Více

    ― Reklama ―

    Značka Nike zahajuje novou kapitolu. Spolu se společností Skims, založenou influencerkou a modelkou Kim Kardashian, vytvoří nový fitness brand pro ženy. Projekt s názvem NikeSkims tak propojí dlouholeté zkušenosti Nike a hype, který Skims v podstatě už od založení obklopuje. První kolekci pak plánuje vydat letos na jaře.

    Kulminace společné vize. Tak nazvala modelka a influencerka Kim Kardashian nový projekt, na kterém její značka Skims spolupracuje se společností Nike. Nový brand fitness oblečení pro ženy s názvem NikeSkims má dle ní „nabídnout produkt, jenž je pečlivě navržený tak, aby tvaroval a sloužil každému tělu“. Jedná se tedy o propojení dlouholeté zkušenosti Nike a trendy aury Skims.

    Společnost z dílny Kim Kardashian totiž slavila úspěch v podstatě hned od svého založení v roce 2019. Od té doby dokázala, že umí nejen lákavé kampaně, ale rovněž vydařené spolupráce. Se světem sportu se značka Skims propojila například i loni v prosinci, kdy vydala více než žádanou řadu v partnerství s The North Face. Spárování se sportovní ikonou Nike proto zase tak překvapivé není.

    Zdroj: Skims

    NikeSkims má pak představovat „extenzivní řadu“ oblečení, obuvi i doplňků. Jednat se má o kousky, které slibují uspokojení potřeb všech sportovkyň, nehledě na jejich postavu, výšku nebo barvu pleti. „Nike a Skims sdílí hluboký závazek k inovaci, inkluzi a posouvání hranic, poháněný nezlomnou vírou v sílu žen,“ prohlásila dále Kardashian. První kolekci hodlá odhalit letos na jaře.

    Značka Nike zaostřila na ženy. Sama je ale oslovit nedokáže

    Snaha společnosti Nike zaměřit svou pozornost na ženy rovněž není žádnou novinkou. O tento úkol totiž usiluje už několik let. Zdá se ovšem, že na něj sama nestačí. Za zásadními změnami stojí také nový ředitel Nike Elliott Hill. Do vedení se opět vrátil poté, co z něj odešel bývalý vedoucí John Donahue, kterému je mnohými analytiky připisovaný propad poptávky po produktech Nike.

    @nike

    Introducing NikeSKIMS. A new brand coming this spring for the body obsessed. Designed to sculpt and engineered to perform.

    ♬ original sound – Nike

    Značka musí navíc v současnosti čelit nové konkurenci v podobě jmen, jako je Hoka nebo On. Na poli dámské sportovní módy zase dlouhodobě prohrává s Lululemon. Nový projekt proto představuje slibnou šanci, jak by se společnost Nike mohla opět prodrat do popředí. S trendy Skims má dobře našlápnuto na to, aby se jí podařilo obnovit svůj zapomenutý talent ohromit své zákazníky.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, Hypebeast, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Foto:Skims

    Společnosti Skims a Nike spojily síly. Představí novou fitness značku pro ženy

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značka Nike zahajuje novou kapitolu. Spolu se společností Skims, založenou influencerkou a modelkou Kim Kardashian, vytvoří nový fitness brand pro ženy. Projekt s názvem NikeSkims tak propojí dlouholeté zkušenosti Nike a hype, který Skims v podstatě už od založení obklopuje. První kolekci pak plánuje vydat letos na jaře.

    - Reklama -

    Kulminace společné vize. Tak nazvala modelka a influencerka Kim Kardashian nový projekt, na kterém její značka Skims spolupracuje se společností Nike. Nový brand fitness oblečení pro ženy s názvem NikeSkims má dle ní „nabídnout produkt, jenž je pečlivě navržený tak, aby tvaroval a sloužil každému tělu“. Jedná se tedy o propojení dlouholeté zkušenosti Nike a trendy aury Skims.

    Společnost z dílny Kim Kardashian totiž slavila úspěch v podstatě hned od svého založení v roce 2019. Od té doby dokázala, že umí nejen lákavé kampaně, ale rovněž vydařené spolupráce. Se světem sportu se značka Skims propojila například i loni v prosinci, kdy vydala více než žádanou řadu v partnerství s The North Face. Spárování se sportovní ikonou Nike proto zase tak překvapivé není.

    Zdroj: Skims

    - Reklama -

    NikeSkims má pak představovat „extenzivní řadu“ oblečení, obuvi i doplňků. Jednat se má o kousky, které slibují uspokojení potřeb všech sportovkyň, nehledě na jejich postavu, výšku nebo barvu pleti. „Nike a Skims sdílí hluboký závazek k inovaci, inkluzi a posouvání hranic, poháněný nezlomnou vírou v sílu žen,“ prohlásila dále Kardashian. První kolekci hodlá odhalit letos na jaře.

