Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Hitem letošního podzimu jsou skřipce na všechny způsoby. Mezi trendy verze tak patří ty zdobené, které ozvláštní celý look, tak ty zcela jednoduché a nenápadné. Jsou totiž praktické, elegantní a umožní vykouzlit různorodou škálu účesů. Stačí si vybrat barvu i velikost a můžete napodobit tisíce různých stylů.

    Vlasových skřipců existuje mnoho druhů v různých cenových kategoriích. Není tedy divu, že si letos na podzim všestranný doplněk probojoval cestu na vrchol trendů. Při výběru tak stačí zohlednit, jestli byste raději menší kousek na sepnutí copánku či pramínku, nebo raději ten větší, pro celý objem vlasů. Módní pomocník je navíc praktický a na rozdíl od gumičky nezanechává na vlasech nevzhledné sklady.

    Zapojte skřipce všech velikostí i barev

    Z menších variant nás zaujal například skřipec od Celine v krémové barvě. Vzhledem jednoduchý, ale přitom stále nápaditý, a to díky vykrojenému C po obou stranách. Takový značkový doplněk bude skvěle sloužit jako třešnička na dortu každodenních outfitů. Nejvíce vám poslouží, pokud máte vlasy spíše jemnější nebo si chcete sepnout prameny na temeni hlavy.

    Zdroj: Miu Miu, Celine

    Rovněž skřipec Miu Miu patří mezi ty menší, ačkoliv působí o něco bytelněji. Jeho předností je především výrazně červená barva, která upoutá pozornost i náhodné kolemjdoucí. Bude se tím pádem hodit pro ozvláštnění jinak jednoduchého účesu nebo looku, případně jako ladící doplněk ke stejně zabarveným botám či kabelce.

    Zdroj: My Kitsch

    Pokud máte husté a dlouhé vlasy, možná vám jsou známé křehké skřipce, které se při přílišné zátěži lámou a odpadávají jim zoubky. Takové potíže spolehlivě vyřeší kousek s pevnější konstrukcí a větším rozpětím pružinky. Třeba varianta od Kitsch pojme i velké množství vlasů, a přesto působí jako elegantní pomocník při vytváření nejednoho účesu. Nabízí se jak v hnědé, tak černé variantě.

    Výběrem to nekončí. Jak se skřipci vykouzlit perfektní účes?

    Kromě skřipců je trendem letošního podzimu i samotný způsob uchycení vlasů. Na vlně jsou v současnosti messy buns, které střídají dříve populární utažené sleek ballerina buns. Tento rozcuchaný styl se dá napodobit s vlasy všech textur.

    V případě hustých vlasů ale rozhodně využijte váš záviděníhodný objem, který ledabyle přichytíte skřipcem. Pokud máte vlasy jemnější, z doplňku udělejte dominantu a nechte vyniknout spíše jeho jedinečný styl.

    Zdroj: Prada

    Se skřipcem v hlavní roli se dají vykouzlit různé styly i účesy. Sepnutí na temeni je klasickým trikem, zkuste ale vlasy vzadu zatočit do drdůlku a přichytit ho, účes potom získá více objemu. Pokud si naopak sepnete všechny vlasy jako do culíku, a až potom motáte pod skřipec, prameny prvně zagumičkujte. Bude se vám s nimi lépe pracovat a zoubky je spíše udrží.

    Skvělou inspirací na účesy jsou rovněž platformy sociálních médií. Najdete na nich i složitější tutoriály, dle kterých si vlasy prvně rozdělíte na dvě poloviny a skřipcem je upevníte zvlášť. Krok po kroku si navíc můžete jednotlivé tipy vyzkoušet a video si klidně i zpomalit. Najdete v nich často také looky, které by vás samotné jen tak nenapadly.

    @kbellbeauty messy bun in a claw clip 🫶🤝 #hairtutorial #clawcliphairstyles #clawcliptutorial #hairstyletutorial ♬ original sound – Kaitlynn Bell

    Podzim je rovněž skvělým obdobím ke zkoušení nových věcí, jelikož vás vedro nenutí mít vlasy neustále stažené pryč z obličeje. S radostí tak můžete nechat pár pramínků ze skřipce uniknout. Nedbale sepnuté vlasy navíc oceníte i při oblékání šály či roláku.

