Více

    ― Reklama ―

    Když se řekne pánský oblek, většině z nás se stále vybaví tradiční tmavě modrý model s hnědým páskem a sladěnými polobotkami. Podobný outfit se totiž stal symbolem českých kanceláří a klasického business dress code. Jenže světoví návrháři už dávno redefinovali, co oblek znamená a dodali mu nápaditost, spojující tradici s inovací.

    Louis Vuitton, Saint Laurent, Dolce & Gabbana či Tom Ford. Luxusní módní domy dokazují, že pánská formalita může být v moderní době svěží, výrazná a vizuálně podmanivá. Otázkou ovšem zůstává, jak dlouho bude trvat, než současné trendy prorazí i v Česku? Ať už se podíváme na blížící se plesy, či klasickou byznys scénu, obojí se nebojíme označit za naprosto tristní situaci.

    Designéři neopouští tradici, jen maximalizují vizuální zážitek. Klíčem k úspěchu je wow efekt

    Například oblekový mistr Saint Laurent zůstává věrný klasice, ale posouvá hranice tím, jakým stylem pracuje s proporcemi. Klopy obleků se pod taktovkou luxusního módního domu zvětšují, ramena nabírají na objemu a kravaty se stávají dominantním prvkem finálního outfitu. Takový přístup přináší žádanou eleganci, ovšem s nádechem originálního dramatu.

    Zdroj: Saint Laurent

    Dolce & Gabbana si naopak pohrává s dvouřadým zapínáním, které dodává oblekům retro nádech, ale zároveň je činí moderními pomocí kamínků či broží. Takové prvky vytvářejí sofistikovaný, ale odvážný vzhled. Přestože prošívaný oblek zdobený krystaly není pro každého, Dolce & Gabbana ukazuje, že i tradiční střih může být zcela nový zážitek, když je doplněn o neotřelé detaily.

    Zdroj: Dolce&Gabbana

    Rovněž Tom Ford je mistrem klasiky, která nikdy nevyjde z módy. Obleky sázejí na dokonalé střihy a luxusní materiály, ale zároveň zahrnují detaily, vytvářející jedinečný efekt. Ať už jde o jemné textury látek, nebo nepatrné barevné kontrasty, Tom Ford ukazuje, že i tradiční vzhled může být inovativní. V podstatě nepoužívá nic nevídaného, ale oblek zkrátka hraje na úplně jiné noty.

    V hlavní roli vzory a struktura. Gucci i Louis Vuitton mají jasno

    Pharrell Williams i Sabato de Sarno experimentují se vzory, které do obleků vnášejí hravost a originalitu. Od jemných monogramů až po výrazné potisky, obleky obou značek jsou jasným vzkazem, že formalita nemusí být fádní. Strukturované materiály přidávají hloubku a dynamiku. Oba velikáni tak redefinují, co znamená „zábavná formálnost.“ Bohužel ji ale nevytvoříte pomocí „zábavných“ barevných ponožek.

    Zdroj: Louis Vuitton, Gucci

    Jak Gucci, tak Louis Vuitton jsou také typičtí svým monogramem, který v posledních letech rozděluje módní nadšence do dvou skupin. Jedna strana ho považuje za jistý křiklavý prvek ukazující smyšlený status a druhá tento postoj zase rezolutně omítá. Pravda je ale taková, že jde o signifikantní prvky módních domů a není třeba v nich hledat ani jeden z významů. Nebojte se jich.

    Zdroj: Versace

    Svět pánských obleků se mění. Muži se už nemusí držet přísně tradičních střihů a barev, aby působili elegantně. Designéři ukazují, že kreativita má v pánské módě své místo. Pokud vás neláká prošívání kamínky, zkuste alespoň burgundy oblek od Versace nebo jemně strukturovaný model z dílny Armani. Vystoupit z komfortní zóny neznamená vzdát se elegance, znamená to být originální.