    Značka Nike zaostřila na ženy. Sama je ale oslovit nedokáže

    Snaha společnosti Nike zaměřit svou pozornost na ženy rovněž není žádnou novinkou. O tento úkol totiž usiluje už několik let. Zdá se ovšem, že na něj sama nestačí. Za zásadními změnami stojí také nový ředitel Nike Elliott Hill. Do vedení se opět vrátil poté, co z něj odešel bývalý vedoucí John Donahue, kterému je mnohými analytiky připisovaný propad poptávky po produktech Nike.

    @nike

    Introducing NikeSKIMS. A new brand coming this spring for the body obsessed. Designed to sculpt and engineered to perform.

    ♬ original sound – Nike

    Značka musí navíc v současnosti čelit nové konkurenci v podobě jmen, jako je Hoka nebo On. Na poli dámské sportovní módy zase dlouhodobě prohrává s Lululemon. Nový projekt proto představuje slibnou šanci, jak by se společnost Nike mohla opět prodrat do popředí. S trendy Skims má dobře našlápnuto na to, aby se jí podařilo obnovit svůj zapomenutý talent ohromit své zákazníky.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, Hypebeast, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    New York diktuje beauty trendy. Do popředí vnáší maximalismus

    Uplynulé přehlídky na Newyorském týdnu módy neodhalily jenom kousky, které nadcházející podzim a zimu zaplní naše šatníky. Představily rovněž beauty prvky, bez nichž bychom se následující chladné období neobešly. Sychravé počasí totiž rozzáří maximalismus, ať už v podobě peří, výrazných tvářenek, nebo klasických smokey eyes.

    Daniel Lee stojí na rozcestí. Chystá se na poslední show pro Burberry?

    Módní karty ještě nejsou zcela rozdané. Dále se spekuluje hned o několika změnách ve vedení světových značek. Jednou z nich je také Burberry, v jejímž čele stojí návrhář Daniel Lee. Společnosti totiž nepřinesl tak ohromující úspěch, jak očekávala. Spekuluje se proto o tom, že by jeho pondělní show v Londýně mohla být ta poslední.

    Miu Miu drží status nejžádanější značky. Karty mezi velkými hráči zamíchaly Coach a Ugg

    Platforma Lyst provedla módní bilanci za poslední čtvrtletí roku 2024. Dlouho očekávaná zpráva Lyst Index potvrdila neutuchající oblibu značky Miu Miu. Přinesla však překvapení. Do žebříčku hot brandů se probojovaly cenově dostupnější firmy jako Ugg a COS, zatímco seznamu nejvyhledávanějších produktů dominovala kabelka Brooklyn od Coach.

    Spotify osvěžil dávný trend. Pink Pilates Princess zaplňuje posilovny i mola

    Hudební streamovací služba Spotify s koncem roku hodnotí zvyky svých posluchačů. Loni například udělila milovníkům trendy pozitivního popu nálepku Pink Pilates Princess. Obnovila tak již existující pojem, kdysi dominující platformě TikTok. Životní styl romantizující denní rituály a pilates, se špetkou pastelově růžové, se tak opět prodral na povrch.

    Povlečení pro náročné. Vyměňte staré ložní prádlo za luxusní materiály

    Ložnice patří u mnohých z nás mezi nejoblíbenější místa v bytě. Po otevření dveří udeří do nosu vůně vypraného prádla, všude je čisto a nic nebrání ulehnutí do delikátního povlečení. Máte ale peřiny i polštář zabalené ve správné látce? Na materiálu při každodenním používání nesmírně záleží. Nejlepší službu vám udělá hedvábí, len či mušelín.

    Alex Consani pokračuje na vzestupu. Mění význam slova modelka

    Uplynulý rok opět ukázal, že i svět zdánlivě podobných modelek dokáže vyprodukovat nečekané překvapení. Tentokrát se jím stala zářící hvězda Alex Consani. Jednadvacetiletá ikona nejen, že získala titul modelky roku, především si získala srdce mnohých milovníků módy. Oceňují na ní její vytříbený vkus, ale především vzácnou hravost, upřímnost a humor.

    Pád rapové ikony. Jak si Kanye West vyšlapal cestu k sebezničení?

    Kdysi inovátor a průkopník hudebního průmyslu, nyní ztělesnění skandálu a nenávisti. Kanye West překročil hranice provokace a jeho činy už nejsou jen excentrickým vyjádřením, ale otevřeným šířením extremismu. Od antisemitismu přes manipulaci se svou ženou až po šokující obsah na sociálních sítích. Jeho pád nabírá neuvěřitelnou rychlost.

