Více

    ― Reklama ―

    Uplynulé přehlídky na Newyorském týdnu módy neodhalily jenom kousky, které nadcházející podzim a zimu zaplní naše šatníky. Představily rovněž beauty prvky, bez nichž bychom se následující chladné období neobešly. Sychravé počasí totiž rozzáří maximalismus, ať už v podobě peří, výrazných tvářenek, nebo klasických smokey eyes.

    Trendy z módních přehlídek tradičně nevchází z mola do „reálného“ světa ve své přesné podobě. Místo toho do něj pronikají v o něco upravené a více nositelné verzi. Přesto však slouží jako ukazatel toho, kam se bude módní i beauty scéna v následujícím období ubírat. Už nyní je proto jasné, že podzim a zimu roku 2025 definuje maximalismus. Potvrdil to uplynulý týden módy v New Yorku.

    Krása v New Yorku zdivočela. Modelky vynesly peří i leopardí vzor

    Jedním z nejvýraznějších prvků nedávného fashion weeku se staly motivy divokých zvířat. V podobě peří okupovaly nehty, ale také víčka modelů a modelek. Zejména Thom Browne tak ukázal, že už dlouho používaný materiál umí využít inovativním způsobem. Na nehty ho zase aplikoval módní dům Luar. Značka Collina Strada pro změnu odhalila tváře poseté leopardím vzorem.

    Zdroj: Thom Browne

    Pozadu nezůstávají ani účesy. Podzimu sluší extrémní objem

    Maximalismus tentokrát neminul ani vlasy. Návrháři své nejnovější looky doplnily o do výšky vyčesané účesy, ukrývající v sobě hned několik odkazů. Například Marc Jacobs tím své modelky proměnil do živých panenek. Návrhářka Anna Sui vytvořila vintage nádech a Elena Velez vyvolala dojem elegantních trosečnic. Jedno je tedy jisté, na podzim si připravte kvalitní hřeben i tužidlo.

    Zdroj: Anna Sui, Elena Velez

    V hlavní roli tváře. S oblíbeným odstínem šetřit nemusíte

    Dalším výrazným prvkem letošních podzimních a zimních looků se stane výrazná tvářenka. Potvrdila to mimo jiné přehlídka Marc Jacobs, na níž make-up umělkyně Pat McGrath ze třpytivých látek vystřihla dokonalá kolečka, zvýrazňující líčka modelek. Přehnaným zvýrazněním tak dala najevo, na co se příští chladné období zaměřit. S tvářenkou nešetřila ani značka Romeo Hunte.

    Nebojte se přitlačit. Zaměřit se můžete jak na víčka, tak na rty

    Dávné beauty pravidlo praví, že byste si měli vždy vybrat, zda si přejete zvýraznit svá víčka, nebo raději rty. V opačném případě vytvoříte přeplácaný nebo až příliš výrazný look. To možná platilo kdysi, nedávné přehlídky v New Yorku však dokázaly, že pravidla se mají porušovat. Připravte se proto letošní sychravé podzimní dny rozbít kombinací smoky eyes a do dálky zářící rtěnky.

    Zdroj: Hermès, Fenty

    Zdroje: WWD, InStyle, Byrdie, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    New York diktuje beauty trendy. Do popředí vnáší maximalismus

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Uplynulé přehlídky na Newyorském týdnu módy neodhalily jenom kousky, které nadcházející podzim a zimu zaplní naše šatníky. Představily rovněž beauty prvky, bez nichž bychom se následující chladné období neobešly. Sychravé počasí totiž rozzáří maximalismus, ať už v podobě peří, výrazných tvářenek, nebo klasických smokey eyes.

    - Reklama -

    Trendy z módních přehlídek tradičně nevchází z mola do „reálného“ světa ve své přesné podobě. Místo toho do něj pronikají v o něco upravené a více nositelné verzi. Přesto však slouží jako ukazatel toho, kam se bude módní i beauty scéna v následujícím období ubírat. Už nyní je proto jasné, že podzim a zimu roku 2025 definuje maximalismus. Potvrdil to uplynulý týden módy v New Yorku.

    Krása v New Yorku zdivočela. Modelky vynesly peří i leopardí vzor

    Jedním z nejvýraznějších prvků nedávného fashion weeku se staly motivy divokých zvířat. V podobě peří okupovaly nehty, ale také víčka modelů a modelek. Zejména Thom Browne tak ukázal, že už dlouho používaný materiál umí využít inovativním způsobem. Na nehty ho zase aplikoval módní dům Luar. Značka Collina Strada pro změnu odhalila tváře poseté leopardím vzorem.

