Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jedním ze způsobů, jak pozorovat úspěch značek je za pomocí jejich dosahu na sociálních sítích. Právě na nich poutají své zákazníky, a to pomocí trendy postů, speciálních kampaní i spoluprací se slavnými influencery. S podobnou strategií za měsíc říjen uspěla především společnost Sephora, R.e.m. Beauty nebo Rare Beauty.

    I když na říjen už zůstaly pouze vzpomínky v podobě spadaného suchého listí, známé beauty společnosti na něj stále upírají zrak. Až do současnosti totiž očekávaly hodnocení toho, jak se jim v podzimním měsíci dařilo na sociálních sítích. Jedná se totiž o důležité měřítko jejich dosahu. Mezi brandy, které se mohou tentokrát více než radovat patří Sephora, R.e.m. Beauty či Rare Beauty.

    Zdroj: R.e.m. Beauty

    Prokázal to nejnovější žebříček zveřejněný platformou, zaměřenou na na influencer marketing, Traackr. Zdá se pak, že všechny společnosti spojuje stejný jmenovatel. Nebály se totiž naplno se ponořit do zásadních kulturních momentů. Například zpěvačka Ariana Grande, stojící za R.e.m. Beauty, propojila produkty za pomocí spolupráce s Universal Pictures se svým nejnovějším filmem Wicked.

    Sephora dosáhla svého prvního místa na seznamu Traackr o něco jiným způsobem. Tradičně totiž svou angažovanost na sociálních sítích postavila na influencerech. Za říjen ji tak zmínilo na sedm tisíc z nich, průměrná hodnota tohoto čísla přitom běžně dosahuje 1 530. Ze stejného důvodu slavila i značka Rare Beauty, která dosáhla čtvrtého místa. Oslovila totiž na tři tisíce influencerů.

    Zdroj: Rare Beauty

    Některé make-up brandy influencery nepotřebují. Stačí jim záře jejich majitelek

    Naopak některé značky, jako zmíněná R.e.m. Beauty, stojí na slávě svých zakladatelů. Podobně funguje i Skkn od Kim Kardashian, která si vybojovala šesté místo, a to navzdory tomu, že s influencery téměř nespolupracovala. Maybelline New York, pyšnící se devátou pozicí, pak pro kampaně využil mainstream událostí, jako je New York City Maraton či World Mental Health Day.

    @theglownarrative Some of these are painfully underrated @Milani Cosmetics @Colleen Rothschild Beauty @Westman-Atelier @rhode skin @Experiment Beauty @Rare Beauty @maccosmetics #makeup #skincare #makeupreview #CRPartner #skincarereview ♬ original sound – hannah campbell

    Mezi další úspěšné beauty společnosti sociálních sítí patřily v říjnu L’Oréal Paris, Ulta Beauty, Colourpop, E.l.f. Cosmetics nebo Huda Beauty. Uplynulý měsíc zaznamenal také další úspěšné produktové nováčky, jako je například sytě červená rtěnka Celine Rouge Triomphe nebo trendy burgundy tužka na rty a na oči z dílny Hermès. A jaké make-up kousky si nedávno získaly vaše srdce?

    Zdroje: WWD, W Magazine, NSS G-Club, Instagram TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Říjen zná své make-up favority. Na vrchol sociálních sítí vyšplhala Sephora i R.e.m. Beauty

    Jedním ze způsobů, jak pozorovat úspěch značek je za pomocí jejich dosahu na sociálních sítích. Právě na nich poutají své zákazníky, a to pomocí trendy postů, speciálních kampaní i spoluprací se slavnými influencery. S podobnou strategií za měsíc říjen uspěla především společnost Sephora, R.e.m. Beauty nebo Rare Beauty.

    - Reklama -

    I když na říjen už zůstaly pouze vzpomínky v podobě spadaného suchého listí, známé beauty společnosti na něj stále upírají zrak. Až do současnosti totiž očekávaly hodnocení toho, jak se jim v podzimním měsíci dařilo na sociálních sítích. Jedná se totiž o důležité měřítko jejich dosahu. Mezi brandy, které se mohou tentokrát více než radovat patří Sephora, R.e.m. Beauty či Rare Beauty.

    Zdroj: R.e.m. Beauty

    Prokázal to nejnovější žebříček zveřejněný platformou, zaměřenou na na influencer marketing, Traackr. Zdá se pak, že všechny společnosti spojuje stejný jmenovatel. Nebály se totiž naplno se ponořit do zásadních kulturních momentů. Například zpěvačka Ariana Grande, stojící za R.e.m. Beauty, propojila produkty za pomocí spolupráce s Universal Pictures se svým nejnovějším filmem Wicked.

    - Reklama -

    Sephora dosáhla svého prvního místa na seznamu Traackr o něco jiným způsobem. Tradičně totiž svou angažovanost na sociálních sítích postavila na influencerech. Za říjen ji tak zmínilo na sedm tisíc z nich, průměrná hodnota tohoto čísla přitom běžně dosahuje 1 530. Ze stejného důvodu slavila i značka Rare Beauty, která dosáhla čtvrtého místa. Oslovila totiž na tři tisíce influencerů.