    Hvězdy mezi poraženými. Společnosti Hermès a Moncler Group překonaly očekávání

    Módní společnosti začínají hodnotit výsledky z posledního čtvrtletí loňského roku. Navzdory nepříznivým ekonomickým podmínkám se tentokrát na bojovém poli, posetém silnou konkurencí, podařilo zvítězit Hermès a Moncler Group. Obě společnosti totiž úspěšně překonaly odhady analytiků. Do nového roku tak vstupují s čerstvým optimismem.

    Z divočiny přímo na mola. Zvířecí vzory v roce 2025 přitvrzují

    Zvířecí vzory jsou stálice, která nikdy úplně nezmizela. V posledním roce dostala nový impuls, a to díky trendy vlně inspirované mafiánskými manželkami i návratem maximalismu. Svět módy navíc nikdy neusíná na vavřínech, a tak letošek přináší zvířecí vzory v surovější, neotesané a přirozenější podobě. Nezapomněl ale ani na jejich sourozence, kožešinu.

    Temnota, glamour i drama. Khaite FW25 definuje aktuální trendy

    New York Fashion Week přinesl další sezonu plnou ikonických momentů a jedním z vrcholů byla bezpochyby přehlídka Khaite FW25. Catherine Holstein, kreativní síla stojící za značkou, představila kolekci, která dokonale vystihuje, kam se móda v roce 2025 ubírá. Minimalismus se setkal s dramatem, ženskost s maskulinními prvky a tradice s nečekanými detaily. Výsledek? Kolekce, která definuje současný styl. 

    Móda v kostce: Burberry oslavuje filmovou romanci a Thom Browne uzavřel NYFW

    Newyorský týden módy skončil ve velkém. Svou přehlídkou ho uzavřel Thom Browne. Ostatní značky se mezitím soustředí na nové kampaně. Burberry vydal reklamu, založenou na filmových romantických chvílích v Londýně. Módní dům Miu Miu pro změnu odhalil film, vyprávějící příběh kabelky Wander a značka DKNY do svých řad přijala Lily Moss.

    Svěží jarní závan ocení i vaše terasa. Zkrášlete ji houpačkou či moderními světly

    První teplé dny, romantické jarní večery a perfektní společnost. Mnozí se nemohou dočkat, až tyto chvíle s přicházejícím jarem nastanou. Pokud na svůj moment čeká i vaše zahrada či terasa, dopřejte jim svěží vylepšení. Ať už se ve velkém vrhnete na obměnu nábytku, nebo jen dodáte atmosféru doplňky, vytvoříte zajisté vaše nejoblíbenější místo.

    Dívejte se na svět se stylem. Zbystřete pomocí letošních trendy brýlí

    Brýle už dávno nejsou jen nezbytným pomocníkem. Především v posledních sezónách slavné módní domy zařídily, aby se z nich stal také klíčový doplněk. Stejně jako jiné součásti šatníku, také ony však spadají pod přísný diktát trendů. Letos tedy zazáříte jak v maximalistických obroučkách, tak retro pilotkách nebo klasicky kulatých rámech.

    Michael Kors zná potřeby moderní ženy. Nabídl novou tvář minimalismu

    Newyorský týden módy skončil. Jednou z posledních přehlídek očekávané události se stala ta z dílny Michael Kors. Návrhář v kolekci pro letošní podzim a zimu opět dokázal, že dokonale rozumí potřebám moderní ženy. Jeho návrhy totiž lákaly na svou funkčnost i pohodlnost. Nečekaná hra s texturami pak pozvedla minimalismus na novou úroveň.

    Když luxus potká rychlost. Louis Vuitton mění pravidla hry Formule 1

    Světy vysokorychlostního motorsportu a luxusní módy se nikdy nepřiblížily tak těsně jako nyní. Louis Vuitton oficiálně vstoupil do partnerství s Formulí 1. Desetiletá smlouva přinese nejen proměnu vizuální identity sportu, ale i redefinici vztahu módy a automobilismu. Nový krok potvrzuje rostoucí důležitost sportu pro módní průmysl. 

    Newyorské klasiky opět zazářily. Úspěch sklidil Coach, Tory Burch i Carolina Herrera

    Týden módy v New Yorku je v plném proudu. Po rušném víkendu odhalily řady další stálice hlavního amerického města módy. Tory Burch zabrousila do sportswear a potvrdila svou fascinaci praktičností. Coach oslnil pohledem do minulosti a módní dům Carolina Herrera představil vlastní pojetí podzimu. Místo spadaných listů věnoval show květinám.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―