Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Blížící se zima neznamená pouze nejvyšší čas na výběr hřejivých zimních outfitů, ale také na oživení šuplíku se spodním prádlem. Bez ohledu na to, co právě hledáte, sexy prádlo, krajkové braletky nebo svůdné župánky jsou vždy správnou volbou. Ať už ze sebe chystáte vytvořit vánoční dárek pro partnera či partnerku, nebo se jen rádi cítíte výjimečně, představujeme několik předních brandů, které vám okoření sváteční chvíle.

    Smyslnost, svůdnost a maximalismus. Vše na jednom místě

    Agent Provocateur je exkluzivní brand spodního prádla se sídlem ve Spojeném království. Proslul svou provokativní estetikou a svůdným designem. Luxusní značka pak vznikla v roce 1994, a to díky Josephovi Corré, synovi Vivienne Westwood, a jeho tehdejší partnerce. Módní dům nabízí odvážné a elegantní kousky, které nejen zdůrazňují ženskost, ale také posilují sebedůvěru. Jeho pestrá várka produktů zahrnuje nejen spodní prádlo, ale i oděvy, plavky a doplňky, přičemž každý kousek reflektuje pečlivý design a využívá vysoce kvalitní materiály.

    Foto: Agent Provocateur

    Agent Provocateur se ve své aktuální kolekci řídí nejnovějšími trendy. Jeden samostatný lookbook věnoval červené, což je jednoznačně brava této sezóny. Neváhali bychom tedy pořídit sety právě v této barvě. V nabídce jsou kromě klasických kousků i velmi zajímavé „přehozy“, inspirované trvající vintage posedlostí módního světa. Volánky a stuhy v třešňové barvě pak jednoduše zlákají téměř každého.

    Foto: Agent Provocateur

    Ženskost definuje i Gilda and Pearl. Místo, kde jsou satén a peří jako doma

    Ve Velké Británii ještě chvíli zůstaneme. Zdá se totiž, že si navrhování spodního prádla Britové oblíbili. Londýnská značka Gilda and Pearl je se svým bohatým historickým pozadím dokonalým příkladem. Její kousky si navíc získaly obdiv celebrit i influencerek. Klíčovým prvkem kolekcí je propojení něhy a elegance. Navzdory smyslnosti a odvážným detailům pak najdete i kousky bez sexuálního podtextu. Gilda and Pearl nabízí skvostné saténové župany a do detailu propracované komplety, které mohou doplnit intimní chvíle, ale i každodenní outfity.

    Foto: Gilda and Pearl

    Vánoční sexy wishlist připravila i Rihanna. Savage X Fenty opěvuje krajku

    Krajka, krajka a zase krajka. Snad nejvíce sexy látka, kterou v módním světě najdete. Letos si s ní proto před sváteční sezónou pohráli i designéři Savage X Fenty. Značka totiž nabízí kolekci s názvem Naughty List, kde naleznete velice sexy komplety, ale i harness a atypicky střižené spodní prádlo. Naším favoritem jsou i svůdné podvazky, netradiční průhledné overaly nebo barevné body, rovněž vyrobené z jemné krajky.

    Foto: Savage X Fenty

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Zima ve znamení vášnivých kousků. Rozžhavte sychravou sezónu sexy spodním prádlem

    Blížící se zima neznamená pouze nejvyšší čas na výběr hřejivých zimních outfitů, ale také na oživení šuplíku se spodním prádlem. Bez ohledu na to, co právě hledáte, sexy prádlo, krajkové braletky nebo svůdné župánky jsou vždy správnou volbou. Ať už ze sebe chystáte vytvořit vánoční dárek pro partnera či partnerku, nebo se jen rádi cítíte výjimečně, představujeme několik předních brandů, které vám okoření sváteční chvíle.

    Smyslnost, svůdnost a maximalismus. Vše na jednom místě

    Agent Provocateur je exkluzivní brand spodního prádla se sídlem ve Spojeném království. Proslul svou provokativní estetikou a svůdným designem. Luxusní značka pak vznikla v roce 1994, a to díky Josephovi Corré, synovi Vivienne Westwood, a jeho tehdejší partnerce. Módní dům nabízí odvážné a elegantní kousky, které nejen zdůrazňují ženskost, ale také posilují sebedůvěru. Jeho pestrá várka produktů zahrnuje nejen spodní prádlo, ale i oděvy, plavky a doplňky, přičemž každý kousek reflektuje pečlivý design a využívá vysoce kvalitní materiály.

