Více

    ― Reklama ―

    Pánské korálkové náramky, výrazné náhrdelníky nebo pečetní prsteny už nejsou k vidění jenom na extravagantních celebritách. Z červeného koberce se díky své rostoucí popularitě dostaly až do nabídek různých módních řetězců. Pomáhají tak bourat hranice mezi dámskou a pánskou módou.

    Poptávka po pánských špercích v posledních letech postupně narůstá. Například společnost Euromonitor reportovala, že prodeje v této kategorii doplňků vzrostly loni o devět procent oproti předchozímu roku. Šperky pro ženy se přitom prodávaly pouze o čtyři procenta více. Podobné výsledky potvrdil také obchod s luxusním zbožím Browns. Dle jeho dat zákazníci za poslední tři sezóny zařídili trojciferný růst prodeje pánských doplňků.

    Nejčastěji pak muži sahají po různých variantách prstenů, náramků a náhrdelníků. Čím dál častěji se ovšem nebojí ani náušnic. Inspirují se totiž mnohými celebritami, které se s kdysi jen pro ženy určenými doplňky nebojí experimentovat. Příkladem je zpěvák Harry Styles nebo herec Timothée Chalamet. Oba si totiž rádi hrají s módou a často se proto oblékají do outfitů smazávajících hranice mezi pánskou a dámskou módou.

    Podobné looky pak zároveň doplňují i o výrazné doplňky. Vzorem jsou ale i další známé osobnosti jako Lil Nas X nebo zpěvák korejské skupiny BTS Jimin. Ten se nedávno rovněž stal ambasadorem Tiffany. Celebrity si ale pro propagaci šperků vybírají i ostatní luxusní značky. Například Louis Vuitton využil rappera Kid Cudi ve svém videu představujícím unisex řadu Volt. Společnost Gucci zase nedávno spolupracovala s hercem Xiao Zhan.

    Trendy už nejsou jenom výrazné řetězy, ale i visací náušnice nebo perlové náhrdelníky

    V oblibě pak mají muži především šperky vyhotovené ze stříbra nebo bílého zlata. Různé šperky mají rovněž čím dál více v oblibě také sportovci. Na letošním Met Gala tak například hvězdný basketbalista Russell Westbrook oslnil zářivým perlovým náhrdelníkem. Sportovci si rovněž už delší dobu s oblibou nakupují o něco „drsnější“ kousky, jako jsou výrazné prsteny nebo řetězové náhrdelníky.

    Takový způsob nošení šperků ovšem není u mužů takovou novinkou. Nyní se ovšem nebojí s jednotlivými kousky experimentovat a zkoušet i barevnější nebo nezvyklejší kousky. Letos jsou například trendy i navzájem neladící náušnice nebo ty dlouhé visací. V oblibě je také vrstvení náramků nebo jednodušších řetízkových náhrdelníků. Podobné kombinace totiž zpopularizovali především influenceři na TikToku. Také jejich práce je jedním z faktorů, který přispěl k mazání dříve vystavěných hranic pánské a dámské módy.

    Zdroj: Business of Fashion, WWD, GQ, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Pánské šperky rostou na oblibě. Důvodem jsou fluidní gender hranice i inspirace celebritami

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pánské korálkové náramky, výrazné náhrdelníky nebo pečetní prsteny už nejsou k vidění jenom na extravagantních celebritách. Z červeného koberce se díky své rostoucí popularitě dostaly až do nabídek různých módních řetězců. Pomáhají tak bourat hranice mezi dámskou a pánskou módou.

    - Reklama -

    Poptávka po pánských špercích v posledních letech postupně narůstá. Například společnost Euromonitor reportovala, že prodeje v této kategorii doplňků vzrostly loni o devět procent oproti předchozímu roku. Šperky pro ženy se přitom prodávaly pouze o čtyři procenta více. Podobné výsledky potvrdil také obchod s luxusním zbožím Browns. Dle jeho dat zákazníci za poslední tři sezóny zařídili trojciferný růst prodeje pánských doplňků.

    Nejčastěji pak muži sahají po různých variantách prstenů, náramků a náhrdelníků. Čím dál častěji se ovšem nebojí ani náušnic. Inspirují se totiž mnohými celebritami, které se s kdysi jen pro ženy určenými doplňky nebojí experimentovat. Příkladem je zpěvák Harry Styles nebo herec Timothée Chalamet. Oba si totiž rádi hrají s módou a často se proto oblékají do outfitů smazávajících hranice mezi pánskou a dámskou módou.

    Podobné looky pak zároveň doplňují i o výrazné doplňky. Vzorem jsou ale i další známé osobnosti jako Lil Nas X nebo zpěvák korejské skupiny BTS Jimin. Ten se nedávno rovněž stal ambasadorem Tiffany. Celebrity si ale pro propagaci šperků vybírají i ostatní luxusní značky. Například Louis Vuitton využil rappera Kid Cudi ve svém videu představujícím unisex řadu Volt. Společnost Gucci zase nedávno spolupracovala s hercem Xiao Zhan.

