Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Současný trend známý jako quiet luxury se nadále těší velké popularitě. Nejnovější data platformy Joor totiž prokázala, že maloobchody od začátku roku nakupují čím dál méně oblečení s logy. Vyhledávání klíčových slov spojených s trendem je rovněž mnohem častější.

    Když sociálním sítím a médiím začala dominovat debata o termínu quiet luxury, převládaly názory, že by se mohlo jednat o pouhý přechodný trend. Nejnovější statistiky platformy Joor ovšem poukazují na to, že by mohl styl v oblibě zůstat mnohem déle. Její data totiž zaznamenala nárůst v online vyhledávání výrazů jako „quiet luxury“, „stealth wealth“ nebo „old money style“.

    Populární je pak minimalistický look především mezi zákazníky v Severní Americe a Evropě. Neznamená to ovšem, že by milovníci módy vyřadili loga ze svých šatníků úplně. Už ovšem tolik nevyžadují jeho výrazné a do očí bijící podoby. Podle statistik firmy Joor navíc maloobchodníci v roce 2023 oproti stejnému období loňského roku nakoupili o 22 procent méně produktů s logem.

    „Pokles nakupování oblečení s logem je zřejmý především v Severní Americe. V tomto regionu ho maloobchody objednávaly o 43 procent méně,“ vysvětlili dále zástupci platformy Joor. Opačný trend ovšem vypozorovali v asijsko-pacifickém regionu. „V prvních měsících roku si nákupčí oproti stejnému období loňského roku vyžádali o osm procent více kousků s logy,“ doplnila firma.

    Trend quiet luxury je oblíbený kvůli současným seriálům i touze vyrovnat se nejbohatší vrstvě

    Nejčastěji si milovníci quiet luxury nové looky objednávali u značek jako The Row, Lemaire, John Lobb, Sease, Valextra nebo Johnstons of Elgin. Zmíněné módní společnosti totiž nabízejí minimalistické, ale kvalitní oblečení. Trend quiet luxury se totiž vyznačuje jednoduchou módou s dokonalými střihy z těch nejlepších materiálů. Mezi oblíbené kousky proto patří lehké halenky, saka, široké kalhoty do pasu nebo jednoduchá trička.

    Trend se v současnosti dostal do popředí módního světa hned z několika důvodů. Styl totiž nedávno zpopularizoval známý seriál Succession. Následně ho před kamerami předvedla herečka Gwyneth Paltrow při svém tiskem intenzivně sledovaném soudním řízení. Zároveň jeho obliba ale vychází z touhy vyrovnat se těm nejbohatším vrstvám společnosti. Ta totiž už po několik desítek let nosí „tichou“ módu, jejíž kvalitu poznají jenom ti ze stejné společenské vrstvy.

    Zdroj: Fashion United, Luxury Tribune, Washington Post, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Quiet luxury narůstá na oblibě. Milovníci módy i nadále odmítají loga

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Současný trend známý jako quiet luxury se nadále těší velké popularitě. Nejnovější data platformy Joor totiž prokázala, že maloobchody od začátku roku nakupují čím dál méně oblečení s logy. Vyhledávání klíčových slov spojených s trendem je rovněž mnohem častější.

    - Reklama -

    Když sociálním sítím a médiím začala dominovat debata o termínu quiet luxury, převládaly názory, že by se mohlo jednat o pouhý přechodný trend. Nejnovější statistiky platformy Joor ovšem poukazují na to, že by mohl styl v oblibě zůstat mnohem déle. Její data totiž zaznamenala nárůst v online vyhledávání výrazů jako „quiet luxury“, „stealth wealth“ nebo „old money style“.

    Populární je pak minimalistický look především mezi zákazníky v Severní Americe a Evropě. Neznamená to ovšem, že by milovníci módy vyřadili loga ze svých šatníků úplně. Už ovšem tolik nevyžadují jeho výrazné a do očí bijící podoby. Podle statistik firmy Joor navíc maloobchodníci v roce 2023 oproti stejnému období loňského roku nakoupili o 22 procent méně produktů s logem.

