Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Phoebe Philo, britská módní návrhářka a bývalá kreativní ředitelka Céline a Chloé, konečně vystupuje s datem uvedení své nové značky. Na co se můžeme těšit? To je pro fanoušky zatím velká záhada. Pod jediným příspěvkem na Instagramu se odkrývá pouze měsíc odhalení.

    Po odchodu z Céline v roce 2018 jako by se po uznávané britské návrhářce slehla zem. Jako důvod odchodu uvedla osobní důvody, které následně vysvětlila potřebou trávit více času se svými dětmi. V roce 2021 oznámila světu velkou novinu. Přichází s vlastní vymodlenou značkou. Po dvou letech od oznámení této velké novinky víme další informaci.

    Phoebe založila oficiální účet svého módního domu na Instagramu a v prvním příspěvku uvádí, že její nová kolekce bude odhalena a dostupná na webových stránkách Phoebephilo.com v září 2023. Je vidět, že na práci oblíbené návrhářky jsou všichni natěšení. Za den nasbíral nově utvořený profil přes 114 tisíc sledujících.

    „Velmi se těším na to, že budu opět v kontaktu se svým publikem a lidmi všude na světě. Být nezávislá, vládnout a experimentovat podle svých vlastních podmínek je pro mě nesmírně důležité,“ prozradila Phoebe Philo.

    S podporou v zádech

    Sídlo bude mít značka v Londýně, ze kterého návrhářka pochází a ve kterém žije. Jako podporu si Philo vybrala LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton), francouzský koncern, který vlastní například Louis Vuitton nebo Fendi. Fanouškům, reportérům i ostatním designérům však zůstává její práce zahalena tajemstvím. Po internetu se šíří různé spekulace, s čím Phoebe přispěje do světa fashion. Budeme doufat, že jejím kolekcím budou opět vévodit minimalistické návrhy. Fanoušci doufají v oblečení, které skutečně mohou a budou chtít nosit.

    „Jestliže se Philo vrací, znamená to, že má světu co říct a možná něco úplně nového. Možná se úplně vymkne ze sezonního kolotoče a představí novou verzi slow fashion, která bude skutečně udržitelná. Možná se stane designérkou, která se postaví trendu nekonečného konzumu a hladovému chřtánu onlinových příšer jako je TikTok a Instagram,“ uvádí pro New YorkTimes Vanessa Friedman.

    Z Philo se stala jedna z nejuznávanějších a nejúspěšnějších návrhářek své generace. Je známá především svým působením u Celine, jedné z přibližně 75 značek, kterou LVMH ovládá. Firmu dokázala omladit, vytvářela velmi ženské a modernistické oděvy. Fanoušci nezapomínají ani na její dokonalé kabelky, kterými si získala jejich srdce.

    Zdroj: WWD, Harpersbazaar, Instagram

    ― Reklama ―

    Phoebe Philo uvede v září svoji dlouho očekávanou značku

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Phoebe Philo, britská módní návrhářka a bývalá kreativní ředitelka Céline a Chloé, konečně vystupuje s datem uvedení své nové značky. Na co se můžeme těšit? To je pro fanoušky zatím velká záhada. Pod jediným příspěvkem na Instagramu se odkrývá pouze měsíc odhalení.

    - Reklama -

    Po odchodu z Céline v roce 2018 jako by se po uznávané britské návrhářce slehla zem. Jako důvod odchodu uvedla osobní důvody, které následně vysvětlila potřebou trávit více času se svými dětmi. V roce 2021 oznámila světu velkou novinu. Přichází s vlastní vymodlenou značkou. Po dvou letech od oznámení této velké novinky víme další informaci.

    Phoebe založila oficiální účet svého módního domu na Instagramu a v prvním příspěvku uvádí, že její nová kolekce bude odhalena a dostupná na webových stránkách Phoebephilo.com v září 2023. Je vidět, že na práci oblíbené návrhářky jsou všichni natěšení. Za den nasbíral nově utvořený profil přes 114 tisíc sledujících.

    „Velmi se těším na to, že budu opět v kontaktu se svým publikem a lidmi všude na světě. Být nezávislá, vládnout a experimentovat podle svých vlastních podmínek je pro mě nesmírně důležité,“ prozradila Phoebe Philo.

