Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Odložte všechny červené rtěnky s růžovými podtóny, tuto sezónu je na vrcholu popularity klasická šarlatová, jako na přehlídce Tory Burch. Tento odstín nikdy nevyjde z módy, ale v letošní sezóně zaujal své místo mezi nejžhavějšími trendy. Šarlatová rtěnka vás zbaví nutnosti trávit čas plnohodnotným make-upem, sama o sobě bude stačit k zapamatovatelnému looku.

    Foto: Tory Burch

    Kromě zářivých odstínů je na seznamu trendů i minimalistický akt, který vynesly modelky na přehlídce Dolce & Gabbana. Vyberte si odstín doslova o pár odstínů tmavší, než je vaše pleť, aby make-up vypadal přirozeně, ale zároveň rty zdůraznil a „nestíral“ je z obličeje. 

    Foto: Dolce & Gabbana

    Vinylové třpytky

    Lesklé rtěnky konečně nahradily matné: hlavním pravidlem líčení této sezóny je čím více lesku, tím lépe. A pokud jsme na přehlídkách kolekcí jaro/léto často vídali průhledné perleťové lesky s výrazným třpytem, nyní pozornost přešla na vinylové rtěnky jako v 80. letech. Tento make-up pro modelky vybrali stylisté couture show Viktor & Rolf.

    Foto: Viktor & Rolf Haute Couture

    Burgundská

    Vizážisté mnoha značek také zvolili pro podzimně-zimní přehlídky tmavé rtěnky, ale pokud se černá (Blumarine) nebo jasně modrá (Gucci a Lanvin) nosí v běžném životě jen těžko, pak je můžete nahradit noblesní vínovou jako na přehlídce Versace . 

    Foto: Versace

    Nejžhavější odstíny rtěnek této sezóny. I vy se v nich budete cítit skvěle

    Globální second hand trh předčil loni ten tradiční. Jeho růst potvrdil nejnovější report ThredUp

    Platforma pro prodej second hand oblečení ThredUp odhalila ve středu zásadní report. Dle něj totiž globální trh s kousky z druhé ruky předčil loni ve svém růstu ten tradiční. Odhaduje se proto také, že v budoucnosti poroste třikrát rychleji a vyšplhá se tak do roku 2028 na 350 miliard dolarů. Jde tedy o skvělou zprávu pro životní prostředí.

    Je na čase posunout se dál. Trendy skin care střídá péče o tělo

    Letošní předpověď trendů odhadovala, že se pozornost beauty nadšenců přesune z milované skin care na péči o celé tělo. Uplynulé měsíce pak dokázaly, že se nepletla. Čím dál více značek původně zaměřených na jiná odvětví se totiž pouští do světa body care.

    Je trend ugly shoes skutečně ošklivý? Na obuvnickém hitu si zakládají i luxusní značky

    Takzvané ugly shoes, v doslovném překladu ošklivé boty, módní scénu doprovází víceméně už od roku 2017. Jejich hojný výskyt odstartovaly legendární YEEZY, které následoval například model Triples S od Balenciaga. Fenomén pak vyvrcholil s popularizací bot UGG. Je ovšem tento trend stále na vrcholu slávy?

    Vyhledávání produktů jako ukazatel trendů. Nejnovější data z Amazonu odhalují beauty hity

    Jedním ze způsobů, jak zachytit současné trendy, je pozorování vyhledávání na internetu. Společnost Market Defense se proto zaměřila na platformu Amazon. Zachytila tak top produkty, které na stránce zákazníci hledají. Patří mezi ně produkty pro péči o vlasy, nalepovací nehty i značka Sol de Janeiro.