Více

    ― Reklama ―

    Bezchybný lesk se v posledních měsících probojoval do všech koutů módního i beauty světa. Objevil se v podobě třpytivých flitrů a metalických odlesků, šťavnatých lesků na rty nebo perleťové pleti. Nyní se na sociální síti TikTok vynořil pod názvem glass hair. Beauty nadšenci tak usilují o to, aby jejich hříva odpovídala estetice quiet luxury.

    Už od začátku letošního roku bylo jasné, že se pozornost ze skin care posunula také na body a hair care. Mnohé značky tak začaly vydávat nové produkty usilující o zdravější i lépe vypadající vlasy. Módní influencerky se na ně rovněž zaměřily a zpopularizovaly například různé mašle nebo šátky do vlasů. Sociální síť TikTok si však fokus letošního roku vyložila jinak. Objevila novou obsesi s takzvanou glass hair estetikou.

    Populární hair care trend znamená přesně to, co jeho název napovídá. Jedná se o vlasy, které se lesknou tak, že připomínají luxusní zrcadlo. Skvěle tak zapadají do širšího trendu quiet luxury, který se až doposud držel hranic módního průmyslu. Hedvábné odlesky totiž vypadají přirozeně a nepotřebují přílišnou úpravu samotných vlasů. Stačí je vyfénovat, nanejvýš vyžehlit nebo jemně zvlnit.

    Cest ke glass hair existuje několik. TikTok však nedá dopustit na vlastní recept

    Glass hair trend pak mohou vyzkoušet v podstatě všichni. Nejlépe je však znatelný na spíše rovnějších nebo jemně zvlněných vlasech tmavších odstínů. Nenechte se ale odradit, na uplynulých slavnostních oceněních, jako je Oscar nebo Golden Globes, ho perfektně předvedly herečky Margot Robbie, Emma Stone nebo Amanda Seyfried. Každá z nich má přitom poměrně odlišné vlasy.

    Zdroj: Nuxe, Color Wow

    Způsobů, jak luxusního trendu dosáhnout existuje hned několik. Většina influencerek doporučuje používat hydratační masky a oleje, a to včetně těch určených na pokožku hlavy. Upozorňují také na potřebu pečlivého vymytí šamponu i kondicionéru. Perfektně fungují různé speciální spreje, dodávající onen vytoužený lesk. Naprostým miláčkem TikToku je univerzální olej od Nuxe i hair mist značky Color Wow.

    Zdroj: Silke London, Johnson’s

    Proti otravnému třepení pomáhají například i hedvábné gumičky nebo povlaky na polštáře. Uživatelé populární sociální sítě však nedají dopustit ještě na jeden trik, kterým se inspirovali u čínských influencerek. Používají totiž speciální masku od značky Shiseido s názvem Fino Premium Touch. Následně ji smíchají s dětským olejem společnosti Johnson’s. Zastoupit ho ale může i jiný kalitní olej na vlasy. Výsledkem má být nejen zdravá, ale hlavně lesklá hříva.

    @skincupid What pairs well with glass skin? Glass hair of course! We have been so intrigued by the viral hair mixture circulating Chinese social media platform Xiaohongshu. The result? Watch till the end to find out 👀 Would you give this a try? ✨ 💓 All the products are available at: www.skincupid.co.uk (worldwide shipping) The viral hair mask: SHISEIDO Fino Premium Touch Penetrating Essence Hair Mask (230g) Mix with this best selling hair serum: MISE EN SCENE Perfect Repair Hair Serum (80ml) Scalp scrub: AROMATICA Rosemary Scalp Scrub (165g) Shampoo: DAENG GI MEO RI Ki Gold Premium Shampoo (500ml) Conditioner: DAENG GI MEO RI Ki Gold Premium Treatment (500ml) #glasshair #shinyhair #shiseidohair #haircareroutine #hairmask #koreanhair #japanesehair #bouncyhair #xiaohongshuhairtutorial #shinyhairsecrets #hairtreatment ♬ Seven (feat. Latto) – Clean Ver. – Jung Kook & Latto

    Zdroje: Country and Town House, Evening Standard, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Quiet luxury dorazil do světa vlasové péče. TikTok uchvátil glass hair trend

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Bezchybný lesk se v posledních měsících probojoval do všech koutů módního i beauty světa. Objevil se v podobě třpytivých flitrů a metalických odlesků, šťavnatých lesků na rty nebo perleťové pleti. Nyní se na sociální síti TikTok vynořil pod názvem glass hair. Beauty nadšenci tak usilují o to, aby jejich hříva odpovídala estetice quiet luxury.

