Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Hitem letošního podzimu jsou skřipce na všechny způsoby. Mezi trendy verze tak patří ty zdobené, které ozvláštní celý look, tak ty zcela jednoduché a nenápadné. Jsou totiž praktické, elegantní a umožní vykouzlit různorodou škálu účesů. Stačí si vybrat barvu i velikost a můžete napodobit tisíce různých stylů.

    Vlasových skřipců existuje mnoho druhů v různých cenových kategoriích. Není tedy divu, že si letos na podzim všestranný doplněk probojoval cestu na vrchol trendů. Při výběru tak stačí zohlednit, jestli byste raději menší kousek na sepnutí copánku či pramínku, nebo raději ten větší, pro celý objem vlasů. Módní pomocník je navíc praktický a na rozdíl od gumičky nezanechává na vlasech nevzhledné sklady.

    Zapojte skřipce všech velikostí i barev

    Z menších variant nás zaujal například skřipec od Celine v krémové barvě. Vzhledem jednoduchý, ale přitom stále nápaditý, a to díky vykrojenému C po obou stranách. Takový značkový doplněk bude skvěle sloužit jako třešnička na dortu každodenních outfitů. Nejvíce vám poslouží, pokud máte vlasy spíše jemnější nebo si chcete sepnout prameny na temeni hlavy.

    Zdroj: Miu Miu, Celine

    Rovněž skřipec Miu Miu patří mezi ty menší, ačkoliv působí o něco bytelněji. Jeho předností je především výrazně červená barva, která upoutá pozornost i náhodné kolemjdoucí. Bude se tím pádem hodit pro ozvláštnění jinak jednoduchého účesu nebo looku, případně jako ladící doplněk ke stejně zabarveným botám či kabelce.

    Zdroj: My Kitsch

    Pokud máte husté a dlouhé vlasy, možná vám jsou známé křehké skřipce, které se při přílišné zátěži lámou a odpadávají jim zoubky. Takové potíže spolehlivě vyřeší kousek s pevnější konstrukcí a větším rozpětím pružinky. Třeba varianta od Kitsch pojme i velké množství vlasů, a přesto působí jako elegantní pomocník při vytváření nejednoho účesu. Nabízí se jak v hnědé, tak černé variantě.

    Výběrem to nekončí. Jak se skřipci vykouzlit perfektní účes?

    Kromě skřipců je trendem letošního podzimu i samotný způsob uchycení vlasů. Na vlně jsou v současnosti messy buns, které střídají dříve populární utažené sleek ballerina buns. Tento rozcuchaný styl se dá napodobit s vlasy všech textur.

    V případě hustých vlasů ale rozhodně využijte váš záviděníhodný objem, který ledabyle přichytíte skřipcem. Pokud máte vlasy jemnější, z doplňku udělejte dominantu a nechte vyniknout spíše jeho jedinečný styl.

    Zdroj: Prada

    Se skřipcem v hlavní roli se dají vykouzlit různé styly i účesy. Sepnutí na temeni je klasickým trikem, zkuste ale vlasy vzadu zatočit do drdůlku a přichytit ho, účes potom získá více objemu. Pokud si naopak sepnete všechny vlasy jako do culíku, a až potom motáte pod skřipec, prameny prvně zagumičkujte. Bude se vám s nimi lépe pracovat a zoubky je spíše udrží.

    Skvělou inspirací na účesy jsou rovněž platformy sociálních médií. Najdete na nich i složitější tutoriály, dle kterých si vlasy prvně rozdělíte na dvě poloviny a skřipcem je upevníte zvlášť. Krok po kroku si navíc můžete jednotlivé tipy vyzkoušet a video si klidně i zpomalit. Najdete v nich často také looky, které by vás samotné jen tak nenapadly.

    @kbellbeauty messy bun in a claw clip 🫶🤝 #hairtutorial #clawcliphairstyles #clawcliptutorial #hairstyletutorial ♬ original sound – Kaitlynn Bell

    Podzim je rovněž skvělým obdobím ke zkoušení nových věcí, jelikož vás vedro nenutí mít vlasy neustále stažené pryč z obličeje. S radostí tak můžete nechat pár pramínků ze skřipce uniknout. Nedbale sepnuté vlasy navíc oceníte i při oblékání šály či roláku.

