Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Miláček sociálních sítí a zpěvačka Charli XCX si své publikum nezískala pouze novým brilantním albem Brat a s ním spojenou trendy zářivě zelenou. Vytvořila celistvý životní styl, kterým se letos v létě hodlá řídit nejeden její fanoušek. Dovoluje jim totiž být přesně takoví, jací chtějí. I když to znamená, že budou tak trochu „brat“.

    „Ve svých průhledných bílých šatech a make-upu ze včerejší noci,“ popisuje zpěvačka Charli XCX svou vizi brat girl v novém songu Mean girls z úspěšného alba Brat. Jedná se ovšem jen o jednu z mnoha definic životního stylu, který ovládá letošní léto. Rozmazané hranice, nepřesné pokyny a protiklady jsou totiž jeho nedílnou součástí. Základy má postavené na individualitě, která se nedá naučit. I když už se o to mnozí influenceři snaží.

    I jeho autorka ovšem zdůraznila, že se jedná spíše o jakýsi postoj nebo náladu. „Může se jednat o verzi tichého luxusu, ale také více „špinavý“ look,“ vysvětlila Charli XCX v nedávném rozhovoru. Vysvětlila, že k brat summer, pojmu, který na svých sociálních sítích začala sama používat, vám stačí balíček cigaret a jakékoli bílé tílko. A hlavně žádná podprsenka. Zbytek už záleží jen na vás a vaší individualitě.

    Pár kousků oblečení nestačí. Brat summer je víc než jen trendy look

    Styl, který úspěšná zpěvačka zachycuje v textech svých čerstvých písní a videoklipu 360 překypujícím hot It-girls, si však mnozí přejí zachytit i ve svých outfitech. Pokud mezi ně patříte, stačí vám jednoduchý „starting kit“. Kromě doplňků v zářivě zelené brat barvě přidejte do svého šatníku zmíněné bílé tílko a trendy sluneční brýle, připomínající y2k éru. Vysoké černé kozačky a extra třpytivý lesk na rty look ještě více pozvednou.

    Zdroj: COS, Balenciaga

    Tím ale rozhodně není dotažený do konce. Chybět mu totiž nesmí ani ten správný přístup. „Jste trochu chaotičtí, milujete party a občas říkáte hloupé věci. Jste upřímní, otevření a trochu nestálí,“ vysvětlila Charli XCX. Jedná se tak o jasný protiklad k estetice „clean girl“, která v uplynulých měsících zaplavila sociální sítě. Její zástupci milují uhlazený look, růžovou barvu, posilování a konzum. Svůj život mají zkrátka „pod kontrolou“.

    Zdroj: Prada, Fenty

    Brat girl naproti tomu zachycuje vrozené kontradikce moderní ženskosti. Jednou se probudíte s tím, že budete nejvíc sexy člověk v jakékoli místnosti, do které ten den vkročíte. Jindy zase z bytu vylezete jen v pyžamu a za účelem dokoupit spotřebované kafe. Milujete dobrou party, ale uvědomujete si, že jednou skončí. A když se tak stane, neumíte se vypořádat s myšlenkami na nejistou budoucnost.

    @thenewsmovement Friday marked the start of 💚Brat Summer💚 and we’re living for it. Charlie XCX released her 15 song album on Friday, but then went on to surprise fans with 3 more songs on an extended version released on Sunday 🤯 #bratgirlsummer #bratsummer #charlixcx #music #brat ♬ original sound – The News Movement

    Všechny tyto scénáře totiž zpěvačka Charli XCX spojuje ve svém novém albu. Komukoli, kdo se rozhodne své léto učinit trochu více „brat“ tak dává jistou volnost. Ať už doplnit svůj outfit DIY brat doplňky, nebo se ráno probudit a vyjít do ulic v neupraveném, avšak sexy outfitu. Anebo taky ne. Brat summer vám dovoluje odhodit nejen otravnou podprsenku, ale i stejně svazující tlak společnosti být přesně to, co po vás vyžaduje.

    Zdroje: The Guardian, WWD, Glamour Magazine, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Připravte se na brat summer. Prožijte léto ve stylu zpěvačky Charli XCX

    ― Reklama ―

    Miláček sociálních sítí a zpěvačka Charli XCX si své publikum nezískala pouze novým brilantním albem Brat a s ním spojenou trendy zářivě zelenou. Vytvořila celistvý životní styl, kterým se letos v létě hodlá řídit nejeden její fanoušek. Dovoluje jim totiž být přesně takoví, jací chtějí. I když to znamená, že budou tak trochu „brat“.

    „Ve svých průhledných bílých šatech a make-upu ze včerejší noci,“ popisuje zpěvačka Charli XCX svou vizi brat girl v novém songu Mean girls z úspěšného alba Brat. Jedná se ovšem jen o jednu z mnoha definic životního stylu, který ovládá letošní léto. Rozmazané hranice, nepřesné pokyny a protiklady jsou totiž jeho nedílnou součástí. Základy má postavené na individualitě, která se nedá naučit. I když už se o to mnozí influenceři snaží.

