Více
    Redakce

    Nejcennější luxusní značkou je Porsche. Louis Vuitton předběhl letos Chanel

    Platforma Brand Finance každoročně vydává žebříček nejcennějších luxusních a prémiových značek. Letos seznamu již po osmé vládne společnost Porsche. V těsném závěsu se ovšem umístil módní dům Chanel, který tentokrát o jedno místo předběhl svou konkurenci, Louis Vuitton. Dior pak pro změnu získal titul nejsilnějšího luxusního brandu.

    Přichází pánský šatníkový upgrade. Len se stane vaším nejlepším přítelem

    Léto si žádá změnu nejen v tempu, ale i v materiálech. Pokud má pánský šatník jeden trik na to, jak zvládnout teploty s elegancí, pak je to len. Přírodní materiál je lehký, prodyšný, antibakteriální a s každým nošením příjemnější. Kdo si ho jednou oblékne ve třicetistupňovém horku, většinou už se nikdy ke klasickému bavlněnému tričku nevrátí.

    ― Reklama ―

    Stále ještě čerstvá kreativní ředitelka módního domu Givenchy Sarah Burton odhalila další kampaň. Tentokrát do ní zapojila nejen známé modelky, ale také svou crew. Před kameru se tak postavila make-up umělkyně nebo stylistka, se kterými návrhářka dlouhodobě spolupracuje. Designérka opět dokazuje, že ve své práci staví do popředí hlavně ženy.

    Módní dům Givenchy vydal nejnovější kampaň pro rychle se blížící podzim. Jeho kreativní ředitelka Sarah Burton ji věnovala tomu, na co se snaží myslet rovněž při tvorbě svých návrhů, tedy ženám. „Krása všech žen mě inspiruje, včetně mého týmu,“ popsala designérka. „Chtěla jsem zachytit brilantní ženy, se kterými pracuji, tedy reálné momenty se všemi spolupracovníky,“ dodala.

    Za objektiv se tentokrát postavila fotografka Collier Schorr. Kolekci pro letošní podzim a zimu však nezachytila pouze na modelkách. Před kameru se postavily také členky týmu Sarah Burton, například make-up umělkyně Lucie Pieroni nebo stylistika Camilla Nickerson, se kterými návrhářka pracuje dlouhá léta. Obě pak oblékly černý outfit, tedy pomyslnou uniformu členů módní crew.

    Zdroj: Reuters

    V kampani ovšem nechyběly ani známé tváře, například modelky Eva Herzigová, Liu Wen, Adut Akech, Nyadoula Gabriel, Vittoria Ceretti nebo Kaia Gerber, která se stala hlavní tváří předchozí kampaně z dílny Givenchy. Ženy na fotografiích působí uvolněně a zachycené jsou v přirozených pózách a s nenucenými gesty, jako by byly vyfotografovány uprostřed živé a příjemné konverzace.

    Sarah Burton má jasnou vizi. Návrhy staví na multigeneračním ženství

    Cílem kampaně bylo nejen uctít ženy, včetně těch usilovně pracujících v zákulisí, ale rovněž zachytit vizi „multigeneračního ženství“. Právě kolem ní totiž postavila Sarah Burton rovněž svou debutovou kolekci pro Givenchy, kterou odhalila letos na jaře. Umně v ní propojila mladistvé a více odvážné prvky s nadčasovou elegancí, spojenou spíše s vyspělou a nenucenou sofistikovaností.

    Designérka Sarah Burton přitom vstoupila do světa Givenchy poměrně nedávno. Do roku 2023 pracovala pro značku Alexander McQueen, do jejíhož čela vkročila již v roce 2010. Za svou práci pro britský módní průmysl získala rovněž roku 2012 ocenění Řádu britského impéria. Svou kariéru přitom odstartovala v roce 1997, kdy úspěšně ukončila prestižní univerzitu Central Saint Martins.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Sarah Burton staví do popředí ženy. Poctila je v nové kampani pro Givenchy

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Stále ještě čerstvá kreativní ředitelka módního domu Givenchy Sarah Burton odhalila další kampaň. Tentokrát do ní zapojila nejen známé modelky, ale také svou crew. Před kameru se tak postavila make-up umělkyně nebo stylistka, se kterými návrhářka dlouhodobě spolupracuje. Designérka opět dokazuje, že ve své práci staví do popředí hlavně ženy.

    - Reklama -

    Módní dům Givenchy vydal nejnovější kampaň pro rychle se blížící podzim. Jeho kreativní ředitelka Sarah Burton ji věnovala tomu, na co se snaží myslet rovněž při tvorbě svých návrhů, tedy ženám. „Krása všech žen mě inspiruje, včetně mého týmu,“ popsala designérka. „Chtěla jsem zachytit brilantní ženy, se kterými pracuji, tedy reálné momenty se všemi spolupracovníky,“ dodala.

    Za objektiv se tentokrát postavila fotografka Collier Schorr. Kolekci pro letošní podzim a zimu však nezachytila pouze na modelkách. Před kameru se postavily také členky týmu Sarah Burton, například make-up umělkyně Lucie Pieroni nebo stylistika Camilla Nickerson, se kterými návrhářka pracuje dlouhá léta. Obě pak oblékly černý outfit, tedy pomyslnou uniformu členů módní crew.

    Zdroj: Reuters

    - Reklama -

    V kampani ovšem nechyběly ani známé tváře, například modelky Eva Herzigová, Liu Wen, Adut Akech, Nyadoula Gabriel, Vittoria Ceretti nebo Kaia Gerber, která se stala hlavní tváří předchozí kampaně z dílny Givenchy. Ženy na fotografiích působí uvolněně a zachycené jsou v přirozených pózách a s nenucenými gesty, jako by byly vyfotografovány uprostřed živé a příjemné konverzace.

    Sarah Burton má jasnou vizi. Návrhy staví na multigeneračním ženství

    Cílem kampaně bylo nejen uctít ženy, včetně těch usilovně pracujících v zákulisí, ale rovněž zachytit vizi „multigeneračního ženství“. Právě kolem ní totiž postavila Sarah Burton rovněž svou debutovou kolekci pro Givenchy, kterou odhalila letos na jaře. Umně v ní propojila mladistvé a více odvážné prvky s nadčasovou elegancí, spojenou spíše s vyspělou a nenucenou sofistikovaností.

    Designérka Sarah Burton přitom vstoupila do světa Givenchy poměrně nedávno. Do roku 2023 pracovala pro značku Alexander McQueen, do jejíhož čela vkročila již v roce 2010. Za svou práci pro britský módní průmysl získala rovněž roku 2012 ocenění Řádu britského impéria. Svou kariéru přitom odstartovala v roce 1997, kdy úspěšně ukončila prestižní univerzitu Central Saint Martins.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Virgil Abloh a jeho nesmazatelná stopa. Znáte život a kariéru slavného vizionáře?

    Virgil Abloh patřil mezi tvůrce, kteří dokázali změnit vnímání luxusu a zasadit svou tvorbu do popkultury. Architekt vzděláním, vizionář srdcem a vypravěč generace, jež chtěla luxus cítit, ne jen obdivovat. Byl prvním Afroameričanem, který usedl do čela pánských kolekcí Louis Vuitton a mužem, jenž s lehkostí překládal jazyk ulice do slovníku vysoké módy. V pouhých 41 letech odešel, ale jeho odkaz zůstal nesmrtelný.

    Podzim oživí správná manikúra. Uspějete s aura nehty i rudými odstíny

    V sychravém podzimním počasí jsou často drobné detaily to jediné, co nám dokáže spravit náladu. Pokud hledáte způsoby, jak pokořit blížící se chmury spojené s mizejícím sluníčkem, zachrání vás aktuální trendy manikúra. Diktuje totiž odstíny, se kterými rozhodně smutnit nebudete. Vyzkoušejte hravý aura look, nebo se vraťte k nadčasově rudým tónům.

    Je libo syrová treska za 55 dolarů? Značka David mění protein v luxusní zážitek

    Značka David dělá z obyčejné ryby symbol statusu a testuje, kam až sahá ochota zákazníků zaplatit za čisté bílkoviny a vizuálně atraktivní balení. Společnost na trh kromě svých proteinových tyčinek nedávno uvedla také mraženou tresku za 55 dolarů. Zákazníci jsou však stále připravení si připlatit. Proč je nezarazí ani přehnaně vysoká cenovka?

    Nový módní trend na obzoru. Heritage Prep spojuje slušňáky s modernou

    Bohatá letní sídla a tichý luxus potkávají život na statku a ledabyle uvázaný cop. Řeč je o Heritage Prep, estetice, která kombinuje to nejlepší z obou světů. Módní návrháři začali kousky v tomto stylu pašovat do letošních přehlídek. Vše proto nahrává scénáři, ve kterém se uhlazené, avšak moderní kousky hojně dostanou i do podzimních ulic.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    My Oxford Year vzbudil módní vlnu zájmu. Preppy styl však není novinkou

    Jakmile Netflix ohlásí nový film s romantickou zápletkou v univerzitním prostředí, vypukne panika. Na filmech s podkresem britských vysokých škol a zapovězenou láskou zkrátka něco je. Není proto divu, že i módní kousky využité v těchto snímcích se pravidelně derou na vrchol oblíbenosti. Nadčasový anglický preppy styl je tak opět v popředí.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Elegance a pohodlí v jednom. Loafers budou u pánů bodovat i příští rok

    Z rybářských vesnic v Norsku přes univerzitní kampusy až na přehlídková mola. Klasické loafers přinášejí do každého outfitu elegantní a uhlazený vzhled a zároveň pomáhají zachovat nenucený šarm. Dokazují, že jednoduché a nadčasové slip-on boty mají sílu obstát opravdu v každé době. V pánské módě proto zůstanou i příští rok.

    Podzim se ponese ve znamení ponča. Vrací se luxusnější než kdy dřív

    Ponča jsou zpět a vrací se v luxusní podobě. Modely, které se budou nosit letošní podzim, jsou elegantní a volně splývavé, z hedvábí nebo hřejivého kašmíru. Trend si rychle našel cestu do šatníků nejen jako přehoz, jenž zahřeje, ale i jako doplněk. V létě jsou populární lehké a průsvitné varianty, které sice nezahřejí, ale o to větší dodají outfitu šmrnc. Návrat ponč potvrzují i módní domy jako například Hermès.

    Louis Vuitton píše novou kapitolu. Uvádí svou první make-up řadu

    Další ze slavných módních domů vkročí na pole luxusní kosmetiky. Louis Vuitton oznámil plány na vydání vlastní make-up řady La Beauté před půl rokem. Koncem srpna však odhalí své první produkty, na kterých spolupracoval s věhlasnou maskérkou Pat McGrath. Patří mezi ně na 55 odstínů rtěnek, 10 hydratačních balzámů a osm paletek očních stínů.

    Sluncem prosycený make-up? Beauty scénu ovládá Toasty Glam

    Letošní léto nabídlo ještě jeden poslední make-up trend. Kosmetickým taštičkám vévodí v srpnu takzvaný Toasty Glam. Jedná se o look plný hlubokých tónů, zbarvujících do odstínů bronzové a cihlové nejen tváře, ale také oční...

    Od Carrie Bradshaw po Charli XCX. Vivienne Westwood mění svatby ve sny nevěst

    Vivienne Westwood rezonuje od červeného koberce až po oltář. Její svatební šaty oblékla fiktivní postava Carrie Bradshaw, influencerka Hailey Bieber i zpěvačka Charli XCX. Každá z nich jimi vyjádřila vlastní verzi nevěsty, a přesto nesla nezaměnitelný rukopis značky. Ta dokáže propojit aristokratickou siluetu s odvážnou sebejistotou, čímž vytváří róby, jež přetrvávají v paměti stejně jako okamžik, pro který vznikly.

    Postavte most mezi létem a podzimem. Základy položí přechodové kousky

    I když tomu uplynulé horké letní dny nenapovídají, podzim se blíží mílovými kroky. Spolu s ním přichází otázka toho, jak se vypořádat se zapeklitým proměnlivým počasím, spojujícím poslední teplé paprsky a první náznaky sychravého období. Přechod mezi létem a podzimem vám pomohou přemostit chytré kousky, které unosíte téměř po celý rok.

    Zrozeno z moře, poháněno světlem. Iris van Herpen oživila haute couture

    Když Iris van Herpen otevřela svou kolekci Sympoiesis na Paris Haute Couture Week podmanivým živým lookem, svět módy se na chvíli zastavil. Před publikem se vynořila modelka oděná do bioluminiscenčního zázraku tvořeného 125 miliony řas, které reagují na světlo a teplotu. Výsledkem není pouhý oděv, ale živoucí organismus.

    Svět zrychluje, gen Z zpomaluje. Ruční práce jsou zpět

    V době, kdy jsou naše dny přeplněné notifikacemi a nekonečným scrollováním, se mladá generace obrací k činnostem připomínajícím dobu před nástupem chytrých technologií. Gen Z si nachází cestu k tvůrčím koníčkům, které nejsou jen estetické, ale i terapeutické. Jedná se o širší kulturní signál, že si jako společnost začínáme vážit autenticity a klidu. Ruční práce do tohoto modelu perfektně zapadají.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―