Více

    ― Reklama ―

    Herečka, modelka, spisovatelka a umělkyně Julia Fox označuje samu sebe za „renesanční ženu“. Kromě řady kreativních projektů totiž zaujala svět i svým jedinečným módním stylem. Jako jedna z mála populárních „It girls“ vytváří originální looky, často nebezpečně, ovšem hravě, balancující na hranici kontroverze a opravdového vkusu.

    Julia Fox si omotala módní svět kolem prstu. Bez ní by se současná pop-kulturní scéna zkrátka neobešla. Možná jste oblíbenou „It girl“ zahlédli na sociálních sítích, zapamatovali si ji z filmu Uncut Gems nebo ji poprvé spatřili v loňském klipu 360 Charlie XCX. Pravděpodobné ovšem je, že vaší pozornosti neutekla. Samozvaná „renesanční žena“ totiž dobývá odvětví módy, filmu i umění.

    Mnozí si herečku, modelku, umělkyni a spisovatelku často spojují s krátkou aférou, která ji vystřelila na přední stránky bulvárních magazínů. Začátkem roku 2022 totiž veřejnost zjistila, že chodí s rapperem Ye. Jejich vztah ovšem vydržel asi měsíc. Fox zpětně popsala, jak nepříjemně se kvůli slavnému hudebníkovi cítila. Razantně rovněž odmítla, aby zkušenost nadále definovala její kariéru.

    Zdroj: Reuters

    Už v roce 2019 totiž zazářila ve svém filmovém debutu, drama Uncut Gems. Ještě předtím však dobyla newyorskou scénu svým provokativním uměním a fotografiemi nebo působením jako domina. Nedávno také napsala memoár Down the Drain, ve kterém popisuje své chaotické dětství a dospívání strávené v klubech. Postupně se však stala také stálicí v současném módním světě.

    Pásky místo trička či příčesky na botách? Julia Fox nezná módní hranice

    Julia Fox prorazila nejen jako modelka, která se objevila i v kampaních Tiffany & Co., Diesel nebo Supreme, ale také jako módní ikona. I když sama titul „It girl“ odmítá, nedá se jí její vliv upřít. Módní scénu totiž dobývá outfity, vždy balancujícími mezi originálním vkusem a jistou kontroverzí. Do ulice se nebojí vyrazit s příčesky na botách, v pánských slipech nebo s pásky místo trička.

    @fashioninblood #juliafox #fashion#fashionstyle #style#outfit #nyc #nycstyle #streetstyle #viral #fyp ♬ khaos emerald by 9lives – :*

    Její looky zároveň nepůsobí samoúčelně, ale přesto zvládají vzbuzovat žádané emoce. Nezáleží přitom na tom, zda vás fotbalový dres přeměněný v rozevláté šaty, mini sukně z hodinek nebo průhledné korzety pobouří, nebo naopak nadchnou. Julia Fox zkrátka představuje na současné mainstreamové módní scéně, často zaplavené neoriginálními mikro trendy, závan čerstvého vzduchu.

    Zdroje: W Magazine, Byrdie, Today, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    „Renesanční žena“ Julia Fox vzkřísila módní scénu. Vkus propojuje s kontroverzí

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Herečka, modelka, spisovatelka a umělkyně Julia Fox označuje samu sebe za „renesanční ženu“. Kromě řady kreativních projektů totiž zaujala svět i svým jedinečným módním stylem. Jako jedna z mála populárních „It girls“ vytváří originální looky, často nebezpečně, ovšem hravě, balancující na hranici kontroverze a opravdového vkusu.

    - Reklama -

    Julia Fox si omotala módní svět kolem prstu. Bez ní by se současná pop-kulturní scéna zkrátka neobešla. Možná jste oblíbenou „It girl“ zahlédli na sociálních sítích, zapamatovali si ji z filmu Uncut Gems nebo ji poprvé spatřili v loňském klipu 360 Charlie XCX. Pravděpodobné ovšem je, že vaší pozornosti neutekla. Samozvaná „renesanční žena“ totiž dobývá odvětví módy, filmu i umění.

    Mnozí si herečku, modelku, umělkyni a spisovatelku často spojují s krátkou aférou, která ji vystřelila na přední stránky bulvárních magazínů. Začátkem roku 2022 totiž veřejnost zjistila, že chodí s rapperem Ye. Jejich vztah ovšem vydržel asi měsíc. Fox zpětně popsala, jak nepříjemně se kvůli slavnému hudebníkovi cítila. Razantně rovněž odmítla, aby zkušenost nadále definovala její kariéru.

    Zdroj: Reuters

    - Reklama -

    Už v roce 2019 totiž zazářila ve svém filmovém debutu, drama Uncut Gems. Ještě předtím však dobyla newyorskou scénu svým provokativním uměním a fotografiemi nebo působením jako domina. Nedávno také napsala memoár Down the Drain, ve kterém popisuje své chaotické dětství a dospívání strávené v klubech. Postupně se však stala také stálicí v současném módním světě.

