Více

    ― Reklama ―

    Červené koberce se v posledních letech zaplňují celebritami, jež svou slávu získaly často podivným způsobem. Nemůžete si je vybavit z filmů, hudebních klipů, ani sportovních utkání. Jejich kořeny totiž pramení z TikToku. Vyhrát pozornost tamních uživatelů se podařilo i Haley Kalil, která se téměř přes noc stala z aspirující vědkyně modelkou a „it girl“.

    Kariéra modelky a influencerky Haley Kalil je ukázkovým příkladem toho, jak moc náhodným způsobem lze v současné době získat slávu. Kdysi aspirující vědkyně a „normální“ studentka univerzity se totiž v současnosti pyšní více než 13 miliony sledujících na sociální síti TikTok. Stačilo přitom málo a slávy by se nedočkala. Virální se přitom stala díky videu jiného tvůrce, a to Caleba Simpson.

    Ten své jméno na TikToku proslavil pomocí videí, ve kterých oslovuje náhodné kolemjdoucí a ptá se na výši jejich nájmu. Následně je poprosí o tour daného apartmánu. Právě v této sérii se objevila také Haley Kalil, jež v New Yorku do té doby pracovala jako modelka. Přesně v tu dobu však uvažovala o tom, že se odstěhuje zpět do rodné Minnesoty, aby se ucházela o místo na lékařské fakultě.

    Zdroj: Profimedia

    Měla v tu chvíli po krk životu modelky, který jí rovněž spadl do klína tak trochu omylem. V roce 2018 totiž vyhrála casting časopisu Sports Illustrated. Do té doby přitom studovala na St. Cloud State University, kde získala titul z lékařské biologie, psychologie a chemie. Její domnělá životní trasa však obrátila směr ve chvíli, kdy se zmíněné tour jejího apartmánu stalo virální a získalo si internet.

    Haley Kalil nezaváhala. Moment slávy obrátila v prosperující TikTok účet

    Haley Kalil v tu chvíli neváhala a rozhodla se náhodnou chvilku slávy využít ve svůj prospěch. Začala se sama věnovat tvorbě videí. Její obsah zahrnuje krátké komediální výstupy, ale i sociální komentáře nebo krátké útržky z jejího života. Typická je pro ni tvorba, ve které si utahuje ze svých sledujících. Dlouho třeba předstírala, že její honosný apartmán v New Yorku patří jejímu bohatému příteli.

    @haleyybaylee

    Its been a crazy almost 2 years

    ♬ original sound – edited audios

    Od té doby spolupracovala s hvězdami, jako je herečka Courteney Cox nebo zpěvák Ed Sheeran. Prošla se rovněž po molu NYFW nebo Miami Swim Week. Nafotila také kampaně pro značky Hugo Boss, L’Oréal či CeraVe. Nechybí ani na červených kobercích prestižních akcí jako jsou Oscaři, předávání cen Grammy či ples Met Gala. Stačilo přitom tak málo a málem se současnou „it girl“ nestala.

    Zdroje: The Rollling Stone, Variety, Creators Instagram, Bode Magazine, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Od vědkyně přes modelku po „it girl“. Jak Haley Kalil vyhrála TikTok

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Červené koberce se v posledních letech zaplňují celebritami, jež svou slávu získaly často podivným způsobem. Nemůžete si je vybavit z filmů, hudebních klipů, ani sportovních utkání. Jejich kořeny totiž pramení z TikToku. Vyhrát pozornost tamních uživatelů se podařilo i Haley Kalil, která se téměř přes noc stala z aspirující vědkyně modelkou a „it girl“.

    - Reklama -

    Kariéra modelky a influencerky Haley Kalil je ukázkovým příkladem toho, jak moc náhodným způsobem lze v současné době získat slávu. Kdysi aspirující vědkyně a „normální“ studentka univerzity se totiž v současnosti pyšní více než 13 miliony sledujících na sociální síti TikTok. Stačilo přitom málo a slávy by se nedočkala. Virální se přitom stala díky videu jiného tvůrce, a to Caleba Simpson.

    Ten své jméno na TikToku proslavil pomocí videí, ve kterých oslovuje náhodné kolemjdoucí a ptá se na výši jejich nájmu. Následně je poprosí o tour daného apartmánu. Právě v této sérii se objevila také Haley Kalil, jež v New Yorku do té doby pracovala jako modelka. Přesně v tu dobu však uvažovala o tom, že se odstěhuje zpět do rodné Minnesoty, aby se ucházela o místo na lékařské fakultě.

