Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    S blížícím se jarem přichází nové možnosti kombinování doplňků. Oblíbeným ozvláštněním looku jsou mimo jiné hodinky, jejichž popularita letos roste, především pak těch analogových. Návrháři v letošních kolekcích představili pár zajímavých kousků, které snadno pozvednou outfit na novou úroveň. Nechybí divoké barvy ani retro styl.

    Hodinky už dávno opustily svůj ryze praktický účel. Nespočet tvarů a stylů lemuje vitríny klenotnictví, stačí si jen vybrat. Pokud pro pořízení nového doplňku, perfektního pro blížící se jaro, potřebujete trochu inspirace, nahlédněte do aktuálních kolekcí, hemžících se originálními prvky. Případně sáhněte po nadčasové klasice, hodící se k oblečení do města i na společenský večírek.

    Extravagantní barvy rozzáří každý outfit. V nabídce je hadí vzor i jiskřivé karneoly

    Na přehlídce LVMH Watch Week 2025 zazářila mezi jinými i značka Bulgari. Její kolekce hodinek nabízí provokativně výrazné modely. Inspirovala se mimo jiné i nedávno započatým rokem hada. Vedle tvaru plazího ocasu připomíná jejich povrch šupiny, pronikavě zelená barva ciferníku pak dotváří žádaný dojem. Elegance a rafinovanost v jednom, přesně to tedy Bulgari nabízí.

    Zdroj: Bulgari, Gérald Genta

    O kousek extravagantnější krok předvedl švýcarský hodinář Gérald Genta. Ohnivě oranžovými karneoly osázený lunet zaručeně ozvláštní i sebeobyčejnější outfit. Ciferník je potom tvořen z opálu, dodávající hodinkám punc luxusu. Jestliže tedy toužíte přivítat jaro s velkou parádou a udělat si radost maximalistickým doplňkem, možná pro vás tyto hodinky budou tím pravým.

    Klasické hodinky už dávno nejsou nuda. Letošní inovativní prvky jim dodávají říz

    Naopak milovníci umírněné elegance sáhnou po výtvorech z dílny módního domu Louis Vuitton nebo společnosti Daniel Roth. Vuitton na LVMH přehlídce odhalil spojení inovativního a tradičního zároveň. Model Tambour Convergence má připomínat buben, v jehož horní části se postupně sunou čísla, symbolizující aktuální čas. Měnící se číslice tak nabízí skoro až terapeutickou podívanou.

    Zdroj: Louis Vuitton, Daniel Roth

    Značka Daniel Roth pak rovněž sází na na první pohled klasický vzhled. Unikátnost zde spočívá ve ztenčeném profilu, takže hodinky samotné nepůsobí nijak mohutně a kopírují dámskou ruku. Oba modely nabízí perfektní předěl mezi čerstvým závanem a klasikou. Vyjímat se budou hlavně při pracovních schůzkách a jiných událostech, při kterých chcete podtrhnout vaši důležitost.

    Pro zaryté nositelky jednoduchosti, toužící po novém přírůstku do šperkovnice, bude vhodnou volbou elegantní kovový nebo klasický kožený řemínek. Značka Rado své hodinky vylepšila linií diamantů, zajišťujících luxusní vzhled. Naopak společnost Longines vzdává svou kolekcí Longevita hold letos populárnímu retro stylu. Hranatý tvar a římské číslice jsou přímo ztělesněním nadčasovosti.

    Zdroj: Rado, Longines

    Populární jsou letos také barvy. Hlavně nositelky oblečení v neutrálních a pastelových tónech ocení hodinky s výrazným ciferníkem. Ani jednoduše klasický kov ale z módy ještě dlouho nevyjde. Stříbrné či zlaté hodinky lze navíc ladně kombinovat s ladicími náramky a vytvořit tak zajímavou aplikaci na zápěstí. Extravagance šperku potom určí celkový nádech elegantního doplňku.

    Zdroje: LVMH, Revolution Watch, Instagram

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Přichází čas na detaily. Stylové hodinky podtrhnou jarní eleganci

    S blížícím se jarem přichází nové možnosti kombinování doplňků. Oblíbeným ozvláštněním looku jsou mimo jiné hodinky, jejichž popularita letos roste, především pak těch analogových. Návrháři v letošních kolekcích představili pár zajímavých kousků, které snadno pozvednou outfit na novou úroveň. Nechybí divoké barvy ani retro styl.

    Hodinky už dávno opustily svůj ryze praktický účel. Nespočet tvarů a stylů lemuje vitríny klenotnictví, stačí si jen vybrat. Pokud pro pořízení nového doplňku, perfektního pro blížící se jaro, potřebujete trochu inspirace, nahlédněte do aktuálních kolekcí, hemžících se originálními prvky. Případně sáhněte po nadčasové klasice, hodící se k oblečení do města i na společenský večírek.

    Extravagantní barvy rozzáří každý outfit. V nabídce je hadí vzor i jiskřivé karneoly

    Na přehlídce LVMH Watch Week 2025 zazářila mezi jinými i značka Bulgari. Její kolekce hodinek nabízí provokativně výrazné modely. Inspirovala se mimo jiné i nedávno započatým rokem hada. Vedle tvaru plazího ocasu připomíná jejich povrch šupiny, pronikavě zelená barva ciferníku pak dotváří žádaný dojem. Elegance a rafinovanost v jednom, přesně to tedy Bulgari nabízí.