    - Reklama -

    S podporou v zádech

    Sídlo bude mít značka v Londýně, ze kterého návrhářka pochází a ve kterém žije. Jako podporu si Philo vybrala LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton), francouzský koncern, který vlastní například Louis Vuitton nebo Fendi. Fanouškům, reportérům i ostatním designérům však zůstává její práce zahalena tajemstvím. Po internetu se šíří různé spekulace, s čím Phoebe přispěje do světa fashion. Budeme doufat, že jejím kolekcím budou opět vévodit minimalistické návrhy. Fanoušci doufají v oblečení, které skutečně mohou a budou chtít nosit.

    „Jestliže se Philo vrací, znamená to, že má světu co říct a možná něco úplně nového. Možná se úplně vymkne ze sezonního kolotoče a představí novou verzi slow fashion, která bude skutečně udržitelná. Možná se stane designérkou, která se postaví trendu nekonečného konzumu a hladovému chřtánu onlinových příšer jako je TikTok a Instagram,“ uvádí pro New YorkTimes Vanessa Friedman.

    Z Philo se stala jedna z nejuznávanějších a nejúspěšnějších návrhářek své generace. Je známá především svým působením u Celine, jedné z přibližně 75 značek, kterou LVMH ovládá. Firmu dokázala omladit, vytvářela velmi ženské a modernistické oděvy. Fanoušci nezapomínají ani na její dokonalé kabelky, kterými si získala jejich srdce.

    Zdroj: WWD, Harpersbazaar, Instagram

    ― Reklama ―

    Započala válka slavných značek. Do boje vyslaly nejnovější ambasadory

    Využívání slavných osobností patří mezi jedny z nejdůležitějších strategií beauty i módních značek. Poslední dobou ovšem nabírá na obrátkách konkurence, kterou mezi sebou takovými počiny vytvářejí. Jedny z největších hvězd současnosti totitž do svých řad přijal Chanel, Dior, Redken nebo L'Oreal.

    Vdechněte vlasům po létě nový život. Důležitá je hydratace a podpora růstu vlasů

    Sluneční paprsky, chlorovaná voda a sůl z moře dokážou vlasy vysušit, oslabit a zbavit je lesku. Nyní, když podzim klepe na dveře, je ten pravý čas dopřát vlasům pořádnou dávku péče. Pokud chcete, aby vaše hříva zářila zdravím, dopřejte vlasům dostatek hydratace a podpořte jejich růst.

    Podzimním materiálům vládnou semiš a broušená kůže. Vytváří dojem luxusního vzhledu

    Semiš a broušená kůže se letos na podzim dostávají do popředí jako jedny z nejvýraznějších materiálových trendů. Jemně texturované materiály přinášejí nostalgii, ale i moderní šmrnc. Semiš už totiž dávno nepatří jen na boty. Návrháři ho využívají v celé řadě oděvů, stejně jako broušenou kůži, která zůstává luxusní stálicí.

    Tichý luxus má novou tvář. Vystřídal ho pojem „ladies who lunch“

    Nenucená elegance snad nikdy nevyšla z módy. Na scénu trendů se však pokaždé vrací skrytá pod jiným jménem. Naposledy se do našeho podvědomí vkradla převlečená za tichý luxus. Letos ovšem oblékla nový kabát, na jehož cedulce stojí vyšitý nový pojem. Seznamte se s estetikou "ladies who lunch".

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    Nákupní seznam na září: Guerlain a Pucci oslavují zářivé barvy, Saint Laurent uvádí novou kolekci

    Návrat do studijního nebo pracovního režimu může být nemilosrdný. Alespoň nám ale dává o důvod navíc, potěšit sebe nebo blízké luxusními drobnostmi. Perfektním dárkem jsou kousky ze spolupráce Guerlain a Pucci nebo oslnivý parfém Diptyque. Potěší i umělecké šátky od Louis Vuitton či podzimní řada Saint Laurent.