    Zdroj: Thom Browne

    - Reklama -

    Pozadu nezůstávají ani účesy. Podzimu sluší extrémní objem

    Maximalismus tentokrát neminul ani vlasy. Návrháři své nejnovější looky doplnily o do výšky vyčesané účesy, ukrývající v sobě hned několik odkazů. Například Marc Jacobs tím své modelky proměnil do živých panenek. Návrhářka Anna Sui vytvořila vintage nádech a Elena Velez vyvolala dojem elegantních trosečnic. Jedno je tedy jisté, na podzim si připravte kvalitní hřeben i tužidlo.

    Zdroj: Anna Sui, Elena Velez

    V hlavní roli tváře. S oblíbeným odstínem šetřit nemusíte

    Dalším výrazným prvkem letošních podzimních a zimních looků se stane výrazná tvářenka. Potvrdila to mimo jiné přehlídka Marc Jacobs, na níž make-up umělkyně Pat McGrath ze třpytivých látek vystřihla dokonalá kolečka, zvýrazňující líčka modelek. Přehnaným zvýrazněním tak dala najevo, na co se příští chladné období zaměřit. S tvářenkou nešetřila ani značka Romeo Hunte.

    Nebojte se přitlačit. Zaměřit se můžete jak na víčka, tak na rty

    Dávné beauty pravidlo praví, že byste si měli vždy vybrat, zda si přejete zvýraznit svá víčka, nebo raději rty. V opačném případě vytvoříte přeplácaný nebo až příliš výrazný look. To možná platilo kdysi, nedávné přehlídky v New Yorku však dokázaly, že pravidla se mají porušovat. Připravte se proto letošní sychravé podzimní dny rozbít kombinací smoky eyes a do dálky zářící rtěnky.

    Zdroj: Hermès, Fenty

    Zdroje: WWD, InStyle, Byrdie, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Vintage klasika získala moderní punc. Letošní teplou sezónu pohltí puntíky

    Módní scénu roku 2025 definuje návrat hned několika ikonických trendů. Kromě zvířecích vzorů nebo nízko posazených pasů tak letošní teplé sezóně hodlají kralovat rovněž puntíky. Klasický potisk zažil svůj vrchol v historii módy již několikrát. Tentokrát se ovšem vrací ve své moderní podobě, definované inovativními střihy či průhlednými látkami.

    Móda v kostce: Prada nalodila hvězdné ambasadory a On vyrazil do vesmíru

    Slavné módní značky nelení a vydávají jednu kampaň za druhou. Prada vítá léto s hvězdným projektem Days of Summer. Herečka Zendaya spolu s On pro změnu vyrazila do vesmíru a zpěvačka Beyoncé odhalila třetí kapitolu své dlouhodobé spolupráce s Levi's. Šperkařský dům Tiffany & Co. zase oslavuje sílu matek, ale také svých zaměstnankyň.

    Zapomeňte na neladící mikiny. Na teplé večery vytáhněte trendy vrstvy

    Pozdní jaro a barevné léto mají v oblasti módy důležité místo. Ačkoliv není vždy snadné vymyslet perfektní outfit s minimálním počtem kousků oblečení, teplé měsíce otvírají prostor pro poklady skryté v zimním šatníku. Na milované jarní a letní večery tak čekají chic vrstvy. Dejte sbohem nevzhledným mikinám, na scénu přichází vyladěné svršky.

    Luxusní módní domy na nic nečekají. Dior a Valentino vyhlíží letošní podzim

    Módní svět je vždy o krok napřed. Důkazem jsou luxusní značky, které navzdory rozkvétajícímu jaru hledí směrem k nadcházejícímu podzimu. Kreativní ředitelka Dior Maria Grazia Chiuri odhalila v Kjótu svou pre-fall ready-to-wear řadu. Návrhář Alessandro Michele pro změnu u módního domu Valentino představil pre-fall kampaň volající po zpomalení.

    Prada píše historii. Po měsících jednání odkoupí módní dům Versace

    Na italskou módní scénu vstupuje nový vládce. Mateřská společnost značky Prada, tedy Prada Group, ve čtvrtek oficiálně oznámila odkoupení Versace. Stalo se tak po měsících spekulací o tom, zda vůbec a za jakou cenu by se mohl prodej uskutečnit. Svět módy nyní napjatě čeká, jak bude sesterství dvou největších italských značek vypadat.

    Adolescence zvedl Netflix z popela. Seriál vrací platformu na výsluní

    Britský limitovaný seriál Adolescence dorazil na platformu Netflix před necelým měsícem. Přesto si získal pozornost nejen diváků známé streamovací služby, ale také uživatelů sociálních sítí, řady známých osobností, a dokonce politiků. Po delším "suchém" období tak opět navrátil Netflix do výsluní. Jak dlouho ale pozornost platformě vydrží?