    Pásky místo trička či příčesky na botách? Julia Fox nezná módní hranice

    Julia Fox prorazila nejen jako modelka, která se objevila i v kampaních Tiffany & Co., Diesel nebo Supreme, ale také jako módní ikona. I když sama titul „It girl“ odmítá, nedá se jí její vliv upřít. Módní scénu totiž dobývá outfity, vždy balancujícími mezi originálním vkusem a jistou kontroverzí. Do ulice se nebojí vyrazit s příčesky na botách, v pánských slipech nebo s pásky místo trička.

    @fashioninblood #juliafox #fashion#fashionstyle #style#outfit #nyc #nycstyle #streetstyle #viral #fyp ♬ khaos emerald by 9lives – :*

    Její looky zároveň nepůsobí samoúčelně, ale přesto zvládají vzbuzovat žádané emoce. Nezáleží přitom na tom, zda vás fotbalový dres přeměněný v rozevláté šaty, mini sukně z hodinek nebo průhledné korzety pobouří, nebo naopak nadchnou. Julia Fox zkrátka představuje na současné mainstreamové módní scéně, často zaplavené neoriginálními mikro trendy, závan čerstvého vzduchu.

    Zdroje: W Magazine, Byrdie, Today, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Pánské tašky příští sezóny? Kraluje jim tradice a funkčnost

    Doba, kdy muž vystačil s kapsami, patří minulosti. Pánské tašky a především takzvané shoulder bags, se znovu hlásí o slovo. Na přehlídkách pro letošní podzim a zimu se objevily v tolika variacích, až působí spíše jako rozhodný návrat k základům než trend ve zkušební fázi. Zároveň však nepůsobí nostalgicky. V moderním čtení se z nich stává společník, který ví, co dělá. Designově, prakticky, i esteticky.

    Módní dům Viktor & Rolf zkoumá dualitu. Každá myšlenka má dvě strany

    Značka Viktor & Rolf opět stojí na hranici módy a konceptuálního umění. Její haute couture řada pro letošní podzim a zimu je vizuální manifestací duality. Dvou světů, jež se navzájem doplňují, zpochybňují a zrcadlí. Dvojice představila 15 černých outfitů ve dvou verzích. Jedna opulentní, přetékající barvami a dramatem, druhá naopak očištěná, strohá a minimalistická. Výsledek? Na 30 stejných a zároveň rozdílných looků.

    Móda v kostce: Rare Beauty má parfém a Victoria’s Secret se vrací na runway

    Selena Gomez posouvá svou značku Rare Beauty na novou úroveň a vydává první řadu vlastní vůně. Dario Vitale nepředstaví svůj debut pro Versace pomocí klasické show, ale prezentace. Na runway se naopak na podzim vrátí andílci Victoria's Secret. Moncler Grenoble zase s příští přehlídkou zamíří do Aspenu. Skupina Kering bojuje s propadem zisků.

    Trend, který vás posadí na zadek. Booty beauty pečuje o běžně skryté partie

    Trendy mají jedinečnou schopnost šokovat. Ať už se jedná o plyšáky Labubu zavěšené na designerských kabelkách, aplikaci lososího spermatu na obličej, či populární módu bez kalhot, internet čas od času vynoří opravdové lahůdky. Aktuálním adeptem je takzvaná booty beauty, tedy virální druh kosmetiky specializující se na zadek.

    Jak přežít tropy s elegancí? Ovládněte business dresscode i v létě

    Slunce pálí už od rána a vy víte, že vás čeká den v kanceláři. Kombinace, která v letních měsících dokáže potrápit i ty nejstylovější jedince. I v létě ale můžete zazářit s business outfity, které budou zároveň lehké a elegantní. Stačí sáhnout po správných materiálech a s několika nadčasovými kousky snadno vytvoříte vlastní letní capsule wardrobe.

    Personal branding není jen pro celebrity. Staňte se ikonou své sociální bubliny

    Být zapamatovatelný je v dospělém světě silnou zbraní. Cokoliv, v čem jste dobří, se může stát vaším poznávacím znamením. Pomůže vám v tom i takzvaný personal branding. Trend, rezonující hlavně na sociální síti TikTok, se stává nástrojem osobního projevu a může pracovat ve váš prospěch. Styl totiž sahá daleko za pouhé hranice módy.

    Móda v kostce: Kendall Jenner září pro Prada a Londýn vystaví šatník Alžběty II.

