Více

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Phoebe Philo, britská módní návrhářka a bývalá kreativní ředitelka Céline a Chloé, konečně vystupuje s datem uvedení své nové značky. Na co se můžeme těšit? To je pro fanoušky zatím velká záhada. Pod jediným příspěvkem na Instagramu se odkrývá pouze měsíc odhalení.

    - Reklama -

    Po odchodu z Céline v roce 2018 jako by se po uznávané britské návrhářce slehla zem. Jako důvod odchodu uvedla osobní důvody, které následně vysvětlila potřebou trávit více času se svými dětmi. V roce 2021 oznámila světu velkou novinu. Přichází s vlastní vymodlenou značkou. Po dvou letech od oznámení této velké novinky víme další informaci.

    Phoebe založila oficiální účet svého módního domu na Instagramu a v prvním příspěvku uvádí, že její nová kolekce bude odhalena a dostupná na webových stránkách Phoebephilo.com v září 2023. Je vidět, že na práci oblíbené návrhářky jsou všichni natěšení. Za den nasbíral nově utvořený profil přes 114 tisíc sledujících.

    „Velmi se těším na to, že budu opět v kontaktu se svým publikem a lidmi všude na světě. Být nezávislá, vládnout a experimentovat podle svých vlastních podmínek je pro mě nesmírně důležité,“ prozradila Phoebe Philo.

    - Reklama -

    S podporou v zádech

    Sídlo bude mít značka v Londýně, ze kterého návrhářka pochází a ve kterém žije. Jako podporu si Philo vybrala LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton), francouzský koncern, který vlastní například Louis Vuitton nebo Fendi. Fanouškům, reportérům i ostatním designérům však zůstává její práce zahalena tajemstvím. Po internetu se šíří různé spekulace, s čím Phoebe přispěje do světa fashion. Budeme doufat, že jejím kolekcím budou opět vévodit minimalistické návrhy. Fanoušci doufají v oblečení, které skutečně mohou a budou chtít nosit.

    „Jestliže se Philo vrací, znamená to, že má světu co říct a možná něco úplně nového. Možná se úplně vymkne ze sezonního kolotoče a představí novou verzi slow fashion, která bude skutečně udržitelná. Možná se stane designérkou, která se postaví trendu nekonečného konzumu a hladovému chřtánu onlinových příšer jako je TikTok a Instagram,“ uvádí pro New YorkTimes Vanessa Friedman.

    Z Philo se stala jedna z nejuznávanějších a nejúspěšnějších návrhářek své generace. Je známá především svým působením u Celine, jedné z přibližně 75 značek, kterou LVMH ovládá. Firmu dokázala omladit, vytvářela velmi ženské a modernistické oděvy. Fanoušci nezapomínají ani na její dokonalé kabelky, kterými si získala jejich srdce.

    - Reklama -

    Zdroj: WWD, Harpersbazaar, Instagram

    Phoebe Philo uvede v září svoji dlouho očekávanou značku

    Jak na viditelné póry? Zmírní je správná skincare rutina

    Ačkoliv se různé beauty značky snaží často propagovat opačné tvrzení, pórů, viditelných, nebo ne, se zbavit nemůžeme. Pro naši pleť totiž vykonávají důležité funkce. I když zvládají jiné nelehké úkoly, stahovat a rozevírat se neumí. Občas se však mohou jevit jako rozšířené. Existuje ale skincare rutina, která podobný stav zmírní.

    Módní novinky v kostce: Gabriela Hearst a Victoria’s Secret odhalily nové kolekce

    Končící pracovní týden si pro milovníky módy nachystal nečekané novinky. Návrhářka Gabriela Hearst zveřejnila kolekci, kterou původně vytvořila pro balet Carmen. Victoria's Secret zase svým fanouškům nabídne speciální řadu Dream. Milán zná svůj program na zářijový týden módy a Zegna Group slaví úspěšné prodeje i zisky.

    Léto v jedné lahvičce. Nechte se opojit vůní květin, citrusů nebo sladkého fíku

    Večerní procházky po pláži, romantické večere s výhledem na moře nebo odpočívání u chladivého bazénu. Všechny podobné prázdninové scénáře si žádají speciální doplněk. Pozvedněte své prosluněné dny na další úroveň s těmi nejoblíbenějšími letními parfémy. Ponoří vás do opojného oparu květin, citrusů, fíků nebo mořské soli.

    Éra Y2K nadále ovlivňuje módní trendy. Capri kalhoty jsou jedním z nejžádanějších kousků letošního léta

    Pro mnohé patří capri kalhoty do kategorie kontroverzních kousků, které by měly raději upadnout v zapomnění. Opak se však stává pravdou, protože módní trendy, inspirované érou Y2K, diktují jejich návrat. Pokud se rozhodnete dát jim druhou šanci, vaším esem v rukávu bude jejich správný styling.

    Kering a LVMH čelí negativním výsledkům. Moncler Group však slaví nárůst zisků

    Luxusní skupina Kering oznámila, že ji v druhé polovině letošního roku nejspíše čeká pokles zisků. Reagovala tím na negativní výsledky její největší společnosti, italské značky Gucci. Rovněž konglomerát LVMH čelí neveselým vyhlídkám, jelikož jeho prodeje v druhém čtvrtletí nedosáhly předpokládaných hodnot. Naopak Moncler Group slaví nečekané zisky.

    Ulehčete si v létě práci. Ladící sety vítězí svou originalitou i jednoduchostí

    Své místo mezi letními trendy právoplatně zaujaly oblíbené co-ord, neboli ladící sety. Milovníky módy si získaly hlavně díky své praktičnosti. Neexistuje snad jednodušší způsob, jak vytvořit perfektní outfit vhodný do neúprosných veder. Zároveň ale nabízí originalitu, a to nejen díky svým neobvyklým střihům a materiálům, ale i nespočtu možných kombinací.

    Seznamte se s módní ikonou Michèle Lamy. Poznáte ji podle potetovaných dlaní a zlatých zubů

    Michèle Lamy je mnohem víc než jen manželka a múza slavného návrháře Ricka Owens. Je to žena, která se vymanila z tradičních uměleckých škatulek a vytvořila si vlastní vesmír, mezi fanoušky známý jako "Lamyland". Jde o svět plný nekonvenční krásy, uměleckého chaosu a hlubokého osobního výrazu, který se zrcadlí v jejím vzhledu a životním stylu.

    Nová vlna přehlídek se blíží. Hlavní města módy odhalila provizorní kalendáře podzimních fashion weeků

    I když si módní svět užívá léto plnými doušky, jak je znát na nekončící řadě luxusních pop-upů, atmosféru týdnů módy nic nenahradí. Začíná se proto těšit na očekávané přehlídky letošního podzimu. New York, Paříž a Londýn už navíc znají provizorní kalendáře svých fashion weeků, a tak začíná být trochu víc jasné, kdy a na jaké shows se připravit.

    Připravte se na brat summer. Prožijte léto ve stylu zpěvačky Charli XCX

    Miláček sociálních sítí a zpěvačka Charli XCX si své publikum nezískala pouze novým brilantním albem Brat a s ním spojenou trendy zářivě zelenou. Vytvořila celistvý životní styl, kterým se letos v létě hodlá řídit nejeden její fanoušek. Dovoluje jim totiž být přesně takoví, jací chtějí. I když to znamená, že budou tak trochu "brat".

    Spojení funkčnosti a designu. Domácí spotřebiče mohou ztělesňovat životnost i estetický zážitek

    V moderních interiérech se stále častěji setkáváme s domácími spotřebiči, které nejsou jen praktickými pomocníky, ale také designovými klenoty. Luxusní kávovary, toastery a další kuchyňské doplňky se stávají nedílnou součástí interiéru, přičemž kladou důraz na vysokou funkčnost i estetický dojem. 

    Tom Ford i Maison Margiela hledají nové ředitele. Peter Hawkings a John Galliano opouští své pozice

    Módní svět překvapily hned dvě novinky týkající se odchodu známých kreativních ředitelů z jejich současných pozic. Peter Hawkings po roce opustí svou vůdčí roli u Toma Forda, tedy módní značky, pro kterou pracoval od jejího založení. Návrhář John Galliano zase po 10 letech ukončí svou tvorbu u módního domu Maison Margiela.

    Seznam nezbytných pánských bot na podzim 2024. Nesmí chybět Lanvin Curb ani New Balance X Miu Miu

    Nacházíme se téměř v polovině letních měsíců, proto je nejvyšší čas poohlédnout se po stylovém obutí na následující sezónu. S podzimem totiž konečně nastoupí i všechny známé zimní kolekce renomovaných designérů, které jsme poprvé spatřili už na jaře. Nové trendy tak žádají jak aktualizaci šatníku, tak botníku.

    Na beauty scénu dorazil nový look. TikTok představil pomegranate make-up

    Posedlost beauty světa ovocem a zeleninou nekončí. Sociální síť TikTok totiž vytvořil nový trend s názvem pomegranate make-up. Jedná se o další kombinaci zdravě vyhlížející lesklé pleti a bohaté vrstvy tvářenky. Tentokrát však hlavní roli hraje další prvek, a to falešné pihy.

    Módní novinky v kostce: Harrods opět uvede vlastní řadu a luxusní značky vítají léto

    Slavný londýnský obchodní dům Harrods oslavuje letos své 175. výročí. Aby své narozeniny poctil, oznámil opětovné vydání své vlastní luxusní řady. Módní domy pak rovněž pořádají oslavy, ovšem na počest léta. Party uspořádala například značka Gucci nebo Miu Miu. Herečka Jessica Chastain se pak objeví v nové kampani pro Damiani.

    Ájurvéda diktuje zdravou a svěží ústní dutinu. Oil pulling oživí vaši ranní dentální hygienu

    Oleje jsou všestranným pomocníkem, a to jak v kuchyni, tak v péči o pleť či vlasy. Ájurvédská medicína je však využívá také v ústní hygieně. Její metoda oil pulling slibuje bělejší zuby, prevenci zubního kazu nebo svěžejší dech. Se svěží ústní dutinou vám pomůže řada rostlinných olejů. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―