    „Pokles nakupování oblečení s logem je zřejmý především v Severní Americe. V tomto regionu ho maloobchody objednávaly o 43 procent méně,“ vysvětlili dále zástupci platformy Joor. Opačný trend ovšem vypozorovali v asijsko-pacifickém regionu. „V prvních měsících roku si nákupčí oproti stejnému období loňského roku vyžádali o osm procent více kousků s logy,“ doplnila firma.

    - Reklama -

    Trend quiet luxury je oblíbený kvůli současným seriálům i touze vyrovnat se nejbohatší vrstvě

    Nejčastěji si milovníci quiet luxury nové looky objednávali u značek jako The Row, Lemaire, John Lobb, Sease, Valextra nebo Johnstons of Elgin. Zmíněné módní společnosti totiž nabízejí minimalistické, ale kvalitní oblečení. Trend quiet luxury se totiž vyznačuje jednoduchou módou s dokonalými střihy z těch nejlepších materiálů. Mezi oblíbené kousky proto patří lehké halenky, saka, široké kalhoty do pasu nebo jednoduchá trička.

    Trend se v současnosti dostal do popředí módního světa hned z několika důvodů. Styl totiž nedávno zpopularizoval známý seriál Succession. Následně ho před kamerami předvedla herečka Gwyneth Paltrow při svém tiskem intenzivně sledovaném soudním řízení. Zároveň jeho obliba ale vychází z touhy vyrovnat se těm nejbohatším vrstvám společnosti. Ta totiž už po několik desítek let nosí „tichou“ módu, jejíž kvalitu poznají jenom ti ze stejné společenské vrstvy.

    Zdroj: Fashion United, Luxury Tribune, Washington Post, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Zázrak skrytý v pár kapkách vody. Toužíte-li po svěží pleti, bez pleťové vody se neobejdete

    Pleťové vody už dávno nejsou jen další zbytečný krok v pravidelné péči o pleť. Naopak, jsou jednou z nejdůležitějších součástí každodenní rutiny, která může výrazně zlepšit zdraví a vzhled vaší pokožky. Odhalte proto, jaké druhy těchto nepostradatelných pomocníků existují, pro koho jsou určení a jak mohou prospět.

    Milánský týden módy úspěšně zahájily show od Fendi a Marni. Fiorucci však neohromil

    Módními přehlídkami napěchované září pomalu vrcholí, a tak po New Yorku a Londýnu přišel na řadu také Milán. Očekávaný fashion week v italské metropoli odstartovaly bezchybné show módních domů Fendi či Marni. Na rozdíl od kolekce z dílny Fiorucci tak návštěvníky více než uspokojily.

    Překvapte svůj interiér. Design trendům vévodí nečekaná červená

    Červená barva má ve světě módy, beauty i designu své pevné místo. Dokáže rozjasnit no-makeup look nebo zvýraznit jinak monochromatický outfit. Svým kouzlem ovšem ovládá i interiérové trendy. Jak jinak vysvětlit, že sociální síť TikTok propadla teorii "unexpected red".

    Avantgardní alchymie mezi formou a funkcí. Heliot Emil halí módu do temnoty

    Už jste někdy viděli značku, která by vkusně propojila zdánlivě neslučitelné? Pokud ne, brand Heliot Emil představuje perfektní možnost, jak zkombinovat avantgardu, eleganci i moderní streetwear. Většina kousků je navíc laděna pouze do černé barvy, čímž značka nabírá na autentickém rázu.

    Michael Kors oživil eleganci 50. let. Skloubil ji s ostrostí „devadesátek“

    Při tvorbě své nejnovější kolekce otevřel návrhář Michael Kors dveře hned několika protikladným inspiracím. Jeho návrhy pro jaro a léto 2025 tak spojují eleganci 50. let minulého století, s o něco divočejšími "devadesátkami". Ruce si v jeho řadě podala také typická resort a městská móda.

    Pryč s nevkusnými dýňovými dekoracemi. Podzimní interiérové trendy diktují nadčasovost

    Podzim 2024 přináší do interiérů svěží vítr v podobě nových trendů, kombinujících nostalgii s moderní surovostí. Zaměřují se jak na útulnost, tak přirozenou nadčasovou osobitost. Pryč jsou proto časy klasických podzimních dekorací, jako jsou všudypřítomné nevkusné dýně nebo ozdoby do oken.

