Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Hitem letošního podzimu jsou skřipce na všechny způsoby. Mezi trendy verze tak patří ty zdobené, které ozvláštní celý look, tak ty zcela jednoduché a nenápadné. Jsou totiž praktické, elegantní a umožní vykouzlit různorodou škálu účesů. Stačí si vybrat barvu i velikost a můžete napodobit tisíce různých stylů.

    Vlasových skřipců existuje mnoho druhů v různých cenových kategoriích. Není tedy divu, že si letos na podzim všestranný doplněk probojoval cestu na vrchol trendů. Při výběru tak stačí zohlednit, jestli byste raději menší kousek na sepnutí copánku či pramínku, nebo raději ten větší, pro celý objem vlasů. Módní pomocník je navíc praktický a na rozdíl od gumičky nezanechává na vlasech nevzhledné sklady.

    Zapojte skřipce všech velikostí i barev

    Z menších variant nás zaujal například skřipec od Celine v krémové barvě. Vzhledem jednoduchý, ale přitom stále nápaditý, a to díky vykrojenému C po obou stranách. Takový značkový doplněk bude skvěle sloužit jako třešnička na dortu každodenních outfitů. Nejvíce vám poslouží, pokud máte vlasy spíše jemnější nebo si chcete sepnout prameny na temeni hlavy.

    Zdroj: Miu Miu, Celine

    Rovněž skřipec Miu Miu patří mezi ty menší, ačkoliv působí o něco bytelněji. Jeho předností je především výrazně červená barva, která upoutá pozornost i náhodné kolemjdoucí. Bude se tím pádem hodit pro ozvláštnění jinak jednoduchého účesu nebo looku, případně jako ladící doplněk ke stejně zabarveným botám či kabelce.

    Zdroj: My Kitsch

    Pokud máte husté a dlouhé vlasy, možná vám jsou známé křehké skřipce, které se při přílišné zátěži lámou a odpadávají jim zoubky. Takové potíže spolehlivě vyřeší kousek s pevnější konstrukcí a větším rozpětím pružinky. Třeba varianta od Kitsch pojme i velké množství vlasů, a přesto působí jako elegantní pomocník při vytváření nejednoho účesu. Nabízí se jak v hnědé, tak černé variantě.

    Výběrem to nekončí. Jak se skřipci vykouzlit perfektní účes?

    Kromě skřipců je trendem letošního podzimu i samotný způsob uchycení vlasů. Na vlně jsou v současnosti messy buns, které střídají dříve populární utažené sleek ballerina buns. Tento rozcuchaný styl se dá napodobit s vlasy všech textur.

    V případě hustých vlasů ale rozhodně využijte váš záviděníhodný objem, který ledabyle přichytíte skřipcem. Pokud máte vlasy jemnější, z doplňku udělejte dominantu a nechte vyniknout spíše jeho jedinečný styl.

    Zdroj: Prada

    Se skřipcem v hlavní roli se dají vykouzlit různé styly i účesy. Sepnutí na temeni je klasickým trikem, zkuste ale vlasy vzadu zatočit do drdůlku a přichytit ho, účes potom získá více objemu. Pokud si naopak sepnete všechny vlasy jako do culíku, a až potom motáte pod skřipec, prameny prvně zagumičkujte. Bude se vám s nimi lépe pracovat a zoubky je spíše udrží.

    Skvělou inspirací na účesy jsou rovněž platformy sociálních médií. Najdete na nich i složitější tutoriály, dle kterých si vlasy prvně rozdělíte na dvě poloviny a skřipcem je upevníte zvlášť. Krok po kroku si navíc můžete jednotlivé tipy vyzkoušet a video si klidně i zpomalit. Najdete v nich často také looky, které by vás samotné jen tak nenapadly.

    @kbellbeauty messy bun in a claw clip 🫶🤝 #hairtutorial #clawcliphairstyles #clawcliptutorial #hairstyletutorial ♬ original sound – Kaitlynn Bell

    Podzim je rovněž skvělým obdobím ke zkoušení nových věcí, jelikož vás vedro nenutí mít vlasy neustále stažené pryč z obličeje. S radostí tak můžete nechat pár pramínků ze skřipce uniknout. Nedbale sepnuté vlasy navíc oceníte i při oblékání šály či roláku.

    Zdroje: Celine, Miu Miu, Prada, Instagram, Tik Tok

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Podzim vrací do módy skřipce do vlasů. Naučte se pracovat s elegantními pomocníky

    Hitem letošního podzimu jsou skřipce na všechny způsoby. Mezi trendy verze tak patří ty zdobené, které ozvláštní celý look, tak ty zcela jednoduché a nenápadné. Jsou totiž praktické, elegantní a umožní vykouzlit různorodou škálu účesů. Stačí si vybrat barvu i velikost a můžete napodobit tisíce různých stylů.

    Vlasových skřipců existuje mnoho druhů v různých cenových kategoriích. Není tedy divu, že si letos na podzim všestranný doplněk probojoval cestu na vrchol trendů. Při výběru tak stačí zohlednit, jestli byste raději menší kousek na sepnutí copánku či pramínku, nebo raději ten větší, pro celý objem vlasů. Módní pomocník je navíc praktický a na rozdíl od gumičky nezanechává na vlasech nevzhledné sklady.

    Zapojte skřipce všech velikostí i barev

    Z menších variant nás zaujal například skřipec od Celine v krémové barvě. Vzhledem jednoduchý, ale přitom stále nápaditý, a to díky vykrojenému C po obou stranách. Takový značkový doplněk bude skvěle sloužit jako třešnička na dortu každodenních outfitů. Nejvíce vám poslouží, pokud máte vlasy spíše jemnější nebo si chcete sepnout prameny na temeni hlavy.

