Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    I když se podzimní listí za okny zbarvuje do hlubokých odstínů červené, hnědé a oranžové, sociální sítě propadly zcela jiné barvě. Internetové scéně vládne estetika s názvem pickle girl. V jejím srdci leží především láska k nakládaným okurkám i jejich typicky zastřenému zelenému odstínu. Oblibě se kyselá pochutina těší již od začátku letošního roku. Zdá se ale, že podzim jí propadl již se vším všudy.

    V posledních sezónách diktují beauty a módní trendy různorodé potraviny. Například letní měsíce ovládly sardinky, svých patnáct minut slávy však zažily i třešně nebo rajčata. Do popředí se však tentokrát vedraly okurky. Potvrdil to rovněž nedávný report platformy Pinterest, shrnující trendy letošního léta. Nominoval mimo jiné odstín „dill green“, tedy barvu, která je s okurkami často spojovaná.

    Zdroj: Good Girl Snacks

    Popularitu kyselých okurek v létě potvrdila rovněž zpěvačka Selena Gomez. Sociální sítě totiž obletěla fotografie z jejích narozenin, na které pózuje se svým perfektním dortem, jenž zdobí svíčky ve tvaru oblíbené svačinky. Trendu se přirozeně chopily rovněž různé společnosti. TikTok scéně dominuje například firma Good Girl Snacks, jež nabízí speciální edice okurek, na něž láká trendy názvem, Hot Girl Pickles.

    Zdroj: Trader Joe’s

    Vybrat si ovšem můžete i z řady brambůrek nebo popcornu, to vše s příchutí pickles. Americký supermarket Trader Joe’s dokonce nabízí speciální koření, kterým můžete dochutit saláty, sendviče nebo třeba nápoje. Svou stopu však okurky zanechaly i na módní scéně, a to díky zmíněnému „dill green“ odstínu. Světové značky do svých nabídek zařazují svetry, mikiny, sukně i šaty v hlubokém zeleném tónu.

    Zdroj: Loro Piana, Reformation

    Pickles podlehla i Dua Lipa. S internetem sdílela svůj oblíbený drink

    Není zcela jasné, co přesně podivný trend odstartovalo. Je ovšem možné, že ho má na svědomí zpěvačka Dua Lipa. Před rokem totiž zveřejnila návod na svůj originální recept, ve kterém smíchala Diet Pepsi s nálevem z okurek a pár kousky jalapeño papriček. Nezvyklá kombinace se okamžitě stala virální a milovníci pickles tak mohli odstartovat novou éru, definovanou jejich oblíbenou svačinkou.

    @much

    Dua Lipa shares new drink recipe combining Diet Coke, pickle juice and jalapeño sauce 👀 [via dualipaofficial/TT]

    ♬ original sound – MuchMusic

    Zdroje: Best Products, Fashionista, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    - Reklama -

    I když se podzimní listí za okny zbarvuje do hlubokých odstínů červené, hnědé a oranžové, sociální sítě propadly zcela jiné barvě. Internetové scéně vládne estetika s názvem pickle girl. V jejím srdci leží především láska k nakládaným okurkám i jejich typicky zastřenému zelenému odstínu. Oblibě se kyselá pochutina těší již od začátku letošního roku. Zdá se ale, že podzim jí propadl již se vším všudy.

    V posledních sezónách diktují beauty a módní trendy různorodé potraviny. Například letní měsíce ovládly sardinky, svých patnáct minut slávy však zažily i třešně nebo rajčata. Do popředí se však tentokrát vedraly okurky. Potvrdil to rovněž nedávný report platformy Pinterest, shrnující trendy letošního léta. Nominoval mimo jiné odstín „dill green“, tedy barvu, která je s okurkami často spojovaná.

    Zdroj: Good Girl Snacks

    - Reklama -

    Popularitu kyselých okurek v létě potvrdila rovněž zpěvačka Selena Gomez. Sociální sítě totiž obletěla fotografie z jejích narozenin, na které pózuje se svým perfektním dortem, jenž zdobí svíčky ve tvaru oblíbené svačinky. Trendu se přirozeně chopily rovněž různé společnosti. TikTok scéně dominuje například firma Good Girl Snacks, jež nabízí speciální edice okurek, na něž láká trendy názvem, Hot Girl Pickles.

    Zdroj: Trader Joe’s

    Vybrat si ovšem můžete i z řady brambůrek nebo popcornu, to vše s příchutí pickles. Americký supermarket Trader Joe’s dokonce nabízí speciální koření, kterým můžete dochutit saláty, sendviče nebo třeba nápoje. Svou stopu však okurky zanechaly i na módní scéně, a to díky zmíněnému „dill green“ odstínu. Světové značky do svých nabídek zařazují svetry, mikiny, sukně i šaty v hlubokém zeleném tónu.