    - Reklama -

    Trendy už nejsou jenom výrazné řetězy, ale i visací náušnice nebo perlové náhrdelníky

    V oblibě pak mají muži především šperky vyhotovené ze stříbra nebo bílého zlata. Různé šperky mají rovněž čím dál více v oblibě také sportovci. Na letošním Met Gala tak například hvězdný basketbalista Russell Westbrook oslnil zářivým perlovým náhrdelníkem. Sportovci si rovněž už delší dobu s oblibou nakupují o něco „drsnější“ kousky, jako jsou výrazné prsteny nebo řetězové náhrdelníky.

    Takový způsob nošení šperků ovšem není u mužů takovou novinkou. Nyní se ovšem nebojí s jednotlivými kousky experimentovat a zkoušet i barevnější nebo nezvyklejší kousky. Letos jsou například trendy i navzájem neladící náušnice nebo ty dlouhé visací. V oblibě je také vrstvení náramků nebo jednodušších řetízkových náhrdelníků. Podobné kombinace totiž zpopularizovali především influenceři na TikToku. Také jejich práce je jedním z faktorů, který přispěl k mazání dříve vystavěných hranic pánské a dámské módy.

    Zdroj: Business of Fashion, WWD, GQ, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Jižní Korea má nový ekonomický pilíř. Beauty turismus míří do extrémních výšin

    Zapomeňte na časy, kdy turismus v Jižní Koreji znamenal výlet po stopách K-popu či tradičního hanboku. Dnes sem míří davy z celého světa kvůli něčemu úplně jinému. Beauty turismus představuje novu ekonomickou vizi budoucna. V čem je ale Korea lepší než jiné vyspělé státy? Jako jediná země masivně studuje estetickou přesnost, high-tech omlazení i neinvazivní chirurgii, která dokáže vypadat jako jemný filtr.

    Kina promítají Fénické spiknutí od Wese Andersona. Kritici se dělí na dva tábory

    „Já osobně se cítím velmi v bezpečí,“ prohlašuje Zsa-zsa Korda v letadle poté, co přežije svou už šestou leteckou havárii. Absurdní klid i nonšalantní humor protínají Fénické spiknutí, nejnovější film Wese Anderson, který je nyní k vidění v kinech. Zatímco někteří považují snímek za Andersonův nejlepší film posledních let, jiní ho kritizují.

    Na scéně je další TikTok „zázrak“. Mořský mech slibuje čistou pleť

    Sociální síť TikTok v pravidelných intervalech produkuje čerstvé beauty trendy. Její uživatelé vždy s nadšením vyzdvihují jistý produkt, ingredienci nebo rituál a těší se z jejich rádoby zázračných účinků. Tentokrát se zamilovali do mořského mechu, který si díky jeho bohatým efektům vychvalují i celebrity jako Bella Hadid nebo Hailey Bieber.

    Karlovarský festival je pryč. Který z filmů musíte rozhodně vidět?

    Stihnout všechny snímky, které za to stojí, je na festivalu v Karlových Varech nemožné. Letošní ročník ovládl film Sbormistr, inspirovaný kauzou zneužívání dívek v pěveckém souboru. A oprávněně. Až ho vstřebáte, nabízíme zcela subjektivní seznam dalších snímků, které považujeme za top tvorbu letošní sezóny filmového festivalu.

    Back to basics. Protein vrací na scénu živočišnou stravu

    Wellness a beauty odvětví zaznamenalo významnou změnu. Zdá se, že živočišná strava se vrací z vyhnanství a po letech přebírá místo trendy rostlinných alternativ. Děkovat za to může nedávno vzniklé obsesi proteinem, kterého se najednou uživatelé sociálních sítí nemohou nabažit. Na scénu proto opět proniká kravské mléko i hovězí lůj.

    Móda v kostce: Schwarzkopf vládne Lindsay Lohan a z Pharrella Williams je rytíř

    Kreativní ředitel pánské sekce u Louis Vuitton Pharrell Williams obdržel nejvyšší civilní uznání Francie, titul rytíře Řádu čestné legie. Společnost Schwarzkopf pak jmenovala Lindsay Lohan novou ambasadorkou. Slavné značky Adidas a Louis Vuitton vydaly nové hvězdné kampaně a firma Kourtney Kardashian Lemme odhalila nové trendy vitamíny.

    Ovoce jako nová módní ingredience. Cestu si našlo i do nové kolekce Loewe

    Léto je v plném proudu a ovoce si v horkém počasí rád dopřeje snad každý z nás. Jen málokoho by ale napadlo, že ho lze proměnit v materiály, z nichž vzniká luxusní móda. Značky jako Loewe, E. Marinella či Chanel dokazují, že skutečný luxus v současnosti nevychází jen z vizuálního dojmu, ale také etických hodnot. Díky inovativním technologiím nachází odpad z ovoce využití a vnáší do módy svěžest.

