More

    Díky nedávné premiéře Barbie se může zdát, že se internet zahalil do růžové, a ať se hnete kamkoli, slovu Barbie se jen tak nevyhnete. Možná jste již nový film, momentálně trhající rekordy, viděli a nyní hledáte ten správný způsob, jak vnést trochu té nezaměnitelné Barbie energie (a možná i Ken energie!) do každodenního života. Pojďte se s námi podívat, jak se můžete připojit k oslavě tohoto legendárního popkulturního okamžiku spolu s rozmanitými kolaboracemi, které mají jedno společné – jsou nepřehlédnutelně růžové a stylové.

    Kitsch x Barbie pro dokonalý spánek a vlasy

    Barbie má vždy perfektní den a za to do značné míry může její dokonalý spánek. To se sice nedá vždycky stoprocentně zaručit, ale díky saténovému povlečení na polštář Kitsch máte alespoň jistotu menšího lámání vlasů a přívětivějšího povrchu pro váš obličej při spánku. V kolekci najdete mimo jiné také doplňky pro úpravu vlasů ve stylu módní ikony od Mattel.

    Zdroj: Kitsch

    Aldo x Barbie jako zbraň proti nohám na zemi

    Díky hravému designu od Aldo se jistě vyhnete plochým nohám na zemi, které představují ve filmu hororový moment. Vybírat můžete z několika stylů na vysokém i nízkém podpatku, výjimkou jsou jediné bílé tenisky v celé kolekci, pokud jste snad zrovna naladěni na Weird Barbie. Svůj outfit můžete doplnit veselými kabelkami Aldo přes rameno nebo ve stylu cross-body.

    Zdroj: Aldo

    Béis x Barbie pro výlety do reálného světa

    Jestli se chce filmová Barbie dostat do skutečného světa, čeká ji dlouhá cesta přes hory a oceány zakončená cílovou rovinkou, kterou již překonává na kolečkových bruslích. Z nějakého důvodu na to žádné zavazadlo nepotřebuje, to je ovšem světlá výjimka. Pokud si chcete oživit chvíle na cestách, nezapomeňte se zastavit u Béis od herečky Shay Mitchell. Na výběr je vše od víkendových tašek až po elegantní růžové kufry a obaly na doklady.

    Zdroj: Béis

    Dopřejte si české džbánky Klimchi přímo z filmu!

    Vyzdobit si kuchyň nebo jídelnu jako z filmového natáčení už nemusí být jen fantazie. České sklářské studio Klimchi nemá společnou kolekci s Barbie, nicméně se objevilo rovnou ve filmu! Stojí přímo v kuchyni za Margot Robbie a může stát i v té vaší. Konkrétně jde o nádherné a detailně propracované modely z kolekce Hobnail, které budou středem pozornosti, kamkoli je postavíte.

    Zdroj: Klimchi

    Zdroje: Highsnobiety, Klimchi

    Přeneste si svět Barbie do své reality díky těmto růžovým kolaboracím

    Vlakem Belle Epoque zpátky v čase. Nasedněte do skutečné hvězdy proslulé švýcarské železnice

    Máte chuť si trochu zacestovat v čase? Pod luxusním cestováním si obvykle představíme soukromé tryskáče, jachty nebo sporťáky. Ale co exkluzivní, romantická cesta vlakem Belle Epoque, která vás přenese uprostřed švýcarských Alp do zlaté éry Orient Expressu.

    Paříž zhlédla další přehlídky. Na scénu nastoupil Marni, Dries Van Noten, Courrèges i Rahul Mishra

    Návštěvníci Pařížského týdne módy si užili další vysoce očekávané přehlídky. Patřila mezi ně minimalistická a elegantní show značky Courrèges. Oceněná byla ovšem i show indického návrháře Rahul Mishra, která přinesla paletu pestrých barev. Úspěšnou premiéru pak oslavila společnost Marni. V Paříži totiž prezentovala poprvé. Van Dries Noten zase překvapil eklektickými variantami klasických kousků.

    It bags jako investice: Které modely od Fendi se vyplatí?

    Absolutně nejprodávanější kabelkou značky Fendi je s největší pravděpodobností legendární Baguette. Po svém debutu v 90. letech způsobila značný rozruch a je často označována za první it bag moderní éry. Značka sama mimo jiné aktivně rozšiřuje své portfolio o další úspěšné modely. Pojďte se s námi podívat, které kabelky mohou představovat nový investiční kousek do vašeho šatníku.

    Nová kolekce Dior komentuje postavení ženy ve společnosti. Využívá symboly čarodějnictví i archivní návrhy

    Maria Grazia Chiuri představila další "rebelskou" přehlídku módního domu Dior. Do kolekce převážně černé barvy zahrnula prvky čarodějnictví, které měly za úkol reflektovat pozici ženy ve společnosti. Návrhářka tak chtěla ironicky poukázat na to, jak jsou v nadále hlavně maskulinním světě chápány. Zapojila ale také motivy typické pro luxusní značku i elegantní archivní návrhy.