    Zdroj: Bulgari, Gérald Genta

    O kousek extravagantnější krok předvedl švýcarský hodinář Gérald Genta. Ohnivě oranžovými karneoly osázený lunet zaručeně ozvláštní i sebeobyčejnější outfit. Ciferník je potom tvořen z opálu, dodávající hodinkám punc luxusu. Jestliže tedy toužíte přivítat jaro s velkou parádou a udělat si radost maximalistickým doplňkem, možná pro vás tyto hodinky budou tím pravým.

    Klasické hodinky už dávno nejsou nuda. Letošní inovativní prvky jim dodávají říz

    Naopak milovníci umírněné elegance sáhnou po výtvorech z dílny módního domu Louis Vuitton nebo společnosti Daniel Roth. Vuitton na LVMH přehlídce odhalil spojení inovativního a tradičního zároveň. Model Tambour Convergence má připomínat buben, v jehož horní části se postupně sunou čísla, symbolizující aktuální čas. Měnící se číslice tak nabízí skoro až terapeutickou podívanou.

    Zdroj: Louis Vuitton, Daniel Roth

    Značka Daniel Roth pak rovněž sází na na první pohled klasický vzhled. Unikátnost zde spočívá ve ztenčeném profilu, takže hodinky samotné nepůsobí nijak mohutně a kopírují dámskou ruku. Oba modely nabízí perfektní předěl mezi čerstvým závanem a klasikou. Vyjímat se budou hlavně při pracovních schůzkách a jiných událostech, při kterých chcete podtrhnout vaši důležitost.

    Pro zaryté nositelky jednoduchosti, toužící po novém přírůstku do šperkovnice, bude vhodnou volbou elegantní kovový nebo klasický kožený řemínek. Značka Rado své hodinky vylepšila linií diamantů, zajišťujících luxusní vzhled. Naopak společnost Longines vzdává svou kolekcí Longevita hold letos populárnímu retro stylu. Hranatý tvar a římské číslice jsou přímo ztělesněním nadčasovosti.

    Zdroj: Rado, Longines

    Populární jsou letos také barvy. Hlavně nositelky oblečení v neutrálních a pastelových tónech ocení hodinky s výrazným ciferníkem. Ani jednoduše klasický kov ale z módy ještě dlouho nevyjde. Stříbrné či zlaté hodinky lze navíc ladně kombinovat s ladicími náramky a vytvořit tak zajímavou aplikaci na zápěstí. Extravagance šperku potom určí celkový nádech elegantního doplňku.

    Zdroje: LVMH, Revolution Watch, Instagram

    ― Reklama ―

    Met Gala 2026 zná své téma. Costume Art propojí vysokou módu s uměním

    Metropolitní muzeum umění v New Yorku již nyní přesouvá svou pozornost na příští rok. Zástupci tamního Costume Institute totiž v pondělí oznámili téma příští módní výstavy. Odvíjí se od něj rovněž dress code, v němž se v roce 2026 ponese proslulé Met Gala. Exhibice s názvem Costume Art připomene červenou nit napevno spojující klasické umění a svět vysoké módy.

    Trendy kabelky mažou hranice soukromí. Jaro 2026 definuje zranitelnost

    Příští jarní a letní sezóna působí na pozadí usychajícího listí a neoblomného chladu jako na míle vzdálená. Módní svět má přesto již nyní jasno, co ji definuje. Poslední vlna světových týdnů módy promluvila jasně, soukromí posouvá své hranice. Návrháři odhalili otevřené kabelky, často jen s jedním uchem, jež reflektují bouřlivou dobu a lákají svou zranitelností.

    Dior bloudí v magickém labyrintu. Módní dům vítá letošní Vánoce

    Sváteční atmosféra dolehla i na módní dům Dior. Značka koncem minulého týdne odkryla letošní téma vánoční kampaně. V Paříži navíc slavnostně odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na nejnovější cruise kolekci, kterou ještě návrhářka Maria Grazia Chiuri představila v tajemných římských zahradách Villa Albani Torlonia.

    Znáte nejlehčí tkaninu na světě? Super Organza vznikla tak trochu „omylem“

    Super Organza patří k nejtenčím a nejlehčím tkaninám, které kdy člověk vytvořil. I když neplánovaně. Pochází z Japonska, z vývoje společnosti Amaike LLC, jejíž know-how vychází z technologického inženýrství v oblasti látek. Vlákna o tloušťce jedné pětiny lidského vlasu tvoří materiál o hmotnosti pěti gramů na metr čtvereční. Prada ho použila pro jaro 2024, zatímco Balenciaga ho zařadila do haute couture řady pro podzim 2025. V módních domech se z technického zázraku stala vysoce žádaná látka.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Pinterest spustil osobního asistenta. Pomůže s nákupem i psychickou pohodou

    Nová funkce Pinterest Assistant přetváří způsob, jakým nakupujeme online. Vizuální AI průvodce redefinuje nákupní digitální prostor a mění každou interakci s platformou Pinterest v osobní dialog s estetickou vizí. Uživatel vstupuje do prostředí, kde technologie chápe jeho vkus stejně citlivě jako lidský poradce. Personalizace probíhá okamžitě a každé doporučení rezonuje s individuálním stylem. Pomocník proměňuje scénu digitálního nakupování v prostor, kde estetika a praktičnost splývají.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―