Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Módní značka Louis Vuitton má nového kreativního ředitele pánské módy. Zpěvák Pharrell Williams naváže na odkaz jeho předchůdce Virgila Abloh. Prolne proto svět luxusu s uvolněnějším „streetwear“. Zároveň do světa módy přinese inspiraci z hudebního i filmového průmyslu.

    Ředitel společnosti Louis Vuitton Pietro Beccari vybral nového kreativního ředitele pánské módy tak, aby ladil s vizí samotné značky. Nástupce přitom hledal od úmrtí návrháře Virgila Abloh v listopadu roku 2021. „Jeho kreativní vize sahající za hranice módy rozhodně posune Louis Vuitton k nové a velice vzrušující kapitole,“ vyjádřil se Beccari ke svému rozhodnutí jmenovat na volnou pozici hudebníka a návrháře Pharrell Williams.

    Jako nástupce Abloh se hodí mimo jiné proto, že má podobný styl a vizi jako on. Bývalý kreativní ředitel byl totiž známý tím, že svou roli posunul na novou úroveň. Sám sebe totiž viděl spíše jako kurátora značky, a ne „pouhého“ návrháře. Stejně jako samotná módní společnost se i on snažil rozšířit své působení. Louis Vuitton totiž dlouhodobě usiluje o to, dostat se do centra dění současné kulturní scény.

    Značka proto často své návrhy propojuje s hudebním průmyslem nebo sportem a herním sektorem. Rovněž Williams představuje ikonu, která spojuje několik různých odvětví. Hudebník se 13 cenami Grammy se totiž angažuje také ve filmu a televizi, neziskových organizacích nebo módním světě. Předpokládá se proto, že ve své nové roli nejspíše na Abloh v nějaké formě naváže. Přinese bez pochyby ale i vlastní originalitu.

    Williams s Louis Vuitton spolupracoval už dříve, vytvořil kolekci slunečních brýlí i šperků

    Stejně jako jeho předchůdce, i Williams totiž nejspíše propojí svět luxusu a „streetwear“. Má také blízko k hip-hop a „hype“ kultuře a je fanouškem jasných barev, výrazných šperků a gender-fluidního přístupu. Takový postoj tak umožní společnosti Louis Vuitton cílit i na mladší generace. Williams a Abloh byli navíc přátelé a zesnulý návrhář roku 2020 v rozhovoru pro The New York Times uvedl, že se Williamsem začátkem tohoto století inspiroval.

    Známý zpěvák se proto zdá jako ideální volba. Ředitel Louis Vuitton se měl s Williamsem na spolupráci začít domlouvat loni v listopadu. Hudebník navíc se značkou spolupracoval už dříve. V roce 2004 se například podílel na tvorbě slunečních brýlích, v roce 2008 zase na kolekci šperků. Sám pak vlastní módní společnosti Ice Cream a Billionaire Boys Club. Williams svoji práci pro Louis Vuitton poprvé představí na týdnu pánské módy v Paříži letos v červnu.

    Zdroj: WWD, The Guardian, Highsnobiety, Twitter, Instagram

    Pharrell Williams učiní z Louis Vuitton středobod kulturní scény. Propojí módu s hudbou i filmem

    TikTok přináší další recept na suchou pleť. Technika slugging pomůže obnovit poškozenou kožní bariéru

    Různá zákoutí beauty TikToku neustále přinášejí inovativní rady, jak docílit dokonalé pleti. Recepty mnohdy balancují na hraně bizarnosti Tentokrát se ale zdá, že se aktuální trend zamlouvá i dermatologům. Seznamte se se sluggingem, cenově dostupnou metodou, která zatočí dokonce i s ekzematickou pletí.

    Luxusní značky loni zaostřily na Čínu. Svůj marketing rozšiřují i na sport a gastronomii

    Nový report firem Luxurynsight a Traackr odhalil, jaké strategie loni zaujímaly známé luxusní a módní značky. Ukázal, že se mimo jiné zaměřily na trh v Číně. Zároveň se ale snažily rozšířit své portfolio influencerů a začaly proto čím dál častěji spolupracovat se sportovci. Pro přilákání zákazníků se také rozhodly více propojit s gastronomií.

    S tenniscore vyhraje každý outfit. TikTok ovládl mix athleisure a tichého luxusu

    Uživatelé TikToku se zamilovali do dalšího módního trendu. Tentokrát se ovšem nejedná o prchavou obsesi, ale nadčasovou klasiku. Známou sociální síť totiž ovládl takzvaný tenniscore. Jedná se o kombinaci athleisure, ale i stále oblíbeného tichého luxusu. V čele trendu pak stojí především herečka Zendaya.

    Značka Dolce & Gabbana poodkryla oponu své tvorby. Zve na jedinečnou výstavu v Miláně

    Módní dům Dolce & Gabbana svým fanouškům poprvé odhalil tajemství, skrývající se za jeho vysokou módou. Slavnostně totiž otevřel výstavu v Miláně s názvem Dal cuore alle mani. Nabízí jedinečný náhled do zákulisí jedné z nejúspěšnějších italských značek. Slouží navíc jako oslava italského umění a kultury.