Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Promyšlené outfitové kombinace často v zimě trpí na úkor tepla a pohodlí. Dlouhé rozjímání před skříní ve finále nahradí ten nejteplejší svetr a neladící bunda, jen aby hlavně nepropustila studený vítr či nedej bože sníh. Dánky však toto prokletí naprosto popírají, a to nenucenou kombinací elegance a praktičnosti.

    Módní styl dánských žen zůstává záhadou mnohým po celém světě. Severské krásky se totiž oblékají tak, že jim v nepříznivém počasí není zima, ale i přesto následují nejnovější trendy. Nejsou obětí nevzhledných outfitů zapnutých až ke krku, postrádajících originalitu a eleganci. Jejich tajemství spočívá v několika tricích, hodících se především do nadcházejících chladných měsíců.

    Dánky vládnou vrstvení. Naučte se kombinovat materiály chytře

    Minimalistická elegance a praktičnost jsou dva hlavní pilíře okouzlujících severských outfitů. Dánsko je ve svém stylu velmi specifické, avšak nabízí snad nejvíce obdivovanou schopnost. A to poskládat dohromady jednotlivé kousky, potřebné do chladných měsíců. Důraz na funkčnost a kvalitu spolu s jednoduchými liniemi a nadčasovými prvky pak hraje jednoznačně prim.

    Zásadním krokem je vrstvení. Dánky jsou v něm mistryně, což je jeden z důležitých kroků ke stylovému, ale teplému oblékání. Ideální variantou je lehký rolák s oversized sakem, na které oblečete parku nebo kabát. Vrstvy by měly být vkusné, ale zároveň funkční, což umožní kombinace různých materiálů. Příkladem je bavlněná košile a na ní vlněný svetr, doplněný kašmírovou šálou.

    Zdroj: Ganni, Läst

    Právě materiály umožňují vrstvit efektivně, bez nadměrného pocení či nepohodlí. Svetry z vlny či kašmíru jsou nedílnou součástí dánského stylu, nabízí je třeba tamní značka Ganni, ale i britský Marks & Spencer. Spojují eleganci s hřejivostí, třeba větší neutrální svetr se hodí k sukni s vysokým pasem. Hřejivé punčochy a vysoké kozačky pak doplní look a udrží vás v teple i v ranních mrazících.

    V teple od hlavy až k patě. Pak už vás ani počasí nezastaví

    Základním prvkem zimního šatníku je rovněž kvalitní kabát. S hledáním si možná dáte načas, jedná se ale o kousek, který vydrží roky. Dánky volí vlněné kabáty v jednoduchém střihu či hřejivé péřové bundy. Svršky s peřím mají výhodu lehkosti a pohodlnosti, přesto ale skvěle udržují tělesné teplo. S nepromokavými kabáty ve slušivých střizích zase vyzrajete na déšť i sníh.

    Zdroj: Axel Arigato, Rain

    Na opačném konci spektra stojí výběr bot. Není radno jej podceňovat, jelikož zima jde často právě od země. Vysoké kožené kozačky či kotníkové boty s hrubou podrážkou splňují stylovost i funkčnost. Obuv z kůže je navíc odolná vůči počasí a při správné péči ji vynosíte mnoho sezón. S takovým přístupem vám stačí jeden až dva univerzální páry a na celou zimu máte vystaráno.

    Udržitelnost a kvalitu nepřeválcuje ani sebehezčí trend

    Dánky jsou inspirací také ve svém přístupu k udržitelnosti. Kladou na ni silný důraz, stejně jako na kvalitu svého oblečení. Vydrží jim roky a kousky se mezi sebou dají snadno kombinovat. Majitelky se tak šikovně vyhnou rozhodovací paralýze a pocitu, že nemají co na sebe. Obecně se v tomto stylu dá velice efektivně inspirovat, a to i na Instagramu, TikToku nebo Pinterestu.

    @josievogt My copenhagen fashion week outfits #cphfw #ootd #fashionweek #winterfashion ♬ A WEEK – ester

    Zdroje: Instagram, Ganni, Läst, Axel Arigato, Rain, TikTok

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Skandinávská móda ukrývá klíč ke stylové zimě. Dánky umí zůstat v teple s grácií

    Promyšlené outfitové kombinace často v zimě trpí na úkor tepla a pohodlí. Dlouhé rozjímání před skříní ve finále nahradí ten nejteplejší svetr a neladící bunda, jen aby hlavně nepropustila studený vítr či nedej bože sníh. Dánky však toto prokletí naprosto popírají, a to nenucenou kombinací elegance a praktičnosti.

    - Reklama -

    Módní styl dánských žen zůstává záhadou mnohým po celém světě. Severské krásky se totiž oblékají tak, že jim v nepříznivém počasí není zima, ale i přesto následují nejnovější trendy. Nejsou obětí nevzhledných outfitů zapnutých až ke krku, postrádajících originalitu a eleganci. Jejich tajemství spočívá v několika tricích, hodících se především do nadcházejících chladných měsíců.