    - Reklama -

    Už od začátku letošního roku bylo jasné, že se pozornost ze skin care posunula také na body a hair care. Mnohé značky tak začaly vydávat nové produkty usilující o zdravější i lépe vypadající vlasy. Módní influencerky se na ně rovněž zaměřily a zpopularizovaly například různé mašle nebo šátky do vlasů. Sociální síť TikTok si však fokus letošního roku vyložila jinak. Objevila novou obsesi s takzvanou glass hair estetikou.

    Populární hair care trend znamená přesně to, co jeho název napovídá. Jedná se o vlasy, které se lesknou tak, že připomínají luxusní zrcadlo. Skvěle tak zapadají do širšího trendu quiet luxury, který se až doposud držel hranic módního průmyslu. Hedvábné odlesky totiž vypadají přirozeně a nepotřebují přílišnou úpravu samotných vlasů. Stačí je vyfénovat, nanejvýš vyžehlit nebo jemně zvlnit.

    Cest ke glass hair existuje několik. TikTok však nedá dopustit na vlastní recept

    Glass hair trend pak mohou vyzkoušet v podstatě všichni. Nejlépe je však znatelný na spíše rovnějších nebo jemně zvlněných vlasech tmavších odstínů. Nenechte se ale odradit, na uplynulých slavnostních oceněních, jako je Oscar nebo Golden Globes, ho perfektně předvedly herečky Margot Robbie, Emma Stone nebo Amanda Seyfried. Každá z nich má přitom poměrně odlišné vlasy.

    - Reklama -

    Zdroj: Nuxe, Color Wow

    Způsobů, jak luxusního trendu dosáhnout existuje hned několik. Většina influencerek doporučuje používat hydratační masky a oleje, a to včetně těch určených na pokožku hlavy. Upozorňují také na potřebu pečlivého vymytí šamponu i kondicionéru. Perfektně fungují různé speciální spreje, dodávající onen vytoužený lesk. Naprostým miláčkem TikToku je univerzální olej od Nuxe i hair mist značky Color Wow.

    Zdroj: Silke London, Johnson’s

    Proti otravnému třepení pomáhají například i hedvábné gumičky nebo povlaky na polštáře. Uživatelé populární sociální sítě však nedají dopustit ještě na jeden trik, kterým se inspirovali u čínských influencerek. Používají totiž speciální masku od značky Shiseido s názvem Fino Premium Touch. Následně ji smíchají s dětským olejem společnosti Johnson’s. Zastoupit ho ale může i jiný kalitní olej na vlasy. Výsledkem má být nejen zdravá, ale hlavně lesklá hříva.

    @skincupid What pairs well with glass skin? Glass hair of course! We have been so intrigued by the viral hair mixture circulating Chinese social media platform Xiaohongshu. The result? Watch till the end to find out 👀 Would you give this a try? ✨ 💓 All the products are available at: www.skincupid.co.uk (worldwide shipping) The viral hair mask: SHISEIDO Fino Premium Touch Penetrating Essence Hair Mask (230g) Mix with this best selling hair serum: MISE EN SCENE Perfect Repair Hair Serum (80ml) Scalp scrub: AROMATICA Rosemary Scalp Scrub (165g) Shampoo: DAENG GI MEO RI Ki Gold Premium Shampoo (500ml) Conditioner: DAENG GI MEO RI Ki Gold Premium Treatment (500ml) #glasshair #shinyhair #shiseidohair #haircareroutine #hairmask #koreanhair #japanesehair #bouncyhair #xiaohongshuhairtutorial #shinyhairsecrets #hairtreatment ♬ Seven (feat. Latto) – Clean Ver. – Jung Kook & Latto