    Zdroje: Celine, Miu Miu, Prada, Instagram, Tik Tok

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Podzim vrací do módy skřipce do vlasů. Naučte se pracovat s elegantními pomocníky

    ― Reklama ―

    Hitem letošního podzimu jsou skřipce na všechny způsoby. Mezi trendy verze tak patří ty zdobené, které ozvláštní celý look, tak ty zcela jednoduché a nenápadné. Jsou totiž praktické, elegantní a umožní vykouzlit různorodou škálu účesů. Stačí si vybrat barvu i velikost a můžete napodobit tisíce různých stylů.

    Vlasových skřipců existuje mnoho druhů v různých cenových kategoriích. Není tedy divu, že si letos na podzim všestranný doplněk probojoval cestu na vrchol trendů. Při výběru tak stačí zohlednit, jestli byste raději menší kousek na sepnutí copánku či pramínku, nebo raději ten větší, pro celý objem vlasů. Módní pomocník je navíc praktický a na rozdíl od gumičky nezanechává na vlasech nevzhledné sklady.

    Zapojte skřipce všech velikostí i barev

    Z menších variant nás zaujal například skřipec od Celine v krémové barvě. Vzhledem jednoduchý, ale přitom stále nápaditý, a to díky vykrojenému C po obou stranách. Takový značkový doplněk bude skvěle sloužit jako třešnička na dortu každodenních outfitů. Nejvíce vám poslouží, pokud máte vlasy spíše jemnější nebo si chcete sepnout prameny na temeni hlavy.

    Zdroj: Miu Miu, Celine

    Rovněž skřipec Miu Miu patří mezi ty menší, ačkoliv působí o něco bytelněji. Jeho předností je především výrazně červená barva, která upoutá pozornost i náhodné kolemjdoucí. Bude se tím pádem hodit pro ozvláštnění jinak jednoduchého účesu nebo looku, případně jako ladící doplněk ke stejně zabarveným botám či kabelce.

    Zdroj: My Kitsch

    Pokud máte husté a dlouhé vlasy, možná vám jsou známé křehké skřipce, které se při přílišné zátěži lámou a odpadávají jim zoubky. Takové potíže spolehlivě vyřeší kousek s pevnější konstrukcí a větším rozpětím pružinky. Třeba varianta od Kitsch pojme i velké množství vlasů, a přesto působí jako elegantní pomocník při vytváření nejednoho účesu. Nabízí se jak v hnědé, tak černé variantě.

    Výběrem to nekončí. Jak se skřipci vykouzlit perfektní účes?

    Kromě skřipců je trendem letošního podzimu i samotný způsob uchycení vlasů. Na vlně jsou v současnosti messy buns, které střídají dříve populární utažené sleek ballerina buns. Tento rozcuchaný styl se dá napodobit s vlasy všech textur.

    V případě hustých vlasů ale rozhodně využijte váš záviděníhodný objem, který ledabyle přichytíte skřipcem. Pokud máte vlasy jemnější, z doplňku udělejte dominantu a nechte vyniknout spíše jeho jedinečný styl.

    Zdroj: Prada

    Se skřipcem v hlavní roli se dají vykouzlit různé styly i účesy. Sepnutí na temeni je klasickým trikem, zkuste ale vlasy vzadu zatočit do drdůlku a přichytit ho, účes potom získá více objemu. Pokud si naopak sepnete všechny vlasy jako do culíku, a až potom motáte pod skřipec, prameny prvně zagumičkujte. Bude se vám s nimi lépe pracovat a zoubky je spíše udrží.

    Skvělou inspirací na účesy jsou rovněž platformy sociálních médií. Najdete na nich i složitější tutoriály, dle kterých si vlasy prvně rozdělíte na dvě poloviny a skřipcem je upevníte zvlášť. Krok po kroku si navíc můžete jednotlivé tipy vyzkoušet a video si klidně i zpomalit. Najdete v nich často také looky, které by vás samotné jen tak nenapadly.

    @kbellbeauty messy bun in a claw clip 🫶🤝 #hairtutorial #clawcliphairstyles #clawcliptutorial #hairstyletutorial ♬ original sound – Kaitlynn Bell

    Podzim je rovněž skvělým obdobím ke zkoušení nových věcí, jelikož vás vedro nenutí mít vlasy neustále stažené pryč z obličeje. S radostí tak můžete nechat pár pramínků ze skřipce uniknout. Nedbale sepnuté vlasy navíc oceníte i při oblékání šály či roláku.

    Zdroje: Celine, Miu Miu, Prada, Instagram, Tik Tok

    ― Reklama ―

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―