Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Módní značka Naked Cashmere se k příležitosti Dnu matek rozhodla vydat speciální kampaň. Spolupracovat se proto rozhodla s nastávající maminkou a herečkou Rumer Willis. Společně tak vzdávají hold nejen mateřství, ale i kvalitnímu a organickému kašmíru.

    Nová kašmírová kolekce společnosti Naked Cashmere zahrnuje svetry, kardigany i pohodlné kalhoty na doma. Jednotlivé kousky mají být vhodné pro nošení před, během i po těhotenství. Představila je proto těhotná herečka a modelka Rumer Willis. Se značkou spolupracuje už dlouhodobě, byla proto pro nafocení související kampaně jasnou volbou. Oslavovat má totiž zároveň blížící se Den matek. K zakoupení budou návrhy začátkem května.

    „Je perfektním reprezentací moderní ženy, která si cení udržitelnosti, etické produkce, všestrannosti i jednoduché elegance,“ okomentovala výběr modelky šéfka Naked Cashmere Patti Cazzato. Herečka očekává miminko se svým přítelem Derekem Richardem Thomas. Na vnouče se proto může těšit herec Bruce Willis, tedy otec Rumer. Spolupracovat pak hodlá herečka s Naked Cashmere i v budoucnosti.

    Starat se bude například o další mini kolekce pro matky nebo miminka. V současné kampani se prozatím objevuje v několika pózách a různých stylech. Na jedné z fotografií nafocených Zoey Grossman sedí například na zemi zahalená do několika šálů a dek. Další ji zase zobrazuje stojící s rukama v kapsách v tmavém rozepnutém svetru bez trička a ladících tmavých volných kalhotách.

    Za svoji lásku ke kašmíru vděčím svému otci. Jako malá jsem mu kradla svetry, míní Willis

    Módní společnost Naked Cashmere zaujala známou herečku také díky svému závazku k udržitelnosti a vysoce kvalitním materiálům. Používá totiž originální kašmír přímo z Mongolska. „Jsem si při těhotenství velice vědomá materiálů, látek a věcí, kterými se obklopuji. Jaké mám v domě, na sobě, i jaké budou kolem mého dítěte,“ doplnila Willis v rozhovoru pro server People. Proto se podle svých slov snaží zaměřit na organické značky.

    Zároveň herečka sdílela svou lásku ke kašmíru, kterou si vybudovala už v dětství. Vyprávěla totiž o tom, jak jako malá kradla kašmírové svetry ze skříně svému otci. „Musím tedy za svůj vztah k tomuto materiálu vinit jeho,“ popsala se smíchem Willis. Z toho důvodu se také dle svých slov snažila s vedením Naked Cashmere najít způsob, jak propojit mateřství a luxusní kašmír. Společnost pak kolekci pro miminka chystá vydat příští rok na jaře.

    Zdroj: WWD, Page Six, People, Twitter, Instagram

    Rumer Willis se zahalila do kašmíru. V kampani Naked Cashmere oslavuje mateřství

    Luxusní hotel Lowell vítá jaro čajovým dýchánkem. Na pomoc si přizval módní dům Dior

    Značka Dior je známá nejen svými dech beroucími návrhy, ale také jedinečnými sety špičkového nádobí. Ve svých jarních čajových dýcháncích je nyní hodlá využít luxusní newyorský hotel Lowell. Zaměří se na kolekci Lily of the Valley, odkazující na oblíbenou květinu Christiana Dior.

    Náboženství jako nesmrtelný zdroj inspirace. Návrhářům nedává spát křesťanství, ani starověká symbolika

    Ačkoliv byste se divili, móda a náboženství si jdou ruku v ruce. Bylo tomu tak ještě několik generací zpět. Církev a jiná náboženská centra určovaly "trendy" takřka ve všem, tedy i v dobovém odívání. V novodobých dějinách jsme ale náboženskou tematiku uchopili zcela jinak. Ukrýváme v ní symboliku, vyjadřujeme skrze ni kontroverzi a vyvoláváme ovace i rozepři. 

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.