Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Transparentní oblečení letos kraluje nejen letním večírkům. Jeho hvězda by měla zářit i během rychle se blížícího podzimu a zimy. Průsvitná látka totiž dávno není jen výstřelkem přehlídkových mol, pomalu se integruje také do běžných životů. A to nejspíše proto, že každodenním outfitům dodává lehkost, smyslnost a hravý kontrast.

    Sheer materiály už dávno mají za cíl víc než jen odhalit kousek kůže. Průsvitná látka sice může sloužit jako sexy prvek, avšak stejně tak pomůže pozvednout look na promyšlený model. V létě slouží jako éterický výjev, v chladnějších měsících zase umí dodat sofistikovaný nádech. Možností je přitom celá řada. Od průhledných šatů až po rafinovaně všité průřezy.

    Průsvitné oblečení vynosíte i v zimě. Klíčem jsou chytré vrstvy

    Průsvitné materiály jako tyl nebo jemný šifon se letos stávají symbolem ženskosti, ale i mužského elementu. V létě působí transparentní topy či šaty s lehkou podšívkou nenuceně a přirozeně. Ideální jsou na večerní drink na zahrádkách či luxusní terase. Na podzim a v zimě se ale mění v experimentální prvek. Průhledné roláky pod vlněným kabátem dodají záhadnost, šaty z jemného tylu přes saténové šaty zase jemnost.

    Zdroj: Valentino, Hermès

    Vše přitom záleží na míře komfortu. Někomu nevadí průhledné tílko, nebo dokonce transparentní kalhoty, pod kterými jen prosvítá spodní prádlo. Jiný zase preferuje jen náznak síťované látky či průsvitný kousek jako horní vrstvu. Samotná volba se pochopitelně také odvíjí od situace. Do kanceláře je vhodné myslet na dress code, do baru nebo na přehlídku se ale klidně odvažte.

    Kontrast je váš přítel. Transparentní móda upoutá na první pohled

    Držíte-li se elegantního stylu, zajímavá pro vás bude kombinace transparentních topů s hedvábnými či krajkovými podprsenkami. Stejně luxusně poslouží i hladké body nebo korzety. Pánové zase ocení košile z průhledného materiálu. Výborným kontrastním prvkem k tomuto materiálu je pak kůže, vynikne hlavně v podobě bot či masivního pásku.

    Zdroj: Mugler, Akris

    Opravdu znamenitě vypadá průhledný kousek oděvu v kombinaci s výraznými šperky. Masivní náušnice, maximalistický řetěz i hodinky přetažené přes rukávy. Pokud je vám trend sympatický, ale bojíte se začít, spolehlivým odrazovým můstkem je svůdné spodní prádlo či vzorované silonky. Od nich je to už jen krůček k poloprůhledným, avšak stále módním horním vrstvám.

    Zdroj: Alexander McQueen, Chanel

    Zdroje: Instagram, WWD, Who What Wear

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Nazí jen na první pohled. Transparentní modely míří z mola rovnou do ulic

    Transparentní oblečení letos kraluje nejen letním večírkům. Jeho hvězda by měla zářit i během rychle se blížícího podzimu a zimy. Průsvitná látka totiž dávno není jen výstřelkem přehlídkových mol, pomalu se integruje také do běžných životů. A to nejspíše proto, že každodenním outfitům dodává lehkost, smyslnost a hravý kontrast.

    Sheer materiály už dávno mají za cíl víc než jen odhalit kousek kůže. Průsvitná látka sice může sloužit jako sexy prvek, avšak stejně tak pomůže pozvednout look na promyšlený model. V létě slouží jako éterický výjev, v chladnějších měsících zase umí dodat sofistikovaný nádech. Možností je přitom celá řada. Od průhledných šatů až po rafinovaně všité průřezy.

    Průsvitné oblečení vynosíte i v zimě. Klíčem jsou chytré vrstvy

    Průsvitné materiály jako tyl nebo jemný šifon se letos stávají symbolem ženskosti, ale i mužského elementu. V létě působí transparentní topy či šaty s lehkou podšívkou nenuceně a přirozeně. Ideální jsou na večerní drink na zahrádkách či luxusní terase. Na podzim a v zimě se ale mění v experimentální prvek. Průhledné roláky pod vlněným kabátem dodají záhadnost, šaty z jemného tylu přes saténové šaty zase jemnost.

    Zdroj: Valentino, Hermès

    Vše přitom záleží na míře komfortu. Někomu nevadí průhledné tílko, nebo dokonce transparentní kalhoty, pod kterými jen prosvítá spodní prádlo. Jiný zase preferuje jen náznak síťované látky či průsvitný kousek jako horní vrstvu. Samotná volba se pochopitelně také odvíjí od situace. Do kanceláře je vhodné myslet na dress code, do baru nebo na přehlídku se ale klidně odvažte.

    Kontrast je váš přítel. Transparentní móda upoutá na první pohled

    Držíte-li se elegantního stylu, zajímavá pro vás bude kombinace transparentních topů s hedvábnými či krajkovými podprsenkami. Stejně luxusně poslouží i hladké body nebo korzety. Pánové zase ocení košile z průhledného materiálu. Výborným kontrastním prvkem k tomuto materiálu je pak kůže, vynikne hlavně v podobě bot či masivního pásku.

