Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Období ve vzduchu visící tzv. okurkové sezóny, které se neomylně dotýká i oděvního průmyslu, se chýlí ke konci. Spolu s ním se začínají rýsovat nové zásadní projekty, které spojují různé tvůrčí vize a naznačují raketový start následujícího období. Vybrali jsme pro vás aktuální a očekávané spolupráce, které stojí za to pečlivě sledovat a možná i zařadit na svůj nákupní seznam.

    Peter Do x Banana Republic

    Odchovanec u Phoebe Philo pěstující zarytý minimalismus se odvážně spojil se značkou Banana Republic, která patří pod Gap. Společně představí speciální kapslovou kolekci. Peter Do dostal možnost nahlédnout do archivů Banana Republic, a proto bude kolaborace inspirativně vycházet ze samotných základních hodnot každého z nich. Nebudou chybět úplety ani charakteristické košile obohacené o neutrální tóny a precizní figurální šití zacházející do architektonických prvků. V prodeji se veškeré kousky objeví v říjnu online a ve vybraných obchodech. Vietnamský rodák se mimo jiné připravuje na svůj blížící se debut na pozici kreativního ředitele u Helmut Lang.

    Zdroj: Gap Inc.

    Moncler x Billionaire Boys Club

    Začínáte se pomalu poohlížet po zimní větrovce? Tu se zárukou kvalitního italského dědictví a také veškerou zimní výbavu nabízí nejnovější počin od Moncler x Billionaire Boys Club. Více než sedmdesátiletý italský odborník na svrchní oblečení se svěřil do rukou streetwear značky, kterou v roce 2003 založili Pharrell a Nigo. Pozornost jistě jako první upoutají funkční bundy. Kolekce zahrnuje tu nepromokavou s diamantovými a dolarovými vzory spolu s odnímatelnými rukávy. Doplňuje ji druhá ve stylu bomber s koženými rukávy. Za zmínku stojí také typické sněhule Moncler Après Boots, tentokrát však zabalené do návrhářské vize Billionaire Boys Club. Pro postupné vrstvení se bude hodit kašmírově-vlněný svetr. Celá dlouho očekávaná kolekce je již v prodeji.

    Zdroj: Billionaire Boys Club

    Nike x AMBUSH

    Jiným objektivem se na sport dívá designérka Yoon Ahn. Její estetika inspirovaná nočním životem se naplno projevuje ve spolupráci s gigantem Nike. Cílí zejména na fotbalové fanoušky a všechny, kteří by rádi vdechli svému stylu jemnou sportovní eleganci. K vyjádření individuality nabízí unisex dres a zajímavý model tenisek Air More Uptempo Low. Sportovní duch a styl se navíc potkávají v hravě vypadajícím stříbrném fotbalovém míči. Všechny kousky z této spolupráce jsou již k zakoupení u AMBUSH nebo Nike.

    Zdroj: Nike

    Zdroje: WWD, Hypebeast, Business of Fashion, Banana Republic, Billionaire Boys Club, Nike

    Nenechte si ujít nejnovější kolaborace ze světa módy. Do spolupráce se pouští i Peter Do nebo Moncler

    Šperkovnice jako výstava maximalistických objektů. Úpadek tichého luxusu potvrzuje Simone Rocha i Jil Sander

    Pokud řešíte otázku šperků na léto, máme pro vás odpověď. Světoví designéři se shodli na letní absenci tichého luxusu. Nejen v oblasti ready-to-wear, ale i v přihrádce se šperky. Maximalismus se nás bude držet několik sezón, nemusíte se tedy obávat přemrštěných investic. V kurzu jsou navíc alternativní materiály, jaké předvedla například Simone Rocha.

    Luxusní hotel Lowell vítá jaro čajovým dýchánkem. Na pomoc si přizval módní dům Dior

    Značka Dior je známá nejen svými dech beroucími návrhy, ale také jedinečnými sety špičkového nádobí. Ve svých jarních čajových dýcháncích je nyní hodlá využít luxusní newyorský hotel Lowell. Zaměří se na kolekci Lily of the Valley, odkazující na oblíbenou květinu Christiana Dior.

    Náboženství jako nesmrtelný zdroj inspirace. Návrhářům nedává spát křesťanství, ani starověká symbolika

    Ačkoliv byste se divili, móda a náboženství si jdou ruku v ruce. Bylo tomu tak ještě několik generací zpět. Církev a jiná náboženská centra určovaly "trendy" takřka ve všem, tedy i v dobovém odívání. V novodobých dějinách jsme ale náboženskou tematiku uchopili zcela jinak. Ukrýváme v ní symboliku, vyjadřujeme skrze ni kontroverzi a vyvoláváme ovace i rozepři. 

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.