    Zdroj: Rare Beauty

    Některé make-up brandy influencery nepotřebují. Stačí jim záře jejich majitelek

    Naopak některé značky, jako zmíněná R.e.m. Beauty, stojí na slávě svých zakladatelů. Podobně funguje i Skkn od Kim Kardashian, která si vybojovala šesté místo, a to navzdory tomu, že s influencery téměř nespolupracovala. Maybelline New York, pyšnící se devátou pozicí, pak pro kampaně využil mainstream událostí, jako je New York City Maraton či World Mental Health Day.

    @theglownarrative Some of these are painfully underrated @Milani Cosmetics @Colleen Rothschild Beauty @Westman-Atelier @rhode skin @Experiment Beauty @Rare Beauty @maccosmetics #makeup #skincare #makeupreview #CRPartner #skincarereview ♬ original sound – hannah campbell

    Mezi další úspěšné beauty společnosti sociálních sítí patřily v říjnu L’Oréal Paris, Ulta Beauty, Colourpop, E.l.f. Cosmetics nebo Huda Beauty. Uplynulý měsíc zaznamenal také další úspěšné produktové nováčky, jako je například sytě červená rtěnka Celine Rouge Triomphe nebo trendy burgundy tužka na rty a na oči z dílny Hermès. A jaké make-up kousky si nedávno získaly vaše srdce?

    Zdroje: WWD, W Magazine, NSS G-Club, Instagram TikTok

    ― Reklama ―

    Není modeling jako modeling. Na co si dát pozor před vstupem do agentury?

    Modeling je pro mnoho lidí lákavý svět plný lesku, cestování a tváří na obálkách časopisů. Za blyštivými fotografiemi se ale často skrývá tvrdý byznys, ve kterém se nováčci mohou snadno spálit. Než tedy kývnete na nabídku první agentury, je dobré vědět, co je standard, co už je podezřelé a na jaké detaily se ve smlouvě zaměřit. Správná příprava a informovanost vám mohou ušetřit nejen peníze, ale i nervy a reputaci.

    Armani Beauty ovládne Benátky. Filmové hvězdy přivítá v Cinema Club

    Beauty odnož módního domu Giorgio Armani už po osmé dorazí do Benátek jako oficiální sponzor tamního filmového festivalu. I letos si přichystala několik vysoce očekávaných událostí. Poprvé mezi ně patří také luxusní Cinema Club, tedy prostor, kde se hvězdy a přátelé značky mohou potkávat mezi zastávkami na červeném koberci.

    Čas si vybavit podzimní šatník. Přidejte volány a okořeňte ho kožešinou

    Jestliže nadšeně vyhlížíte back to school nákupy, pomalu se blíží váš čas. Pokud váš podzimní šatník potřebuje nový vítr, inspirujte se u nejslavnějších značek. Letos přináší trendy z minulosti i horké novinky, razící si cestu do městských ulic. Jestli na vás nakupovací nálada nepřišla, nezoufejte. Většinu poskládáte i z kousků, které již vlastníte.

    S podzimem přichází Slavic Girl estetika. Masivní trend vznikl na TikToku

    Podzim má zvláštní schopnost vyvolat nostalgii a touhu po něčem intenzivnějším, a právě v tomhle období na TikToku opět exploduje fenomén Slavic Girl. Trend evokuje módu, ale i atmosféru. Představte si zasněžené ulice, lampy s oranžovým světlem a ženu zahalenou v dlouhém kožichu, která se pohybuje, jako by patřila k filmovým ikonám staré Moskvy či Varšavy. Působí drsně, ale zároveň neodolatelně.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    My Oxford Year vzbudil módní vlnu zájmu. Preppy styl však není novinkou

    Jakmile Netflix ohlásí nový film s romantickou zápletkou v univerzitním prostředí, vypukne panika. Na filmech s podkresem britských vysokých škol a zapovězenou láskou zkrátka něco je. Není proto divu, že i módní kousky využité v těchto snímcích se pravidelně derou na vrchol oblíbenosti. Nadčasový anglický preppy styl je tak opět v popředí.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Elegance a pohodlí v jednom. Loafers budou u pánů bodovat i příští rok

    Z rybářských vesnic v Norsku přes univerzitní kampusy až na přehlídková mola. Klasické loafers přinášejí do každého outfitu elegantní a uhlazený vzhled a zároveň pomáhají zachovat nenucený šarm. Dokazují, že jednoduché a nadčasové slip-on boty mají sílu obstát opravdu v každé době. V pánské módě proto zůstanou i příští rok.

    Louis Vuitton píše novou kapitolu. Uvádí svou první make-up řadu

    Další ze slavných módních domů vkročí na pole luxusní kosmetiky. Louis Vuitton oznámil plány na vydání vlastní make-up řady La Beauté před půl rokem. Koncem srpna však odhalí své první produkty, na kterých spolupracoval s věhlasnou maskérkou Pat McGrath. Patří mezi ně na 55 odstínů rtěnek, 10 hydratačních balzámů a osm paletek očních stínů.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―