    Zdroje: Country and Town House, Evening Standard, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Lancôme má novou tvář a 5th Avenue slaví 200. výročí

    Louis Vuitton do svých řad přivítal nového ambasadora, herce Calluma Turner. Novou tvář má i značka Lancôme, a to zpěvačku Olivii Rodrigo. Dior pro změnu slaví přesun své výstavy Designer of Dreams do Saudské Arábie. Vlastní exhibici pak odhalilo i vedení Moschino. Na velké oslavy se chystá také 5th Avenue, slavící 200. výročí.

    Příběh za Revenge Dress princezny Diany. Pořiďte si moderní verzi ikonických šatů

    Jedny z nejznámějších šatů módní historie vynesla princezna Diana. Takzvané Revenge Dress se proto následně vžily jako pojem pro šaty, kterými žena ukazuje vnitřní sílu. Originální model už neoblečete, před 27 lety se vydražil za milion korun. I dnes ale najdete podobné kousky, odpovídající stejnému účelu.

    Zimní vůně až na dřeň. Které koření dát do aromalampy a ze kterého raději uvařit čaj

    Zimní období se pojí se specifickými vůněmi, nacházejícími se ve svíčkách, parfémech i teplých nápojích. Málokdo ale ví, jaké konkrétní účinky na člověka jednotlivá koření mají. Zatímco některé druhy raději konzumujeme, u jiných se vyplatí přidat je do bytových sprejů či aromalampy. Naučte se využít jejich plný potenciál.

    Celebrity koncem roku nezahálí. Luxusní průmysl přivítal nové produkty

    Konec roku zdaleka neznamená zpomalení. Dokázala to i řada čerstvých oznámení, týkajících se nových produktů a značek. Do nového projektu se pustila Paris Hilton i slavný fotbalista David Beckham. Modelka Khloé Kardashian se vrhla do vlastního parfému a Snoop Dogg objevuje svět šperků. Kim Kardashian pro změnu spojila síly s Dolce & Gabbana.

    Naučte se správně vybírat šperky. Stačí základní kousky v nadčasové kvalitě

    Šperky umí rozzářit každý outfit, i kdyby měl být striktně jednoduchý. Ženy si bez nich často připadají nahé a často tak sahají po svých favoritech. Není divu, kvalitní kousky pozdvihnou look na novou úroveň a dodají pocit vkusu i luxusu. Ve šperkovnici přitom nemusíte mít víc než pár kousků, podtrhujících snahu o perfektní vzhled.

    Módní scéna zažívá další změny. Se svými designéry se loučí Helmut Lang i 3.1 Phillip Lim

    Seznam módních domů hledajících nové kreativní ředitele se nadále rozšiřuje. Designér Peter Do totiž ve středu oznámil svůj odchod z vedení Helmut Lang. U značky přitom pracoval jen dva roky. Změnu zažije také společnost 3.1 Phillip Lim. Po 20 letech se rozloučí se svým návrhářem i spoluzakladatelem Phillipem Lim.

    Zima nemusí zvítězit. Správná skin care porazí mráz i suchou pokožku

    S pomalu se snižujícími teplotami vzrůstá riziko podráždění naší pokožky. Čelit musí nejen mrazu, ale také nedostatku vlhkosti a suchému vzduchu, zesílenému "záchrannými" horkými koupelemi. Nad blížící se zimou však hravě zvítězí správná skin care rutina, založená na hydrataci i správných aktivních látkách.

    Letošní Vánoce znají své favority. Barevným trendům dominuje luxusní blush pink

    Každé svátky doprovází notná dávka klasické temně zelené, červené a bílé. I Vánoce ovšem podléhají krátkodobým trendům, a tak je vždy ovládnou barevné trendy, diktující vzhled dárků, dekorací či baněk. Mezi letošní favority patří především blush pink, tedy jemně růžová, podtrhující luxus blížících se svátečních dnů.