    Zdroj: Loro Piana, Reformation

    Pickles podlehla i Dua Lipa. S internetem sdílela svůj oblíbený drink

    Není zcela jasné, co přesně podivný trend odstartovalo. Je ovšem možné, že ho má na svědomí zpěvačka Dua Lipa. Před rokem totiž zveřejnila návod na svůj originální recept, ve kterém smíchala Diet Pepsi s nálevem z okurek a pár kousky jalapeño papriček. Nezvyklá kombinace se okamžitě stala virální a milovníci pickles tak mohli odstartovat novou éru, definovanou jejich oblíbenou svačinkou.

    @much

    Dua Lipa shares new drink recipe combining Diet Coke, pickle juice and jalapeño sauce 👀 [via dualipaofficial/TT]

    ♬ original sound – MuchMusic

    Zdroje: Best Products, Fashionista, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Balenciaga má novou tvář. Pierpaolo Piccioli odhalil svůj debut

    Sobotní večer v Paříži zaznamenal další očekávanou módní premiéru. Tentokrát svůj debut představil návrhář Pierpaolo Piccioli, nový kreativní ředitel značky Balenciaga. Designérův první počin si vysloužil potlesk ve stoje a není se čemu divit. V kolekci pro nadcházející jaro a léto umně propojil vlastní rukopis plný struktur a výrazných barev s tradicí módního domu.

    Další trend na obzoru. Příští jaro povládnou harémové kalhoty

    Dosavadní přehlídky světových týdnů módy promluvily jasně. Harémové kalhoty hodlají definovat nadcházející jaro i léto. Na módní mola dorazily v moderní podobě, pohrávající si s různorodými styly a materiály. Jejich kouzlo spočívá ve variabilitě, perfektně je doplní volný svetr, nadčasová košile i vypasovaná kožená bunda. Stačí vybrat, po čem váš šatník touží.

    Generace Alpha má svou skin care. Stojí za ní poradci Rhode a třináctiletá slečna

    Generace Alpha pomalu roste. Důkazem je trh, který neúprosně začíná cílit na zákazníky narozené roku 2013 a později. Skin care brandy nezahálí a již v říjnu se objeví čerstvý hráč. Yes Day vytvořila třináctiletá Coco Granderson a míří vysoko. Není divu, za vývojem produktů stojí externí poradce pro populární značku Rhode, založenou Hailey Bieber.

    Newyorská luxusní scéna vítá nováčka. Ohromí restaurace Seahorse

    Luxusní gastronomická mapa New Yorku má dlouho očekávaného nováčka. Úspěšný restauratér John McDonald otevřel po více než třech letech příprav restauraci Seahorse, nacházející se na Union Square v čerstvě opraveném W Hotel. Hosty láká na minimalistické pokrmy plné ryb a mořských plodů, ale také promyšlené drinky a dechberoucí interiér.

    Letošní podzim mluví jasně. Vysoký límec jako trendy módní ochrana

    Vlezlý studený vítr, šedé napěchované mraky a křupající listí nás nutí k jedinému. Útěku do teplem prosycených a kávou provoněných prostor. Před sychravým počasím vás ovšem na podzim zachrání prvek spojující všechny letošní trendy svršky. Trenčkot, kožená bunda nebo vlněný kabát, každý z nich se dočkal upgradu v podobě vysokého límce.

    Fendi čeká nová kapitola. Silvia Venturini Fendi končí v roli návrhářky

    Vždy, když už se zdá, že slavné módní domy ukončily kolotoč změn svých kreativních vedení, přijde další novinka. Tentokrát překvapila svým nečekaným oznámením italská značka Fendi. Návrhářka Silvia Venturini Fendi končí ve své dosavadní roli a stane se čestnou prezidentkou společnosti. Kdo ji v pozici kreativní ředitelky nahradí není zatím jasné.

    Versace v rukou Daria Vitale. Návrhářův debut rozdělil módní publikum

    Milánský fashion week umí překvapit, ale málokdo čekal, jaká se rozvine debata kolem debutu Daria Vitale u Versace. Nový kreativní ředitel, přestupující z řad Miu Miu, dorazil s vizí, jež měla zrodit novou kapitolu ikonické značky. Místo exploze pompéznosti však představil kolekci, která osciluje mezi opatrností a recyklací. Atmosféra velkého návratu Versace energie se rozplynula dřív, než se rozsvítila světla na mole.

