Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nedávný report platformy WWD poukazuje na to, že by se letošní rok mohl stát velkou šancí pro obchodování na sociálních sítích. V současnosti se na nich ovšem značkám nedaří tak, jak by si přály. Studie společnosti AiBuy totiž ukázala, že zástupci mileniálů i generace Z jsou vůči nákupům přes YouTube, Instagram nebo TikTok nadále skeptičtí.

    Sociální sítě jsou v současnosti nevyužitým potenciálem značek, které usilují o hlubší přímé on-line spojení se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, jaké množství času na platformách jako Instagram, TikTok nebo YouTube jejich uživatelé stráví se jedná o skvělou příležitost, jak dostat produkty do jejich podvědomí. Studie společnosti AiBuy ovšem odhalila, že jsou k takovému počinu zákazníci stále skeptičtí.

    Výzkum s názvem 2023 Social Media Shopping provedla firma Censuswide, která zpovídala na tisíc dospělých uživatelů sociálních sítí ve Spojených státech amerických. Mimo jiné odhalila, že 52 procent tamních zástupců generace Z i mileniálů své vysněné produkty nenakupují na platformách sociálních médií. Asi třetina respondentů pak vysvětlila, že nejméně ze všech sítí důvěřuje TikToku.

    Nedávný report platformy WWD přitom předpověděl, že se letošní rok stane tím, ve kterém se nákupy na sociálních sítích stanou novou normou. Výzkum společnosti AiBuy se proto snaží odhalit důvody trvajícího skepticismu, aby tak značkám pomohly zakrýt současnou mezeru v on-line prodejích. „Koncept přímého nákupu přes sociální sítě je nadále poměrně nový. Není tedy divu, že nadále vidíme jistý odpor,“ vysvětlit šéf AiBuy Randy Bapst.

    Nedostatek regulace a recenzí i nejasné podmínky vrácení. Značky musí usilovat o transparentnost

    Šanci mohou značky najít například v objevu, že 45 procent uživatelů sociálních médií ve Spojených státech amerických je případným nákupům přes zmíněné platformy otevřených. Společnosti se tak musí zaměřit především na jejich obavy. Asi 63 procent účastníků výzkumu vysvětlilo, že je odrazují případné podvody a falešní obchodníci. Na 57 procent zpovídaných zase odrazuje nutnost sdílet přes sociální sítě osobní informace.

    Mezi další obavy patří nedostatek recenzí, nejasné podmínky případného vrácení nebo chybějící regulace. Transparence je proto hlavní hodnota, na kterou se budou muset značky letos zaměřit. Nákupy na sociálních médiích totiž nadále lákají svou rychlostí a jednoduchostí, ale také možností nečekaně objevit ten perfektní kousek. Především Instagram pak tvoří dokonalý nástroj na to, jak zákazníky vizuálně zaujmout.

    Zdroj: WWD, PYMNTS, Chain Store Age, X, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Sociální sítě jsou pro značky stále oříškem. K nákupům přes ně jsou mileniálové i generace Z skeptičtí

    Nedávný report platformy WWD poukazuje na to, že by se letošní rok mohl stát velkou šancí pro obchodování na sociálních sítích. V současnosti se na nich ovšem značkám nedaří tak, jak by si přály. Studie společnosti AiBuy totiž ukázala, že zástupci mileniálů i generace Z jsou vůči nákupům přes YouTube, Instagram nebo TikTok nadále skeptičtí.

    - Reklama -

    Sociální sítě jsou v současnosti nevyužitým potenciálem značek, které usilují o hlubší přímé on-line spojení se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, jaké množství času na platformách jako Instagram, TikTok nebo YouTube jejich uživatelé stráví se jedná o skvělou příležitost, jak dostat produkty do jejich podvědomí. Studie společnosti AiBuy ovšem odhalila, že jsou k takovému počinu zákazníci stále skeptičtí.

    Výzkum s názvem 2023 Social Media Shopping provedla firma Censuswide, která zpovídala na tisíc dospělých uživatelů sociálních sítí ve Spojených státech amerických. Mimo jiné odhalila, že 52 procent tamních zástupců generace Z i mileniálů své vysněné produkty nenakupují na platformách sociálních médií. Asi třetina respondentů pak vysvětlila, že nejméně ze všech sítí důvěřuje TikToku.

    Nedávný report platformy WWD přitom předpověděl, že se letošní rok stane tím, ve kterém se nákupy na sociálních sítích stanou novou normou. Výzkum společnosti AiBuy se proto snaží odhalit důvody trvajícího skepticismu, aby tak značkám pomohly zakrýt současnou mezeru v on-line prodejích. „Koncept přímého nákupu přes sociální sítě je nadále poměrně nový. Není tedy divu, že nadále vidíme jistý odpor,“ vysvětlit šéf AiBuy Randy Bapst.