    Haute couture po konci světa. Film 28 let poté ukazuje Y2K módu bez pozlátka

    Co se stane, když dva uhlazení londýnští designéři se zálibou ve futuristických modelech dostanou za úkol vytvořit kostýmy filmové zombie apokalypsy? Pokud jste již viděli novinku od Dannyho Boyle 28 let poté, znáte odpověď. Vizuálně mimořádně silný zážitek. A také návrat k Y2K estetice způsobem, který byste zrovna nečekali.

    Staňte se ledovou královnou. TikTok pohltila nová beauty obsese

    Nejnovější beauty trend z TikToku dorazil na scénu v pravý čas. Pro horká letní rána je totiž jako stvořený. Uživatelé sociální sítě si v posledních týdnech zamilovali ledování obličeje. Rituál vyzdvihují nejen pro jeho cenovou dostupnost, ale také slibované účinky, jako je snížení zarudnutí, zmenšení pórů a získání přirozeného "glow" efektu.

    O krok napřed. Jaké trendy definují pánský šatník léta roku 2026?

    I když módní svět v současnosti pohltil Pařížský haute couture week, ještě nedávno upíral svůj zrak na nejnovější přehlídky pánské módy. Luxusní značky totiž nedávno představily svou vizi pánského šatníku pro jaro a léto roku 2026. Již nyní lze proto vypozorovat poutavé trendy, které vytváří červenou nit napříč všemi představenými kolekcemi.

    Bulgari chystá luxusní upgrade. Otevře ostrovní resort v Abú Dhabí

    Módní dům Bulgari hodlá rozšířit své portfolio luxusních hotelů. Oznámil totiž plány na vybudování ostrovního resortu v Abú Dhabí, a to do roku 2030. Jeho součástí má být nejen obrovský hotel, ale také soukromé vily a rezidenční sídla. Chybět nebudou ani soukromé pláže, michelinské restaurace a plesový sál s výhledem na nedaleké velkoměsto.

    Kosmetické receptury inspirované herbářem. Pečující kosmetiku ovládají bylinky

    Bylinky nejsou jen základem čajových směsí, ale i hlavní ingrediencí moderní péče o pleť. Levandule, heřmánek nebo například měsíček lékařský se ze zahrádek přesunuly do laboratoří a staly se nedílnou součástí luxusní kosmetiky. Zklidňují, hydratují a regenerují. Díky svým účinkům tak kralují složení produktů pro všechny typy pleti.

    Pánská tanga a queer svůdnost. To jsou společní jmenovatelé Ludovic de Saint Sernin

    Asi 50 let poté, co rakouský vizionář Rudi Gernreich vymyslel pánská i dámská tanga, a to jako nenápadné řešení tehdy nově zakázaných nudapláží v Kalifornii, si jejich nejodvážnější podoba říká opět o pozornost. Návrhář Ludovic de Saint Sernin, který se už několik sezón nebojí hladit módu po ostré hraně erotiky, křísí plavkovou řadu a letošní léto věnuje klukům v těch nejmenších střizích, jaké si umíte představit.

    Pitbull jako ultimátní „guilty pleasure“. Postfeminismus mu objektivizaci žen odpouští

    Záběry z Pitbullových koncertů a fanynky převlečené za oblíbeného umělce v posledních týdnech zaplnily nejednu „for you page“ na sociálních sítích. Často jde o ženy, které se považují za feministky, ale přesto s Pitbullem nadšeně zpívají texty, jež ženy objektivizují. Do popředí totiž vstupuje moderní postfeminismus, dle něhož mají ženy ve svých rukou moc a schopnost kritického myšlení.

    Léto po stopách luxusu. Známé značky lákají na prázdninové pop-upy

    Největší módní domy v létě opouští své "rodné" země a putují do vysněných prázdninových destinací. Pohodlně se usazují na plážích v Itálii, Španělsku i daleké Asii. Zákazníky tradičně lákají na dočasné pop-upy, nabízející závan vytříbeného luxusu. Značky jako Dior, Jacquemus, Burberry či J.Crew letos přichystaly speciální kolekce i letní zážitky.

    Prostřete hostům léto. Sluneční paprsky žádají hravý jídelní stůl

    Sluncem nasycené měsíce volají po hravosti, která žádnému jinému ročnímu období nesedne tak nenuceně jako právě létu. Chuť povolit naše hranice a poddat se téměř dětské naivitě prostupuje nejen do našich šatníků či make-up taštiček, ale i do naší domácnosti. Prostřete si letos stůl, který perfektně zachytí nezaměnitelnou atmosféru léta.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―