    Zdroje: Celine, Miu Miu, Prada, Instagram, Tik Tok

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Podzim vrací do módy skřipce do vlasů. Naučte se pracovat s elegantními pomocníky

    Hitem letošního podzimu jsou skřipce na všechny způsoby. Mezi trendy verze tak patří ty zdobené, které ozvláštní celý look, tak ty zcela jednoduché a nenápadné. Jsou totiž praktické, elegantní a umožní vykouzlit různorodou škálu účesů. Stačí si vybrat barvu i velikost a můžete napodobit tisíce různých stylů.

    - Reklama -

    Vlasových skřipců existuje mnoho druhů v různých cenových kategoriích. Není tedy divu, že si letos na podzim všestranný doplněk probojoval cestu na vrchol trendů. Při výběru tak stačí zohlednit, jestli byste raději menší kousek na sepnutí copánku či pramínku, nebo raději ten větší, pro celý objem vlasů. Módní pomocník je navíc praktický a na rozdíl od gumičky nezanechává na vlasech nevzhledné sklady.

    Zapojte skřipce všech velikostí i barev

    Z menších variant nás zaujal například skřipec od Celine v krémové barvě. Vzhledem jednoduchý, ale přitom stále nápaditý, a to díky vykrojenému C po obou stranách. Takový značkový doplněk bude skvěle sloužit jako třešnička na dortu každodenních outfitů. Nejvíce vám poslouží, pokud máte vlasy spíše jemnější nebo si chcete sepnout prameny na temeni hlavy.

    Zdroj: Miu Miu, Celine

    - Reklama -

    Rovněž skřipec Miu Miu patří mezi ty menší, ačkoliv působí o něco bytelněji. Jeho předností je především výrazně červená barva, která upoutá pozornost i náhodné kolemjdoucí. Bude se tím pádem hodit pro ozvláštnění jinak jednoduchého účesu nebo looku, případně jako ladící doplněk ke stejně zabarveným botám či kabelce.

    Zdroj: My Kitsch

    Pokud máte husté a dlouhé vlasy, možná vám jsou známé křehké skřipce, které se při přílišné zátěži lámou a odpadávají jim zoubky. Takové potíže spolehlivě vyřeší kousek s pevnější konstrukcí a větším rozpětím pružinky. Třeba varianta od Kitsch pojme i velké množství vlasů, a přesto působí jako elegantní pomocník při vytváření nejednoho účesu. Nabízí se jak v hnědé, tak černé variantě.

    Výběrem to nekončí. Jak se skřipci vykouzlit perfektní účes?

    Kromě skřipců je trendem letošního podzimu i samotný způsob uchycení vlasů. Na vlně jsou v současnosti messy buns, které střídají dříve populární utažené sleek ballerina buns. Tento rozcuchaný styl se dá napodobit s vlasy všech textur.

    V případě hustých vlasů ale rozhodně využijte váš záviděníhodný objem, který ledabyle přichytíte skřipcem. Pokud máte vlasy jemnější, z doplňku udělejte dominantu a nechte vyniknout spíše jeho jedinečný styl.

    Zdroj: Prada

    Se skřipcem v hlavní roli se dají vykouzlit různé styly i účesy. Sepnutí na temeni je klasickým trikem, zkuste ale vlasy vzadu zatočit do drdůlku a přichytit ho, účes potom získá více objemu. Pokud si naopak sepnete všechny vlasy jako do culíku, a až potom motáte pod skřipec, prameny prvně zagumičkujte. Bude se vám s nimi lépe pracovat a zoubky je spíše udrží.

    Skvělou inspirací na účesy jsou rovněž platformy sociálních médií. Najdete na nich i složitější tutoriály, dle kterých si vlasy prvně rozdělíte na dvě poloviny a skřipcem je upevníte zvlášť. Krok po kroku si navíc můžete jednotlivé tipy vyzkoušet a video si klidně i zpomalit. Najdete v nich často také looky, které by vás samotné jen tak nenapadly.