    Foto: Agent Provocateur

    Agent Provocateur se ve své aktuální kolekci řídí nejnovějšími trendy. Jeden samostatný lookbook věnoval červené, což je jednoznačně brava této sezóny. Neváhali bychom tedy pořídit sety právě v této barvě. V nabídce jsou kromě klasických kousků i velmi zajímavé „přehozy“, inspirované trvající vintage posedlostí módního světa. Volánky a stuhy v třešňové barvě pak jednoduše zlákají téměř každého.

    Foto: Agent Provocateur

    Ženskost definuje i Gilda and Pearl. Místo, kde jsou satén a peří jako doma

    Ve Velké Británii ještě chvíli zůstaneme. Zdá se totiž, že si navrhování spodního prádla Britové oblíbili. Londýnská značka Gilda and Pearl je se svým bohatým historickým pozadím dokonalým příkladem. Její kousky si navíc získaly obdiv celebrit i influencerek. Klíčovým prvkem kolekcí je propojení něhy a elegance. Navzdory smyslnosti a odvážným detailům pak najdete i kousky bez sexuálního podtextu. Gilda and Pearl nabízí skvostné saténové župany a do detailu propracované komplety, které mohou doplnit intimní chvíle, ale i každodenní outfity.

    Foto: Gilda and Pearl

    Vánoční sexy wishlist připravila i Rihanna. Savage X Fenty opěvuje krajku

    Krajka, krajka a zase krajka. Snad nejvíce sexy látka, kterou v módním světě najdete. Letos si s ní proto před sváteční sezónou pohráli i designéři Savage X Fenty. Značka totiž nabízí kolekci s názvem Naughty List, kde naleznete velice sexy komplety, ale i harness a atypicky střižené spodní prádlo. Naším favoritem jsou i svůdné podvazky, netradiční průhledné overaly nebo barevné body, rovněž vyrobené z jemné krajky.

    Foto: Savage X Fenty

    ― Reklama ―

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Pinterest spustil osobního asistenta. Pomůže s nákupem i psychickou pohodou

    Nová funkce Pinterest Assistant přetváří způsob, jakým nakupujeme online. Vizuální AI průvodce redefinuje nákupní digitální prostor a mění každou interakci s platformou Pinterest v osobní dialog s estetickou vizí. Uživatel vstupuje do prostředí, kde technologie chápe jeho vkus stejně citlivě jako lidský poradce. Personalizace probíhá okamžitě a každé doporučení rezonuje s individuálním stylem. Pomocník proměňuje scénu digitálního nakupování v prostor, kde estetika a praktičnost splývají.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    TikTok Highlights: Podzimní trend vrací na scénu lásku k učení

    Sociální síť TikTok letos na podzim pohltil nový trend. Koncept zvaný "personal curriculums" vzbuzuje v uživatelích ztracenou lásku k učení, vzdělávání a rozvíjení sebe sama. V jeho srdci leží jednoduchý předpoklad, tedy vytvoření vlastního rozvrhu libovolných "předmětů". Jednat se může o touhu naučit se lépe vařit, zahradničit nebo konečně pochopit fyzikální zákony.

    Beauty segment posiluje. V roce 2025 poháněla luxusní byznys krása

    Rok 2025 se nese v duchu proměny krásy v jeden z nejvýraznějších pilířů globálního luxusního trhu. Beauty segment získává status klíčového motoru růstu a mění obchodní mapu velkých značek. Akvizice, nové řady a strategické vstupy do kosmetiky posouvají společnosti do sféry, kde se psychologie potkává s výkonem. V luxusním světě dnes vítězí to, co dokáže být osobní, a právě krása tuto rovnováhu ztělesňuje.

    Rýže jako nová „it“ složka parfémů. Svět vůní tíhne k čistotě

    Rýže se stává hvězdou moderní parfumerie. Pudrová, a přitom překvapivě všestranná, otevírá prostor pro neotřelé kompozice, jež kombinují smyslový komfort se sofistikovanou esencí. Parfuméři využívají rýži k dosažení hloubky, která výsledek dělí od komerčních vůní. Masivní popularita vonných produktů s rýží dokazují, že food složky definují aktuální "estetiku" luxusních parfémů.

