Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    S postupujícím podzimem se nezadržitelně blíží i letošní sváteční období. Vánoční shon odstartovala mezi světovými módními domy společnost Prada. Koncem října vydala kampaň oslavující svátky s názvem A Winter’s Tale. V jejím středu stojí ambasadoři značky, ale také klasický zimní archetyp představující cestu domů zasněženými vrcholky dechberoucích hor.

    Letošní sváteční období oficiálně dorazilo do světa módy. Jako jedna z prvních luxusních společností ho přivítala italská značka Prada. Koncem října totiž představila letošní vánoční kampaň s názvem A Winter’s Tale. Tentokrát se její reklama soustředí na skupinu přátel, kteří společně v luxusních vintage autech vyrazili na cestu domů. Jejich tradiční cesta se však nečekaně promění v dechberoucí magický zážitek.

    Zdroj: Prada

    Kampaň tím zachycuje jeden z nejvíce klasických zimních archetypů, tedy cestu domů skrze zasněžené vrcholky dalekých hor. Fotografiemi z objektivu Glen Luchford prostupuje nadšení, které nás většinou při svátečních dnech doprovází. Dalekou cestu i tentokrát podnikly známé tváře, tedy ambasadoři značky, jako je Maya Hawke, Damson Idris, Louis Patridge nebo Letitia Wright. Doplnil je také čínský herec Li Xian.

    Zdroj: Prada

    Ten tím zároveň oslavil svůj debut v oficiální kampani z dílny Prada. Známý je především svou rolí ze seriálu Go Go Squid!. Loni navíc získal ocenění Herec roku, a to od China Television Directors Conference. Skupina přátel je pak na fotkách zachycena, jak vyhlíží z oken nebo vystupuje z auta. Doprovodné video pak odhalí, že přátelé uprostřed lesa zažijí magický okamžik, když okolní stromy rozzáří světýlka.

    Koncept má dle vyjádření Prada „oslavovat vánoční období jako čas blízkosti a sdílení, příběhů a výjimečných událostí.“ Kampaň proto postupně doplní rovněž krátká videa, která se zaměří na jednotlivé protagonisty. Slavné osobnosti tak na kameru prozradí své vlastní historky a příběhy z času minulých Vánoc. To vše, zatímco světu ukážou kousky z letošní zimní kolekce, včetně nové kabelky Petit Sac Noir.

    Kampaň doplní Prada Beauty. Kosmetický segment značky láká na vánoční dárky

    Společnost Prada tak navazuje na svou tradici vánočních kampaní, loni pro změnu představila koncept sváteční večeře, kterou navštívil také její maskot, tedy robot Trick. V minulosti do svých reklam dosadila známé tváře, jako je Julia Garner, Rami Malek, Ethan Hawke, Willem Dafoe, Ezra Miller nebo Hunter Schafer. Módní reklamu pak letos doplnila rovněž reklama představující produkty z dílny Prada Beauty.

    Zdroje: WWD, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Prada

    Prada odstartovala vánoční shon. Vydala letošní sváteční kampaň

    S postupujícím podzimem se nezadržitelně blíží i letošní sváteční období. Vánoční shon odstartovala mezi světovými módními domy společnost Prada. Koncem října vydala kampaň oslavující svátky s názvem A Winter’s Tale. V jejím středu stojí ambasadoři značky, ale také klasický zimní archetyp představující cestu domů zasněženými vrcholky dechberoucích hor.

    Letošní sváteční období oficiálně dorazilo do světa módy. Jako jedna z prvních luxusních společností ho přivítala italská značka Prada. Koncem října totiž představila letošní vánoční kampaň s názvem A Winter’s Tale. Tentokrát se její reklama soustředí na skupinu přátel, kteří společně v luxusních vintage autech vyrazili na cestu domů. Jejich tradiční cesta se však nečekaně promění v dechberoucí magický zážitek.

    Zdroj: Prada

    Kampaň tím zachycuje jeden z nejvíce klasických zimních archetypů, tedy cestu domů skrze zasněžené vrcholky dalekých hor. Fotografiemi z objektivu Glen Luchford prostupuje nadšení, které nás většinou při svátečních dnech doprovází. Dalekou cestu i tentokrát podnikly známé tváře, tedy ambasadoři značky, jako je Maya Hawke, Damson Idris, Louis Patridge nebo Letitia Wright. Doplnil je také čínský herec Li Xian.

    Zdroj: Prada

    Ten tím zároveň oslavil svůj debut v oficiální kampani z dílny Prada. Známý je především svou rolí ze seriálu Go Go Squid!. Loni navíc získal ocenění Herec roku, a to od China Television Directors Conference. Skupina přátel je pak na fotkách zachycena, jak vyhlíží z oken nebo vystupuje z auta. Doprovodné video pak odhalí, že přátelé uprostřed lesa zažijí magický okamžik, když okolní stromy rozzáří světýlka.

