Stále ještě čerstvá kreativní ředitelka módního domu Givenchy Sarah Burton odhalila další kampaň. Tentokrát do ní zapojila nejen známé modelky, ale také svou crew. Před kameru se tak postavila make-up umělkyně nebo stylistka, se kterými návrhářka dlouhodobě spolupracuje. Designérka opět dokazuje, že ve své práci staví do popředí hlavně ženy.
Módní dům Givenchy vydal nejnovější kampaň pro rychle se blížící podzim. Jeho kreativní ředitelka Sarah Burton ji věnovala tomu, na co se snaží myslet rovněž při tvorbě svých návrhů, tedy ženám. „Krása všech žen mě inspiruje, včetně mého týmu,“ popsala designérka. „Chtěla jsem zachytit brilantní ženy, se kterými pracuji, tedy reálné momenty se všemi spolupracovníky,“ dodala.
Za objektiv se tentokrát postavila fotografka Collier Schorr. Kolekci pro letošní podzim a zimu však nezachytila pouze na modelkách. Před kameru se postavily také členky týmu Sarah Burton, například make-up umělkyně Lucie Pieroni nebo stylistika Camilla Nickerson, se kterými návrhářka pracuje dlouhá léta. Obě pak oblékly černý outfit, tedy pomyslnou uniformu členů módní crew.

Zdroj: Reuters
V kampani ovšem nechyběly ani známé tváře, například modelky Eva Herzigová, Liu Wen, Adut Akech, Nyadoula Gabriel, Vittoria Ceretti nebo Kaia Gerber, která se stala hlavní tváří předchozí kampaně z dílny Givenchy. Ženy na fotografiích působí uvolněně a zachycené jsou v přirozených pózách a s nenucenými gesty, jako by byly vyfotografovány uprostřed živé a příjemné konverzace.
Sarah Burton má jasnou vizi. Návrhy staví na multigeneračním ženství
Cílem kampaně bylo nejen uctít ženy, včetně těch usilovně pracujících v zákulisí, ale rovněž zachytit vizi „multigeneračního ženství“. Právě kolem ní totiž postavila Sarah Burton rovněž svou debutovou kolekci pro Givenchy, kterou odhalila letos na jaře. Umně v ní propojila mladistvé a více odvážné prvky s nadčasovou elegancí, spojenou spíše s vyspělou a nenucenou sofistikovaností.
Designérka Sarah Burton přitom vstoupila do světa Givenchy poměrně nedávno. Do roku 2023 pracovala pro značku Alexander McQueen, do jejíhož čela vkročila již v roce 2010. Za svou práci pro britský módní průmysl získala rovněž roku 2012 ocenění Řádu britského impéria. Svou kariéru přitom odstartovala v roce 1997, kdy úspěšně ukončila prestižní univerzitu Central Saint Martins.
Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube