Více

    ― Reklama ―

    Kreativní ředitel módního domu Saint Laurent, Anthony Vaccarello, spojil dvě francouzské kulturní obsese, módu a film. V roce 2023 založil produkční společnost Saint Laurent Productions, která už má na svém kontě několik snímků uvedených na filmovém festivalu v Cannes, včetně kontroverzního filmu Emilia Pérez. Odvážný krok vstoupit do světa filmu potvrzuje usilovnou snahu brandů rozšířit svůj vliv za hranice módy.

    Kvalita nad kvantitou. Saint Laurent nechce točit jen trháky

    Dlouholetý kreativní ředitel proslulého módního domu Anthony Vaccarello založil Saint Laurent Productions relativně nedávno, a to v roce 2023. Samotný návrhář pak dokonce na filmovou divizi dohlíží a stará se o její chod a umělecké směřování. Značka Saint Laurent se tak může pyšnit statusem vůbec prvního módního domu s kompletní a nezávislou produkční společností.

    Zdroj: Saint Laurent Productions

    K založení designéra přivedla osobní vášeň a obdiv k filmu, jež pěstoval od mládí, kdy pro něj příběhy na plátně představovaly snový únik z reality. Vlastní produkce je navíc účinným způsobem, jak zaujmout a odlišit Saint Laurent od konkurentů. Pro kreativního ředitele je také důležité finančně podporovat kvalitní snímky, jež nemusí nutně vyhovovat přísným komerčním kritériím.

    Saint Laurent Productions dominovala na Oscarech. Emilia Pérez získala 13 nominací

    Společnost Saint Laurent Productions si už stihla připsat na konto jeden z nejdiskutovanějších a možná i nejkontroverznějších filmů letošního roku, snímek Emilia Pérez, z dílny režiséra Jacquese Audiard. Muzikálový thriller s obsazením takových hereckých jmen, jako jsou Karla Sofía Gascón, Zoe Saldaña nebo Selena Gomez, servíruje divákům příběh šéfa drogového kartelu, který se rozhodne skoncovat se svým byznysem a změnit pohlaví.

    Film Emilia Pérez bodoval již na loňském filmovém festivalu v Cannes a na letošních Oscarech vybojoval 13 nominací a jednu sošku za nejlepší původní píseň. Zoe Saldaña si navíc odnesla cenu za nejlepší herečku ve vedlejší roli. Pozitivní publicitu však potopila Karla Sofia Gascón poté, co se objevily její nenávistné tweety z minulosti. Veřejnost film zkritizovala za stereotypní a nepravdivé zobrazení mexického národa a kultury.

    Další snímek z dílny Saint Laurent měl premiéru na filmovém festivalu v Cannes již v roce 2023, jednalo se o krátký film s názvem Strange Way of Life. Western s talentovanými herci Pedrem Pascal a Ethanem Hawke v hlavních rolích sleduje love story dvou bývalých milenců, kteří se po dlouhých 25 letech znovu setkávají.

    Za zmínku stojí také mimořádně vizuálně působivý film Parthenope oscarového režiséra Paola Sorrentino, představený na loňském festivalu v Cannes. Dějem zasazeným do jižní Itálie nás provází herečka Celeste Dalla Porta, a to v roli Parthenope, jež nechce být pouhým objektem pomíjivé vnější krásy a vydává se na cestu sebepoznání.

    Zdroje: Saint Laurent Productions, CR Fashion Book, Seznam Zprávy, The Guardian, Instagram

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Saint Laurent objevuje neprobádané. Módní dům odstartoval filmovou produkci

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kreativní ředitel módního domu Saint Laurent, Anthony Vaccarello, spojil dvě francouzské kulturní obsese, módu a film. V roce 2023 založil produkční společnost Saint Laurent Productions, která už má na svém kontě několik snímků uvedených na filmovém festivalu v Cannes, včetně kontroverzního filmu Emilia Pérez. Odvážný krok vstoupit do světa filmu potvrzuje usilovnou snahu brandů rozšířit svůj vliv za hranice módy.

    - Reklama -

    Kvalita nad kvantitou. Saint Laurent nechce točit jen trháky

    Dlouholetý kreativní ředitel proslulého módního domu Anthony Vaccarello založil Saint Laurent Productions relativně nedávno, a to v roce 2023. Samotný návrhář pak dokonce na filmovou divizi dohlíží a stará se o její chod a umělecké směřování. Značka Saint Laurent se tak může pyšnit statusem vůbec prvního módního domu s kompletní a nezávislou produkční společností.

    Zdroj: Saint Laurent Productions

    K založení designéra přivedla osobní vášeň a obdiv k filmu, jež pěstoval od mládí, kdy pro něj příběhy na plátně představovaly snový únik z reality. Vlastní produkce je navíc účinným způsobem, jak zaujmout a odlišit Saint Laurent od konkurentů. Pro kreativního ředitele je také důležité finančně podporovat kvalitní snímky, jež nemusí nutně vyhovovat přísným komerčním kritériím.

    - Reklama -

    Saint Laurent Productions dominovala na Oscarech. Emilia Pérez získala 13 nominací

    Společnost Saint Laurent Productions si už stihla připsat na konto jeden z nejdiskutovanějších a možná i nejkontroverznějších filmů letošního roku, snímek Emilia Pérez, z dílny režiséra Jacquese Audiard. Muzikálový thriller s obsazením takových hereckých jmen, jako jsou Karla Sofía Gascón, Zoe Saldaña nebo Selena Gomez, servíruje divákům příběh šéfa drogového kartelu, který se rozhodne skoncovat se svým byznysem a změnit pohlaví.

    Film Emilia Pérez bodoval již na loňském filmovém festivalu v Cannes a na letošních Oscarech vybojoval 13 nominací a jednu sošku za nejlepší původní píseň. Zoe Saldaña si navíc odnesla cenu za nejlepší herečku ve vedlejší roli. Pozitivní publicitu však potopila Karla Sofia Gascón poté, co se objevily její nenávistné tweety z minulosti. Veřejnost film zkritizovala za stereotypní a nepravdivé zobrazení mexického národa a kultury.

    Další snímek z dílny Saint Laurent měl premiéru na filmovém festivalu v Cannes již v roce 2023, jednalo se o krátký film s názvem Strange Way of Life. Western s talentovanými herci Pedrem Pascal a Ethanem Hawke v hlavních rolích sleduje love story dvou bývalých milenců, kteří se po dlouhých 25 letech znovu setkávají.

    Za zmínku stojí také mimořádně vizuálně působivý film Parthenope oscarového režiséra Paola Sorrentino, představený na loňském festivalu v Cannes. Dějem zasazeným do jižní Itálie nás provází herečka Celeste Dalla Porta, a to v roli Parthenope, jež nechce být pouhým objektem pomíjivé vnější krásy a vydává se na cestu sebepoznání.

    Zdroje: Saint Laurent Productions, CR Fashion Book, Seznam Zprávy, The Guardian, Instagram

    ― Reklama ―

    Pánskou módu čeká revoluce. Žabky přechází z pláže na módní mola

    Klasická letní obuv získala upgrade. Uplynulé pánské módní přehlídky posunuly žabky na novou úroveň. Ty se tak kromě pláží mohou nově těšit na procházky po městě, či dokonce červeném koberci. Letošní i příští pánský letní šatník se bez nich proto neobejde. Populární obuv do své nabídky zařadily také značky jako The Row, Louis Vuitton či Prada.

    #SkinnyTok se zákazem nezmizel. Tvůrci vesele estetizují nezdravou štíhlost

    TikTok sice #SkinnyTok zakázal, ale obsah nabádající k nezdravé štíhlosti z platformy nezmizel. I za dalšími často nevinnými hashtagy se skrývá tlak přiblížit se tělesnému ideálu. Kult štíhlosti nahradil roky prosazovanou „body positivity“. Problém mohou představovat mimo jiné i léky používané na hubnutí, jako je třeba Mounjaro. Je proto důležité k obsahu, který na sociálních sítích vidíme, přistupovat kriticky.

    Jednoho chrání, druhé ničí. Jak vybrat efektivní eco-friendly SPF

    Krémy s SPF patří mezi nepostradatelné letní pomocníky. Navzdory jejich ochraně ovšem mnohé z nich představují nebezpečí pro mořské rostliny a živočichy. Využívané chemické ingredience přispívají k bělení korálů a narušují rozmnožování ryb. Naučte se letos v létě rozpoznat SPF, které oceníte nejen vy, ale také už tak ohrožené životní prostředí.

    Milán píše historii. Tamní týden módy odhalí očekávané módní premiéry

    Letošní podzimní týdny módy patří mezi jedny z nejzásadnějších v historii. Přes více než 10 módních domů totiž odhalí debuty svých nových kreativních ředitelů či ředitelek. Výjimkou není ani fashion week v Miláně. Italská metropole představí premiéry značek Versace, Jil Sander, Bottega Veneta a Gucci. Oslaví navíc 50. výročí Giorgio Armani.

    Burberry nadále modernizuje. Slaví nové ambasadory a perfektní marketing

    Burberry má za sebou turbulentní období, ale vše nasvědčuje tomu, že britský grál módy znovu našel svůj směr, a hlavně styl. Po změnách ve vedení a oznámení vzniku vlastní galerie, která má být otevřena v roce 2027, je vidět, že módní dům neplánuje jen „kosmetické“ úpravy. Zahájil komplexní a promyšlený proces modernizace, který má hlavu a patu a přináší výsledky, jež jsou vidět i cítit.

    Nenechte se rušit. Léto volá po odpočinku u populárních seriálů

    Léto není čas jen na cesty do dalekých krajin a odpoledne strávená na koupališti. Jedná se o perfektní období pro odpočinek dle vlastního gusta. Ať už chcete využít deštivá odpoledne, nebo si jen dopřát vytoužené vypnutí před televizí, čeká na vás seznam populárních seriálů. Letní měsíce vítají návrat osvědčených titulů i úplné nováčky.

    Kolekce bez jména i příběhu. Ashi Studio nepotřebuje storytelling

    Ve vznešených prostorách Musée de la Monnaie, kde stěny nesou paměť minulosti a stropy dýchají luxusem, se odehrála přehlídka, jež definuje novou úroveň módního vnímání. Bez názvu, bez vysvětlení, bez příběhu. Ashi Studio odhalilo podzimní couture kolekci jako ztělesnění mlčení, v němž zaznívá vše podstatné. Každý look přicházel pomalu, doprovázen jen jemným vyprávěním a dramatickou orchestrální kompozicí. 

    Gaby Solis i Bree Van De Kamp se vrací. Zoufalé manželky čeká pokračování

    Kultovní Wisteria Lane se opět probouzí k životu. Společnost Onyx Collective chystá seriál inspirovaný hitem Zoufalé manželky, tentokrát pod názvem Wisteria Lane. O návratu původních hereček se ale pouze spekuluje. Účast nepotvrdila Eva Longoria, Marcia Cross ani Teri Hatcher. Místo pokračování nás tak čeká fresh kapitola s novou sestavou sousedek.

    Je libo čerstvé pečivo? Gurmánské parfémy dobývají svět i naše smysly

    Teplý croissant, čerstvě upečený chléb s máslem nebo kousek narozeninového dortu. Vůně pečiva je jedním z nejvýraznějších parfémových trendů letošního roku. Symbolizuje totiž klid, pohodu a návrat do dětství. V době, kdy je jídlo často spojováno s přehnanou sebekontrolou, přichází hřejivé vůně jako něžná útěcha. Jaké parfémy stojí za zkoušku?

    Bílé tenisky na červeném koberci? Je to nerespekt a jednoznačné faux pas

    Na filmovém festivalu v Karlových Varech se rok co rok opakuje zvláštní fenomén. Slavnostní delegace přicházející na premiéry působí stylisticky poněkud nesourodě. Zatímco hlavní hvězdy září ve velké večerní, střihači filmů občas jen v šortkách a nazouvácích. Nejvíce ale zaráží jiná kombinace: honosná róba a bílé tenisky. Co si o tom myslíme v redakci?

    Paříž má předběžný rozvrh. Její podzimní fashion week přetéká debuty

    S postupem léta roste rovněž očekávání módní scény. Zářijové týdny módy představí hned několik důležitých debutů. A zdá se, že většinu z nich odhalí Paříž. Pořadatel tamního fashion weeku, Fédération de la Haute Couture de la Mode, zveřejnil ve čtvrtek předběžný kalendář, dle něhož akce odhalí na devět premiér nových kreativních ředitelů.

    Jak přežít tropy s elegancí? Ovládněte business dresscode i v létě

    Slunce pálí už od rána a vy víte, že vás čeká den v kanceláři. Kombinace, která v letních měsících dokáže potrápit i ty nejstylovější jedince. I v létě ale můžete zazářit s business outfity, které budou zároveň lehké a elegantní. Stačí sáhnout po správných materiálech a s několika nadčasovými kousky snadno vytvoříte vlastní letní capsule wardrobe.

    Personal branding není jen pro celebrity. Staňte se ikonou své sociální bubliny

    Být zapamatovatelný je v dospělém světě silnou zbraní. Cokoliv, v čem jste dobří, se může stát vaším poznávacím znamením. Pomůže vám v tom i takzvaný personal branding. Trend, rezonující hlavně na sociální síti TikTok, se stává nástrojem osobního projevu a může pracovat ve váš prospěch. Styl totiž sahá daleko za pouhé hranice módy.

    Móda v kostce: Kendall Jenner září pro Prada a Londýn vystaví šatník Alžběty II.

    Módní dům Prada vydal kampaň pro letošní podzim, v níž mimo jiné záři i Kendall Jenner. Návrhářka Phoebe Philo odhalila svou čtvrtou kolekci a MM6 Maison Margiela obnovil spolupráci s Dr Martens. Londýn na jaře přivítá výstavu odhalující šatník královny Alžběty II. Značka American Eagle pak za svou ambasadorku jmenovala herečku Sydney Sweeney.

    Kylie Jenner poprvé pro Miu Miu. Podzimní kampaň boří genderové stereotypy

    Kde se archetypy potkávají se svěží perspektivou. I tak definuje Miu Miu kampaň pro letošní podzim a zimu názvem Feminities. Řada přepisuje tradiční genderové stereotypy a zažité představy o ženskosti. Kousky spojují jemnost spodního prádla s volnějším oblečením, typickým pro pánskou módu. Značka zapojila do kampaně výrazné osobnosti napříč obory, včetně Kylie Jenner, která s Miu Miu spolupracuje poprvé.

    New York zná svůj kalendář. Rýsuje obrysy fashion weeku pro jaro 2026

    Zástupci Council of Fashion Designers of America (CFDA), oficiálního pořadatele Newyorského týdnu módy, zveřejnili předběžný rozvrh očekávané události. Fashion week v polovině září představí kolekce pro jaro 2026. Svůj debut tentokrát odhalí devět návrhářů. Chybět naopak bude Marc Jacobs, Ralph Lauren, Thom Browne nebo Willy Chavarria.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―