Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jaro se o naši pozornost hlásí nejen v módním a beauty světě, ale také tom interiérovém. Není lepší způsob, jak ho přivítat, než pozvednutím vašeho domova z ospalého zimního spánku. Směr vám ukážou současné trendy, diktující výrazné pastelové barvy, maximalistické vzory a nádobí nebo návrat retro doplňků.

    Pastelové odstíny k jaru zkrátka patří. Nechejte je letos vyniknout

    Není žádným překvapením, že se na žebříček trendy interiérových prvků vyšplhaly také pastelové barvy. Jedná se zkrátka o odstíny, které od jarního období nelze oddělit. Letos jsou ovšem populární především jejich výrazné tóny. Minimalismus je totiž na odchodu. Na jeho místo nastupuje odvážný maximalismus.

    Zdroj: Marks & Spencer, Nordic Nest

    Záleží už pak pouze na vašem vkusu a potřebách. Pastelové odstíny lze do interiéru zakomponovat v podobě váz, povlaků na polštář nebo květináčů. Interiéroví odborníci pak radí také přemalovat část vašeho bytu. Vybrat si můžete jen jednu stěnu nebo část kuchyně, volající po jarní vzpruze.

    Dejte prostor maximalistickým vzorům a potiskům. Volte ale s rozvahou

    Nástup maximalismu pak letos na jaře nemine ani vzory a potisky. Jejich výraznost spočívá především v jejich velikosti. Trendy jsou proto obří proužky, kostky nebo jiné geometrické útvary. Zároveň ale dbejte na to, abyste je vložili do jinak jednoduchého prostředí. Zachovejte proto stejnou paletu barev.

    Zdroj: Nordic Nest, Anthropologie, Nordic Nest, Oliver Bonas

    Do předních příček obchodů se pak letos derou i maximalistické potisky odkazující na přírodu. Nepředstavujte si ovšem nevkusné tygří nebo zebří potisky. Svět zvířat se bude lépe vyjímat na uměleckých výšivkách v podobě originálních obrazů nebo záclon. Opět ale myslete na to, že by se mělo jednat o hlavní výrazný prvek v jinak jednoduchém interiéru.

    Prohrabejte staré kousky. S letošním jarem se vrací i láska k retru

    Jednoznačným trendem je letos na jaře také návrat retra. Projevuje se především v modelech lamp, skříněk, ale i stolečků nebo křesílek. Pokud se vám tedy ještě někde válí kousky z minulého století, nadešel ten správný čas je využít. V oblibě jsou pak především různé asymetrické a objemné modely.

    Zdroj: Bonami, Alax, Gubi, H&M

    Snad nejpopulárnější volbou je takzvaná mushroom lamp, tedy lampa připomínající tvar houby. K dostání je v hned několika výrazných barvách. Skvělým způsobem, jak retro trend zapracovat, je také koberec. Sladit ho můžete také s předchozím trendem a vybrat si ten s maxi kostkovaným vzorem.

    Nezapomeňte ani na detaily. Maxi může být i nádobí

    Maximalismus se prodral i do těch nejmenších detailů. Ovlivnil proto také trendy nádobí, jako jsou hrnečky, talířky nebo mističky. Nezveličil pak jejich odstíny nebo vzory, místo toho se zaměřil na jejich tloušťku. Oblíbené je proto čím dál víc takzvané chunky nádobí, v překladu doslova „tlusté“.

    Zdroj: Westwing, Kave Home, Connox, Byflou

    Také tato verze nádobí pak vyvolává dojem retra. Opět je navíc k dostání především ve výrazných pastelových barvách, pro jaro jako stvořených. Je tedy jasné, že jednotlivé jarní trendy se mezi sebou prolínají a je jen na vás, jakým originálním způsobem je zkombinujete.

    Zdroje: House Beautiful, Nordic Nest

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Nechte jaro proniknout do interiéru. Přivítá ho maximalismus i pastelové barvy

    ― Reklama ―

    Jaro se o naši pozornost hlásí nejen v módním a beauty světě, ale také tom interiérovém. Není lepší způsob, jak ho přivítat, než pozvednutím vašeho domova z ospalého zimního spánku. Směr vám ukážou současné trendy, diktující výrazné pastelové barvy, maximalistické vzory a nádobí nebo návrat retro doplňků.

    Pastelové odstíny k jaru zkrátka patří. Nechejte je letos vyniknout

    Není žádným překvapením, že se na žebříček trendy interiérových prvků vyšplhaly také pastelové barvy. Jedná se zkrátka o odstíny, které od jarního období nelze oddělit. Letos jsou ovšem populární především jejich výrazné tóny. Minimalismus je totiž na odchodu. Na jeho místo nastupuje odvážný maximalismus.