    - Reklama -

    Nedostatek regulace a recenzí i nejasné podmínky vrácení. Značky musí usilovat o transparentnost

    Šanci mohou značky najít například v objevu, že 45 procent uživatelů sociálních médií ve Spojených státech amerických je případným nákupům přes zmíněné platformy otevřených. Společnosti se tak musí zaměřit především na jejich obavy. Asi 63 procent účastníků výzkumu vysvětlilo, že je odrazují případné podvody a falešní obchodníci. Na 57 procent zpovídaných zase odrazuje nutnost sdílet přes sociální sítě osobní informace.

    Mezi další obavy patří nedostatek recenzí, nejasné podmínky případného vrácení nebo chybějící regulace. Transparence je proto hlavní hodnota, na kterou se budou muset značky letos zaměřit. Nákupy na sociálních médiích totiž nadále lákají svou rychlostí a jednoduchostí, ale také možností nečekaně objevit ten perfektní kousek. Především Instagram pak tvoří dokonalý nástroj na to, jak zákazníky vizuálně zaujmout.

    Zdroj: WWD, PYMNTS, Chain Store Age, X, YouTube

    ― Reklama ―

    Není modeling jako modeling. Na co si dát pozor před vstupem do agentury?

    Modeling je pro mnoho lidí lákavý svět plný lesku, cestování a tváří na obálkách časopisů. Za blyštivými fotografiemi se ale často skrývá tvrdý byznys, ve kterém se nováčci mohou snadno spálit. Než tedy kývnete na nabídku první agentury, je dobré vědět, co je standard, co už je podezřelé a na jaké detaily se ve smlouvě zaměřit. Správná příprava a informovanost vám mohou ušetřit nejen peníze, ale i nervy a reputaci.

    Armani Beauty ovládne Benátky. Filmové hvězdy přivítá v Cinema Club

    Beauty odnož módního domu Giorgio Armani už po osmé dorazí do Benátek jako oficiální sponzor tamního filmového festivalu. I letos si přichystala několik vysoce očekávaných událostí. Poprvé mezi ně patří také luxusní Cinema Club, tedy prostor, kde se hvězdy a přátelé značky mohou potkávat mezi zastávkami na červeném koberci.

    Čas si vybavit podzimní šatník. Přidejte volány a okořeňte ho kožešinou

    Jestliže nadšeně vyhlížíte back to school nákupy, pomalu se blíží váš čas. Pokud váš podzimní šatník potřebuje nový vítr, inspirujte se u nejslavnějších značek. Letos přináší trendy z minulosti i horké novinky, razící si cestu do městských ulic. Jestli na vás nakupovací nálada nepřišla, nezoufejte. Většinu poskládáte i z kousků, které již vlastníte.

    S podzimem přichází Slavic Girl estetika. Masivní trend vznikl na TikToku

    Podzim má zvláštní schopnost vyvolat nostalgii a touhu po něčem intenzivnějším, a právě v tomhle období na TikToku opět exploduje fenomén Slavic Girl. Trend evokuje módu, ale i atmosféru. Představte si zasněžené ulice, lampy s oranžovým světlem a ženu zahalenou v dlouhém kožichu, která se pohybuje, jako by patřila k filmovým ikonám staré Moskvy či Varšavy. Působí drsně, ale zároveň neodolatelně.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    My Oxford Year vzbudil módní vlnu zájmu. Preppy styl však není novinkou

    Jakmile Netflix ohlásí nový film s romantickou zápletkou v univerzitním prostředí, vypukne panika. Na filmech s podkresem britských vysokých škol a zapovězenou láskou zkrátka něco je. Není proto divu, že i módní kousky využité v těchto snímcích se pravidelně derou na vrchol oblíbenosti. Nadčasový anglický preppy styl je tak opět v popředí.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Elegance a pohodlí v jednom. Loafers budou u pánů bodovat i příští rok

    Z rybářských vesnic v Norsku přes univerzitní kampusy až na přehlídková mola. Klasické loafers přinášejí do každého outfitu elegantní a uhlazený vzhled a zároveň pomáhají zachovat nenucený šarm. Dokazují, že jednoduché a nadčasové slip-on boty mají sílu obstát opravdu v každé době. V pánské módě proto zůstanou i příští rok.

    Louis Vuitton píše novou kapitolu. Uvádí svou první make-up řadu

    Další ze slavných módních domů vkročí na pole luxusní kosmetiky. Louis Vuitton oznámil plány na vydání vlastní make-up řady La Beauté před půl rokem. Koncem srpna však odhalí své první produkty, na kterých spolupracoval s věhlasnou maskérkou Pat McGrath. Patří mezi ně na 55 odstínů rtěnek, 10 hydratačních balzámů a osm paletek očních stínů.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―