    Elegantní vestičky boří stereotypy. Naučte se je nastylizovat podle typu postavy

    Původně mužský kousek oděvu ze středověku zažívá v poslední době nevídaný boom. A co víc, změnil dokonce gender a s velkou slávou se objevil i v dámských kolekcích. Není divu, charismatické vestičky perfektně balancují mezi autoritou a svůdností. Jestliže jste tomuto trendu doposud odolávaly, stojí za to ponořit se do něj po hlavě.

    Móda v područí celebrit. Outfity hvězd manifestují jejich vysněné role

    Zdá se, že volby rób slavných osobností skrývají mnohem více než jen dechberoucí módu. Jednat by se mohlo o nápovědu ohledně jejich vysněných rolí. Šatník hereček jako Millie Bobby Brown nebo Ariany Grande vyzařuje v poslední době energii Britney Spears a Audrey Hepburn, tedy osobností, které by si toužily ztvárnit na filmovém plátně.

    Luxusní značky daly sbohem zimě. Jejich kampaně protkaly jarní paprsky

    Jaro se pomalu ale jistě vplížilo také do kampaní luxusních značek. S čím dál častějšími slunečními paprsky daly oficiálně sbohem zimě a naplno obrátily svou pozornost k letošní teplé sezóně. Tu pak v jejich pojetí definují ikonické kabelky i pestrobarevné šperky. Jako červená nit ji ale protkává rovněž nádech retro nostalgie a boho romantismu.

    Rozhraní mezi dekonstrukcí, kubismem a punkem. Junya Watanabe opět v akci

    Junya Watanabe letos znovu dokazuje, že móda může být vizuálním uměním i inženýrskou disciplínou. Designér mísí punkovou rebelii s geometrickou přesností a vytváří kolekci, která je v podstatě matematickým experimentem, ale i manifestem futuristického oděvu. Navíc se přidává do skupiny návrhářů, jež jako textilii používá vlasy.

    Kam nechodí slunce, tam chodí lékař. Některé účinné látky ale před zářením schovejte

    Staré rčení o potřebě slunce, které léčí všechny neduhy, je pravdou jen z části. Sluneční paprsky sice pomáhají tělu vytvářet vitamin D a blahodárný účinek mají rovněž na psychiku. To vše ale platí jen s dostatečnou ochranou před škodlivým UV zářením. A pokud ve své skin care rutině používáte účinné látky, platí to pro vás dvojnásob.

    Móda v kostce: Chanel spojil síly s Angèle a Swarovski dorazil do Milána

    Módní svět nepřestává překypovat novinkami. Značka Chanel představí spolu se zpěvačkou Angèle nový parfém. Balenciaga pro změnu spojil síly s výrobcem bot Scholl a novou tváří L'Orèal Paris je herečka ze seriálu Emily In Paris Philippine Leroy-Beaulieu. Swarovski dorazil do Milána na tamní design week a Prada se blíží k odkoupení Versace.

    Pastelové odstíny vkročily do světa make-upu. Ztělesňují jarní optimismus

    Může se zdát, že jsou pastelové odstíny v jarním období asi tak originální jako květinové vzory. Přesto obojí zažívá letos comeback. Návrat jemných barev souvisí mimo jiné i s oblibou období z počátku milénia, tedy y2k. Beauty nadšenci v nich však zároveň hledají jakýsi optimismus a téměř dětské experimenty rozjasňující současné dění.

    Designové střípky u vás doma. Usaďte jarní květiny do luxusní vázy

    Jaro s sebou kromě teplejších dnů přináší i záplavy květin. Nejeden dům umí tento živý doplněk rozzářit a v interiéru tak vypadá vždycky skvěle. Umístit kytici ale může být občas oříšek, jelikož ne do každé vázy se svazek hodí. Pokud proto u vás nastal čas na pořízení pořádné výbavy, vyberte si z kvalitních produktů. Závidět vám bude každá návštěva.

    Naloďte se na nový trend. Letošní jaro ovládne námořnická fisherman estetika

    Letošní jaro pohltí vlna námořnického stylu. Takzvaná fisherman estetika spojuje to nejlepší z loňské "Coastal Grandma", klasického tichého luxusu i mořem inspirovaných prvků. Její nástup nadiktovala již předpověď platformy Pinterest pro rok 2025, potvrdily ji ale rovněž přehlídky z dílny Jean Paul Gaultier, Miu Miu nebo Louis Vuitton.

    Módní dům Pucci dohnal konkurenci. Odhalil letošní jarní kolekci

    Nejnovější módní přehlídka z dílny Pucci rozzářila módní scénu. Italská značka si na rozdíl od své konkurence se svou letošní jarní kolekcí počkala. Odhalila ji tedy dlouho poté, co ruch kolem ostatních shows utichl. Vytvořila tím pro sebe perfektní "skulinku", která jí o uplynulém víkendu umožnila zaplnit instagramové účty řady módních nadšenců.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―