    Zdroj: Profimedia

    - Reklama -

    Měla v tu chvíli po krk životu modelky, který jí rovněž spadl do klína tak trochu omylem. V roce 2018 totiž vyhrála casting časopisu Sports Illustrated. Do té doby přitom studovala na St. Cloud State University, kde získala titul z lékařské biologie, psychologie a chemie. Její domnělá životní trasa však obrátila směr ve chvíli, kdy se zmíněné tour jejího apartmánu stalo virální a získalo si internet.

    Haley Kalil nezaváhala. Moment slávy obrátila v prosperující TikTok účet

    Haley Kalil v tu chvíli neváhala a rozhodla se náhodnou chvilku slávy využít ve svůj prospěch. Začala se sama věnovat tvorbě videí. Její obsah zahrnuje krátké komediální výstupy, ale i sociální komentáře nebo krátké útržky z jejího života. Typická je pro ni tvorba, ve které si utahuje ze svých sledujících. Dlouho třeba předstírala, že její honosný apartmán v New Yorku patří jejímu bohatému příteli.

    @haleyybaylee

    Its been a crazy almost 2 years

    ♬ original sound – edited audios

    Od té doby spolupracovala s hvězdami, jako je herečka Courteney Cox nebo zpěvák Ed Sheeran. Prošla se rovněž po molu NYFW nebo Miami Swim Week. Nafotila také kampaně pro značky Hugo Boss, L’Oréal či CeraVe. Nechybí ani na červených kobercích prestižních akcí jako jsou Oscaři, předávání cen Grammy či ples Met Gala. Stačilo přitom tak málo a málem se současnou „it girl“ nestala.

    Zdroje: The Rollling Stone, Variety, Creators Instagram, Bode Magazine, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Léto volá po extra péči. Změny žádá i pánská kosmetika

    Letní paprsky neznamenají pouze slibně třpytící se hladinu jezer, rozpouštějící se lahodnou zmrzlinu a teplem prosycené dny. Spolu s jejich sílou roste rovněž nutnost obměny kosmetické taštičky. Výjimkou není ani pánská skin care, jež si v následujících horkých měsících žádá revizi. Neobejdete se bez hydratačních, ani zklidňujících pomocníků.

    Proč byste měli znát umělkyni Lisu Jahovic? Přetváří předměty na kinetické sochy

    Věci, které většina lidí přehlédne, ona pozoruje se zneklidňující intenzitou. Lisa Jahovic, britská umělkyně působící v Londýně, se nespecializuje na monumentální plátna, ani výkřiky instalací. Její disciplína se těžko zařazuje. Osciluje mezi fotografií, filmem a sochařstvím, a přitom zůstává osobitá. Zatímco jiní umělci hledají inspiraci ve výjimečných událostech, Jahovic se obrací k obyčejnosti.

    Móda v kostce: Carolina Herrera vítá nový parfém a Max Mara láká na cruise 2026

    Italský módní dům Max Mara představil ve své cruise kolekci pro rok 2026 vrchol italské elegance. Překvapivě nenucenou resort řadu vydal pro Valentino také návrhář Alessandro Michele. Carolina Herrera uvádí nový parfém La Bomba a Emma Chamberlain spolupracuje s platformou Pinterest. Manolo Blahnik sponzoruje výstavu o Marii Antoinette.

    Léto ve znamení detoxu. Interiérové trendy čerpají z venkova

    Přehlcenost sociálních sítí, touha po hlubokém odpočinku a návrat k dávným kořenům. To vše definuje letošní léto nejen na poli módy. Interiérové trendy diktují útěk k přírodním materiálům, tlumeným tónům a vintage úlovkům. Jako inspirace slouží idylický venkovský život plný domácího chleba a šťavnatých úlovků z opečovávané zahrady.

    Designerský kolotoč změn je u konce. Z korunování však vynechal ženy

    Již od loňského roku zažívala módní scéna zdánlivě nekončící změny ve vedení nejznámějších módních značek. Netrpělivé sledování dlouho očekávaných novinek je však u konce. Většina z dříve uvolněných vedoucích pozic byla tedy úspěšně zaplněna. Nelze si ovšem nevšimnout, že na vysněných módních trůnech chybí hlavně ženy.

    Nostalgie se opět hlásí o slovo. Oživila zapomenuté anklets

    Další z aktuálních letních trendů potvrdil, že nostalgie ovládá letošní módní scénu. Modelky i it-girls navrátily dávno zapomenuté anklets. Náramky na kotníky si mnozí z nás spojují spíše s radostným dětstvím a letními tábory než elegantním doplňkem. Současné varianty kdysi populárního šperku ovšem slibují vše od hravosti až po nadčasovost.

    Louis Vuitton naverboval další hvězdu. V kampaních zazáří Jeremy Allen White

    Módní dům Louis Vuitton rozšířil svůj casting ambasadorů. Novou tvář tentokrát vybral z řady herců, zastupovat ho proto bude Jeremy Allen White. Značka potvrdila spekulace, jež vznikly poté, co ho oblékla na letošní ročník Met Gala. Jedná se postílení hercova rostoucího vlivu v módním světě, který odstartoval již loňskou kampaní pro Calvin Klein.

