Více

    ― Reklama ―

    Módní značka Louis Vuitton má nového kreativního ředitele pánské módy. Zpěvák Pharrell Williams naváže na odkaz jeho předchůdce Virgila Abloh. Prolne proto svět luxusu s uvolněnějším „streetwear“. Zároveň do světa módy přinese inspiraci z hudebního i filmového průmyslu.

    Ředitel společnosti Louis Vuitton Pietro Beccari vybral nového kreativního ředitele pánské módy tak, aby ladil s vizí samotné značky. Nástupce přitom hledal od úmrtí návrháře Virgila Abloh v listopadu roku 2021. „Jeho kreativní vize sahající za hranice módy rozhodně posune Louis Vuitton k nové a velice vzrušující kapitole,“ vyjádřil se Beccari ke svému rozhodnutí jmenovat na volnou pozici hudebníka a návrháře Pharrell Williams.

    Jako nástupce Abloh se hodí mimo jiné proto, že má podobný styl a vizi jako on. Bývalý kreativní ředitel byl totiž známý tím, že svou roli posunul na novou úroveň. Sám sebe totiž viděl spíše jako kurátora značky, a ne „pouhého“ návrháře. Stejně jako samotná módní společnost se i on snažil rozšířit své působení. Louis Vuitton totiž dlouhodobě usiluje o to, dostat se do centra dění současné kulturní scény.

    Značka proto často své návrhy propojuje s hudebním průmyslem nebo sportem a herním sektorem. Rovněž Williams představuje ikonu, která spojuje několik různých odvětví. Hudebník se 13 cenami Grammy se totiž angažuje také ve filmu a televizi, neziskových organizacích nebo módním světě. Předpokládá se proto, že ve své nové roli nejspíše na Abloh v nějaké formě naváže. Přinese bez pochyby ale i vlastní originalitu.

    Williams s Louis Vuitton spolupracoval už dříve, vytvořil kolekci slunečních brýlí i šperků

    Stejně jako jeho předchůdce, i Williams totiž nejspíše propojí svět luxusu a „streetwear“. Má také blízko k hip-hop a „hype“ kultuře a je fanouškem jasných barev, výrazných šperků a gender-fluidního přístupu. Takový postoj tak umožní společnosti Louis Vuitton cílit i na mladší generace. Williams a Abloh byli navíc přátelé a zesnulý návrhář roku 2020 v rozhovoru pro The New York Times uvedl, že se Williamsem začátkem tohoto století inspiroval.

    Známý zpěvák se proto zdá jako ideální volba. Ředitel Louis Vuitton se měl s Williamsem na spolupráci začít domlouvat loni v listopadu. Hudebník navíc se značkou spolupracoval už dříve. V roce 2004 se například podílel na tvorbě slunečních brýlích, v roce 2008 zase na kolekci šperků. Sám pak vlastní módní společnosti Ice Cream a Billionaire Boys Club. Williams svoji práci pro Louis Vuitton poprvé představí na týdnu pánské módy v Paříži letos v červnu.

    Zdroj: WWD, The Guardian, Highsnobiety, Twitter, Instagram

    ― Reklama ―

    Pharrell Williams učiní z Louis Vuitton středobod kulturní scény. Propojí módu s hudbou i filmem

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní značka Louis Vuitton má nového kreativního ředitele pánské módy. Zpěvák Pharrell Williams naváže na odkaz jeho předchůdce Virgila Abloh. Prolne proto svět luxusu s uvolněnějším „streetwear“. Zároveň do světa módy přinese inspiraci z hudebního i filmového průmyslu.

    - Reklama -

    Ředitel společnosti Louis Vuitton Pietro Beccari vybral nového kreativního ředitele pánské módy tak, aby ladil s vizí samotné značky. Nástupce přitom hledal od úmrtí návrháře Virgila Abloh v listopadu roku 2021. „Jeho kreativní vize sahající za hranice módy rozhodně posune Louis Vuitton k nové a velice vzrušující kapitole,“ vyjádřil se Beccari ke svému rozhodnutí jmenovat na volnou pozici hudebníka a návrháře Pharrell Williams.

    Jako nástupce Abloh se hodí mimo jiné proto, že má podobný styl a vizi jako on. Bývalý kreativní ředitel byl totiž známý tím, že svou roli posunul na novou úroveň. Sám sebe totiž viděl spíše jako kurátora značky, a ne „pouhého“ návrháře. Stejně jako samotná módní společnost se i on snažil rozšířit své působení. Louis Vuitton totiž dlouhodobě usiluje o to, dostat se do centra dění současné kulturní scény.