    Barevné schéma podzimu spojuje zemité a teplé odstíny. Od burgundy po pistachio

    Podzim je obdobím, kdy se příroda halí do krásných a hřejivých barev, které nás tradičně inspirují. Jeho paleta je plná zemitých a teplých odstínů, navozujících pocit pohodlí a útulnosti. Každý z těchto barevných tónů má své kouzlo a vzájemně se nádherně doplňují.

    Proenza Schouler předběhla Newyorský týden módy. Show odhalila o dva dny dříve

    Očekávaná módní událost, zahajující přehlídkami zaplněné září, odstartovala o dva dny dříve. Newyorský týden módy totiž neoficiálně započala show Proenza Schouler. Její kreativní ředitelé chtěli využít stále ještě poklidné atmosféry velkoměsta, ale také získat náskok před silnou konkurencí.

    Tichý luxus pronikl do podzimní módy. Vrátil se v podobě trendy bund a kabátů

    Minimalistický módní styl je letos jednoznačně na ústupu. Tichému luxusu se však přesto podařilo vniknout do luxusních kolekcí pro letošní podzim a zimu. Převtělil se totiž do různorodých bund a kabátů. Ať už si tedy vyberete jakýkoli model, vyzařovat bude čistou elegancí.

    Maroko jako nejžhavější fashion destinace. Objevte kouzlo Sahary, oceánu i zahrad

    Maroko se v posledních letech stalo synonymem pro styl a eleganci, přitahující módní nadšence, návrháře i influencery z celého světa. Exotická severoafrická země se proměnila v celoroční fashion destinaci, kde se tradice setkávají s moderním luxusem. Lze ji tak považovat za inspiraci mnoha světových módních ikon.

    Módní značky nezahálí. Pilně se připravují na nadcházející podzim

    I přes trvající vysoké teploty je jasné, že podzim čeká za dveřmi. Potvrzují to i módní značky, vydávající kampaně pro chladnější období. Kenzo odhalil sci-fi inspirované fotografie, zatímco Tommy Hilfiger oslavil mladou lásku. Converse zveřejnil spolupráci s Isabelou Marant a Tiffany&Co. poctil Elsu Peretti.

    Influencerům hrozí konec jejich éry. Zvedá se proti nim vlna kritiky

    Náklonnost internetu se v posledních měsících odvrací od klasických influencerů. Zvedá se proti nim vlna kritiky, podpořená nadále trendy anti haul videy nebo oblíbeným underconsumption core. Neznamená to ovšem, že princip "ovlivňování" zcela zmizí. Jen nabývá nové, modernější podoby.

    Vykročte do dalšího období se správnou obuví. Podzim definuje semiš i kraví vzor

    Příchod září znamená jediné. Krutý konec léta a nástup nové sezóny, na kterou se musí vyzbrojit i váš botník. Období plné ubývajícího slunce, deštivých dnů a pestrobarevného padajícího listí zvládnete za pomoci semišových kousků, motorkářských bot nebo úzkých tenisek.

    TikTok mění fungování sociálních sítí. Se svým obchodem slaví úspěch

    Rok od chvíle, kdy na americký trh dorazil TikTok Shop, tedy on-line obchod uvnitř samotné aplikace, je více než jasné, že platforma udělala krok správným směrem. Funkce se zamlouvá především řadě značek, kterým pomáhá vytěžit současné beauty trendy na maximum.

    První pomoc po cvičení a v letadle. Spreje s kyselinou chlornou bojují proti akné i podrážděné pokožce

    Svět kosmetiky pobláznila ingredience používaná k hojení ran, ale také k čištění povrchů v domácnosti. Řeč je o kyselině chlorné, která se kromě všestrannosti může pochlubit také silnými antibakteriálními a dezinfekčními vlastnostmi. Oblíbené spreje s obsahem této látky zabraňují vzniku vyrážek nebo zarudnutí.

    Módní novinky v kostce: Bella Hadid vládne Chopard a Kyjev vítá Ukrajinský fashion week

    Začátek týdne nezklamal a přinesl další novinky z módního světa. Bella Hadid vystřídala Julii Roberts v pozici globální ambasadorky Chopard. Poprvé od začátku války na Ukrajině se do Kyjeva vrací fashion week. Módní dům Miu Miu představí v Benátkách svůj krátký film a Prada odstartovala interaktivní podzimní kampaň.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―