Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    S blížícím se jarem přichází nové možnosti kombinování doplňků. Oblíbeným ozvláštněním looku jsou mimo jiné hodinky, jejichž popularita letos roste, především pak těch analogových. Návrháři v letošních kolekcích představili pár zajímavých kousků, které snadno pozvednou outfit na novou úroveň. Nechybí divoké barvy ani retro styl.

    Hodinky už dávno opustily svůj ryze praktický účel. Nespočet tvarů a stylů lemuje vitríny klenotnictví, stačí si jen vybrat. Pokud pro pořízení nového doplňku, perfektního pro blížící se jaro, potřebujete trochu inspirace, nahlédněte do aktuálních kolekcí, hemžících se originálními prvky. Případně sáhněte po nadčasové klasice, hodící se k oblečení do města i na společenský večírek.

    Extravagantní barvy rozzáří každý outfit. V nabídce je hadí vzor i jiskřivé karneoly

    Na přehlídce LVMH Watch Week 2025 zazářila mezi jinými i značka Bulgari. Její kolekce hodinek nabízí provokativně výrazné modely. Inspirovala se mimo jiné i nedávno započatým rokem hada. Vedle tvaru plazího ocasu připomíná jejich povrch šupiny, pronikavě zelená barva ciferníku pak dotváří žádaný dojem. Elegance a rafinovanost v jednom, přesně to tedy Bulgari nabízí.

    Zdroj: Bulgari, Gérald Genta

    O kousek extravagantnější krok předvedl švýcarský hodinář Gérald Genta. Ohnivě oranžovými karneoly osázený lunet zaručeně ozvláštní i sebeobyčejnější outfit. Ciferník je potom tvořen z opálu, dodávající hodinkám punc luxusu. Jestliže tedy toužíte přivítat jaro s velkou parádou a udělat si radost maximalistickým doplňkem, možná pro vás tyto hodinky budou tím pravým.

    Klasické hodinky už dávno nejsou nuda. Letošní inovativní prvky jim dodávají říz

    Naopak milovníci umírněné elegance sáhnou po výtvorech z dílny módního domu Louis Vuitton nebo společnosti Daniel Roth. Vuitton na LVMH přehlídce odhalil spojení inovativního a tradičního zároveň. Model Tambour Convergence má připomínat buben, v jehož horní části se postupně sunou čísla, symbolizující aktuální čas. Měnící se číslice tak nabízí skoro až terapeutickou podívanou.

    Zdroj: Louis Vuitton, Daniel Roth

    Značka Daniel Roth pak rovněž sází na na první pohled klasický vzhled. Unikátnost zde spočívá ve ztenčeném profilu, takže hodinky samotné nepůsobí nijak mohutně a kopírují dámskou ruku. Oba modely nabízí perfektní předěl mezi čerstvým závanem a klasikou. Vyjímat se budou hlavně při pracovních schůzkách a jiných událostech, při kterých chcete podtrhnout vaši důležitost.

    Pro zaryté nositelky jednoduchosti, toužící po novém přírůstku do šperkovnice, bude vhodnou volbou elegantní kovový nebo klasický kožený řemínek. Značka Rado své hodinky vylepšila linií diamantů, zajišťujících luxusní vzhled. Naopak společnost Longines vzdává svou kolekcí Longevita hold letos populárnímu retro stylu. Hranatý tvar a římské číslice jsou přímo ztělesněním nadčasovosti.

    Zdroj: Rado, Longines

    Populární jsou letos také barvy. Hlavně nositelky oblečení v neutrálních a pastelových tónech ocení hodinky s výrazným ciferníkem. Ani jednoduše klasický kov ale z módy ještě dlouho nevyjde. Stříbrné či zlaté hodinky lze navíc ladně kombinovat s ladicími náramky a vytvořit tak zajímavou aplikaci na zápěstí. Extravagance šperku potom určí celkový nádech elegantního doplňku.

    Zdroje: LVMH, Revolution Watch, Instagram

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Přichází čas na detaily. Stylové hodinky podtrhnou jarní eleganci

    S blížícím se jarem přichází nové možnosti kombinování doplňků. Oblíbeným ozvláštněním looku jsou mimo jiné hodinky, jejichž popularita letos roste, především pak těch analogových. Návrháři v letošních kolekcích představili pár zajímavých kousků, které snadno pozvednou outfit na novou úroveň. Nechybí divoké barvy ani retro styl.

    - Reklama -

    Hodinky už dávno opustily svůj ryze praktický účel. Nespočet tvarů a stylů lemuje vitríny klenotnictví, stačí si jen vybrat. Pokud pro pořízení nového doplňku, perfektního pro blížící se jaro, potřebujete trochu inspirace, nahlédněte do aktuálních kolekcí, hemžících se originálními prvky. Případně sáhněte po nadčasové klasice, hodící se k oblečení do města i na společenský večírek.

    Extravagantní barvy rozzáří každý outfit. V nabídce je hadí vzor i jiskřivé karneoly

    Na přehlídce LVMH Watch Week 2025 zazářila mezi jinými i značka Bulgari. Její kolekce hodinek nabízí provokativně výrazné modely. Inspirovala se mimo jiné i nedávno započatým rokem hada. Vedle tvaru plazího ocasu připomíná jejich povrch šupiny, pronikavě zelená barva ciferníku pak dotváří žádaný dojem. Elegance a rafinovanost v jednom, přesně to tedy Bulgari nabízí.

    Zdroj: Bulgari, Gérald Genta

    - Reklama -

    O kousek extravagantnější krok předvedl švýcarský hodinář Gérald Genta. Ohnivě oranžovými karneoly osázený lunet zaručeně ozvláštní i sebeobyčejnější outfit. Ciferník je potom tvořen z opálu, dodávající hodinkám punc luxusu. Jestliže tedy toužíte přivítat jaro s velkou parádou a udělat si radost maximalistickým doplňkem, možná pro vás tyto hodinky budou tím pravým.

