Více

    ― Reklama ―

    Módní návrhář Lukáš Macháček se spojil s nadačním fondem AutTalk Kateřiny Sokolové a vytvořil exkluzivní MERCH kolekci. Jejím cílem je především podpořit rodiny pečující o autistické děti. Symbolika řady spočívá v modrém srdci, reprezentujícím vztah fondu AutTalk k tématu autismu. Je pro něj totiž srdeční záležitostí.

    MERCH kolekce návrháře Lukáše Macháčka má velmi hlubokou a smyslnou myšlenku. Nejen, že spojuje módní průmysl s dobrým cílem, tedy pomoci rodinám pečujícím o děti s autismem, dává také průchod originální tvorbě. Ve speciální řadě proto naleznete hned několik kousků, od tepláků a mikin až po šátky a ponožky. Všechny produkty jsou k dostání on-line, a to na stránkách MCONCEPT.

    Tváří MERCH kolekce se stala modelka Kateřina Sokolová, která se autismem dlouhodobě zabývá. Je totiž zakladatelkou nadačního fondu AutTalk, jehož cílem je podpora rodin pečujících o autistické děti. Právě jemu tak poputuje výtěžek z prodeje jednotlivých kousků. Na tvorbě speciální řady se pak podíleli také tři autisté, obdaření kreativitou a smyslem pro detail. 

    Zdroj: Lukáš Macháček

    Hlavním symbolem kolekce je pak modré ilustrované srdce. Vyobrazuje totiž zápal nadace AutTalk pro pomoc rodinám pečujících o autistické děti. Modrá je navíc často spojovaná jak s autismem, tak komunikací. Srdce se proto stalo klíčovým prvkem celého designu. Vybraní autisté pak měli za úkol nakreslit či namalovat jejich představu o vyobrazení autismu.

    Například Dodo K. Doudová svou vizi projevila skrze obraz lidského srdce, složeného z různých částí, vystihujících vlastnosti autistických dětí. Jde například o přesnost, cit pro precizní detaily a symetrii. Podobnou vizi měli i ostatní tvůrci. Macháček si s nimi následně pohrál a vkusně je vložil na všechny kousky z MERCH řady.

    Zdroj: Lukáš Macháček

    „Věřím, že se kolekce bude prodávat skvěle, a sama se moc těším, až ji budu nosit. Výtěžek z prodeje této kolekce bude věnován na podporu rodin pečujících o autisty. Děkujeme!“ prohlásila pak Kateřina Sokolová. „I v mé rodině se potýkáme s autismem, a tak když mohu díky své práci zároveň pomoci, je to pro mě čest a radost zároveň,“ vysvětlil zase módní návrhář Lukáš Macháček.

    Variabilní kousky vhodné takřka na všechny aktivity. Spojte módu s dobrým skutkem

    „Kolekce je krásná, nadčasová a letos v ní máme rovnou několik kousků,“ popsala modelka Kateřina Sokolová. Řada MERCH obsahuje oděvní prvky, které vynesete jak každý den do města, tak při sportovních příležitostech. Elegantnější outfit skvěle doplníte šátkem, v přírodě zase oceníte originální pláštěnku. Jak vidno, celá řada je velmi variabilní a lze s ní jednoduše pracovat.

    Zdroj: Lukáš Macháček

    ― Reklama ―

    Nová kolekce Lukáše Macháčka podpoří rodiny pečující o autistické děti. Výtěžek poputuje fondu AutTalk

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní návrhář Lukáš Macháček se spojil s nadačním fondem AutTalk Kateřiny Sokolové a vytvořil exkluzivní MERCH kolekci. Jejím cílem je především podpořit rodiny pečující o autistické děti. Symbolika řady spočívá v modrém srdci, reprezentujícím vztah fondu AutTalk k tématu autismu. Je pro něj totiž srdeční záležitostí.

    - Reklama -

    MERCH kolekce návrháře Lukáše Macháčka má velmi hlubokou a smyslnou myšlenku. Nejen, že spojuje módní průmysl s dobrým cílem, tedy pomoci rodinám pečujícím o děti s autismem, dává také průchod originální tvorbě. Ve speciální řadě proto naleznete hned několik kousků, od tepláků a mikin až po šátky a ponožky. Všechny produkty jsou k dostání on-line, a to na stránkách MCONCEPT.

    Tváří MERCH kolekce se stala modelka Kateřina Sokolová, která se autismem dlouhodobě zabývá. Je totiž zakladatelkou nadačního fondu AutTalk, jehož cílem je podpora rodin pečujících o autistické děti. Právě jemu tak poputuje výtěžek z prodeje jednotlivých kousků. Na tvorbě speciální řady se pak podíleli také tři autisté, obdaření kreativitou a smyslem pro detail. 