    Zdroje: HighSnobiety, GQ, L’OFFICIEL, Instagram

    ― Reklama ―

    Foto:Armani

    Pánský oblek už dávno neznamená nudnou klasiku. Formalita nese nový význam

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Když se řekne pánský oblek, většině z nás se stále vybaví tradiční tmavě modrý model s hnědým páskem a sladěnými polobotkami. Podobný outfit se totiž stal symbolem českých kanceláří a klasického business dress code. Jenže světoví návrháři už dávno redefinovali, co oblek znamená a dodali mu nápaditost, spojující tradici s inovací.

    - Reklama -

    Louis Vuitton, Saint Laurent, Dolce & Gabbana či Tom Ford. Luxusní módní domy dokazují, že pánská formalita může být v moderní době svěží, výrazná a vizuálně podmanivá. Otázkou ovšem zůstává, jak dlouho bude trvat, než současné trendy prorazí i v Česku? Ať už se podíváme na blížící se plesy, či klasickou byznys scénu, obojí se nebojíme označit za naprosto tristní situaci.

    Designéři neopouští tradici, jen maximalizují vizuální zážitek. Klíčem k úspěchu je wow efekt

    Například oblekový mistr Saint Laurent zůstává věrný klasice, ale posouvá hranice tím, jakým stylem pracuje s proporcemi. Klopy obleků se pod taktovkou luxusního módního domu zvětšují, ramena nabírají na objemu a kravaty se stávají dominantním prvkem finálního outfitu. Takový přístup přináší žádanou eleganci, ovšem s nádechem originálního dramatu.

    Zdroj: Saint Laurent

    - Reklama -

    Dolce & Gabbana si naopak pohrává s dvouřadým zapínáním, které dodává oblekům retro nádech, ale zároveň je činí moderními pomocí kamínků či broží. Takové prvky vytvářejí sofistikovaný, ale odvážný vzhled. Přestože prošívaný oblek zdobený krystaly není pro každého, Dolce & Gabbana ukazuje, že i tradiční střih může být zcela nový zážitek, když je doplněn o neotřelé detaily.

    Zdroj: Dolce&Gabbana

    Rovněž Tom Ford je mistrem klasiky, která nikdy nevyjde z módy. Obleky sázejí na dokonalé střihy a luxusní materiály, ale zároveň zahrnují detaily, vytvářející jedinečný efekt. Ať už jde o jemné textury látek, nebo nepatrné barevné kontrasty, Tom Ford ukazuje, že i tradiční vzhled může být inovativní. V podstatě nepoužívá nic nevídaného, ale oblek zkrátka hraje na úplně jiné noty.

    V hlavní roli vzory a struktura. Gucci i Louis Vuitton mají jasno

    Pharrell Williams i Sabato de Sarno experimentují se vzory, které do obleků vnášejí hravost a originalitu. Od jemných monogramů až po výrazné potisky, obleky obou značek jsou jasným vzkazem, že formalita nemusí být fádní. Strukturované materiály přidávají hloubku a dynamiku. Oba velikáni tak redefinují, co znamená „zábavná formálnost.“ Bohužel ji ale nevytvoříte pomocí „zábavných“ barevných ponožek.

    Zdroj: Louis Vuitton, Gucci

    Jak Gucci, tak Louis Vuitton jsou také typičtí svým monogramem, který v posledních letech rozděluje módní nadšence do dvou skupin. Jedna strana ho považuje za jistý křiklavý prvek ukazující smyšlený status a druhá tento postoj zase rezolutně omítá. Pravda je ale taková, že jde o signifikantní prvky módních domů a není třeba v nich hledat ani jeden z významů. Nebojte se jich.

    Zdroj: Versace

    Svět pánských obleků se mění. Muži se už nemusí držet přísně tradičních střihů a barev, aby působili elegantně. Designéři ukazují, že kreativita má v pánské módě své místo. Pokud vás neláká prošívání kamínky, zkuste alespoň burgundy oblek od Versace nebo jemně strukturovaný model z dílny Armani. Vystoupit z komfortní zóny neznamená vzdát se elegance, znamená to být originální.