    Módní dům Prada vydal kampaň pro letošní podzim, v níž mimo jiné záři i Kendall Jenner. Návrhářka Phoebe Philo odhalila svou čtvrtou kolekci a MM6 Maison Margiela obnovil spolupráci s Dr Martens. Londýn na jaře přivítá výstavu odhalující šatník královny Alžběty II. Značka American Eagle pak za svou ambasadorku jmenovala herečku Sydney Sweeney.

    Messy girl era is back a čísla jsou na její straně. Béžová a pilates už lidi nudí

    Uhlazené účesy, skleněná pleť a outfity v odstínu ovesného mléka. Tak vypadaly trendy poslední doby, jejichž hlavní ikonou byla influencerka Hailey Bieber a právem tak získala odznáček "it girl". Clean girl era ale upadá a místo ní nastupuje takzvaná messy girl era. Společnost se v preferencích otáčí a lidé zjišťují, že chtějí život opravdu žít.

    Kylie Jenner poprvé pro Miu Miu. Podzimní kampaň boří genderové stereotypy

    Kde se archetypy potkávají se svěží perspektivou. I tak definuje Miu Miu kampaň pro letošní podzim a zimu názvem Feminities. Řada přepisuje tradiční genderové stereotypy a zažité představy o ženskosti. Kousky spojují jemnost spodního prádla s volnějším oblečením, typickým pro pánskou módu. Značka zapojila do kampaně výrazné osobnosti napříč obory, včetně Kylie Jenner, která s Miu Miu spolupracuje poprvé.

    New York zná svůj kalendář. Rýsuje obrysy fashion weeku pro jaro 2026

    Zástupci Council of Fashion Designers of America (CFDA), oficiálního pořadatele Newyorského týdnu módy, zveřejnili předběžný rozvrh očekávané události. Fashion week v polovině září představí kolekce pro jaro 2026. Svůj debut tentokrát odhalí devět návrhářů. Chybět naopak bude Marc Jacobs, Ralph Lauren, Thom Browne nebo Willy Chavarria.

    Nebaví vás Paříž, ani Miláno? Stockholm jako módní mekka severu

    Když se řekne hlavní město módy, většina z nás si automaticky vybaví lesk pařížských butiků na Rue Saint-Honoré, pompézní Galleria Vittorio Emanuele v Miláně nebo ikonické módní centrum Bergdorf Goodman v New Yorku. Ale co když vám řekneme, že skutečný klenot současné módy se skrývá o něco více na sever. A to mezi švédskými ostrovy, pod blankytným nebem Stockholmu?

    Brad Pitt se chce bavit. Herec překvapil hravou změnou stylu

    Zdá se, že na pánské módní scéně opět zazářila zhaslá hvězda. Jednašedesátiletý herec Brad Pitt v několika nedávných outfitech odhalil překvapivou změnu stylu. Klasické černé obleky a kousky ve stylu tichého luxusu vyměnil za různorodé textury, výrazné barvy a hravé kombinace. Proměnu má na svědomí mimo jiné i stylista Taylor McNeill.

    TikTok jako chytrá reklama. Beauty značkám přináší organický růst

    Platforma Spate vysledovala 10 nejpopulárnějších beauty značek, které za uplynulý rok na sociální síti TikTok zaznamenaly organický růst. Jedná se o pozornost, kterou společnosti nezískávají skrze domluvené spolupráce či placené reklamy. Uživatelé o nich jen často mluví nebo je doporučují svým sledujícím, čímž kolem nich vytvářejí potřebný "hype".

    Tajné chodby, dva miliony jahod a fresh móda. Wimbledon už dávno není jen o sportu

    Wimbledon nikdy nebyl jen o pouhém tenisu. Každý rok se travnaté kurty v londýnském All England Clubu promění v dokonalý mikrosvět s vlastními pravidly. Kromě sportovního utkání, které se řadí mezi nejdůležitější v celém roce, se jedná také o důležitou módní přehlídku a průvod mnohých tradic. Dokonce i svačina je tu ikonickým zážitkem.

    Burberry slaví známky obnovy. Značka zaznamenala zlepšující se prodeje

    Módní dům Burberry už několik sezón bojuje s nízkými prodeji a klesající poptávkou. Před rokem proto do pozice ředitele dosadil Joshe Shulman, jenž pro značku vypracoval plán na obnovu. Zdá se, že jeho snaha vrátit se zpět k britským kořenům a ikonickým produktům se vyplácí. Burberry zaznamenal ve druhém čtvrtletí zlepšující se prodeje.

    Digitální detox je nový luxus. Offline zóna může vyrůst i uvnitř bytu

    Ačkoliv jsou technologie nedílnou součástí každodenního života i práce, občas je zvuk notifikací hlasitější než vlastní myšlenky. Offline zóna ve chvíli přehlcení přichází jako symbol luxusu. Režim nerušit už není jen o vypnutí telefonu. Ideálně by měl být váš zasloužený oddych spojený s místem, kde se digitální svět na chvíli úplně zastaví.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―