    Zdroj: Lukáš Macháček

    - Reklama -

    Hlavním symbolem kolekce je pak modré ilustrované srdce. Vyobrazuje totiž zápal nadace AutTalk pro pomoc rodinám pečujících o autistické děti. Modrá je navíc často spojovaná jak s autismem, tak komunikací. Srdce se proto stalo klíčovým prvkem celého designu. Vybraní autisté pak měli za úkol nakreslit či namalovat jejich představu o vyobrazení autismu.

    Například Dodo K. Doudová svou vizi projevila skrze obraz lidského srdce, složeného z různých částí, vystihujících vlastnosti autistických dětí. Jde například o přesnost, cit pro precizní detaily a symetrii. Podobnou vizi měli i ostatní tvůrci. Macháček si s nimi následně pohrál a vkusně je vložil na všechny kousky z MERCH řady.

    Zdroj: Lukáš Macháček

    „Věřím, že se kolekce bude prodávat skvěle, a sama se moc těším, až ji budu nosit. Výtěžek z prodeje této kolekce bude věnován na podporu rodin pečujících o autisty. Děkujeme!“ prohlásila pak Kateřina Sokolová. „I v mé rodině se potýkáme s autismem, a tak když mohu díky své práci zároveň pomoci, je to pro mě čest a radost zároveň,“ vysvětlil zase módní návrhář Lukáš Macháček.

    Variabilní kousky vhodné takřka na všechny aktivity. Spojte módu s dobrým skutkem

    „Kolekce je krásná, nadčasová a letos v ní máme rovnou několik kousků,“ popsala modelka Kateřina Sokolová. Řada MERCH obsahuje oděvní prvky, které vynesete jak každý den do města, tak při sportovních příležitostech. Elegantnější outfit skvěle doplníte šátkem, v přírodě zase oceníte originální pláštěnku. Jak vidno, celá řada je velmi variabilní a lze s ní jednoduše pracovat.

    Zdroj: Lukáš Macháček

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Dior vítá hvězdnou tenistku a NYFW slaví návrat starých známých

    Módní svět upřel pozornost na kalendář NYFW. Navrátí se na něj totiž nejen Calvin Klein, ale i Altuzarra či Norma Kamali. Londýnský týden módy pro změnu následuje Kodaň v prosazování udržitelných kritérií. Brunello Cucinelli slaví výsledky z loňského roku a Bulgari vítá ten nový, pomocí speciální výstavy. Dior spolupracuje s tenistkou Zheng Qinwen.

    Zapomeňte na novoroční předsevzetí. Drobné každodenní aktivity nastartují vaše lepší já

    Ačkoliv je nastavení novoročních předsevzetí oblíbenou lednovou činností, umí být až příliš zahlcující. Často máme tendence dávat si vysoké cíle, které nás v případě nedokonalého naplnění začnou zbytečně stresovat. Zkuste to proto letos jinak. Nastavte si do nového roku každodenní aktivity, pomáhající v seberozvoji a cestě za lepším já.

    Zemřel kontroverzní fotograf Oliviero Toscani. Překopal pravidla módní reklamy

    Rodina slavného fotografa Oliviera Toscani v pondělí oznámila jeho úmrtí. Ve světě módy prorazil díky své poutavé, ale kontroverzní tvorbě. Jeho jméno je spjaté především s 80. a 90. léty minulého století a italskou značkou Benetton, kterou tehdy pomohl proslavit. Kvůli svým odvážným fotkám s ní měl ovšem dlouhodobě rozporuplný vztah.

    Matcha latte vám změní život. Stačí nešidit jeho správnou přípravu

    Není neobvyklé, že se for you page vašich sociálních sítí zaplaví estetickým hrníčkem se zelenou pěnou. Matcha v posledních letech unikla z tradičních japonských ceremoniálů a začala dominovat všem koutům internetu i trendy kavárnám. Dokonalé matcha latte si můžete vychutnat také z pohodlí domova, stačí jen dodržet základní pravidla.

    Luxusní použité švýcarské hodinky lákají na nízké ceny. Loni klesly na tříleté minimum

    Ceny luxusních použitých švýcarských hodinek, od značek jako Rolex, Patek Philiipe a Audemars Piguet, nadále klesají. Nejnovější reporty potvrdily, že v uplynulém roce dosáhly nejnižší hodnoty za poslední tři roky. Na vině je především pomalejší růst světové ekonomiky či vysoké úrokové sazby. Zlevňování však prozatím uniká značka Cartier.

    Trvalá patří na řasy. Honbu za perfektní řasenkou nahradil lash lift

    Čas je v současné uspěchané době jednou z nejdůležitějších komodit. Čím dál více beauty nadšenců proto hledá způsob, jak docílit svého vysněného looku s co nejmenší námahou. Nejspíše i proto vzrůstá popularita takzvaného lash lift. Jedná se o "trvalou" na řasy, zaručující viditelnější a natočenější vzhled, posílající kdejakou řasenku do kouta.