    Cica, zázračná ingredience korejské kosmetiky. Vyzkoušejte její účinky na vlastní kůži

    Cica, známá také jako pupečník asijský, je jedním z tajemných pokladů přírody, který si své místo v luxusní kosmetice získal zcela zaslouženě. Rostlina je v korejské péči o pleť doslova hvězdou a postupně si nachází cestu i na náš trh. Pleti vdechne nový život, zbaví ji vrásek a omezí citlivost nebo akné.

    Za hranicí běžně nositelného. Palomo Spain nezná genderové limity

    Značka Palomo Spain nikdy nešla s proudem. Od svého vzniku si buduje pozici jednoho z nejvýraznějších hráčů na poli androgynního módního světa, kde pohlaví nehraje roli a hranice slouží jen k tomu, aby se překračovaly. Společnost proto provokuje a oslavuje rozmanitost, ve které propojuje španělskou historii s moderním nadhledem.

    Trojice velikánů nadchla New York. Coach, Tory Burch a Carolina Herrera vítají jaro

    Za okny se na nás začíná mračit zatažená obloha a promáčené chodníky. Největší značky módního světa ovšem ve svých snových přehlídkách vítají nadcházející sezónu, tedy jaro a léto 2025. Sychravé počasí tak rozzářily svými kolekcemi plnými optimismu, hravosti a pochopení pro generaci Z.

    Nejpřekvapivější comeback letošního roku patří brožím. V popředí zůstanou i na podzim

    Pojem brož vyvolává hned několik asociací, současný trend mezi nimi však až do letošního roku nebyl. Návrat doplňků, často spojovaných spíše se staršími dámami než s aktuální módní scénou, tak letos opravdu zaskočil. Zdá se ovšem, že brože povládnou i nadcházejícímu podzimu.

    Ulice New Yorku pohltila móda. Překvapila svým optimismem i hravostí

    Září s sebou ve světě módy nese velká očekávání. Slavné módní domy v něm totiž odhalují kolekce, diktující trendy příštího jara a léta. Tento úkol v uplynulých dnech zaštítil New York, ve kterém řada fashion weeků startuje. Svá překvapivě optimistická díla představily značky jako Sandy Liang, Khaite, Alaïa, Prabal Gurung nebo Off-White.

    Slavné metropole zaplaví fashion weeky. Oči módní scény se však upírají na Paříž

    Pro někoho znamená září začátek školního roku nebo návrat do práce, módní svět v něm ale vidí nejdůležitější měsíc roku. Odehrávají se v něm totiž jedny z nejočekávanějších přehlídek. Letos to platí dvojnásob, jelikož zrak všech módních nadšenců se soustředí na Paříž.

    Glamour v Clam-Gallasově paláci. MBPFW předvedl „demure“ modely i perfektní street style

    Mercedes-Benz Prague Fashion Week 2024 v Clam-Gallasově paláci nabídl pohled na nejnovější tvorbu předních módních návrhářů, kteří přinesli nositelné kolekce, ale i zajímavé příběhy. Výjimečné show představili Alexandra Gnidiak a Valérie Jurčíková, Tomáš Němec, Hana Valtová v rámci Van Graaf Junior Talent nebo Balvin Couture.

    Seriál Sex ve městě oslavuje svůj comeback. Rozděluje generaci Z

    Na Netflix se před pár měsíci vrátil ikonický seriál Sex ve městě. Jeho comeback však vyvolal rozporuplné reakce. Rozdělil hlavně zástupce generace Z, kteří si na něj vytvořili rozdílné názory. Někteří na něm oceňují přátelství čtyř kamarádek i jejich módu a otevřené konverzace o sexu. Jiní ho považují za zastaralý propadák.

    Zájem o pánské návrhy Miu Miu rapidně narůstá. Dle TikToku zvyšují mužskou atraktivitu

    Značka Miu Miu, známá hravými a jemně provokativními kolekcemi, se opět vrací k pánským návrhům. I když se mužská konfekce objevuje jen v omezeném množství, stává se nečekaným masovým hitem, rezonujícím napříč sociálními sítěmi. Muži se navíc nebojí ani kombinací s ryze ženskými kousky, které přetváří na unisex. 

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―