    Značka proto často své návrhy propojuje s hudebním průmyslem nebo sportem a herním sektorem. Rovněž Williams představuje ikonu, která spojuje několik různých odvětví. Hudebník se 13 cenami Grammy se totiž angažuje také ve filmu a televizi, neziskových organizacích nebo módním světě. Předpokládá se proto, že ve své nové roli nejspíše na Abloh v nějaké formě naváže. Přinese bez pochyby ale i vlastní originalitu.

    - Reklama -

    Williams s Louis Vuitton spolupracoval už dříve, vytvořil kolekci slunečních brýlí i šperků

    Stejně jako jeho předchůdce, i Williams totiž nejspíše propojí svět luxusu a „streetwear“. Má také blízko k hip-hop a „hype“ kultuře a je fanouškem jasných barev, výrazných šperků a gender-fluidního přístupu. Takový postoj tak umožní společnosti Louis Vuitton cílit i na mladší generace. Williams a Abloh byli navíc přátelé a zesnulý návrhář roku 2020 v rozhovoru pro The New York Times uvedl, že se Williamsem začátkem tohoto století inspiroval.

    Známý zpěvák se proto zdá jako ideální volba. Ředitel Louis Vuitton se měl s Williamsem na spolupráci začít domlouvat loni v listopadu. Hudebník navíc se značkou spolupracoval už dříve. V roce 2004 se například podílel na tvorbě slunečních brýlích, v roce 2008 zase na kolekci šperků. Sám pak vlastní módní společnosti Ice Cream a Billionaire Boys Club. Williams svoji práci pro Louis Vuitton poprvé představí na týdnu pánské módy v Paříži letos v červnu.

    Zdroj: WWD, The Guardian, Highsnobiety, Twitter, Instagram

    ― Reklama ―

    Prožijte podzim s nestárnoucí klasikou. Harrington jacket pozvedne každý šatník

    Často jsou to ty nejjednodušší kousky, které vytvoří ten největší efekt. Jinak tomu není ani u nestárnoucí Harrington jacket. Jedná se o bundu, vévodící módní scéně od 50. let minulého století až do současnosti. Díky svému minimalistickému střihu působí jako nezapomenutelná luxusní bunda, jenž nesmí chybět v žádném podzimním šatníku.

    Luxusní značky čelí dalšímu propadu prodejů. Zasáhl Kering i jinak odolný Hermès

    Trvající nízká poptávka v Číně nadále zpomaluje prodeje luxusních společností. Propad oznámila i skupina Kering, sdružující Gucci nebo Bottega Veneta. Negativní výsledky zaznamenal také Hermès, známý svou odolností vůči nepříznivým ekonomickým podmínkám. Díky titulu nejvíce hot značek se však radují Miu Miu či Loewe.

    Paříž jako matka módy i restaurací. Navštivte podniky filmových módních ikon

    Paříž, město, kde se móda prolíná s gastronomií. Není tak divu, že tamní restaurace často slouží jako scéna ikonických filmových a seriálových momentů. Milovníci stylu proto Paříž zbožňují nejen díky tamnímu módnímu epicentru, ale také kavárnám a restauracím, ve kterých se často točí ty nejznámější snímky. 

    Oslavte Halloween bez trapasu. Navedou vás trendy make-up looky

    Vymýšlení kostýmu na oslavu Halloweena může být zábava i stresující zážitek. Co když se vám kostým nepodaří? Nebo se mine účinkem? Představa, že dorazíte na party v převleku, jenž ostatní odsoudí jako trapný, je děsivější než kdejaký horor. Inspirujte se proto trendy make-up looky, které letos zaručeně sklidí úspěch.

    Halloweenské kostýmy mohou být i decentní. Proměňte se na elegantní strašidla

    Svátek všech svatých se blíží a s ním i množství tematických večírků. Pokud toužíte po originálním převleku, ale inspirace na halloweenské kostýmy vám připadá přitažená za vlasy, nezoufejte. V designerské tvorbě najdete kousky, které zvládnete snadno nakombinovat ve strašidelném stylu. Zároveň je ale vynosíte i v každodenních outfitech.

    Designblok ve znamení bezedné inspirace a svěžích nápadů. Letošní 26. ročník patřil mládí

    Praha se začátkem října opět proměnila ve středoevropskou mekku designu a módy. Kreativní krev v žilách hlavního města rozproudil v pořadí již 26. mezinárodní festival, známý jako Designblok. Letošní ročník návštěvníkům připomněl, že mládí nemusí být nutně pomíjivé.