    I jeho autorka ovšem zdůraznila, že se jedná spíše o jakýsi postoj nebo náladu. „Může se jednat o verzi tichého luxusu, ale také více „špinavý“ look,“ vysvětlila Charli XCX v nedávném rozhovoru. Vysvětlila, že k brat summer, pojmu, který na svých sociálních sítích začala sama používat, vám stačí balíček cigaret a jakékoli bílé tílko. A hlavně žádná podprsenka. Zbytek už záleží jen na vás a vaší individualitě.

    Pár kousků oblečení nestačí. Brat summer je víc než jen trendy look

    Styl, který úspěšná zpěvačka zachycuje v textech svých čerstvých písní a videoklipu 360 překypujícím hot It-girls, si však mnozí přejí zachytit i ve svých outfitech. Pokud mezi ně patříte, stačí vám jednoduchý „starting kit“. Kromě doplňků v zářivě zelené brat barvě přidejte do svého šatníku zmíněné bílé tílko a trendy sluneční brýle, připomínající y2k éru. Vysoké černé kozačky a extra třpytivý lesk na rty look ještě více pozvednou.

    Zdroj: COS, Balenciaga

    Tím ale rozhodně není dotažený do konce. Chybět mu totiž nesmí ani ten správný přístup. „Jste trochu chaotičtí, milujete party a občas říkáte hloupé věci. Jste upřímní, otevření a trochu nestálí,“ vysvětlila Charli XCX. Jedná se tak o jasný protiklad k estetice „clean girl“, která v uplynulých měsících zaplavila sociální sítě. Její zástupci milují uhlazený look, růžovou barvu, posilování a konzum. Svůj život mají zkrátka „pod kontrolou“.

    Zdroj: Prada, Fenty

    Brat girl naproti tomu zachycuje vrozené kontradikce moderní ženskosti. Jednou se probudíte s tím, že budete nejvíc sexy člověk v jakékoli místnosti, do které ten den vkročíte. Jindy zase z bytu vylezete jen v pyžamu a za účelem dokoupit spotřebované kafe. Milujete dobrou party, ale uvědomujete si, že jednou skončí. A když se tak stane, neumíte se vypořádat s myšlenkami na nejistou budoucnost.

    @thenewsmovement Friday marked the start of 💚Brat Summer💚 and we’re living for it. Charlie XCX released her 15 song album on Friday, but then went on to surprise fans with 3 more songs on an extended version released on Sunday 🤯 #bratgirlsummer #bratsummer #charlixcx #music #brat ♬ original sound – The News Movement

    Všechny tyto scénáře totiž zpěvačka Charli XCX spojuje ve svém novém albu. Komukoli, kdo se rozhodne své léto učinit trochu více „brat“ tak dává jistou volnost. Ať už doplnit svůj outfit DIY brat doplňky, nebo se ráno probudit a vyjít do ulic v neupraveném, avšak sexy outfitu. Anebo taky ne. Brat summer vám dovoluje odhodit nejen otravnou podprsenku, ale i stejně svazující tlak společnosti být přesně to, co po vás vyžaduje.

    Zdroje: The Guardian, WWD, Glamour Magazine, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Rick Owens uvádí set ústní péče. Je libo brutalistický kartáček?

    Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    Dámské hodinky pod stromeček? Darujte moment, který trvá celý rok

    V prosinci se svět zpomalí přesně ve chvíli, kdy žena rozváže vánoční stuhu. Uvnitř dárku se objeví předmět, který na nic nečeká. Jemné kovové články sklouznou do dlaně a studený povrch pouzdra kontrastuje s všudypřítomným teplem. Dámské hodinky v tom okamžiku získají vlastní život. Zacvaknou se na zápěstí a přenesou pozornost k detailu, jenž určuje rytmus dnů i večerů. Ne jako symbol, ale spíše jako přesný tón sjednocující křehký sváteční okamžik.

    Móda v kostce: Skims vyráží do hor s The North Face a Miu Miu je značkou roku

    Společnost Skims vrací na scénu svou úspěšnou spolupráci s The North Face. Novou kolekci představil i Ralph Lauren, tentokrát ji ovšem věnoval americkým olympijským sportovcům. Nike odhalil model Air Force 1 Bouclé, odkazující na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslaví Vánoce s luxusním koktejlovým setem a Miu Miu je dle platformy Lyst značkou roku.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Demna rýsuje svou vizi Gucci. Pre-fall 2026 řada uctívá odkaz Toma Ford

    Nová verze Gucci pomalu nastupuje na scénu. Návrhář Demna Gvasalia odhalil teprve druhou kolekci ve své nové pozici kreativního ředitele. Upřesnil tak obrysy vize, kterou představil již letos na podzim v Miláně. Řada Pre-fall 2026 však potvrzuje jeho úctu k archivním kapitolám značky, především pak k ikonické éře 90. let, jež vznikla pod taktovkou Toma Ford.

    Když luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Pověstný italský luxus se hroutí jako domeček z karet. Ránu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod's, jež je známá pro své kožené výrobky. Dle milánského soudu docházelo v továrnách jejích čínských dodavatelů k zneužívání pracovní síly, přičemž společnost o této skutečnosti věděla. Italský gigant nyní čelí sankci v podobě šestiměsíčního zákazu jakékoli propagace.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―