    Dánky vládnou vrstvení. Naučte se kombinovat materiály chytře

    Minimalistická elegance a praktičnost jsou dva hlavní pilíře okouzlujících severských outfitů. Dánsko je ve svém stylu velmi specifické, avšak nabízí snad nejvíce obdivovanou schopnost. A to poskládat dohromady jednotlivé kousky, potřebné do chladných měsíců. Důraz na funkčnost a kvalitu spolu s jednoduchými liniemi a nadčasovými prvky pak hraje jednoznačně prim.

    Zásadním krokem je vrstvení. Dánky jsou v něm mistryně, což je jeden z důležitých kroků ke stylovému, ale teplému oblékání. Ideální variantou je lehký rolák s oversized sakem, na které oblečete parku nebo kabát. Vrstvy by měly být vkusné, ale zároveň funkční, což umožní kombinace různých materiálů. Příkladem je bavlněná košile a na ní vlněný svetr, doplněný kašmírovou šálou.

    - Reklama -

    Zdroj: Ganni, Läst

    Právě materiály umožňují vrstvit efektivně, bez nadměrného pocení či nepohodlí. Svetry z vlny či kašmíru jsou nedílnou součástí dánského stylu, nabízí je třeba tamní značka Ganni, ale i britský Marks & Spencer. Spojují eleganci s hřejivostí, třeba větší neutrální svetr se hodí k sukni s vysokým pasem. Hřejivé punčochy a vysoké kozačky pak doplní look a udrží vás v teple i v ranních mrazících.

    V teple od hlavy až k patě. Pak už vás ani počasí nezastaví

    Základním prvkem zimního šatníku je rovněž kvalitní kabát. S hledáním si možná dáte načas, jedná se ale o kousek, který vydrží roky. Dánky volí vlněné kabáty v jednoduchém střihu či hřejivé péřové bundy. Svršky s peřím mají výhodu lehkosti a pohodlnosti, přesto ale skvěle udržují tělesné teplo. S nepromokavými kabáty ve slušivých střizích zase vyzrajete na déšť i sníh.

    Zdroj: Axel Arigato, Rain

    Na opačném konci spektra stojí výběr bot. Není radno jej podceňovat, jelikož zima jde často právě od země. Vysoké kožené kozačky či kotníkové boty s hrubou podrážkou splňují stylovost i funkčnost. Obuv z kůže je navíc odolná vůči počasí a při správné péči ji vynosíte mnoho sezón. S takovým přístupem vám stačí jeden až dva univerzální páry a na celou zimu máte vystaráno.

    Udržitelnost a kvalitu nepřeválcuje ani sebehezčí trend

    Dánky jsou inspirací také ve svém přístupu k udržitelnosti. Kladou na ni silný důraz, stejně jako na kvalitu svého oblečení. Vydrží jim roky a kousky se mezi sebou dají snadno kombinovat. Majitelky se tak šikovně vyhnou rozhodovací paralýze a pocitu, že nemají co na sebe. Obecně se v tomto stylu dá velice efektivně inspirovat, a to i na Instagramu, TikToku nebo Pinterestu.

    @josievogt My copenhagen fashion week outfits #cphfw #ootd #fashionweek #winterfashion ♬ A WEEK – ester

    Zdroje: Instagram, Ganni, Läst, Axel Arigato, Rain, TikTok

    ― Reklama ―

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    Gap vyhrál denim loterii. Značka slaví úspěch s virální kampaní

    Občas se vyplatí vsadit na starou osvědčenou klasiku. Důkazem je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Společnost totiž uspěla s videem představujícím rozmanitou dívčí skupinu Katseye, která zatančila na populární hit Milkshake. Choreografie se okamžitě stala virální a přinesla značce nečekanou pozornost a chválu.

    Když touha po odlišnosti vytvoří uniformu. Popularita Crocs bohužel neumírá

    Pohodlí je ceněným módním prvkem, občas však přesáhne hranice vkusu. Plastová bota, původně vyrobená pro rybáře, se v průběhu let stala viditelným trendem. Crocs jsou roztomilé na dětech a praktické na zahradě, již delší dobu se ale objevují také na módních molech, ve sbírkách celebrit i v limitovaných a rychle vyprodaných edicích.

    Carrie Bradshaw je pro Gen Z nerelevantní. Označuje ji za „pick me girl“

    Carrie Bradshaw se kdysi stala ikonou ženské nezávislosti, New Yorku i nekonečných debat o lásce. Pro jednu generaci byla hlasem, který normalizoval ženská přátelství, sexualitu a touhu po kariéře a luxusu. Jenže pro generaci Z se z Carrie stal spíš relikt, jenž už neodpovídá jejich hodnotám. V očích mladších divaček se proměnila z inspirace v toxickou „pick me girl“, jejíž příběhy působí zastarale až problematicky.

    Nebojte se červenat. Shy Girl make-up look tvářenkou nešetří

    Na beauty scénu dorazil další trend. Tentokrát potěší především ty z nás, které jen s těžkostmi zakrývají své rozpaky, stud nebo nadšení. Ve středu populárního make-up looku totiž stojí honosná vrstva růžové tvářenky. Takzvaný Shy Girl vzhled má za cíl napodobovat romantickou ostýchavost, jež má ve zvyku zabarvovat tváře do sytých odstínů.

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―