    Zdroj: Marks & Spencer, Nordic Nest

    Záleží už pak pouze na vašem vkusu a potřebách. Pastelové odstíny lze do interiéru zakomponovat v podobě váz, povlaků na polštář nebo květináčů. Interiéroví odborníci pak radí také přemalovat část vašeho bytu. Vybrat si můžete jen jednu stěnu nebo část kuchyně, volající po jarní vzpruze.

    Dejte prostor maximalistickým vzorům a potiskům. Volte ale s rozvahou

    Nástup maximalismu pak letos na jaře nemine ani vzory a potisky. Jejich výraznost spočívá především v jejich velikosti. Trendy jsou proto obří proužky, kostky nebo jiné geometrické útvary. Zároveň ale dbejte na to, abyste je vložili do jinak jednoduchého prostředí. Zachovejte proto stejnou paletu barev.

    Zdroj: Nordic Nest, Anthropologie, Nordic Nest, Oliver Bonas

    Do předních příček obchodů se pak letos derou i maximalistické potisky odkazující na přírodu. Nepředstavujte si ovšem nevkusné tygří nebo zebří potisky. Svět zvířat se bude lépe vyjímat na uměleckých výšivkách v podobě originálních obrazů nebo záclon. Opět ale myslete na to, že by se mělo jednat o hlavní výrazný prvek v jinak jednoduchém interiéru.

    Prohrabejte staré kousky. S letošním jarem se vrací i láska k retru

    Jednoznačným trendem je letos na jaře také návrat retra. Projevuje se především v modelech lamp, skříněk, ale i stolečků nebo křesílek. Pokud se vám tedy ještě někde válí kousky z minulého století, nadešel ten správný čas je využít. V oblibě jsou pak především různé asymetrické a objemné modely.

    Zdroj: Bonami, Alax, Gubi, H&M

    Snad nejpopulárnější volbou je takzvaná mushroom lamp, tedy lampa připomínající tvar houby. K dostání je v hned několika výrazných barvách. Skvělým způsobem, jak retro trend zapracovat, je také koberec. Sladit ho můžete také s předchozím trendem a vybrat si ten s maxi kostkovaným vzorem.

    Nezapomeňte ani na detaily. Maxi může být i nádobí

    Maximalismus se prodral i do těch nejmenších detailů. Ovlivnil proto také trendy nádobí, jako jsou hrnečky, talířky nebo mističky. Nezveličil pak jejich odstíny nebo vzory, místo toho se zaměřil na jejich tloušťku. Oblíbené je proto čím dál víc takzvané chunky nádobí, v překladu doslova „tlusté“.

    Zdroj: Westwing, Kave Home, Connox, Byflou

    Také tato verze nádobí pak vyvolává dojem retra. Opět je navíc k dostání především ve výrazných pastelových barvách, pro jaro jako stvořených. Je tedy jasné, že jednotlivé jarní trendy se mezi sebou prolínají a je jen na vás, jakým originálním způsobem je zkombinujete.

    Zdroje: House Beautiful, Nordic Nest

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    Vánoční wishlist vašeho oblíbeného magazínu je tu. Nové tváře, nové touhy, stejně velké sny

    Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Demna rýsuje svou vizi Gucci. Pre-fall 2026 řada uctívá odkaz Toma Ford

    Nová verze Gucci pomalu nastupuje na scénu. Návrhář Demna Gvasalia odhalil teprve druhou kolekci ve své nové pozici kreativního ředitele. Upřesnil tak obrysy vize, kterou představil již letos na podzim v Miláně. Řada Pre-fall 2026 však potvrzuje jeho úctu k archivním kapitolám značky, především pak k ikonické éře 90. let, jež vznikla pod taktovkou Toma Ford.

    Když luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Pověstný italský luxus se hroutí jako domeček z karet. Ránu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod's, jež je známá pro své kožené výrobky. Dle milánského soudu docházelo v továrnách jejích čínských dodavatelů k zneužívání pracovní síly, přičemž společnost o této skutečnosti věděla. Italský gigant nyní čelí sankci v podobě šestiměsíčního zákazu jakékoli propagace.

    Vystupovat, stanice Chanel. Show Métiers d’Art zazářila v newyorském metru

    Návrhář Matthieu Blazy odhalil světu teprve svou druhou kolekci Chanel. S úterní show Métiers d'Art ovšem pouze potvrdil to, co mnozí po jeho debutu v Paříži již tušili. Že je designér na správném místě. Nedávno jmenovaný kreativní ředitel představil nejnovější show v podzemní stanici newyorského metra. Skloubil tak underground velkoměsta s francouzskou elegancí.

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―