    Módní novinky v kostce: Hugo propadl Disney a Chanel míří k jezeru Como

    Hugo Boss nasedl na sváteční vlak a oznámil partnerství s Disney, inspirované The Nightmare Before Christmas. Burberry zase odhalil spolupráci na dokumentu Endurance. Diane von Furstenberg přestěhovala svou výstavu do Los Angeles a Chanel zná destinaci další cruise show. Firma Axiom Space pak spolu s Prada odhalila očekávaný skafandr.

    Chlad neznamená konec kreativity. Klíč k originalitě schovává vrstvení

    Vlezlý podzimní chlad dokáže být nemilosrdný. Jedním zavanutím větru dokáže zničit naše veškeré módní ambice. Většinou nám tak nezbývá, než se po zbytek podzimních dní zachumlat do nekreativní kombinace triček a svetrů. Z podobně nudných outfitů se však můžeme jednoduše vymanit za pomocí správně zvládnutého vrstvení.

    Obujte kozačky na desítky způsobů. Nové kombinace oživí váš styl

    Kozačky patří mezi části šatníku, které nikdy nevyjdou z módy. Nejen, že jsou na nadcházející období ohromně praktické, vypadají navíc elegantně a pozvednou každý outfit. Čas od času může být ale zábava změnit zavedené způsoby oblékání a inspirovat se, jak jednoduché boty vynosit v trochu jiném stylu.

    Značka Victoria’s Secret potvrdila comeback. Po šesti letech odhalila ikonickou show

    Očekávané týdny módy sice dávno skončily, neznamená to však, že je všem show konec. V úterý to dokázala značka Victoria's Secret, která po šesti letech na módní scénu navrátila svou proslulou přehlídku. Oproti jejím starším sestrám byla o poznání inkluzivnější, a tak sklidila značný úspěch.

    Rozmazlete se domácím spa. Luxusní produkty vytvoří relax i v pohodlí domova

    Nevlídné počasí přímo vybízí ke zpříjemnění si času stráveného doma. Horká koupel, voňavé produkty a dokonale relaxační atmosféra tak může být přesně tím, co potřebujete. Naštěstí pro vás, vytvořit si domácí spa není nic těžkého. Ponořte se do luxusních lázeňských procedur, aniž byste vyšli ze dveří.

    Pánové mají na podzim jasno. Jejich garderoba připomíná dědečkův šatník

    Letošní podzim přináší pánům jasnou zprávu. Zapomeňte na minimalistické trendy a oversized streetwear střihy. Na scénu se vrací něco mnohem zábavnějšího, nostalgického a (přiznejme si to) trochu zvláštního. Styl eklektického dědečka si nachází cestu i k mladším ročníkům a mění způsob vnímání pánského stylu.

    Hra na židlový tanec. Značky si přehazují kreativní ředitele jako horký brambor

    Neustálé odvolávání a jmenování kreativních ředitelů se zřejmě stalo novou módní normou. Své o tom ví luxusní sektor, který návrháře ve snaze udržet si zisky mění rychleji než ponožky. Nám tudíž nezbývá než vzrušující hru pozorně sledovat a přinést přehled obrovských změn v čele těch největších módních značek.

    Nenechte se zlákat. Podzimní trendy, kterým je na čase dát sbohem

    Obrátky mikro trendů se nikdy nepřestanou otáčet. Není proto vůbec snadné se vyhnout nutkání, že bez nákupu dalšího trendy kousku nebude náš šatník úplný. Některé z letošních podzimních hitů však nestojí za styling, ani investici. Vyhněte se nákupu, kterého budete později litovat.

    Návrhářské domino pokračuje ve svém pádu. Kim Jones opouští Fendi

    Letošní rok definují především trvající změny ve vedení nejslavnějších módních domů. Řada značek se tak loučí se svými dosavadními kreativními řediteli i ředitelkami a vítá nové talenty. Do seznamu odchodů se v pátek přidal také designér Kim Jones, opouštějící Fendi. Hodlá však nadále působit v roli návrháře pánských kolekcí pro Dior.

    Péče patří i těm největším pomocníkům. Naučte se starat o své ruce

    Beauty svět už několik let bezmezně miluje skin care. Od začátku letošního roku věnuje větší pozornost také péči o vlasy či o tělo. Zdá se ovšem, že tento průmysl neustále zapomíná na naše největší pomocníky, tedy ruce. Především s nadcházející zimou je ale více než potřeba, abyste se o ně naučili správně starat.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―