    @kbellbeauty messy bun in a claw clip 🫶🤝 #hairtutorial #clawcliphairstyles #clawcliptutorial #hairstyletutorial ♬ original sound – Kaitlynn Bell

    Podzim je rovněž skvělým obdobím ke zkoušení nových věcí, jelikož vás vedro nenutí mít vlasy neustále stažené pryč z obličeje. S radostí tak můžete nechat pár pramínků ze skřipce uniknout. Nedbale sepnuté vlasy navíc oceníte i při oblékání šály či roláku.

    Zdroje: Celine, Miu Miu, Prada, Instagram, Tik Tok

    ― Reklama ―

    Velký návrat značky Alexander Wang. Jak vypadá nová „Wang Girl“?

    Alexander Wang se po sedmi letech vrátil na módní kalendář New York Fashion Week s kolekcí, která vyzařuje sebevědomí i vyzrálou estetiku. Show navíc oslavil 20. výročí od založení své značky. V jeho pojetí slaví návrat primárně ikona "Wang Girl". Tentokrát s příměsí kostkovaného potisku, ostrých kontur a vizí ženy, jež vládne vlastnímu času. Návrhář poskládal odkaz minulosti a transformoval jej v siluetu moderní ženy.

    Fendi v obložení atraktivních barev. Módní dům naservíroval perfektní paletu

    Paleta barev z dílny Fendi pro letošní podzim a zimu funguje jako obraz římské oblohy při západu slunce. Tmavě listnatá zelená, hluboká zemitá hnědá a šedá grafitová, s nádechem petrolejově modré, přecházejí do světlých, skoro až rozbředlých tónů terakoty a práškově růžové. Šarlatová a "bubblegum pink" dodávají nečekaný akcent. Výsledek působí jako harmonická kompozice, v níž má každý odstín přesnou roli.

    Prada zkoumá identitu. Její proměnlivost ztvárnila Scarlett Johansson

    Módní dům Prada vydal další kampaň představující jeho ikonickou kabelku Galleria. Její tváří se již potřetí stala herečka Scarlett Johansson, tentokrát pod taktovkou režiséra Yorgose Lanthimos. Související krátký film popisuje proměnlivost našich identit, reflektující rovněž různé podoby, které za uplynulé roky nabyla i samotná taška.

    Proč se z módního světa vytratily večírky? Bujarost střídá sofistikovanost

    Večírky patří k módě stejně jako přehlídková mola. V 90. letech i před pandemií určovaly rytmus celé éry a staly se laboratoří ikonických obrazů. Paparazzi tehdy přinášeli snímky plné kouře, šampaňského a hedvábných rób, jež později definovaly pojem glamour. Kdo chtěl mluvit o módě, musel znát i atmosféru elitních parties. Co se tedy změnilo?

    Gustaf Westman redefinuje sváteční design. Tentokrát ve spolupráci s IKEA

    Gustaf Westman patří k nejvýraznějším jménům designu a opět potvrzuje, že jeho tvorba přesahuje hranice tradičního pojetí interiéru. Po nedávné spolupráci s automobilkou BMW přichází další projekt, tentokrát s IKEA. Kolekce Home of Celebration spojuje energii barev, organické tvary a rukopis Westmana s dostupným světem švédské značky. Výsledkem je 12 objektů, jež mění pohled na sváteční stolování.

    Michael Kors nabízí únik. Kolekci pro jaro a léto 2026 ponořil do klidu

    Svou nejnovější kolekci sice již ve středu odhalil Ralph Lauren, oficiální kalendář Newyorského týdne módy však odstartoval návrhář Michael Kors. Na Manhattanu představil své návrhy pro nadcházející jaro a léto. Při jejich tvorbě čerpal z léta plného cestování a vytouženého pocitu úniku. Splývavé dlouhé siluety a jemné materiály nabídly závan klidu.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Pánská obuv si pohrává s kontrastem. Paříž diktuje podzimní footwear

    Pánská obuv na Pařížském týdnu módy pro podzim a zimu 2025 působila jako nejpřímější indikátor současných trendů. Z přehlídek i showroomů totiž vzešly modely, které pracují s jasnými kontrasty. Těšit se můžeme na sportovní základ převedený do luxusu, klasiku přeformátovanou do experimentu nebo minimalistické tvary postavené proti maximalismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―