    Paradox skromnosti a luxusu. Asie jako motor světového trhu s prémiovým zbožím

    Asie se již dávno stala dominantním hráčem na světovém trhu s luxusním zbožím. Jeho spotřebitelé nakupují na domácích trzích, k růstu odvětví ale významně přispívají také nákupy v luxusních destinacích, jako je New York, Milán či Paříž. Fenomén má své kořeny v jedinečném propojení tradic, kulturních hodnot a současných globálních trendů.

    Móda v kostce: Miu Miu slaví čínský nový rok a Armani vítá hvězdného ambasadora

    Oslavy blížícího se čínského nového roku neutichají. Přidal se k nim i módní dům Miu Miu či Gucci. Událost vítají pomocí speciálních kampaní. Emporio Armani se zatím věnuje novému hvězdnému ambasadorovi, herci Nicholasu Galitzine. Firma Salesforce pak informovala o rostoucím vlivu AI chatbotů, radících zákazníkům s on-line nákupy.

    Rok 2025 vítá čerstvé trendy. Beauty scénu uchvátí třpytky i přirozený make-up

    Beauty scéna se nemohla nového roku dočkat mimo jiné proto, že tradičně přináší řadu očekávaných nových trendů. Spousta z nich navazuje na populární techniky nebo make-up z loňského roku. Jiné ovšem představují čerstvé hot novinky. Těšit se proto už od začátku ledna můžete na třpytivé stíny, no-makeup look či reversed eyeliner.

    Kdy jste se naposledy těšili na streetwear drop? Hypebeast kultura je již za námi

    Streetwear ještě nedávno pulsoval energií. Lidé stáli hodiny ve frontách na značku Supreme, boty Yeezy způsobily kolaps internetových obchodů a každý nový kousek od Palace byl okamžitě vyprodán. Kdy naposledy jste ale opravdu pocítili elektrizující napětí z nového "dropu"? Jedno je jisté, něco se změnilo a streetwear scéna začíná ztrácet svou auru.

    Zlaté glóby odstartovaly letošní sezónu předávání cen. Kromě ocenění zářily i hvězdné róby

    Hollywoodské předávání prestižních ocenění není napínavé pouze díky otázce toho, kdo si z červeného koberce odnese vysněnou zlatou sošku. Láká rovněž na řadu luxusních outfitů, které slavné osobnosti tradičně oblékají. Zlaté glóby tak o víkendu zahájily sezónu dechberoucí podívané, definované metalickými odlesky nebo plunging neckline.

    TikTok popadl další trend. Fenomén clean eating balancuje na hraně

    Koncept takzvaného clean eating není žádnou novinkou. V posledních měsících ale pronikl i na sociální síť TikTok a nabral nových obrátek. Jedná se o fenomén, diktující, které potraviny jsou "čisté", či naopak "škodlivé". Právě kvůli absolutistickým tendencím, šíření dezinformací nebo zjednodušování faktů se však jedná o poněkud nebezpečný trend.

    Pánský novoroční glow-up. Jak začít leden s lepším vzhledem i pocitem?

    Nový rok je ideální příležitostí k restartu nejen v práci a vztazích, ale také ve vašem vzhledu. Glow-up není jen trend, je to část životního stylu, který vám pomůže cítit se sebevědoměji a dosáhnout svých cílů. Nejde o kompletní změnu, ale o důslednou péči a detaily, dohromady tvořící dokonalý celek. Připravili jsme snadný návod, jak na to.

    High maintenance v domácí verzi šetří čas. TikTok učí praktiky jako ze salónů

    TikTok zaplavují videa mladých žen připravujících se do postele s arzenálem různorodých pomůcek. Tvrdí, že takzvané high maintenance domácí praktiky vám zaručí low maintenance každodenní život. Od vlasů přes nehty až po pleť, vše jste schopní vytvořit v perfektní kvalitě doma a s dlouhodobým účinkem. Musíte jen vědět, po čem sáhnout.

    Móda v kostce: Prada vítá jaro a Missoni dává sbohem své zakladatelce

    Konec pracovního týdne přinesl i smutné novinky. Módní dům Missoni oznámil úmrtí své zakladatelky Rosity Missoni. Značka Prada zatím vítá jaro, a to pomocí kampaně s hvězdnou Carey Mulligan. Valentino pro změnu do svých řad přijal první thajskou ambasadorku, herečku Freen Sarocha. Společnost Rolex pak odstartovala nový rok zvýšením cen.

    Cítit se krásně si zasloužíte i doma. Luxusní loungewear oblékněte na cestu ke gauči

    Konec svátečního období často znamená i konec lenošení. Nemusí tomu tak ale být vždy, začít nový rok v poklidu má své benefity. K takovému válení patří i pohodlné oblečení. Jestli vás už po Vánocích nebaví domácí lenivý vzhled, oblékněte místo toho elegantní loungewear. Zůstanete v teple, budete vypadat dobře, a navíc si ukořistíte ještě trochu pohodlí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―