    Klasické hodinky už dávno nejsou nuda. Letošní inovativní prvky jim dodávají říz

    Naopak milovníci umírněné elegance sáhnou po výtvorech z dílny módního domu Louis Vuitton nebo společnosti Daniel Roth. Vuitton na LVMH přehlídce odhalil spojení inovativního a tradičního zároveň. Model Tambour Convergence má připomínat buben, v jehož horní části se postupně sunou čísla, symbolizující aktuální čas. Měnící se číslice tak nabízí skoro až terapeutickou podívanou.

    Zdroj: Louis Vuitton, Daniel Roth

    Značka Daniel Roth pak rovněž sází na na první pohled klasický vzhled. Unikátnost zde spočívá ve ztenčeném profilu, takže hodinky samotné nepůsobí nijak mohutně a kopírují dámskou ruku. Oba modely nabízí perfektní předěl mezi čerstvým závanem a klasikou. Vyjímat se budou hlavně při pracovních schůzkách a jiných událostech, při kterých chcete podtrhnout vaši důležitost.

    Pro zaryté nositelky jednoduchosti, toužící po novém přírůstku do šperkovnice, bude vhodnou volbou elegantní kovový nebo klasický kožený řemínek. Značka Rado své hodinky vylepšila linií diamantů, zajišťujících luxusní vzhled. Naopak společnost Longines vzdává svou kolekcí Longevita hold letos populárnímu retro stylu. Hranatý tvar a římské číslice jsou přímo ztělesněním nadčasovosti.

    Zdroj: Rado, Longines

    Populární jsou letos také barvy. Hlavně nositelky oblečení v neutrálních a pastelových tónech ocení hodinky s výrazným ciferníkem. Ani jednoduše klasický kov ale z módy ještě dlouho nevyjde. Stříbrné či zlaté hodinky lze navíc ladně kombinovat s ladicími náramky a vytvořit tak zajímavou aplikaci na zápěstí. Extravagance šperku potom určí celkový nádech elegantního doplňku.

    Zdroje: LVMH, Revolution Watch, Instagram

    ― Reklama ―

    Fendi v obložení atraktivních barev. Módní dům naservíroval perfektní paletu

    Paleta barev z dílny Fendi pro letošní podzim a zimu funguje jako obraz římské oblohy při západu slunce. Tmavě listnatá zelená, hluboká zemitá hnědá a šedá grafitová, s nádechem petrolejově modré, přecházejí do světlých, skoro až rozbředlých tónů terakoty a práškově růžové. Šarlatová a "bubblegum pink" dodávají nečekaný akcent. Výsledek působí jako harmonická kompozice, v níž má každý odstín přesnou roli.

    Prada zkoumá identitu. Její proměnlivost ztvárnila Scarlett Johansson

    Módní dům Prada vydal další kampaň představující jeho ikonickou kabelku Galleria. Její tváří se již potřetí stala herečka Scarlett Johansson, tentokrát pod taktovkou režiséra Yorgose Lanthimos. Související krátký film popisuje proměnlivost našich identit, reflektující rovněž různé podoby, které za uplynulé roky nabyla i samotná taška.

    Proč se z módního světa vytratily večírky? Bujarost střídá sofistikovanost

    Večírky patří k módě stejně jako přehlídková mola. V 90. letech i před pandemií určovaly rytmus celé éry a staly se laboratoří ikonických obrazů. Paparazzi tehdy přinášeli snímky plné kouře, šampaňského a hedvábných rób, jež později definovaly pojem glamour. Kdo chtěl mluvit o módě, musel znát i atmosféru elitních parties. Co se tedy změnilo?

    Francie zavádí „eco-score“. Prozradí dopad módy na životní prostředí

    Módní scénu ve Francii čeká významná změna. Tamní oděvní průmysl musí od začátku října začít aplikovat nové environmentální značení, známé také jako "eco-score". To dle přesně daných kritérií přiřadí oblečení body indikující jeho dopad na životní prostředí. Francouzská vláda plánuje související veřejnou kampaň na začátek příštího roku.

    Michael Kors nabízí únik. Kolekci pro jaro a léto 2026 ponořil do klidu

    Svou nejnovější kolekci sice již ve středu odhalil Ralph Lauren, oficiální kalendář Newyorského týdne módy však odstartoval návrhář Michael Kors. Na Manhattanu představil své návrhy pro nadcházející jaro a léto. Při jejich tvorbě čerpal z léta plného cestování a vytouženého pocitu úniku. Splývavé dlouhé siluety a jemné materiály nabídly závan klidu.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Pánská obuv si pohrává s kontrastem. Paříž diktuje podzimní footwear

    Pánská obuv na Pařížském týdnu módy pro podzim a zimu 2025 působila jako nejpřímější indikátor současných trendů. Z přehlídek i showroomů totiž vzešly modely, které pracují s jasnými kontrasty. Těšit se můžeme na sportovní základ převedený do luxusu, klasiku přeformátovanou do experimentu nebo minimalistické tvary postavené proti maximalismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    Po stopách módních ikon: Jak Marc Jacobs ztělesnil módní ironii

    Marc Jacobs patří mezi nejvlivnější tvůrce současné módy. Od 80. let až po současné přehlídky dokáže každé kolekci vtisknout vlastní výrazný cit, značnou ironii a pestrou odvahu. Jeho rukopis stojí na nečekaných kontrastech. Ať už mezi ulicí a haute couture, nebo popovou kulturou a tradicí. Právě díky tomu se stal ikonickým návrhářem, který se nebojí experimentovat s barevnou paletou i materiálovou extravagancí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―