    Koncept má dle vyjádření Prada „oslavovat vánoční období jako čas blízkosti a sdílení, příběhů a výjimečných událostí.“ Kampaň proto postupně doplní rovněž krátká videa, která se zaměří na jednotlivé protagonisty. Slavné osobnosti tak na kameru prozradí své vlastní historky a příběhy z času minulých Vánoc. To vše, zatímco světu ukážou kousky z letošní zimní kolekce, včetně nové kabelky Petit Sac Noir.

    Kampaň doplní Prada Beauty. Kosmetický segment značky láká na vánoční dárky

    Společnost Prada tak navazuje na svou tradici vánočních kampaní, loni pro změnu představila koncept sváteční večeře, kterou navštívil také její maskot, tedy robot Trick. V minulosti do svých reklam dosadila známé tváře, jako je Julia Garner, Rami Malek, Ethan Hawke, Willem Dafoe, Ezra Miller nebo Hunter Schafer. Módní reklamu pak letos doplnila rovněž reklama představující produkty z dílny Prada Beauty.

    Zdroje: WWD, Instagram

    ― Reklama ―

    Rozhovor: Pokud nevybočíš, nikdo si tě nezapamatuje, míní návrhář Jeremiáš Fürst

    Začínající návrhář Jeremiáš Fürst stojí za kolekcí Dressed To Dream, kterou letos představil na Budapešťském fashion weeku. Jeho tvorba stojí na pomezí klasické pánské krejčoviny a subtilního snění. Zkoumá, jak může muž vypadat, když odloží zbroj a dovolí si být jemný, klidný a přirozený. V rozhovoru mluví designér o nové mužské identitě, rivalitě na české scéně i o tom, proč je návratnost v módě často jen iluzí.

    Film Die, My Love láká na surovost. Jennifer Lawrence popouští uzdu emocí

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson jiskří v novém thrilleru. Snímek Die, My Love, který debutoval na letošním filmovém festivalu v Cannes, napětím přímo přetéká. Film sleduje děj založený na knize z pera Ariany Harwicz, v jehož srdci stojí výbušná, energetická a čím dál více ztracená Grace. Vypráví příběh ženy, jež se naplno poddá své surovosti.

    Móda v kostce: Ugg pojí síly se Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Módní svět nabízí nová partnerství. Slavná značka bot Ugg vytvořila po šesti letech speciální kolekci s japonskou společností Sacai. Swarovski pro změnu spolupracuje s výrobcem špuntů do uší Loop. Dior pak slaví 10. výročí projektu Dior Lady Art a Pandora odstartovala vlnu vánočních kampaní. Itálie vítá první výstavu oslavující návrhy z dílny Alaïa a Balenciaga.

    Víte, kdo stojí za vznikem Dior podpatků? Roger Vivier vdechl značce inovaci

    Roger Vivier patří mezi nejvýraznější jména francouzské módy 20. století. Obuvník, který se stal klíčovým partnerem Christiana Dior, dokázal přenést haute couture až k samotné špičce boty. Jeho práce pro Dior proměnila obuv v nedílnou součást módního příběhu. Po letech spolupráce si Roger Vivier vybudoval i vlastní značku, jež dodnes ztělesňuje pařížský luxus s archivní estetikou a rukopisem svého zakladatele.

    JW Anderson má novou tvář. Značka diktuje vlastní luxusní tempo

    Pro mnohé bylo zklamáním, když návrhář Jonathan Anderson začátkem léta oznámil konec runway přehlídek své značky JW Anderson. Uvedl totiž rovněž, že hodlá svou úspěšnou společnost přesměrovat. Její nová tvář ovšem nyní dokazuje, že chybějící módní shows dokáže hravě předčít. S radostí diktuje své tempo, které je sice pomalejší, ale zato exkluzivnější.

    Zaměstnanci Kering v Itálii stávkují. Brojí proti neochotě vyjednávat

    Luxusní skupinu Kering čekají stávky. Její zaměstnanci v Itálii naplánovali na úterý čtyřhodinový protest, který má poukázat na nevůli vyjednávat ze strany vedení společnosti. Dle tamních odborů totiž neprojevuje ochotu vstoupit do dialogu o požadovaných změnách. V centru projednávaných problémů jsou mimo jiné neshody ohledně možností práce na dálku.

    Maximalismus zima neodradí. Podzim ozdobí trendy pendant necklaces

    Pestré barvy sluncem nasyceného léta sice zahnaly temnější odstíny burgundy a čokoládově hnědé, to ovšem ještě neznamená, že je populární maximalismus na ústupu. Nadále se totiž projevuje nejen v odvážných kombinacích nebo vzorech, ale především trendy špercích. Není proto divu, že letošnímu podzimu dominují takzvané pendant necklaces.

