Módní dům Prada vydal další kampaň představující jeho ikonickou kabelku Galleria. Její tváří se již potřetí stala herečka Scarlett Johansson, tentokrát pod taktovkou režiséra Yorgose Lanthimos. Související krátký film popisuje proměnlivost našich identit, reflektující rovněž různé podoby, které za uplynulé roky nabyla i samotná taška.
Scarlett Johansson se již potřetí stala tváří ikonické kabelky z dílny módního domu Prada, Galleria. Objevila se totiž již v předchozích projektech z roku 2023 a 2024. Tentokrát se ovšem o její režii postaral Yorgos Lanthimos, tedy tvůrce úspěšných filmů, jako je The Lobster, Poor Things nebo Kinds of Kindness. Jedná se přitom o první příležitost, kdy spolu slavný režisér a herečka spolupracují.
V srdci kampaně a krátkého filmu s názvem Ritual Identities stojí debata o tom, jak proměnliví dokážeme být. Tato pomyslná nestálost reflektuje samotnou kabelku, která od svého narození roku 2007 nabyla mnohých podob. Scarlett Johansson se proto ve filmu objeví jako tři různé postavy, přičemž jedna z nich představuje jakousi čarodějku či guru a další klon, který herečka sama vytvoří.


Zdroj: Prada
Krátký snímek tak perfektně reflektuje symbolismus a špetku surrealismu, pro které je režisér Yorgos Lanthimos tak známý. „Tento film není ani tak o zachycení jisté postavy, je to spíše vyjádření různých verzí mě samotné,“ popsala pak Johansson pro server WWD. Dodala, že kampaň z dílny Prada je „hra s identitami, které žijí uvnitř nás, našimi různými maskami a osobnostmi.“
Kabelka, jež se neustále vyvíjí. Prada filmem reflektuje model Galleria
Ikonická kabelka Galleria pak v krátkém filmu představuje jakousi kotvu, jež spojuje všechny tři interpretace známé herečky. Sama se ovšem mění podle toho, jaká žena ji zrovna uchopí. Přesně tak chápe tašku i samotná značka. Vždy ji totiž prodávala jako model, který se vyvíjí. Právě tato rádoby neustálá obměna se proto tentokrát stala také hlavním narativem nejnovější módní kampaně.
Reklama zároveň představuje další krok módního domu Prada do světa filmu. Podobně učinil i s předchozími kampaněmi, které pro změnu zrežíroval Jonathan Glazer, tvůrce filmu The Zone of Interest, či Xavier Dolan. Svůj režisérský debut pak letos představila také samotná Scarlett Johansson, a to za pomocí snímku Eleanor the Great. Představila ho na jaře na filmovém festivalu v Cannes.
Zdroje: WWD, Dazed, The Fashionography, Instagram, YouTube