    Stranger Things míří do finále. Comeback doplní beauty i módní spolupráce

    Konec listopadu přivítá návrat populárního seriálu Stranger Things. Na obrazovky se vrací se svou pátou a poslední sérií, která vyvrcholí poslední den letošního roku. Velké finále si žádá stejně významné oslavy. Na pomoc proto přispěchaly beauty a módní značky, jež nabízejí speciální spolupráce. Do Hawkins vás vtáhnou boty, kabelky, přívěsky nebo tematický make-up.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Historie elegance opět září. Pillbox hat slaví návrat na módní scénu

    Nenápadný, a přesto neodolatelně působivý. Klobouk ve tvaru krabičky, ​​známý jako pillbox hat, je symbolem kultivovaného vkusu, překračujícího generace i trendy. Ztělesňuje jednoduchost povýšenou na umění, spojenou s autoritou a jemností, která se nikdy neztrácí v davu. Není jen proto jen ozdobou. Je vyjádřením postoje, odkazem éry půvabu a poctou ženské elegance.

    První Pink Ball oživil Londýn. British Museum sklízí kvůli akci kritiku

    Exkluzivní Pink Ball zbarvil dne 18. října prostory British Museum do všech odstínů růžové. Vůbec první gala večer v tamních prostorách kontrastoval s končící výstavou Ancient India: Living Traditions, jejímž tématem náboženských tradic se rovněž inspiroval. Svět luxusu tak vládl mezi historickými artefakty Londýna, což ovšem vyvolalo také značnou kritiku. 

    LVMH a UNESCO rozšiřují spolupráci. Tiffany & Co. hodlá chránit oceány

    Luxusní skupina LVMH prohlubuje partnerství s UNESCO. Společně hodlají pracovat na dalším pětiletém plánu, tentokrát s názvem For the Beauty of Life. Nově se k němu přidá rovněž šperkařský dům Tiffany & Co., jehož cílem bude podpořit ochranu oceánů. V srdci spolupráce stojí snaha vytvořit udržitelná řešení, jež podpoří především lokální komunity po celém světě.

    Maison Margiela otvírá brány Dubaje. V metropoli nabízí exkluzivní rezidence

    Legendární francouzská značka pokračuje v překračování módních hranic. Maison Margiela tentokrát svou jedinečnou estetiku neaplikoval na dechberoucí návrhy, ale luxusní apartmány. Módní dům odhalil první exkluzivní rezidence, které vybudoval na ostrově Palm Jumeirah v Dubaji. Přidal se tak ke skupině značek, jež redefinují podobu současného luxusního průmyslu.

    Stella McCartney zdolala další milník. Představila první plant-based peří

    Nedávný Pařížský týden módy zažil důležitý debut. Na tamní přehlídková mola dorazily první návrhy z plant-based peří. Na svědomí je má britská návrhářka Stella McCartney, proslulá svým udržitelným a ekologickým přístupem. Inovativní materiál FEVVERS přitom nemá sloužit jako přesná napodobenina peří, jeho cílem je vytvořit podobnou, avšak jedinečnou estetiku.

    Julian Klausner se činí. Rozvíjí populární pánské tenisky Dries Van Noten

    Dries Van Noten vždy oblékal svět do poezie textilních kontrastů. Když ale na konci své kariéry představil nízké semišové tenisky, přidal ke svému odkazu nečekanou kapitolu. Precizní, civilní a zcela současnou podobu pánských bot. Ty se staly jeho tichým podpisem, který rezonoval i po jeho odchodu. Tento příběh nyní pokračuje pod vedením návrháře Juliana Klausner.

    Z holky od vedle je showgirl. Taylor Swift se novými outfity staví mezi legendy

    Už dlouho víme, že značka jménem Taylor Swift obsahuje mnohem víc než jen písničky s chytlavými refrény a chytrými texty. Nové album The Life of a Showgirl ukazuje umělkyni šťastně zamilovanou a pevně usazenou ve světě showbyznysu. Populární zpěvačka si skrze něj nejen hudebním, ale především módním jazykem a za pomocí promyšlené stylizace říká o pozici mezi opravdovými legendami.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―