    Třásně udávají rytmus jaru a létu 2026. Objevte horký trend letošních mol

    Třásně opět vstoupily na mola s energií, jež proměnila krok v gesto a látku v melodii. Jarní a letní sezóna 2026 je jimi doslova protkaná. Linie oděvů se od Milána až po Londýn rozvlnily do plynulého pohybu, v němž se řemeslnost mísí s volností. Třásně symbolizují přirozenou dynamiku a smyslový přepych. V každém švu je cítit rytmus, jenž nezpívá do kroku, ale vábí k tanci.

    Na křídlech překvapení. Týdny módy zaskočily domácí estetikou i vojenskými prvky

    Překvapení se zřejmě stává novým měřítkem estetiky. V kolekcích nedávných světových fashion weeků vyplouvají na povrch tvůrčí odvážnosti, které posouvají hranice očekávání. Elegantní uniformní odkazy se mísí s domestikovanou nostalgií, materiály se vrací v nových podobách a moment překvapení získává status skutečného kurátorského gesta.

    Móda v kostce: Valentino má novou tvář a boty Jil Sander x Puma jsou zpět

    Módní dům Valentino má novou ambasadorku, nově ho bude zastupovat herečka Dakota Johnson. Vivienne Westwood uspořádala svou první show v Saúdské Arábii a Jil Sander x Puma vrací na scénu svou ikonickou spolupráci. Partnerství opět rozšiřují rovněž značky MM6 Maison Margiela a Salomon. Luxusní skupina Kering prodá svou beauty sekci společnosti L'Oréal.

    Akční žánr opět ožívá. Snímek Jedna bitva za druhou dobývá filmová plátna

    Režisér Paul Thomas Anderson znovu dokázal, že do křesla režiséra zkrátka patří. Jeho nejnovější snímek s názvem Jedna bitva za druhou sklízí nadšené ohlasy nejen od diváků, ale také přísných kritiků. Napínavý, humorný, ale přesto hluboký a provokativní děj opět probouzí k životu akční žánr. Leonardo DiCaprio vás navíc ani tentokrát nenechá vydechnout.

    TikTok Highlights: Káva získala novou podobu, nese název proffee

    Uživatelé sociální sítě TikTok nikdy nepohrdnou žádným lifestyle nebo wellness trikem. Není proto divu, že si zamilovali proffee, tedy kávu doplněnou o protein nebo kolagen. Slibují si od ní benefity v podobě žádaného přísunu energie, ale také regeneraci svalů či dokonce úbytek váhy. Je ovšem trendy nápoj tak výhodný, jak se na obrazovkách telefonů tváří?

    Luxury Insights: Nejdražší lyžařská střediska lákají na zimní pohádku

    Zima má dozajista své kouzlo, v těch nejluxusnějších koutech světa ovšem září magií. Prémiová lyžařská střediska sahají daleko za hranice sjezdovek. Návštěvníkům nabízí pohled na nejnovější módní kolekce na svah, nezapomenutelné zážitky a eleganci na úrovni. Zimní dovolená zde nabírá na obrátkách, bez ohledu na to, kde přesně se nacházíte.

    Designblok myslí i na módu. V soutěži Diploma Selection zazářily mladé talenty

    Předposlední den mezinárodního festivalu designu a módy se opět nesl ve znamení nové generace tvůrců. Začínající návrháři a absolventi z celé Evropy měli možnost představit své diplomové práce v rámci prestižní soutěže Designblok Diploma Selection, která se tentokrát konala v prostorách Nové Spirály. Po nabitém dni plném módních shows odborná porota vybrala jako vítězku designérku Andreu Rehbein, přičemž druhé a třetí místo obsadili návrháři Šimon Žák a Kári Þór Barry.

    Véronique Nichanian končí. Po 37 letech opouští pánskou divizi Hermès

    Legendární módní stálice končí. Návrhářka Véronique Nichanian odchází po 37 letech ze své pozice kreativní ředitelky pánské sekce módního domu Hermès. Rozhodnutí prozradila ve čtvrtek ve svém rozhovoru pro francouzský deník Le Figaro. Vedení jedné z nejsilnějších značek na současném luxusním trhu však prozatím jejího nástupce nebo nástupkyni neoznámilo.

    Síla nové éry Chanel spočívá v detailu. Matthieu Blazy nabídl perfektní kreace

    Jarní kolekce Chanel si žádá pohled zblízka. Matthieu Blazy ve své debutové jarní a letní řadě proměnil každý detail v kompas staronové estetiky. V každém stehu, ve struktuře tvídu i v nečekaných tvarech kabelek se zrcadlí jeho přesnost a cit pro tradici. Pařížský Grand Palais se stal laboratoří řemesla, kde luxus získává hmatatelnou podobu v tradičním pojetí krásy. Chanel pod jeho vedením vypráví příběh skrze nuance, formující celou galaxii stylů.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―