    Zdroje: HighSnobiety, GQ, L’OFFICIEL, Instagram

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Prada nalodila hvězdné ambasadory a On vyrazil do vesmíru

    Slavné módní značky nelení a vydávají jednu kampaň za druhou. Prada vítá léto s hvězdným projektem Days of Summer. Herečka Zendaya spolu s On pro změnu vyrazila do vesmíru a zpěvačka Beyoncé odhalila třetí kapitolu své dlouhodobé spolupráce s Levi's. Šperkařský dům Tiffany & Co. zase oslavuje sílu matek, ale také svých zaměstnankyň.

    Zapomeňte na neladící mikiny. Na teplé večery vytáhněte trendy vrstvy

    Pozdní jaro a barevné léto mají v oblasti módy důležité místo. Ačkoliv není vždy snadné vymyslet perfektní outfit s minimálním počtem kousků oblečení, teplé měsíce otvírají prostor pro poklady skryté v zimním šatníku. Na milované jarní a letní večery tak čekají chic vrstvy. Dejte sbohem nevzhledným mikinám, na scénu přichází vyladěné svršky.

    Luxusní módní domy na nic nečekají. Dior a Valentino vyhlíží letošní podzim

    Módní svět je vždy o krok napřed. Důkazem jsou luxusní značky, které navzdory rozkvétajícímu jaru hledí směrem k nadcházejícímu podzimu. Kreativní ředitelka Dior Maria Grazia Chiuri odhalila v Kjótu svou pre-fall ready-to-wear řadu. Návrhář Alessandro Michele pro změnu u módního domu Valentino představil pre-fall kampaň volající po zpomalení.

    Jarní závan v kosmetické taštičce. Multilíčidla navrací slávu make-upovému minimalismu

    Minimalismus si probojovává svoji cestičku i do make-upových taštiček. Jarní závan může být v kosmetickém arzenálu vítaným odlehčením, svěží roční období navíc přímo vybízí k vytřídění nepoužívané kosmetiky. Jestliže si občas povzdychnete, že máte produktů až příliš, dobrým řešením pro vás budou v současnosti tak trendy multilíčidla.

    Adolescence zvedl Netflix z popela. Seriál vrací platformu na výsluní

    Britský limitovaný seriál Adolescence dorazil na platformu Netflix před necelým měsícem. Přesto si získal pozornost nejen diváků známé streamovací služby, ale také uživatelů sociálních sítí, řady známých osobností, a dokonce politiků. Po delším "suchém" období tak opět navrátil Netflix do výsluní. Jak dlouho ale pozornost platformě vydrží?

    Elegantní vestičky boří stereotypy. Naučte se je nastylizovat podle typu postavy

    Původně mužský kousek oděvu ze středověku zažívá v poslední době nevídaný boom. A co víc, změnil dokonce gender a s velkou slávou se objevil i v dámských kolekcích. Není divu, charismatické vestičky perfektně balancují mezi autoritou a svůdností. Jestliže jste tomuto trendu doposud odolávaly, stojí za to ponořit se do něj po hlavě.

    Móda v područí celebrit. Outfity hvězd manifestují jejich vysněné role

    Zdá se, že volby rób slavných osobností skrývají mnohem více než jen dechberoucí módu. Jednat by se mohlo o nápovědu ohledně jejich vysněných rolí. Šatník hereček jako Millie Bobby Brown nebo Ariany Grande vyzařuje v poslední době energii Britney Spears a Audrey Hepburn, tedy osobností, které by si toužily ztvárnit na filmovém plátně.

    Luxusní značky daly sbohem zimě. Jejich kampaně protkaly jarní paprsky

    Jaro se pomalu ale jistě vplížilo také do kampaní luxusních značek. S čím dál častějšími slunečními paprsky daly oficiálně sbohem zimě a naplno obrátily svou pozornost k letošní teplé sezóně. Tu pak v jejich pojetí definují ikonické kabelky i pestrobarevné šperky. Jako červená nit ji ale protkává rovněž nádech retro nostalgie a boho romantismu.