    Klimatická konference COP29 čelí nízké „docházce“. Odstup si udržují i módní značky

    Letošní klimatickou konferenci COP29 obklopují značné kontroverze. Oproti minulým ročníkům se jí z různých důvodů zúčastní menší počet světových lídrů i organizací. Jednou z příčin je bojkot události kvůli místu jejího konání. Ázerbájdžán je totiž jedním z největších producentů fosilních paliv. Odstup si přitom letos udržuje i módní průmysl.

    Módní ikony ve školním věku diktují trendy. Které slavné děti se vyplatí sledovat?

    Od narození je sleduje celý svět a každý kousek, který obléknou, přitáhne obrovskou pozornost. Když slavní rodiče podporují své potomky v hledání vlastního stylu, mohou už v útlém věku dosáhnout role trendsetterů. Některé z nich si tak dokonce zajistí místo na módních přehlídkách hned vedle legendární Anny Wintour.

    Odborníci varují před trendy botox party. V domácím podání se může zvrtnout

    Když se mluví o omlazení, zkrášlování a vyhlazení vrásek, málokdo si vybaví přátelské domácí setkání. Přesto se takzvané botox party stávají v poslední době čím dál populárnějšími i v Evropě. Trend totiž nepřekvapivě pochází z USA. Na první pohled tak mohou botoxové večírky vypadat neškodně, opak je však pravdou.

    Módní novinky v kostce: Emma Chamberlain září v kolekci Jareda Ellner a Claire’s vítá Paris Hilton

    Šanghaj pohostila výstavu Salone del Mobile.Milano, zatímco Paříž se chystá na trh luxusních produktů z druhé ruky, Pre-Loved Luxury Show. Muzeum Louvre navíc spolu s L'Oréal přivítá exhibici De Toutes Beautés! Paris Hilton v nové spolupráci s Claire's oslovuje nejmladší fanoušky a Emma Chamberlain láká na první kolekci Jareda Ellner.

    Boudoir look 30. let slaví návrat. Do šatníku proklouzl v podobě korzetů i spodního prádla

    Trendům z přehlídek pro letošní podzim a zimu, ale i nadcházející jaro, dominoval společný jmenovatel. Jedná se o takzvaný boudoir look, vycházející z módy 30. let minulého století. Jeho součástí je moderní podoba klasického korzetu, nadýchaného boa či kožichu, ale i odhaleného spodního prádla, pozvedávající outfit na novou úroveň.

    Stylové na mole i v ulicích. Naučte se okopírovat nenucený Model-Off-Duty look

    Modelky působí jako samostatný živočišný druh. Okouzlující a dech beroucí jsou nejen na přehlídkovém mole, přirozeně nádherné zůstávají i při obíhání pochůzek. Geny se nám obejít nepodaří, přesto si na jejich stylu můžeme všimnout určité šablony. Trend Model-Off-Duty tak přišel s jednotlivými kroky, se kterými stejného looku dosáhne každý.

    Odstín burgundy zbarvil make-up trendy. Slibuje slušivý look pro každého

    Barvu letošního podzimu není třeba představovat. Burgundy vybojovala první místo na žebříčku trendy odstínů jak v módním, tak beauty světě. Na sociální síti TikTok se totiž začíná šířit trend, využívající právě tento odstín. Tentokrát se ovšem neusadil pouze na rtech, ale také tvářích, víčkách, a dokonce i řasách.

    Stylové seriály pro fashion lovers. Inspirujte se historizující módou i ulítlými trendy vysokoškolaček

    Sednout si k pěkně „vystajlovanému“ seriálu může být podobný zážitek jako módní přehlídka. Současní tvůrci si dávají záležet, aby příběh postav vyprávěli i pomocí pečlivě sestavených outfitů. Coby milovník módy tak máte velkou výhodu, protože na vás oblíbení hrdinové mluví speciálním fashion jazykem. U kterých seriálů si můžete řeč módy nejlépe procvičit?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―