    Zdroj: Miu Miu, Celine

    Rovněž skřipec Miu Miu patří mezi ty menší, ačkoliv působí o něco bytelněji. Jeho předností je především výrazně červená barva, která upoutá pozornost i náhodné kolemjdoucí. Bude se tím pádem hodit pro ozvláštnění jinak jednoduchého účesu nebo looku, případně jako ladící doplněk ke stejně zabarveným botám či kabelce.

    Zdroj: My Kitsch

    Pokud máte husté a dlouhé vlasy, možná vám jsou známé křehké skřipce, které se při přílišné zátěži lámou a odpadávají jim zoubky. Takové potíže spolehlivě vyřeší kousek s pevnější konstrukcí a větším rozpětím pružinky. Třeba varianta od Kitsch pojme i velké množství vlasů, a přesto působí jako elegantní pomocník při vytváření nejednoho účesu. Nabízí se jak v hnědé, tak černé variantě.

    Výběrem to nekončí. Jak se skřipci vykouzlit perfektní účes?

    Kromě skřipců je trendem letošního podzimu i samotný způsob uchycení vlasů. Na vlně jsou v současnosti messy buns, které střídají dříve populární utažené sleek ballerina buns. Tento rozcuchaný styl se dá napodobit s vlasy všech textur.

    V případě hustých vlasů ale rozhodně využijte váš záviděníhodný objem, který ledabyle přichytíte skřipcem. Pokud máte vlasy jemnější, z doplňku udělejte dominantu a nechte vyniknout spíše jeho jedinečný styl.

    Zdroj: Prada

    Se skřipcem v hlavní roli se dají vykouzlit různé styly i účesy. Sepnutí na temeni je klasickým trikem, zkuste ale vlasy vzadu zatočit do drdůlku a přichytit ho, účes potom získá více objemu. Pokud si naopak sepnete všechny vlasy jako do culíku, a až potom motáte pod skřipec, prameny prvně zagumičkujte. Bude se vám s nimi lépe pracovat a zoubky je spíše udrží.

    Skvělou inspirací na účesy jsou rovněž platformy sociálních médií. Najdete na nich i složitější tutoriály, dle kterých si vlasy prvně rozdělíte na dvě poloviny a skřipcem je upevníte zvlášť. Krok po kroku si navíc můžete jednotlivé tipy vyzkoušet a video si klidně i zpomalit. Najdete v nich často také looky, které by vás samotné jen tak nenapadly.

    @kbellbeauty messy bun in a claw clip 🫶🤝 #hairtutorial #clawcliphairstyles #clawcliptutorial #hairstyletutorial ♬ original sound – Kaitlynn Bell

    Podzim je rovněž skvělým obdobím ke zkoušení nových věcí, jelikož vás vedro nenutí mít vlasy neustále stažené pryč z obličeje. S radostí tak můžete nechat pár pramínků ze skřipce uniknout. Nedbale sepnuté vlasy navíc oceníte i při oblékání šály či roláku.

    Zdroje: Celine, Miu Miu, Prada, Instagram, Tik Tok

    ― Reklama ―

    Luxury Insights: Sen pouště na obzoru. Saúdská Arábie plánuje první luxusní vlak

    Saúdská Arábie posouvá hranice lokálního luxusu. Koncem příštího roku přivítá svůj první luxusní vlak s názvem The Dream of the Desert. Na cestě dlouhé až 1300 kilometrů představí klenoty země, a to jak za okny, tak uvnitř vytříbeného interiéru. Veřejnost koncem října dostala možnost spatřit první návrhy exkluzivního projektu slibujícího nezapomenutelné zážitky.

    Dialog dvou velikánů. La Galerie Dior pohostí tvorbu Azzedine Alaïa

    La Galerie Dior vzdává hold jednomu z největších jmen módního světa. Od čtvrtka 19. listopadu zpřístupní výstavu Azzedine Alaïa's Dior Collection, jež připomíná odkaz věhlasného tuniského návrháře. Designér proslul nejen svými bodycon róbami, ale i vášní pro sběratelství vysoké módy. Značnou část jeho sbírky pak tvořily právě návrhy z dílny samotného Christiana Dior.

    Valentino Rockstud se vrací. Uspěje řada i mimo šatníky poběhlic z Prahy 1?

    Podpatky Valentino Rockstud se nečekaně objevily v teaseru Ďábel nosí Pradu 2 a na pár sekund ovládly internet. Detail, který kdysi symbolizoval italskou představu o okázalém luxusu, získává nový popkulturní moment. Značka i film pracují s obuvnickým dramatem, díky němuž získává Rockstud čerstvý impulz. Vizuální síla traileru připomíná, že pro Valentino typické kování není zatraceno, jak se v posledních letech mohlo zdát. Otázka však míří jinam. Co tenhle návrat udělá s jeho pověstí v módním mini světě Praha 1?

    Darujte nadčasový klenot. Pánské hodinky ovládá retro i tradice

    Nabídka pánských hodinek letos na Vánoce překračuje hranice obvyklého dárku. Vedle kultovních jmen, jako je Audemars Piguet nebo Breguet, stojí Tissot, Citizen či Casio. Značky, které dokazují, že i rozumná investice může mít špičkový design a charisma. Trendy ukazují dvě linie. Návrat k tradičním "maskulinním" hodinkám a fascinaci digitální retro estetikou. Ať už jde o titanové chronografy, mramorované ciferníky, nebo ručně rytá loga, letošní výběr má společný cíl. Udělat z času zážitek.

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―