    Vpusťte luxus do kuchyně. Elegantní nádobí promění kulinářství v zážitek

    S příchodem podzimu mají milovníci vaření a pečení tendence trávit více času v kuchyni. Pomalu pečené maso, ovocné rozvary i kynutá těsta vyžadují čas, odvděčí se ale úchvatnými chutěmi. Celý proces přípravy a následného servírování pak zpříjemní luxusní vybavení do kuchyně, se kterým vaše dokonalé výtvory dostanou o stupeň vyšší úroveň.

    Značka Giorgio Armani oslavila 50 let. Dala sbohem svému zakladateli

    Milánský fashion week se pomalu blíží ke svému konci. V neděli večer ho ovšem čekal další z důležitých milníků letošní sezóny. Značka Giorgio Armani dala svou show sbohem svému zakladateli, který zemřel začátkem září. Zároveň oslavila 50 let od svého vzniku. Návštěvníci přehlídky se tak stali svědky poslední kolekce z dílny slavného návrháře.

    Červená barva není strašák. Vyzrajete na ni s podzimními trendy

    Červená je bezesporu barvou elegance a sebevědomí. Ne nadarmo se pravidelně probojovává do podzimních trendů, ať už ve své ryzí podobě, nebo jako oblíbená burgundy. Pokud si na její zakomponování zatím netroufáte, vyzrajte na ni postupnými trendy krůčky. Než se nadějete, ovládne váš šatník i make-up taštičku a vy nebudete chtít zpět.

    Podzim volá po filmových klasikách. 5 filmů na sychravé večery

    Venku se brzy stmívá, vzduch voní po dešti a do oranžova zbarvené listí šustí pod nohama. Ideální čas uvařit si horké kakao, zachumlat se do deky a pustit si film, který zahřeje na duši. Vybrali jsme pět podzimních klasik ideálních na příjemné podzimní večery. Některé rozesmějí, jiné zase možná rozpláčou, ale bezpochyby přinesou útulný podzimní vibe.

    Christopher Briney překvapil na NYFW. Herec okusil módní scénu

    Svět módy má další ikonu ze světa filmu. Herec Christopher Briney, známý jako postava Conrad z oblíbeného seriálu The Summer I Turned Pretty, ukázal, že stejně jako herectví rozumí i módě. V uplynulých týdnech zaujal na press tour v Paříži, kde vynesl kabelku Balmain. Jeho jméno se však skloňovalo především na Newyorském týdnu módy.

    Jil Sander otvírá novou kapitolu. Očekávaný debut dopadl na výbornou

    Módní dům Jil Sander ve světle Piazza Castello otevřel novou kapitolu své historie. Simone Bellotti odhalil debut, který pracuje s architekturou střihů a rytmem ticha. Kolekce SS26 působí jako pečlivě komponovaná kompozice, kde každý detail vypráví minimalistický příběh a celek vytváří dokonalou harmonii. Mísila se v ní proto křehká čistota s napětím očekávání, které designér úspěšně proměnil v okamžik jasné vize.

    Prada uvedla kolekci Body of Composition. Vzniká z chaosu dnešního světa

    Milánské přehlídkové molo se proměnilo v oranžový kaleidoskop, na kterém módní dům Prada odhalil kolekci pro příští jaro a léto. Miuccia Prada a Raf Simons předvedli šatník, jenž dýchá svobodou a současně pracuje s laboratorní přesností. Každý look tak působil jako kompozice, jež záměrně porušuje řád a skládá nové proporce. Na přehlídkové dráze se tentokrát zrodila móda připravená na proměnlivost digitálního věku.

    Milánský týden módy září v plné síle. Dokázal to Moschino, Etro i Emporio Armani

    Další ze světových týdnů módy sklízí úspěch. Na scénu v úterý nastoupil Milánský týden módy, který předvedl očekávané návrhy z dílny Gucci, Prada či Diesel. Nadále ale pokračuje v plné síle, a to pomocí přehlídek od módních domů, jako je Moschino nebo Etro. Emporio Armani pak odhalil poslední kolekci Giorgia Armani, jenž zemřel začátkem září.

    Značka Gisou uzavřela sladké partnerství. Lip oils oslaví luxusními dezerty

    Beauty brand Gisou odhalil spolupráci, jež má za cíl doplnit tři nové příchutě jejího ikonického lip oil. Jelikož produkty na rty inspirovaly sladké pochutiny, uzavřela společnost spolupráci s vyhlášeným francouzským cukrářem Cedricem Grolet. Ten vytvořil tři dezerty ukrývající Mirsalehi med, tedy ingredienci, na které stojí samotné Gisou.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―