    Rozhraní mezi dekonstrukcí, kubismem a punkem. Junya Watanabe opět v akci

    Junya Watanabe letos znovu dokazuje, že móda může být vizuálním uměním i inženýrskou disciplínou. Designér mísí punkovou rebelii s geometrickou přesností a vytváří kolekci, která je v podstatě matematickým experimentem, ale i manifestem futuristického oděvu. Navíc se přidává do skupiny návrhářů, jež jako textilii používá vlasy.

    Kam nechodí slunce, tam chodí lékař. Některé účinné látky ale před zářením schovejte

    Staré rčení o potřebě slunce, které léčí všechny neduhy, je pravdou jen z části. Sluneční paprsky sice pomáhají tělu vytvářet vitamin D a blahodárný účinek mají rovněž na psychiku. To vše ale platí jen s dostatečnou ochranou před škodlivým UV zářením. A pokud ve své skin care rutině používáte účinné látky, platí to pro vás dvojnásob.

    Móda v kostce: Chanel spojil síly s Angèle a Swarovski dorazil do Milána

    Módní svět nepřestává překypovat novinkami. Značka Chanel představí spolu se zpěvačkou Angèle nový parfém. Balenciaga pro změnu spojil síly s výrobcem bot Scholl a novou tváří L'Orèal Paris je herečka ze seriálu Emily In Paris Philippine Leroy-Beaulieu. Swarovski dorazil do Milána na tamní design week a Prada se blíží k odkoupení Versace.

    Pastelové odstíny vkročily do světa make-upu. Ztělesňují jarní optimismus

    Může se zdát, že jsou pastelové odstíny v jarním období asi tak originální jako květinové vzory. Přesto obojí zažívá letos comeback. Návrat jemných barev souvisí mimo jiné i s oblibou období z počátku milénia, tedy y2k. Beauty nadšenci v nich však zároveň hledají jakýsi optimismus a téměř dětské experimenty rozjasňující současné dění.

    Designové střípky u vás doma. Usaďte jarní květiny do luxusní vázy

    Jaro s sebou kromě teplejších dnů přináší i záplavy květin. Nejeden dům umí tento živý doplněk rozzářit a v interiéru tak vypadá vždycky skvěle. Umístit kytici ale může být občas oříšek, jelikož ne do každé vázy se svazek hodí. Pokud proto u vás nastal čas na pořízení pořádné výbavy, vyberte si z kvalitních produktů. Závidět vám bude každá návštěva.

    Milánský design week protnul dva světy. Akce spojuje luxusní interiér a módu

    Milán představuje nejen jedno z hlavních měst módy, ale také metropoli sdružující špičky ze světa kultury, architektury a luxusních interiérů. Symbolem propojení různých scén je Milánský design week, jehož se tradičně účastní i světové módní domy. Vlastní výstavy nebo prezentace tentokrát odhalily značky jako Gucci, Loro Piana, Loewe či Louis Vuitton.

    Módní dům Pucci dohnal konkurenci. Odhalil letošní jarní kolekci

    Nejnovější módní přehlídka z dílny Pucci rozzářila módní scénu. Italská značka si na rozdíl od své konkurence se svou letošní jarní kolekcí počkala. Odhalila ji tedy dlouho poté, co ruch kolem ostatních shows utichl. Vytvořila tím pro sebe perfektní "skulinku", která jí o uplynulém víkendu umožnila zaplnit instagramové účty řady módních nadšenců.

    Girl boss jako životní styl. Cílevědomou ženu tvoří padnoucí oblečení i umění odpočívat

    Fenomén girl boss dávno opustil virální prostor sociálních sítí a místo toho vstoupil do opravdových životů. Schopné a samostatné ženy nejsou žádnou novinkou, dnešní doba jim ale dává více prostoru zářit. Definicí takové ženy je její pracovitost, zároveň však vypadá stále upraveně a má skoro vždy dobrou náladu. Dá se vůbec takového skóre docílit?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―