravých přívěsků. Touha po jedinečnosti ovšem prostoupila i do světa make-upu. Není proto překvapením, že létu povládne takzvaný astrology make-up, tedy look odkazující na znamení zvěrokruhu.

    Paříž přebírá štafetu. Fashion week odstartoval Louis Vuitton i Saint Laurent

    Po Milánském týdnu pánské módy přichází na řadu Paříž. Francouzská metropole se v úterý zaplnila milovníky módy, vyhlížejícími hned několik očekávaných přehlídek. Fashion week odstartoval mimo jiné módní dům Louis Vuitton, jenž tentokrát čerpal inspiraci z Indie. Úspěšnou show plnou lákavé palety barev představil také Saint Laurent.

    Jeden velký festival. Outfity na letní koncerty vybízí k hravosti

    Festivalový dress code se za poslední roky výrazně posunul. Klasické šortky a květinové věnečky svoji slávu už zažily, přesto pořád platí, že festival je místo pro vyjádření kreativity. Naštěstí existuje mnoho různých stylů, kterými se inspirovat, aniž by bylo nutno slevovat třeba i z nároků na pohodlí. Stačí si vybrat pro vás perfektní estetiku.

    Chcete se oblékat jako princezna Diana? Nikdy to nebylo jednodušší

    Existují módní ikony, jejichž styl neztrácí dech ani dekády po jejich odchodu. Princezna Diana patří k těm, které se nevpisují jen do historie šlechtických rodů, ale i do šatníků žen napříč generacemi. Její kombinace elegance, odvahy a autenticity nastavila laťku tak vysoko, že dodnes inspiruje módní návrháře, celebrity i milovníky módy. Nyní přichází okamžik, kdy se od inspirace můžete posunout k realitě. Aukční dům Julien’s Auctions nabízí šaty, kabáty a doplňky, kdysi patřící Dianě.

    Milán zatáhl módní oponu. Pánská móda putuje do Paříže

    Milánský menswear týden módy skončil několika vysoce očekávanými přehlídkami. I když samotný Giorgio Armani nemohl na odhalení své kolekce dorazit, přesto přihlížející více než ohromilo. Dojem zanechala také show z dílny britské značky Dunhill a pánská řada Vivienne Westwood. Milán tak předal štafetu Paříži, kde týden módy pokračuje.

    Na prstech lžičky, na krku nesourodé perly. V létě zazáří šperky s historií

    Letos v létě se tradice setká s individualitou. Čím větší příběh se za šperkem skrývá, tím lépe. V popředí stojí kousky spojené s bohatou historií, ať už jde o původně zásnubní prsteny ze lžiček, perly staré několik tisíciletí, nebo výrazné náramky inspirované starověkými civilizacemi. S letošními trendy šperky podpoříte udržitelnost, ale zároveň najdete prostor pro hravost a doplnění osobitého stylu. 

    Výstup z komfortní zóny. Make-up tutoriály nabourají zavedenou rutinu

    Zavedená rutina má své kouzlo. Ale stejně jako máme s nově přicházející sezónou tendence obměnit šatník, i kosmetická taštička si občas žádá čerstvý impulz. Na stálicích není nic špatného, ale make-up často nabízí víc, než na co jsme byly celé ty roky zvyklé. S vystoupením z komfortní zóny pomohou drobnosti, ale také trendy TikTok video.

    Milán zaplavila pánská móda. Ohromila Prada, Dolce & Gabbana i Armani

    Pánská móda zná trendy příštího roku. Koncem minulého týdne odstartoval v Miláně menswear fashion week a nabídl módní scéně hned několik dechberoucích přehlídek. Módní domy jako Prada, Dolce & Gabbana a Emporio Armani nabídly vhled do roku 2026. Budoucí léto vidí jako kombinaci sporty chic, italské elegance a nadčasových střihů.

    Dovolená bez kompromisů. Objevte stylové a bezpečné destinace pro sólo cestovatelky

    Sedíte na terase s výhledem na oceán, na kůži vás hřejí sluneční paprsky a nikdo po vás nic nechce. Sólo cestování se stává nejen mezi ženami stále oblíbenějším. Jde totiž o cenný čas, který trávíte vlastním tempem a máte možnost napojit se znovu sami na sebe. Zároveň je to ale velký krok, který vyžaduje odvahu vystoupit z komfortní zóny. Pohodlnosti se ale vzdávat nemusíte. Pokud vyberete správnou destinaci, dovolená bude naplněna pohodou, klidem a pocitem bezpečí.

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―