    Zdroj: Mugler, Akris

    Opravdu znamenitě vypadá průhledný kousek oděvu v kombinaci s výraznými šperky. Masivní náušnice, maximalistický řetěz i hodinky přetažené přes rukávy. Pokud je vám trend sympatický, ale bojíte se začít, spolehlivým odrazovým můstkem je svůdné spodní prádlo či vzorované silonky. Od nich je to už jen krůček k poloprůhledným, avšak stále módním horním vrstvám.

    Zdroj: Alexander McQueen, Chanel

    Zdroje: Instagram, WWD, Who What Wear

    ― Reklama ―

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Róby Alžběty II. znovu září. Velká výstava odhaluje příběhy jejího stylu

    Výstava věnovaná Alžbětě II. představuje desítky jejích ikonických rób i doplňků, které dlouho formovaly vizuální podobu britské monarchie. Návštěvníci mohou nahlédnout do zákulisí stylu Alžběty II., jeho symboliky i vývoje napříč dekádami. Expozice odhaluje nejen propracované detaily oděvů, ale také příběhy návrhářů, tradic a událostí, jež se do nich otiskly.

    Greenpeace našel nebezpečné látky v oblečení Shein. Překračují limity EU

    Fast fashion řetězec Shein čelí v Evropě další kauze. Německá odnož neziskové organizace Greenpeace odhalila nejnovější report, dle kterého v jeho oblečení našla nebezpečné látky. Jejich množství přitom přesahuje hranice předepsané Evropskou unií. Potenciálně toxické chemikálie pak mohou vést k řadě onemocnění, poškozují ovšem také životní prostředí.

    Paříž dobývá čerstvý designový skvost. Café Nuances otevírá novou pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paříži se mění v magnet pro generaci, která vyhledává design s naprostou vizuální razancí. Le Marais získává prostor, jenž pracuje s intenzivní estetikou a přitahuje pozornost rychlostí virálního postu. Atmosféra vibruje kovovým leskem, červeným světlem a podmanivým minimalismem. Kavárna posouvá běžný rituál do sféry, kde se design stává zážitkem. Zapisuje se mezi lokace, jež sdílení podporují jako součást své identity.

    TikTok Highlights: Sociální síť pohltila obsese „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipů na platformě TikTok podlehli nové vášni. Tentokrát mezi sebou sdílejí metodu přezdívanou "peptide stacking". Jedná se o kombinace peptidů, od nichž si slibují rychlejší spalování tuků a regeneraci po posilování nebo více energie. Virální trik však nepodporují relevantní ověřené studie a odborníci proto radí se mu raději obloukem vyhnout.

    Z módy rovnou na talíř. Retro jídlo oslavuje svůj návrat

    Na stolech se znovu lesknou stříbrné podnosy, v koktejlových sklenkách tančí červené třešně a plátky okurky se stáčejí do spirál, jako by chtěly vyprávět příběh elegance minulých dekád. Gastronomie objevuje půvab retra. Ne jako nostalgii, ale staronový styl luxusu. V době minimalistických menu se vrací šarm opulentních receptů, které slaví detail, barvu i rituál.

    Met Gala 2026 zná své téma. Costume Art propojí vysokou módu s uměním

    Metropolitní muzeum umění v New Yorku již nyní přesouvá svou pozornost na příští rok. Zástupci tamního Costume Institute totiž v pondělí oznámili téma příští módní výstavy. Odvíjí se od něj rovněž dress code, v němž se v roce 2026 ponese proslulé Met Gala. Exhibice s názvem Costume Art připomene červenou nit napevno spojující klasické umění a svět vysoké módy.

    Trendy kabelky mažou hranice soukromí. Jaro 2026 definuje zranitelnost

    Příští jarní a letní sezóna působí na pozadí usychajícího listí a neoblomného chladu jako na míle vzdálená. Módní svět má přesto již nyní jasno, co ji definuje. Poslední vlna světových týdnů módy promluvila jasně, soukromí posouvá své hranice. Návrháři odhalili otevřené kabelky, často jen s jedním uchem, jež reflektují bouřlivou dobu a lákají svou zranitelností.

    Dior bloudí v magickém labyrintu. Módní dům vítá letošní Vánoce

    Sváteční atmosféra dolehla i na módní dům Dior. Značka koncem minulého týdne odkryla letošní téma vánoční kampaně. V Paříži navíc slavnostně odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na nejnovější cruise kolekci, kterou ještě návrhářka Maria Grazia Chiuri představila v tajemných římských zahradách Villa Albani Torlonia.

    Znáte nejlehčí tkaninu na světě? Super Organza vznikla tak trochu „omylem“

    Super Organza patří k nejtenčím a nejlehčím tkaninám, které kdy člověk vytvořil. I když neplánovaně. Pochází z Japonska, z vývoje společnosti Amaike LLC, jejíž know-how vychází z technologického inženýrství v oblasti látek. Vlákna o tloušťce jedné pětiny lidského vlasu tvoří materiál o hmotnosti pěti gramů na metr čtvereční. Prada ho použila pro jaro 2024, zatímco Balenciaga ho zařadila do haute couture řady pro podzim 2025. V módních domech se z technického zázraku stala vysoce žádaná látka.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―