    Letní doplňky podléhají maximalismu. Výrazné brýle doplní tradiční perly

    Léto odrážející se v lesku doplňků. Přesně to bude hlavním cílem letošní prázdninové módy. Trendy nikdy nespí, a tak je z uplynulých přehlídek i aktuální nabídky návrhářů jasné, co se bude v létě nosit. Maximalismus se míchá s klasikou a někteří z oblíbenců pronikají na scénu již od jara. Letní doplňky nabízí divokou jízdu, nechte se proto svézt na její vlně.

    TikTok vybízí k opravdovému odpočinku. Propaguje ho trendy cozymaxxing

    Sociální síť zodpovědná za nespočet nebezpečných, nebo minimálně neužitečných, trendů a tipů obrátila. TikTok aktuálně propaguje koncept cozymaxxing, představující výzvu k opravdovému, vědomému a promyšlenému odpočinku. Za cíl má přimět uživatele populární platformy, aby zpomalili a naučili se relaxovat bez rozptýlení a spěchu.

    Gucci v proměnách času. Kdo psal nejstylovější módní kapitolu?

    Gucci. Slovo, které evokuje italskou eleganci, sebevědomí, teatrálnost i nekonečnou proměnlivost. Módní instituce vznikla ve Florencii jako malá brašnářská dílna, pod rukama kreativních ředitelů ale vyrostla ve značku formující aktuální trendy. Každý z kreativních lídrů, od svůdného Toma Forda po výstředního Alessandra Michele, zanechal na společnosti stopu, jež přetvořila šatníky i představu toho, co znamená být Gucci.

    Móda v kostce: Burberry zahájil festivalovou sezónu a Rhode vítá face mist

    Burberry už očekává letní pohodu, a tak novou kampaň zaměřil na typickou britskou festivalovou kulturu. Značka Rhode mezitím vydala nový face mist, jehož tváří se stal herec Harris Dickinson. Návrhář Olivier Rousteing získá ocenění Couture Council Award a do aukce míří dosud největší počet luxusních kousků z šatníku princezny Diany.

    Konec rozhodovací paralýzy. Na dovolenkové outfity stačí šest kousků

    Ať už bojujete s místem v kufru, nebo si nechcete na dovolené lámat hlavu s outfity, klíčem je chytré plánování. Ne nadarmo se říká, že kdo je připraven, není překvapen. Možná ale budete překvapeni vy, jakými různými způsoby lze využít oblíbené oblečení. S jednoduchými šesti kousky jste totiž schopni vykouzlit šatník na celou dovolenou.

    Letní znevýhodnění. Proč pánská móda stále přešlapuje v kruhu?

    Zatímco dámské kolekce léta hýří barvami, tvary i možnostmi, muži zůstávají znevýhodnění. Móda se sice každou sezónu posouvá, ale pro pánský šatník, jako by to neplatilo. Rok co rok, s příchodem teplejších dnů, oprašujeme stejný archetyp, tedy kraťasy, košile a mokasíny. Znovu a znovu. A když už se někde zableskne naděje, zpravidla má cenovku jako ojetý vůz a visí pod logem luxusního módního domu.

    Pinterest má jasno. Předpovídá největší trendy letošního léta

    Vyhledávání uživatelů populární sociální sítě Pinterest slouží jako chytrý ukazatel. Platforma totiž na základě nejčastěji zadávaných klíčových slov odhaduje trendy, které budou definovat nadcházející období. Vydala proto předpověď pro letošní léto, jemuž má dle ní dominovat touha po digitálním detoxu, luxusním cottagecore i hravém make-upu.

    Všechno nejlepší. Letní oslavenci vám budou za originální dárky líbat ruce

    Léto přeje proseccu na ledu, veselým zážitkům, a hlavně oslavám pod širým nebem. Oslavenci narození v tomto období mají v krvi styl i vášeň pro opravdu luxusní dárky. Zapomeňte na padesátý hrníček nebo bonboniéru, tyhle originální nápady vám vyslouží potlesk ve stoje. Obdarovaní si na vás už navždy vzpomenou s úsměvem na tváři.

    Maximalismus pronikl i do botníku. Léto definují hravé přívěsky

    Blížící se léto přináší řadu hravých trendů. Jejich společným jmenovatelem je maximalismus, který módní scénu dobývá již od začátku roku. Tentokrát se probojoval i do botníku. Hravé přívěsky, dosud zdobící pouze kabelky všech velikostí a tvarů, přesídlily rovněž na obuv. Za své je přijaly módní značky jako Coach, Miu Miu nebo Prada.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―